FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=10074)


Posted by sYs|yavor on 15-03-2003 00:09:

Optymalny rozmiar druzyny

Jaki jest Waszym zdaniem optymalny rozmiar druzyny do klanowki w T2? Mapy powiedzmy standardowe + Europack...


Posted by sYs|Piotrusek on 15-03-2003 08:05:

moim zdaniem 14v14, bardzo trudno miec sklad na meczyk z wiekszymi skladami. Do tego wytrenowac tyle ludzi tez problem.

__________________
BOOM


Posted by borowies on 15-03-2003 13:54:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|Piotrusek
moim zdaniem 14v14, bardzo trudno miec sklad na meczyk z wiekszymi skladami. Do tego wytrenowac tyle ludzi tez problem.


Ja uwazam ze najlepiej jest jednak grac 16 v 16 - oczywiscie jezeli nie ma kwestii zebrania tylu osob - gdyz wtedy najlepie mozna chyba rozwinac strategiczny aspekt gry. Wiecej to juz za wiele... mlocka.

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by savko on 15-03-2003 18:09:

Tez zaglosowalem 16v16, ale nie jest to wartosc optymalna, tylko hmmm... srednia Na niektorych mapach spokojnie moznaby zagrac 20v20 albo 24v24 nawet, a na innych 16v16 to bedzie sieka i mlocka.


Posted by sYs|yavor on 15-03-2003 20:18:

Ja tam wciaz marze o Recalescence 32v32... Wyborazacie sobie, co by sie w bazach dzialo po desantach 10 juggerow?


Posted by borowies on 16-03-2003 08:15:

Tia, yavor zgadzam sie Prawdopodobne byloby zamienienie sie baz miejscami . heh. No ale przy 20v20 to srednio smiesznie byloby na np. woodymyrk Deathmatch, znaczy.

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by sYs|Piotrusek on 16-03-2003 08:36:

32v32 na minotaurze

__________________
BOOM


Posted by sYs|yavor on 16-03-2003 11:05:

Przy 32v32 Mino bylby bardzo spokojna mapa :-P Nie byloby BT, bo przeciwnicy zeby wejsc do bazy, musieliby ustawic sie w kolejce

Firestorm w 32v32 bylby ciekawy, geeeez....


Posted by on 16-03-2003 16:13:

24x24
Ale bez takich map jak mimo, na kata ju� ok, ale dopiero na du�ych by by�o naprawde ciekawie, przy takiej ilo�ci trzeba by ju� uwa�a� bardziej na koncentracje oddzia��w przeciwnika


Posted by savko on 17-03-2003 13:28:

He, he, przy takiej ilosci graczy nowego znaczenia nabralaby strategi. Wybrazcie sobie Sanctuary 32v32:

- Skaut savko wykryl zgromadzenie wrogich sil. Prosze o wsparcie lotnicze. I leca dwa bombowce


Posted by sYs|Trinity on 30-03-2003 13:52:

Gra w takich skladach rzeczywiscie bylaby ciekawa. Podejrzewam ze niektorym adrenalina skoczylaby do tak wysokiego poziomu ze po takim meczyku to konca dnia chodziliby po scianach

Ale na powaznie- m�wimy tu o optymalnych sk�adach na klan�wki czyli o sk�adach (teoretycznie w ka�dym razie ) zgranych. Nie s�dze by da�o sie zgra� wi�cej os�b ni� 14 max16.


Posted by sYs|Berserker on 30-03-2003 22:51:

Nie mam doswiadczenia w klanowkach ,ale jak gram to lubie jak jest jak najwiecej graczy. Chociaz minotaur przy 10v10 juz jest ciezki do strawienia.Jednak przy duzych mapach, 24vs24 wydaje sie ciekawym rozwiazaniem.


Posted by sYs|yavor on 31-03-2003 01:14:

Przy obecnym stopniu organizacji klanow uwazam, ze optymalny rozmiar to owe 16v16. Zauwazcie jednak, ze struktura klanow w T2 niczym nie rozni sie od struktury klanow w Q3A czy UT. Tez sa "ludzie od wszystkiego". Puscmy jednak wodze fantazji... Gracze zakladaja klany specjalizujace sie w okreslonych zadaniach... Jeden klan specjalizuje sie w HO... drugi to tylko snajperzy... Trzeci wylacznie piloci shrike'ow... Czwarty specjalisci od bombardowan i transportu juggerow... Piaty to chaserzy... Szosty to obrona... Siodmy to inzynierowie... Osmy to klan strategow, przygotowujacych taktyki i czuwajacych nad przebiegiem i koordynacja akcji na CC.

No i teraz wyobrazmy sobie, ze kazdy z tych klanow wystawia do meczu na przyklad 5 osob plus dowodca. Kazdy klan w ramach druzyny realizuje swoje zadanie, a koordynacje zapewnia kontakt pomiedzy dowodcami poszczegolnych grup (plutonow), nad caloscia zadan czuwa przy tym 1-2 strategow. W ten prosty sposob mozna byloby tworzyc dynamicznie druzyny, angazujac raz wiecej snajperow, raz mniej, a raz w ogole, przesuwajac akcenty na rozne elementy taktyczne itp. Gdyby z kazdego takiego klanu wystawic 5 osob plus dowodce, a calosc uzupelnic strategami, wowczas mielibysmy... 7 * 6 + 2 = 44 graczy w jednej druzynie. Mimo takiej liczby nie ma problemow z dowodzeniem, bowiem dwojka strategow wyznacza cele, a grupa dowodcow plutonow - zaledwie 6-7 osob - odpowiada za wlasciwa ich realizacje. W ten sposob mozna byloby grac i klanowki 50v50....

Tyle, ze wymagaloby to zupelnie odmiennego podejscia do gry przez samych graczy. Nie wiem, czy na cos takiego nie jest juz za pozno, ale... mozna byloby sprobowac...

W kazdym razie jak widac z powyzszego, odpowiedz na pytanie, czy T2 jest gra za trudna dla graczy, jest moim zdaniem jednoznaczna. Lamy jestesmy, taka prawda. Nie dorastamy tej grze do piet, ani nie wypracowalismy - my, gracze na calym swiecie - struktur organizacyjnych umozliwiajacych wykorzystanie jej potencjalu. Na zywca skopiowalismy organizacje klanow z prostych strzelanek pokroju UT... i sami odcielismy sie od sporej czesci swiata Tribes 2.


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:44.