FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=10683)
POLAND:Niezbednik
Minotaur
Kilka moich uwag (moze dobrych rad, po tym co zaobserwowalem w czasie pierwszego meczu Poland), a propo gry na tej jakze popularnej i lubianej przez nas mapie.
Obrona bunkra – na poczatku rozstaw kamery – rowno przy polu silowym w odstepach mniejwiecej co 30 – 40 cm, pozostawione przejscie oznaczone markerami ( nie windami do mortara, ale markerem który uzyskuje sie przez nacisniecie 2xH) nad przejsciem postaw motion sensor (jesli chcesz spider clamp turreta) i stan w przejsciu robiac “body block”. Do srodka wpuszczaj tylko swoich i za kazdym przejsciem wracaj na miejsce przy polu silowym. Kiedy widzisz ze przeciwnik chce wejsc ( np. Cloaker) , a za nim tloczy sie grupka naszych to albo daj im znac VWE, albo czekaj az sie sami zorientuja ze cos jest nie tak. Z bunkra Panowie/Panie wychodzcie PO KAMERACH – o dziwo sie da. Ci ktorzy sa na zewnatrz i widza ze mamy bunkier "umeblowany" jesli maja czas i ochote moga sprawdzic czy w kamerach nie ma ew. dziur jesli uda sie im wepchac do bunkra pomimo zapory, można taka kamerke rozwalic z chainy ( widzialem takich ktorzy poprawiali spinem ...) i postawic nowa blizej pola silowego.
Teoretycznie przy takim utrzymaniu bunkra jego obronca nie zdobedzie zadnego punktu – ale bunkier bedzie stal przez 30 minut i BT przeciwnika sie do niego nie dostanie.
Jesli schodzisz na dol juggerem
Na dol zamiast rakietnicy wez lance albo chaine moze byc nawet elf byle nie bezuzyteczna na dole rakietnica (plazma pio w zestawie HO/HD juz jest) , jako packa DIS od przybytku glowa nie boli , i przybindujcie sobie klawisz na wyrzucenie apteczki to bardzo wazne na Minotaur (zreszta chyba wszedzie)
Heh, tak naprawde HO wroga moze wejsc do bazy nawet i po kamerkach z obrona w srodku - wszystko zalezy od takyki Poza tym ja bym akurat sugerowal zawsze zabierac missisle launchera bo wychodzac z bazy mozna albo cappera wroga albo jakiegos zuczka pocisnac z tej rakietki
Proponuje brac plazme/lance zamiast chain'a.
Pio show me ...
btw chcialbym, zebysmy w tym topicu zamieszczali faktyczne porady ( a nie "wcinki") na rozne mapki - nie prawdy uniwersalne ( nie da sie ustalic jednej wspanialej taktyki na mape) tylko niezbedne schematy zachowan dla poszczegolnych map.
To moja porada dla broniacych bazy: kiedy bedziecie ladnie stawiali kamerki, postarajcie sie, kochani, aby wejscie bylo W SRODKU , a nie przy ktorymkolwiek z bokow bazy. Problem lezy w ksztalcie dachu bazy - z gory jugger moze niespodziewanie zsunac sie i natychmiast wejsc do bazy, nijak nie powtorzy tego manewru w przypadku wejscia posrodku - z uwagi na przeslo.
Juggerzy - wyrzutnie rakiet brac do rozwalenia turreta, sporadycznie do ataku na przeciwnika. W podziemiach zamiast rakiet bardziej przydaje sie granatnik, choc przyznaje, ze nigdy z niego nie korzystalem, hiehiehie.... Niekiedy przydatna shocklanca. Kazdy jugger wylazacy z bazy powinien zwrocic uwage, czy capper przeciwnika nie wynosi flagi gora - jesli probuje, strzelamy mortarkiem w wyjscie albo naszej wiezy, albo w wyjscie wiezy przeciwnika (zaleznie od sytuacji). Do dobrego tonu powinno nalezec oddanie jednego strzalu z mortara na baze przeciwnika przy wychodzeniu z wlasnej bazy. Mozna ten strzal wycwiczyc na tyle, ze spada zawsze niemal w ten sam punkt przy wejsciu i zaskakujaco czesto przynosi to fraga (a wiec zre czas przeciwnika).
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 04:39.