FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=11252)


Posted by sYs|yavor on 14-09-2003 01:10:

Polski mappack

W zwiazku z faktem, ze na horyzoncie niesmialo wylania sie serwer, mialbym propozycje. Jak wszyscy wiecie, mamy trzy mappacki: x2, europack i tl. Z tych dwoch do base w miare nadaje sie... europack, ktorego mamy wszyscy lekko dosc. Mapy w ostatnim TL tez zajezdzaja na kilometr classikiem. Tymczasem jest kilka naprawde fajnych map. Sugerowalbym wiec zrobic juz teraz male przymiarki do mapek, aby po postawieniu serwa moc pograc w cos innego niz tylko europack Polski mappack mozna byloby wpakowac do laddera i na tribes2maps, wiec bylaby dodatkowa promocja naszej sceny na arenie zagranicznej.

Moje wstepne propozycje map:

Temples of War
Caustic
Nona Vee (polecam z botami, mozna z nimi latac bombowcem :-) )
Starwolf incident
Raptor
Devil's Island
White Dwarf

Moze i nie sa to mapki zbyt "ladderowe", ale nie o takowe chodzi, tylko o to, zeby sobie milo pograc.

Jest jednak sprawa. Czesc z tych map powinna byc nieco zmodyfikowana, a bylyby jeszcze lepsze. Czy jest moze ktos chetny, kto podjalby sie w wolnych chwilach wprowadzenia pewnych modyfikacji?


Posted by D3mo on 14-09-2003 01:20:

Starwolf Incident i White Dwarf kojarze chociaz z nazwy, ale reszty ni w zab
bedzie je trzeba sobe skombinowac

a co do pomyslu to jestem za, moze daloby sie do mappacka dodac te miejska mapke Icei (ktora to za cholere nie chce mi sie odpalic, zawsze mam UE przy ladowaniu tejze mapki )


Posted by sYs|StEELhEArT on 14-09-2003 11:19:

pomysl fajny ale imo nie powinny byc w rotacji.
jesli zagraminczniaki maja grac to pewnie nie beda mili 'naszy' mapek tymbardziej jesli beda one modyfikowane.

__________________


Posted by borowies on 14-09-2003 11:36:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|StEELhEArT
pomysl fajny ale imo nie powinny byc w rotacji.
jesli zagraminczniaki maja grac to pewnie nie beda mili 'naszy' mapek tymbardziej jesli beda one modyfikowane.



zdaje mi sie ze przynajmniej czesc nie wymaga clienta.. a przy ladowaniu kazdej z map powinien sie poijawiac napis "DL POLISH t2 BASE MAP PACK HERE" zeby kazdy widzial.

A tak poza tym - pomysl fajny.

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by on 14-09-2003 11:51:

Jak najbardziej popieram.


Posted by Hamil_Hamster on 14-09-2003 12:05:

Talking

Kiedy� dosta�em w swoje �apska PIEKN� mape kt�rej akcja toczy�a si� na wilelkich drzewach...ustawionych na wodzie...
Jak sobie przypomnie co to za mapka to dam zna� - NA PRAWDE warta swieczki!

Bardzo fajna inicjatywa, prawdopodobnie polski serek by�by jedynym kt�ry u�ywa niestandardowych mapek.

Je�li kto� sie zna na robieniue mapek..to..hmmm..przyda�a by si� specyficzna, polska mapka, np. w kszta�cie butelki Vodki wewn�trz kt�rej toczy�a by sie akcja! ))

Tez ciekawa by by�a mapka kt�ra by�a by umiejscowiana w wieelkim leju w kszat�cie ko�a, a o krzywiznie p�kola (dla lepszego skiningu), a na kraw�dziach takiej areny by�y by rozmieszczone turrety - du�o turret�w (najlepiej z mortarami), po jednej stronie areny p�kole turet�w jeden strony, po drugiej p�kole rugiej strony, a najlepiej rozmieszczone tak by ich zasi�g zaczyna� si� pewnien kawa�ek przed flag stand - to by by�a jazda!

Capperstwo nabra�o by nowego kszta�tu (zielonego i okr�g�ego


No dobra, ale to tylko moje chore pomys�y, kt�re chetnie bym zrealizowa�, gdybym potrafi� )))

__________________
eee...no w�a�nie...


Posted by sYs|yavor on 14-09-2003 13:04:

Hamil, wolalbym eksportowac cos innego niz wizerunek Polaka-pijaka


Posted by Hamil_Hamster on 14-09-2003 14:39:

Lightbulb

Hmm...czy jest JESZCZE co� z czym si� kojarzymy z granic�?
Lepiej nie pisa� - pole z truskawkami w sezonie zbierania - odpada

Mo�e mapka w Siege? Jedna strona pr�buje si� przedosta� przez granice kt�rej pilnuje druga strona... )

[dream mode]
No to zostaje jeszcze inny pomys� - mapa al'a Operation Flashpoint, g�rki, pag�rki, drzewka, jaki� ko�ci� na wzg�rzu (w kt�rym jedna strona ma flage, a na zewn�trz VS )

Ko�ci� ma z jednej strony urywisko -od strony wzr�conej do bazy wroga (aby nie by�o za �atwo tam dotrze�), obok niego jaka� stajnia (generator room lub co� podobnego ), i kilka podobnych budyneczk�w, a z drugiej strony g�rska �cie�ka wij�ca si� po zboczu wzg�rza (z usianymi gdzieniegdzie bunkrami o r�znych zastosowaniach), prowadzi w d� do ma�ego zgr�powania budynk�w z cetrum w tawernie (baza do przej�cia) posiadaj�cego w�asny sensor i 2-3 wie�yczki umieszone na bydnkach, lub w budynkach (strzelaj�ce z okien np. poddasza budynku ), dalej �cie�ka na tyle szeroka by prejacha� czo�g, a nawet MBP prowadzi do bazy umieszczonej w budynkach jednego gospodarstwa, bed�cego te� na wzg�rzu, ale troche �agodniejszym, tylko z umieszczonymi w wielu miejscach ska�am i stromiznami...

Uk�ad bazy podobny jak w bazie w kosciele...
[/dream mode]

Ech...pomarzy� zawsze mo�na
W tak� mapke (lub co� podobnego) w 32 osoby by si� pogra�o )


Ale juz chyba pro�ciej zrobi� mapke z butelki z vodk� )

Albo zamkniet� mapke z duzymi przestrzeniami w ko�ciele (by by�o kojarz�ce si� z polska) lub co� podobnego...

__________________
eee...no w�a�nie...


Posted by sYs|yavor on 14-09-2003 16:47:

...a posrodku mapy duzy pomnik papieza, do ktorego prowadza cztery wyraznie widoczne drogi, przy ktorych widac tabliczki z napisem "Al. Jana Pawla II"

Dodatkowa atrakcja mogloby byc niekiedy zaliczanie 20 punktow za fraga na graczu w skinie kobiety, wszak moze byc to osobnik zenski z zygota w srodku, ta zas tu sie liczy jak pelnoprawny obywatel.

Yes.

Mam jeszcze pare pomyslow.

Na przyklad w bazach zrobic grupy 100 botow, ktore blokuja dojscie do IS-ow, gdyz wlasnie kloca sie miedzy soba o to, kto powinien z IS-a skorzystac. Rozwalic - nie rozwalisz, bo 10 teamkili za jednym zamachem by bylo... Trzeba sie mozolnie przedzierac.... Gracze, ktorzy nie beda sie przedzierac, tylko zostana i beda sie wydzierac z innymi botami, powinni otrzymywac dodatkowo jeden punkt na minute.

Jeszcze pare pomyslow mam, ale czasu na ich opisanie brak


Posted by Qter Horda on 16-09-2003 18:32:

Brdzo dobry pomysl bardzo. popieram nawet chetnie bym mom�g� tyulko ze a nie umiem zupe�nie obslkugiwac edytor a co sie wiza ze znajomoscia angielskiego jak by ktos np taki Icea napisal tutorial nawet prosty Albo Yavorek byl bym bardzo wdzieczny juz dawno mis ie maza jakies fajne nielustzrane mapy. niestndardowe. chetnie tez bym cos pomodyfikowa�.
Z g�ry dziekuje.


Posted by sYs|yavor on 16-09-2003 22:14:

Nu, ja to czekam, az ktos sie tez podzieli swoimi sugestiami dotyczacymi tych map, ktore proponuje do mappacka. Poza tym moze ktos zna jeszcze jakas fajna mape?


Posted by D3mo on 16-09-2003 22:30:

ja bym jakas wlasna mapke chcial zrobic, ale mi edytor szarpie bardziej niz huston vehicles przy pelnej obsadzie


Posted by borowies on 17-09-2003 15:59:

Border Dash? Insalubrius? Ale one sa chyba dosyc sandardowe Jeszcze widzialem kiedys calkiem fajna (ale troche przecpana) pt "Tunnel Run" albo cos takiego.

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by $corcerer on 19-09-2003 14:48:

ja jeszczze proponuje Carrier Strike.
og�lnie ok

__________________


Posted by sYs|yavor on 19-09-2003 16:20:

No, celerity wpakujemy... Tylko nieco wyrownamy szanse stron


Posted by JAKuS on 19-09-2003 17:56:

jak co

to mozna dac mappacka na moja stronke

__________________
http://www.tribes.fn.pl


Posted by Hamil_Hamster on 19-09-2003 18:31:

Thumbs up

Mam propzycje PRAWIE nie do odrzucenie...

Arhipelago! Je�li kto� nie zna tej mapy - niech si� wstydzi, je�li kto� nie pami�ta tej mapy - niech sie wstydzi jeszcze bardziej!

Swego czasu wiod�a prym popularno�ci u boku Katabatica, dziwne �e taka �wietna mapka zosta�a tak ca�kowicie zapomniana


Pozatym jeszcze jest pinkna mapka - A Mystical Overcast of Ancient Tree Disciples.
Strasznie d�uga nazwa, wklei�em j� z nazwy pliku mapy bo nie chcia�o mi si� pisa� z pami�ci ))
Jak dobrze pamietam to ta mapa by�a na prawde warta �wieczki, zaraz sobie odpale na lanie by j� obejrze� raz jeszcze...

__________________
eee...no w�a�nie...


Posted by sYs|yavor on 19-09-2003 18:43:

Archipelago to mapa znajdujaca sie na sidiku z gra Fakt, bardzo ladna, ale od 32+ graczy. Zawsze mnie tam oslabia komunikat na poczatku mapy: "skiiing near impossible"... O mua.... a tak sie tam pieknie mozna slizgac

Reszte mapek obejrze. Czekam na dalsze sugestie - prosze pamietac, zeby mapy nadawaly sie do gry, a nie tylko do ogladania (a raczej powinny nadawac sie do jednego i drugiego )


Posted by Hamil_Hamster on 19-09-2003 18:47:

Znalaz�em ta mapke o kt�rej pisa�em

http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=2169


A Arhipelago powinno by� w rotacji, bo do map packa niepotrzebne

/edit zauwa�ylem fajn� mapke, kt�ra kiedy� sobie obejrza�em, ale nie mia�em okazji oglada� w akcji, jest dosy� kompaktowa ale nie ma te� za bardzo czego ogl�da�, chociarz powinno byc ciekawe http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=2949

"A river run through it"

__________________
eee...no w�a�nie...


Posted by on 19-09-2003 19:04:

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
Mam propzycje PRAWIE nie do odrzucenie...

Arhipelago! Je�li kto� nie zna tej mapy - niech si� wstydzi, je�li kto� nie pami�ta tej mapy - niech sie wstydzi jeszcze bardziej!

Swego czasu wiod�a prym popularno�ci u boku Katabatica, dziwne �e taka �wietna mapka zosta�a tak ca�kowicie zapomniana


Pozatym jeszcze jest pinkna mapka - A Mystical Overcast of Ancient Tree Disciples.
Strasznie d�uga nazwa, wklei�em j� z nazwy pliku mapy bo nie chcia�o mi si� pisa� z pami�ci ))
Jak dobrze pamietam to ta mapa by�a na prawde warta �wieczki, zaraz sobie odpale na lanie by j� obejrze� raz jeszcze...



Nienawidze tej mapy, nudna mozolna, za du�a, komp laguje...


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 19:18.