FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=10272)
Pytania nowicjusza.
Po pierwsze chciałem się przywitać jako że to mój pierwszy post na tym forum i w ogóle jestem nowym graczem, naiwnym i niedoświadczonym że aż miło :>
W mojej trzydniowej (tak tak) karierze farmera (i HO czasami) na publikach pojawiło się już kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi. Stąd ten post.
1) Motion sensory. Z tego co zrozumiałem z manuala i zobaczyłem w grze clamp turrety namierzają wrogów radarowo i nie "widzą" przez ściany. Odpowiednie rozmieszczenie sensorów w bazie powinno pozwolić namierzyć przeciwników wcześniej i turret będzie gotowy do strzału gdy tylko gość wyjdze zza rogu a nie sekunde czy dwie później.
Czy tak jest naprawdę ?
Jakie są ograniczenia (zasięg) motion sensorów i czy "widzą" przez ściany ?
Czy przeciwnik wykryty przez motion sensor jest widoczny na CC (wydaje mi się że nie ale ... ) ?
Jeśli nie to czy istnieje jakakolwiek metoda na wykrycie cloakera poza nasłuchiwaniem i czajeniem się aż poczuje się pewnie i spróbuje coś rozwalić ?
2) Clamp turrety. Jak dotąd wszystkie wjazdy przeciwników do mojej bazy kończyły się roz**********m wszystkiego, łącznie z turretami i sensorami które w pocie czoła stawiałem. Co prawda jestem zielony a poza tym na publicznych katabaticach jestem zazwyczaj jedynym gościem w bazie (reszta gania za flagą albo lata sobie gdzieś po górkach), ale z tego co zauważyłem clampy nie są żadnym utrudnieniem dla bardziej doświadczonych graczy. Goście omijają je albo rozwalają w zależności od sytuacji.
Czy warto zatem wystawiać więcej niż 2-3 clampy w kluczowych punktach bazy ?
Czy przy (teoretycznie) najlepszym rozstawieniu mają clampy istotne znaczenie dla obrony ? Bo mam wrażenie że są tylko dodatkiem do odwracania uwagi atakujących a główny ciężar spoczywa jednak na ludziach broniących bazy.
3) Rozwalanie pojazdów. Próbowałem ustrzelić czołg z mortara ale skończyło się szybko i tragicznie (czołg robił szybciej uniki i celniej strzelał).
Czy poza wyrzutnią rakiet cokolwiek nadaje się do rozwalania pojazdów ?
4) Shocklance, chaingun. W tych broniach nie ma pojedynczego, dobrze widocznego pocisku i nie wiem jak brać poprawkę na ruch. O ile jeszcze z chaina od biedy trafiam w zwarciu to z lancy potrafie tylko strzelić do nieruchomego przeciwnika jeśli sam też stoję w miejscu.
Jak ćwiczyć używanie tego diabelstwa ? Czy jest na to jakikolwiek sposób poza metodą prób i błędów (nie trafiam tak to próbuję trochę inaczej) ?
1. Zasięg montiona jest bodajże w CC (mogę sie mylic). Nie widzi przez sciany.
2. Faktycznie dobry capper zmiecie z taką predkoscia flage ze nawet działka nie pierdną. Ale przydają sie podczas obrony i ogolnie denerwowania przeciwnika
3. Na samoloty i motorki dobry jest chaingun i wyrzutnia rakiet - pozatym raczej nic.
4. Chaingunem nawalaj zawsze przed przeciwnika - sproboj przewidziec jego ruch i strzelaj w to miejsce (na intuicje ) a z shocklancem sam nie umiem grac... celuj w głowe
Fajnie ze jest kolejny nowy gracz! Nie opuszcaj T2 - to cudowna gra!
Po pierwsze witaj Build3r
Po drugie odpowiedzi
1) Tez kiedys intensywnie zastanawialem sie nad motion sensorami i jedyne co wiem, to ze dobra metoda na clamp turreta jest zatrzymac sie (o masz na to czas ) i je zestrzelic. Wiezyczka strzelac przestanie, chyba ktos widzi Cie inny gracz/ pulse sensor.
2) Masz racje, ze dobry gracz rzadko ginie z rak wiezyczki, ale sprawiaja pewne problemy, zrania, zabiora troche czasu, ujawnia pozycje. Na przyklad w bazie odglos obracajacego sie clampa prawie na pewno oznacza obecnosc wroga. Z drugiej strony raczej nie zaszkodza capperowi wyskakujacemu ze shrike'a w chwytajcemu flage z predkascia 150kmph. Ogoleni wiec sa przydatne, mniej lub bardziej, zaleznie od stylu gru przeciwnikow. Podstawa to ludzie.
Jesli cloaker porusza sie w zasiegu motion scanera jest zaznaczony czerwonym trojkatem na HUDzie, chociaz jego 'ciala' nie widzisz. Mozna tez ubrac sensor jammer, ktory zakloca prace cloack packa. Kolejny sposob to niestandardowe wykorzystanie ELFa: jezeli wiazka cos 'chwyci' i nie jest to mina lub jakis sprzet, to pewnie wysysasz energie z cloakera
3) Mortar nie jest zbyt dobra bronia do walki z pojazdami. Na czlogi zdecydowanie najlepsze sa rakiety, ew. plasma, chaingun, granaty, jesli sa pod reka . Strzelajac samemu ciezko go zniszczyc, bo czolg szybko regeneruje tarcze, lepiej poczekac i wykonczyc go zmasowanym ogniem.
Do shrike'a strzelaj chaingunem lub rakietami, choc moze przed nimi uciec. Mozna tez 'odwrocic' z pomoca shocklance, jesli zbyt blisko podleci (podobnie jak Bombera i Havoca). Do Wildcata tez chain lub rakiety, tylko jeszcze trudniej trafic. Jericho najlepiej czyms mocnym: rakiety, plasma, granaty, ew. mortar. Doskonala bronia przeciwko pojazdom jest AA Turret.
4) Chain dziedziczy ped, czyli musisz celowac troche przed przeciwnika, podobnie jak spinfem. To trzeba wyczuc.
Shocklance dziala inaczej: przeciwnik ma byc na celowniku w momencie strzalu, czyli chwilke po nacisnieciu spustu (lagi + opoznienie broni, tez trzeba wyczuc). Czyli: klikasz moment przed planowanym spotkaniem Polecam porazanie shocklanca zza plecow, zabija od razu niezaleznie od zbroi.
Hi.
Motion sensor to czujnik ruchu i jest wykorzystywany praktycznie wylacznie do namierzania cloakerow. Cloaker musi znalezc sie w "zasiegu wzroku" czujnika, wowczas ten umieszcza nad nim czerwony trojkat. Natomiast zasieg dzialania dzialek zwiekszaja sensory. Z tym, ze rozmieszczanie sensorow wewnatrz bazy mija sie z celem, bo odleglosci sa za male i dzialka sprawdzaja sie dostatecznie dobrze.
Clamp turret to domyslam sie spider? Generalnie nie warto rozmieszczac za duzo spiderow w bazie, jesli juz, to w dobrze przemyslanych miejscach albo w takiej liczbie i wzajemnej odleglosci od siebie, ze przeciwnik wlazac dostaje kilka strzalow jednoczesnie, a uzywajac mortara nie uszkodzi wiecej niz jednego dzialka (tak jest w srodkowych bazach na Katabatiku).
Obrona bazy i obrona flagi to dwie rozne sprawy, specyzuj, o co Ci chodzi.
Czolg faktycznie najszybciej zalatwic kierowanymi, najlepiej z pomoca partnera, ktory strzela albo mortarem, albo kierowanymi. Shrike'i ladnie gina od chainguna, efektowne jest rowniez uzycie na nich shocklancy (zwlaszcza na bombowcu i transportowcu).
Jesli chodzi o chainguna... No coz, wymaga sporo wprawy. Odpal sobie mapke Firestorm, postaw markera celu na fladze, nastepnie stan w odleglosci jakis 100 metrow i zacznij leciec obserwujac koniec linii wystajacej z markera. Zobacz, jak ten koniec przemieszcza sie w zaleznosci od Twojego ruchu. Aby trafic w nieruchomego przeciwnika, musialbys celowac w ten punkt (z tym, ze marker celu pokazuje przesuniecie dla mortara, strzelajac spinfuzorem lub chaingunem powinienes celowac wskazujac kursorem punkt gdzies posrodku linii widocznej przy markerze). Shocklanca wymaga niemal identycznego celowania jak spinfuzor, jesli opanujesz spina w bliskim dystansie, shocklancy mozesz uzywac w ten sam sposob.
HI bulid3r !!
Ciesze sie zes jest w T2
Co do rad udziele Ci jutro osobiscie kilku
Shocklance dziala inaczej: przeciwnik ma byc na celowniku w momencie strzalu, czyli chwilke po nacisnieciu spustu (lagi + opoznienie broni, tez trzeba wyczuc).
Uuu w zadnym wypadku lanca nie jest punktowa. Moze jak biegniesz/lecisz na wprost przeciwnika to wtedy tak Jak yav napisal lanca dziala jak spin wiec trzeba brac poprawke na wyprzedzenie.
__________________
BOOM
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, troche mi się rozjaśniło pod czaszką.
savko :
Dzięki szczególnie za sposoby na cloakera, wypróbuję napewno.
Ke3per :
już ja cie znam, z tymi twoimi radami :>
yavor :
quote:
Motion sensor to czujnik ruchu i jest wykorzystywany praktycznie wylacznie do namierzania cloakerow. Cloaker musi znalezc sie w "zasiegu wzroku" czujnika, wowczas ten umieszcza nad nim czerwony trojkat. Natomiast zasieg dzialania dzialek zwiekszaja sensory. Z tym, ze rozmieszczanie sensorow wewnatrz bazy mija sie z celem, bo odleglosci sa za male i dzialka sprawdzaja sie dostatecznie dobrze.
quote:
Obrona bazy i obrona flagi to dwie rozne sprawy, specyzuj, o co Ci chodzi.
Build3r:
z lancy potrafie tylko strzelić do nieruchomego przeciwnika jeśli sam też stoję w miejscu.
Ha! Ja tez
A ze snajperki trafiacie, gdy nie stoicie? Polecam sprobowac
Capper zwija flage, wy go scigacie, w powietrzu strzal i kontynuowanie poscigu bez utraty predkosci... Jest to pewne wyzwanie :-P
Witam wszystkich starych wyjadaczy i tych zupelnie zielonych
Dawno nie gralem w T2 ale od paru tygodni znow powrocilem do posylania "blekitnych przyjaciol" z nawet calkiem niezlymi wynikami .
w zwiazku z tym mam pare pytanek. Czy stoji jeszcze jakis polski serwer. Jesli tak to czy moglby ktos zapodac ipka?
jak duza jest obecnie "populacja" polskich graczy w t2. Po likwidacji boardu Polskiego Forum w grze nie idzie sie teraz zorientowac . Ja osobiscie widzialem widzialem do tej pory moze ze 4 osoby przez 3 tygodnie.
No i hmmm mam taka mala prosbe poszukuje skryptu do automatycznego wyrzucania flar przy namierzaniu. Nie jestem zwolennikiem autmatyzacji gry ale spory procent zgonow od rakiet z powodu zbyt poznego wyrzucenia flary, albo laga doprowadza mnie jak malo co do frustracji w czasie gry w t2.
Ostatnio mignol mi gdzies na jakiejs stronie t2 skrypt pod ustawianie kilku broni pod jeden klawisz, niestety zapomnialem go sobie sciagnac i teraz kompletnie nie wiem na jakiej stronie to bylo, a nie mam juz sil sie przekopywac przez nie wszystkie. jesli Ktos mialby ktorys z tych skryptow mam wielka prosbe o podeslanie mi ich na ten adresik [email protected] albo podanie linkow do stron gdzie je znajde. Z gory dziekuje i do zobaczenia na jakims serwerku.
Lathspell
Zamiast używać autoflare spraw sobie wieloprzyciskową myszkę i ustaw wyrzucanie flar/granatów pod kciukiem - wtedy na pewno zdążysz z flarami. Autoflare jest ewidentnym cheatem (zakazana na wszystkich ladderach), tak samo jak automissile. Nikt nie lubi być zabijany z rakiet, ale cóż, life is brutal...
Ej, panowie... Nie przesadzajmy z tymi rakietami, co? Wiekszosci sytuacji, w ktorych rakieta moze byc grozna, to momenty, gdzie znajdujemy sie stosunkowo blisko wyrzutni. Jesli jest to dzialko stacjonarne, to nasza wina, jesli nas zestrzeli, przeciez wiedzac o tym, ze dzialko jest niedaleko, mozemy kontrolowac temperature jetpacka, zas w sytuacji, gdy zostanie przekroczony prog aktywacji dzialka mozna wyrzucic flare ZANIM dzialko strzeli. Mozna takze rzucic flare gdy widac, ze dzialko sie aktywuje, rowniez PRZED strzalem. Generalnie wszystko zalezy od umiejetnosci poruszania sie, wykorzystania jetpacka i kontroli jego temperatury.
Przyznam ze niekiedy jestem na tyle bezczelny, ze potrafie bez flar przeleciec na pelnej predkosci pare metrow obok dzialka i wszystko jest ok (fakt, w takich sytuacjach czesto aktywuje sie ono, jednak do strzalu nie dochodzi).
Co do juggerow... No coz, nie sa to osobnicy trudni do zauwazenia, prawda? Na dodatek jugger z wyrzutnia rakiet na ramieniu ma bardzo charakterystyczny wyglad. Jesli rozgladacie sie uwaznie podczas ruchu w terenie, mozecie swobodnie tak dopasowac temperature jetpacka, ze juggerzy w poblizu nie zrobia nim NIC. Zas strzaly z daleka, jak juz ustalilismy, w wiekszosci przypadkow nie sa grozne :-P
Automissile to lamerstwo, gdyz niekiedy wlasnie w bliskim dystansie ulatwia oddanie strzalu. Tyle, ze nie bardzo wiem, jaka frajde ma z tego strzelajacy , a i ten trafiony nie jest bez winy (gdyz nawet z automissilem najpierw trzeba przelaczyc bron na rakietnice, co przeciez wyraznie widac). Zas autoflare jest o kant standardowo, bowiem istotne jest nie tylko wyrzucenie flary, ale takze to, w ktora strone sie ja rzuca. Jesli zwiewasz z flaga, autoflare wyrzuci flare w tym kierunku, w ktorym sie poruszasz. W efekcie flara bedzie leciala przed sporo chwile tuz nad glowa i kazdy strzal rakieta z bliskiej odleglosci zakonczy sie w najlepszym przypadku powaznym uszkodzeniem pancerza.
Koniec wykladu ;-)
Jak napisalem w poprzednim poscie, nie jestem zwolenikiem automatyzacji (w zadnej grze), a co do tego skryptu, to widze ze jest nadal szeroko stosowany. Przypominam sobie, ze kiedys mialem taki w ktorym byly dwa ustawienia, albo wyrzucal pojedyncza flare albo serie czterech. Mam ostatnio okazje przygladnac sie grze graczy, i dziwnym trafem lwia czesc wyrzuca zawsze serie owych czterech flar przy namierzaniu, (pytanie po co bo dwie wyrzucone flary to az nadto). W moim subiektywnym odczuciu skrypt jest dalej stosowany ale coz niewazne znalazlem inny skrypt (zaden autoflare wywala tylko wieksze ostrzezenie na ekranie przed rakieta ). Autoflare kiedys byl powszechnie stosowany i nikt sie o niego nie awanturowal, dlatego o nim napisalem, jesli nastapily zmiany na serwerach w takim wypadku oczywiscie stosowanie go mija sie z celem, zarobienie bana to zadna przyjemnosc (a przynajmniej jeszcze mniejsza niz oberwanie z rakiety
)
Yavor co do wiezyczek, to rowniez jest moje subiektywne odczucie, wszystkie stacjonarne wyrzutnie rakiet pozostawiaja sporo do zyczenia, ze tak powiem mozna kolo nich nawet tanczyc w powietrzu (zachowujac odpowiednia ostroznosc ofkoz) jedynym wyjatkiem jest wyrzutnia na ruchomym ISie ktora jest w moim odczuciu o wiele grozniejsza (bo nie zawsze wiemy ze ktos nim wyjechal z VS. Ostatnio tak sobie troche kombinuje z zakladaniem roznych wiezyczek i wlasciwie jesli zmieni sie ktoras z wiezyczek w bazie na wyrzutnie rakiet to wlasciwie cale ich dzialanie konczy sie na obracaniu i sledzeniu celu, ze nie wspomne o koszmarnym czasie przeladowania przy recznym kierowaniu ogniem (slaba skutecznosc to prawdopodobnie dlatego, ze zbyt malo rozstawia sie sensorow, ale w takim wypadku to cala gre mozna tylko biegac i naprawiac i tak w kolo macieju).
Pozdrawiam
Lathspell
Moim zdaniem missile turrets to strata miejsca. Nadaja sie chyba tylko do niszczenia pojazdow, ale i tak AA turret jest lepsza.
co ja slysze! bany za autoflare lub automissile?
slyszalem, ze jest skrypt do wyrzutni rakiet, ktory odpala je (i na dodatek trafiaja) juz w momencie zuapania celu - bez locka.. to jest cheaterstwo..
mysle, ze dobrze byloby gdydby zebrac do kupy wszystkie takie sprawy, ktorych na servach nie wolno, badz nie nalezy robic/uzywac (np.: ogólnoprzyjete no BT przy malej ilosci graczy, te automisajle, itp.).
Kapitan Żbik aka Rzbik
Nie ma zadnych banow za skrypty. Jedynie w rozgrywkach ladderowych nie stosuje sie pewnych skryptow i tyle - i tam klan moze poniesc konsekwencje z tytulu uzywania zabronionego skryptu.
"pewnych skryptow" - ale jakich? oprocz tych, ktorych nazwy juz padly, czyli autoflare i automissile...??? moze autobeacon DIS
A ja ostatnio zauwazylem ze wielu graczy upuszcza mine w momencie, w ktorym gina. Do tego tez jest jakis skrypt, czy maja po prostu zdolnosci profetyczne i wiedza gdzie i kiedy spotkaja sie z niebieskim talerzem?
hmm w sumie jak widza ze maja malo zycia to chyba puszczaja i to raczej nie jest skrypt (nie widzialem nigdy takiego), ale takie sytuacje z wyrzucaniem min jak sie ginie to chyba tylko w classicu mozna zaobserwowac
__________________
BOOM
quote:
Napisane oryginalnie przez savko
A ja ostatnio zauwazylem ze wielu graczy upuszcza mine w momencie, w ktorym gina. Do tego tez jest jakis skrypt, czy maja po prostu zdolnosci profetyczne i wiedza gdzie i kiedy spotkaja sie z niebieskim talerzem?
Czasami kogos fraguje w T2 i jeszcze nigdy mi sie nie zdarzylo, abym zginal w czasie obmacywania jego zwlok... Chyba, ze mial kolege, ktory nie chcial pozwolic, abym uzupelnil sobie ammo Czas uzbrajania miny jest za dlugi, poza tym trudno przewidziec, jak padnie strzal i dokad poleca zwloki. Wydaje mi sie, ze w przypadku owego wyrzucania min w chwili zgonu nalezy zastosowac kryterium efektywnosci. Poniewaz jest to rzecz nieefektywna, nalezy z tego zrezygnowac. Identycznie wyglada np. sytuacja z MA w czasie gry w internecie. MA jest latwe do wykonania na niskim pingu, ale na serwerach zagranicznych gra sie zwykle z pingiem 100+ (czesto plus to drugie tyle). Wowczas proby wykonania MA na capperze - kiedy nie ma swobody zajecia dogodnej pozycji do strzalu i trzeba walczyc w tych pozycjach, ktore aktualnie sa - jest pomylka wynikajaca z blednego oszacowania skutecznosci broni. Jesli capper jest w powietrzu, kroi sie go chaingunem, ktory jest znacznie efektywniejszy. Zas gdy opada lub slizga sie, przelacza sie bron na spina w wali w glebe, najlepiej przed capperem, gdyz wowczas procz obrazen moze zostac wyhamowany. Dla ciekawostki: wiekszosc graczy (na oko 90%) scigajac cappera strzela tak, ze eksplozja nastepuje ZA capperem, co niekiedy moze wrecz pomoc mu zdobyc dodatkowy ped. Jest takie interesujace ujecie w "Travel", na mapie Boss, ktore jest znakomita ilustracja tego spostrzezenia...
Yavor oczywiscie ze takie wyrzucanie min nie sluzy nabijaniu punktow, ale zawsze jest jakims malym podstepem w stosunku do przeciwnika, a przeciez zdarza Ci sie ubic kogos np z 80 metrow albo widzisz lezace cialo, zanim dobiegniesz do zwlok mina napewno sie uzbroji i raz na iles zgonow pozbawisz kogos przyjemnosci ze sfragowania Ciebie .Ja osobiscie tego nie stosuje, koncentruje sie na walce do ostatniego talerza ale kazdy ma tam jakas swoja taktyke. (choc z drugiej storny wlasnie znalazlem skrypt "autominujacy", rzuca mine w chwili wejscia na wrogiego ISa to akurat jest przegiecie)
Do tej pory moja najefektowniejsza taka akcja byl jugg z 1mm zycia na pasku atakowany przez dwa scouty. Wiedzac ze juz po mnie strzelilem rozmyslenie z mortara pionowo, zgon, a pozniej nie klikajac obserwowalem jak moji oprawcy zblizyli sie do ciala i spadla na nich pigulka .
A co do MA to akurat te najlepsze maja nieprzyjemny zwyczaj wychodzic akurat jak nie nagrywam chocby wczoraj by to shazbot .
Kwestia czemu strzaly padaja za capperem jest w/g mnie dosc prozaiczna (wiekszosc moich strzalow rowniez laduje za capperem) Ma to kilka powodow po pierwsze jesli capper ucieka na niskim pulapie i tak samo leci za nim chasser jest niezwykle trudno na monitorze ocenic dokladnie odleglosc [w realu tez](dodatkowo dochadza cimne podloza bez szczegolow, ped wlasny i cappera szybkosc pocisku itd) strzelanie pod tak malym katem w stosunku do podloza jest loteria to co nam sie wydaje punktem niedaleko przed capperem moze byc rownie dobrze punktem tuz pod nim i chyba dlatego wtedy ludzie staraja sie zrobic jednak MA spinem, w postac latwiej jest trafic (a przynajmniej tak sie kazdemu zdaje ,no i ten dreszczyk padajacego cappera po MA ) No ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo, ciesz sie ze jednak trafiaja wiecej za capperem niz pod nim bo byscie z Jakusem zadnej flagi nie doniesli do siebie
. A chaingun nie zawsze jest pod reka T2 to sztuka wyborow i chyba za to go lubimy.
Ps. yavor mam prosbe czy moglbys zagladnac do topicu "Robienie filmow" i napisac chocby tylko z jakich programow korzystales przy robieniu "Travel"?
A i czy sa jeszcze jakies filmy z T2 warte obejrzenia, nie chcialbym sobie blokowac lacza sciagajac jakiegos bzdeta wazacego 100 mega
popieram.. bo chociaz lacze nie jest beznadziejen to cierpie na brak miejsca na hd oraz cierpliwosci do sciagania i ogladania szitu.. wiec lista rankingowa topowych rezyserii w temacie t2 bylaby mile widziana..
jak ktos cos dobrego wypatrzy to niech daje znac (najlepiej z linkami skad zassal).
moze zrobimy mala liste przebojow?
hmm a czy przypadkiem koles ktory wyrzucal miny i mial malo zycia nie byl najpierw "chwytany" elfem? To by wytlumaczalo takie postepowanie.
__________________
BOOM
Lol, ale bedzie bazjlowata odpowiedz. Wszystko dlatego, ze odpowiadajac na postLol, ale bedzie bazjlowata odpowiedz. Wszystko dlatego, ze odpowiadajac na post Lathspella nasunelo mi sie pare tekstow, ktore warto wpakowac do First Aid. Trafia tam wkrotce teksty dotyczace produkcji filmow, filmow wartych obejrzenia oraz... filozofii gry. Tia, o tym zwykle sie nie pisze, a to jeden z wazniejszych elementow w grze....
>przeciez zdarza Ci sie ubic kogos np z 80 metrow albo widzisz
>lezace cialo, zanim dobiegniesz do zwlok mina napewno sie
>uzbroji i raz na iles zgonow pozbawisz kogos przyjemnosci ze
>sfragowania Ciebie
Powiem uczciwie: nigdy nie zginalem na minie pozostawionej przy ciele przeciwnika. Musialaby byc DOKLADNIE pod nim, zebym nie zauwazyl. Jesli zatem skutecznosc jakiejs taktyki wzgledem mnie jest zerowa - a przeciez bogiem nie jestem i specjalnej ostroznosci przy obmacywaniu trupow nie zachowuje - jest to powazna wskazowka, aby dac sobie spokoj z tymi minami. Brzytwa Ockhama sie klania :-) Poza tym zawsze jest to element, ktory rozprasza koncentracje i odciaga uwage od poczynan przeciwnika.
>Kwestia czemu strzaly padaja za capperem
Moje czesto padaja przed Wydaje mi sie, ze to jedynie kwestia tego, kto jak przewiduje ruch przeciwnika. Ja ryzykuje przewidujac jego zachowanie w skali powiedzmy nie 1-3 sekund a 3-5 sekund. Majac odrobine doswiadczenia na mapie i pamietajac, z jakiego kierunku i w jakich warunkach (czyli: ile mial energii) capper wszedl na flage, mozna dosc dobrze przewidziec jego zachowanie, a to pozwala strzelic w polozenie "o sekunde dalej" - czyli przed niego.
PS. Uwazajcie grajac na lamera o ksywie Mc|F-O-X. Gosc stosuje zabronione skrypty (PJ rulez...) pozwalajace wczytywac waypointy na dana mape. Ma wiec zestawik waypointow na przyklad na turrety (np. na DBS) albo na otwor w dachu srodkowej bazy na Feign i wali tam precyzyjnie kazdego mortara daleko spoza zasiegu widocznosci. Na szczescie jest to blyskawicznie widoczne i mozna takiego barana przynajmiej probowac wykickowac. W ladderze dostalby bana natychmiast...
To ja tez powiem uczciwie nie stosuje zaminowania ciala ale raz wlazlem na taka mine i bylo tylko aaaarrrggg . Sam tego nie stosuje bo wyznaje obecnie w T2 zasade "Puty pixel zycia na pasku puty nadzieji " szczegolnie po dwoch akcjachi jugg vs 2 scout + 1 shirke i ass deployer vs 4 chasser ofkoz tylko ja zostalem na placu boju, dla takich smaczkow warto grac w T2 i nie zawracac sobie glowy przedsmiertnym minowaniem
Eee, no nie o takich oczywistych sytuacjach tutaj mowie/ pisze. Jesli wiem ze zgine to sam mine/ granat rzuca + strzelam w gore z mortara (dzieki yavor )
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 02:26.