FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=11305)
właściwie pytanie... cieszę się demem od 6 godzin... i mam problem z tym iż moment od szczału (naciśnięcia spustu) do wystrzelenia pocisku jest za długi i latający przed ekranem kolesie po prostu uiciekają przed pociskami... chyba wiesz o jakim opóźnieniu mówię... po prostu gra traci... jak to zmienić, ping za duży czy co? mam komp bardzo dobry no i stałe złącze
Jaki masz ten ping?
Nie mam pojęcia gdzie jeszcze mogłeś znaleść serwer do demka...
Demo jest pierwszej wersji, więc może mieć niedorubki...
__________________
eee...no właśnie...
no i jeszcze powiedz jaki dlugi jest ten odstep. bo jezeli spodziewasz sie wystrzelenia z broni dokladnie w tym samym momencie kiedy wciskasz spust, to mam zla wiadomosc. wiekszosc broni ma male opoznienie w wystrzeleniu. chyba w zasadzie wszystkie oprocz plasma rifle i grenade launcher. mozesz poprobowac z tymi dwiema i zobaczyc czy tez jest opoznienie.
__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World
quote:a snajpa nie?
Napisane oryginalnie przez Enigmus
chyba w zasadzie wszystkie oprocz plasma rifle i grenade launcher.
a wlasnie nie
__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World
quote:
Napisane oryginalnie przez Enigmus
no i jeszcze powiedz jaki dlugi jest ten odstep. bo jezeli spodziewasz sie wystrzelenia z broni dokladnie w tym samym momencie kiedy wciskasz spust, to mam zla wiadomosc. wiekszosc broni ma male opoznienie w wystrzeleniu. chyba w zasadzie wszystkie oprocz plasma rifle i grenade launcher. mozesz poprobowac z tymi dwiema i zobaczyc czy tez jest opoznienie.
__________________
Steel:
a co do dema.... ono SSIE !!!!
i to bardzo. ma w sumie niewiele wspolnego z ostateczna wersja
no bronie sa te same ale juz nie TAKIE same
Demo wcale nie ssie :-). To wlasnie dzieki demku wciagnalem sie w T2. Jest bardzo zachecajace wlasnie dlatego, ze oferuje tryb multi. Mozna przekonac sie w co tak naprawde sie pakujemy :>
Z tego co pamietam to sa tam wszystkie bronie, ekwipunek i pancerze w pojazdach brak Transportera i MPB, ale nie pamietam juz dokladnie, a no i mapka to Slapdash :-)
Ehh to byly zadymki . Ktos tam narzeka na glupote graczy na servach. Jak by zagral w demo wypelnione na max po obu stronach graczami co nie wiedza jeszcze ze to nie DM to... :-p
/ uu, ale mam glupi login na tym forum. Co to te UT ? :-)
Da sie to jakos skasowac?
quote:
Napisane oryginalnie przez UT.Berserker.PL
Steel:
a co do dema.... ono SSIE !!!!
i to bardzo. ma w sumie niewiele wspolnego z ostateczna wersja
no bronie sa te same ale juz nie TAKIE same
Demo wcale nie ssie :-). To wlasnie dzieki demku wciagnalem sie w T2. Jest bardzo zachecajace wlasnie dlatego, ze oferuje tryb multi. Mozna przekonac sie w co tak naprawde sie pakujemy :>
Z tego co pamietam to sa tam wszystkie bronie, ekwipunek i pancerze w pojazdach brak Transportera i MPB, ale nie pamietam juz dokladnie, a no i mapka to Slapdash :-)
Ehh to byly zadymki. Ktos tam narzeka na glupote graczy na servach. Jak by zagral w demo wypelnione na max po obu stronach graczami co nie wiedza jeszcze ze to nie DM to... :-p
quote:
Napisane oryginalnie przez UT.Berserker.PL
/ uu, ale mam glupi login na tym forum. Co to te UT ? :-)
Da sie to jakos skasowac?
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|StEELhEArT
/me laughs
bron ma opoznienie spowodowane duzym pingiem ( tu modemowcy sie moga wypowiedziec )
w warunkach idealnych opoznienia niema( ktos gral w misje treningowe ?
)
__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World
ktos tu jest jakis 'inny'
__________________
Steel:
Demko mialo inna fizyke, i pelno bugow, pozatym... sa jeszcze serwy dema ?? pewnie tylko w usa stad takie pingi i opoznienia w strzalach
Na pewno tak, ale zanim zauwazysz ze te bugi ci przeszkadzaja obudzisz sie w sklepie z kopia gry w lapach :-) I o to przeciez chodzilo.
Z pingami na serwerze dema to ta sama historia co z bugami. Jak sie jest poczatkujacym to wtedy to tak bardzo nie przeszkadza(mi przynajmniej nie przeszkadzalo:-))
Co do bugow to pamietam, ze mozna bylo podwedzic pojazd na VS.
Do tej pory mozna podwedzic. Teleportacja do pojazdow jest rzecza opcjonalna, definiowana w ustawieniach gry. Jako gracz z jajami ( ) mam ja wylaczona i serdecznie pozdrawiam wszystkich tych, ktorzy aby znalezc sie w pojezdzie musza ja wlaczyc
Rownie serdecznie pozdrawiam tych wszystkich, ktorym sie wydaje, ze teleportacja to jedyny sposob znalezienia sie w pojezdzie, wiec w rozkosznie bezczelny sposob pakuja sie czlowiekowi na leb na VS, skutecznie uniemozliwiajac dojscie do pojazdu. Nie bede podawal ksywek, coby publicznie nie zawstydzac, ale i wsrod Polakow jest paru takich ananasow...
PS. Gdy widze lame wskakujaca na VS komus na glowe, mam ochote przywalic w goscia spinem... Kiedys sie nie opanuje...
yavor:
Do tej pory mozna podwedzic. Teleportacja do pojazdow jest rzecza opcjonalna, definiowana w ustawieniach gry. Jako gracz z jajami ( ) mam ja wylaczona i serdecznie pozdrawiam wszystkich tych, ktorzy aby znalezc sie w pojezdzie musza ja wlaczyc.
--
Ah, rzeczywiscie mozna. Jednak teleportacja pomaga tez wtedy gdy zaraz po respawnie mozna wziac pojazd i miec jeszcze sporo czasu na to zeby udac sie do Risa(ustawionego pod VS np.) Bez teleportacji mozna juz miec problemy ze zdazeniem do pojazdu.
PS. Gdy widze lame wskakujaca na VS komus na glowe, mam ochote przywalic w goscia spinem... Kiedys sie nie opanuje...
--
Tez tego nie cierpie. Najbardziej to wkurza gdy grzecznie stoisz w kolejce, az tu nagle nadlatuje taki jeden wskakuje komus na glowe i wpycha sie przed ciebie.
ps. Wczoraj jak gralem to jeden gosc z mojego teamu byl poprostu bezczelny :-) . Bral cloak packa i lance. Jak tylko ktos wzial shrieka to walil lanca w niego(bedac zacloakowany i uciekal za VS ) Efekt byl taki ze shrieka wywalalo do gory nogami i sie rozbijal. Wnioslem vota o kicka, ale przez to ze nikt go nie widzial zostal na servie do konca. Na szczescie po vote'cie sie uspokoil :>
Och, ja nie jestem taki mily. Ani gdy stoje przy VS (kolejk? jak kolejka? prawo dzungli ), ani jesli chodzi o kicka. Nie przeszedl od razu? To kolejny kick i kolejny... Do skutku. UT oduczylo mnie tolerancji dla ludzi lubiacych psuc zabawe
Co to za (za przeproszeniem) idiotyczny off topic? Co ma tutaj VS do rzeczy?
Yav - lubie takich jak ty - graczy z jajami którzy nie potrzebują teleportacji, szczególnie kiedy rozbije się koło bazy wroga na Kata.
"Gracz z jajami" albo zostanie zabity z granatnika a ja uciekne jego "bryczką" albo nie zostanie zabity tylko w popłochu od granatnika nie zdąży do shirka przedemną...
Już nie mówie że "gracz z jajami" musi biegać do DISów i ISów aby się przezbroić, chyba że chce lecieć nakidem.
Ze mnie taki kastrat że wole wziąść pojazd i w oczekiwaniu na telport wziąść sobie flary i repair pack dzięki ustawionemu koło VS DISowi...
Graczy z jajami pozdrawia kastrat! :/
PS. Żałóje że jest tak mało "graczy z jajami", miał bym o wiele prostsze życie...
__________________
eee...no właśnie...
Jeszcze mi, kotq, shrike'a nigdy nie zabrales. Niewielu zabralo, chocby dlatego, ze przylazac na VS z reguly rozgladam sie wokolo.
Dalej, kotq - teleportacja jest niczym z punktu widzenia swiata T2 uzasadnionym lamerstwem, ktore zostalo wprowadzone w pare miesiecy po premierze nie dlatego, ze cos w T2 to usprawiedliwialo, tylko dlatego, ze sporo lamek, ktore nie potrafilo wsiadac do shrike'a, po chwili ogladalo, jak ktos inny odlatywal ich maszynka. Uwazam, ze wprowadzenie tej opcji bylo totalna glupota, gdyz pozbawilo gre wlasnie takich fajnych elementow, jak mozliwosc podwedzenia przez uciekajacego cappera shrike'a na VS.
Teleportacja, kochany, nigdzie nie wystepuje w swiecie T2. W niektorych mapach tworzonych przez graczy sa teleporty, jakim respektem takie mapy ciesza sie wsrod graczy, sam wiesz. NIC nie usprawiedliwia teleportowania do pojazdow - i jest to efekty, ktory jedyne, co robi, to przypomina wszystkim wokol, ze to tylko gra. Ja respektuje prawa swiata gry, nawet wowczas, gdy jakas lamka moze sie potem smiac z "lamerskich" ustawien.
Czas na przezbrojenie? Jaki, kotq? Na Blue Moon jestem w stanie zamowic shrike'a, doleciec do IS, przezbroic sie i wsiasc w niego, zanim VS bedzie w stanie generowac nastepny pojazd. To jest skill. Co Ty prezentujesz, gdy lecisz na Blue Moon do IS-a?
Dodam jeszcze, ze moj 7-letni syn gra na moich ustawieniach i nawet on nie ma specjalnych problemow ze wskakiwaniem do pojazdow.
Pozdrawiam kazdego gracza uzywajacego tweakow (tak, wiem, wielu pozdrawiam )
Jak rozumiem wyzwałeś mnie od lamki i napisałeś, że nic sobą nie reprezentuje?
Fajnie się z tobą dyskutuje...
__________________
eee...no właśnie...
No coz, nie miej pretensji... to nie ja ide na latwizne ja to tylko nazywam
Przyznam rowniez bez bicia, ze teleportacja do pojazdow szalenie mnie irytuje. A poniewaz jeszcze wielokrotnie przeszkadza mi grac - bo to mi lamerzy staja na glowach i to mi lamerzy podbijaja spinami shrike'a - wiec nie widze powodow, aby darzyc osoby stosujace teleportacje do pojazdow jakims wiekszym respektem
__________________
eee...no właśnie...
Osobiscie rowniez korzystam z teleportacji (bo mi wyodniej ), ale do panow stojacych mi na glowie i tak strzelam z czejna i im mowie co o nich mysle (jak mam sile sie klocic).
A ze nie reprezentuje przez to jakiegos wielkiego skilla? Coz, moja wina i moja strata, a yavora - satysfakcja . No i tyle. A poza tym zawuażam BARDZO mnie martwiący niedostatek map pojazdowych na serwerach europejskich (poza kata/game surf/v). Przeciez to wazny element gry... Czasami sie od swieta WarSpring trafi (ktorego nie cierpie).
__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer
quote:
Napisane oryginalnie przez borowies
Osobiscie rowniez korzystam z teleportacji (bo mi wyodniej)
__________________
eee...no właśnie...
Tia. W tym wzgledzie jest. Takie juz sa masy - lubia isc na latwizne
Brakuje ci mapek z pojazdami, Simonq? Katabatic, DBF, Abaddon, Black Dust, Blue Moon, Harvester, Malignant, Warspring, Ziggurat Violatus, Recalescence, Circle of Stones... blah, gdzie Ty grasz?
quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Tia. W tym wzgledzie jest. Takie juz sa masy - lubia isc na latwizne
Brakuje ci mapek z pojazdami, Simonq? Katabatic, DBF, Abaddon, Black Dust, Blue Moon, Harvester, Malignant, Warspring, Ziggurat Violatus, Recalescence, Circle of Stones... blah, gdzie Ty grasz?
__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer
Z tym chodzeniem na latwizne to bez przesady :-p . Ja o tej opcji dowiedzialem sie niedawno i trudno mi teraz byloby sie przestawic. Poza tym to autorow tego pacza, a nie graczy nalezy winic, jakby nie zaczeli gry upraszczac zeby ludkom bylo latwo i przyjemnie to nie byloby teraz tego watku.
Rownie dobrze mozna powiedziec, ze jak ktos uzywa innego fova niz standardowy to 'nagina' realia gry(nie chce sie myszka machac? :-p)
Berserker, w tamtych czasach to oni starali sie zrobic wszystko, zeby gra byla bardziej przyjazna dla poczatkujacych... Wadliwe pierwsze wersje gry, nieprzychylna opinia weteranow T1 itp. itd.
Co do fova sie nie zgadzam - calkowicie. Z dwoch powodow. Po pierwsze, jego zmiana w T2 jest naturalnym elementem gry. Po drugie, fov 90 NIE JEST FOVEM NATURALNYM. To jest FOV liczony sztucznie, mniej wiecej taki, aby obejmowal kat widzenia, pod jakim przecietny uzytkownik komputera widzi obie krawedzie monitora. Tymczasem jest to po prostu zwykly blad logiczny. Jesli mam sterowac postacia w grze, powinienem otrzymywac ze swiata gry mniej wiecej tyle samo informacji, ile otrzymuje w rzeczywistym swiecie. W rzeczywistym swiecie natomiast moj FOV pozwala na dostrzezenie ruchu prawie przy 180 stopniach! Jesli pominiemy to ekstremum i wezmiemy poprawke, ze musimy brac pod uwage rowniez znieksztalcenia obrazu, to FOV rzedu 110-120 wydaje sie FOV-em najbardziej naturalnym, dostarczajacym graczowi taka ilosc informacji, jaka mniej wiecej by otrzymal rzeczywiscie znajdujac sie w swiecie gry.
Zas FOV 90 w rzeczywistym swiecie to maja chyba konie. Te z klapkami na oczach
yavor:
Zas FOV 90 w rzeczywistym swiecie to maja chyba konie. Te z klapkami na oczach
To w trajbsach ja jestem takim koniem z klapkami na oczach dodatkowo chorym na jaskre :-p, ale przynajmniej nie ide na latwizne :-p.
Wiesz, jeszcze mozesz sobie grac na najwiekszym zblizeniu, bedzie trudniej
Kwestia doboru fova jest moim zdaniem sprawa indywidualna. Kazdy ma to co lubi. Takie podejscie nie jest sprzeczne z prawami swiata gry tak dlugo, jak dlugo ktos nie przekracza fova powiedzmy 150, gdyz wowczas w aktywnym obszarze widzenia otrzymuje wiecej informacji niz ktos, kto znajdowalby sie w swiecie gry. Na szczescie T2 ogranicza FOV-a do 120 wiec i tak nie jest to problem.
Sam w T2 gram na 110, w UT gralem na 120. I przyznaje, tam mialem duze zastrzezenia do... standardowego fova, gdyz chcac nawiazac rownowazna walke ze snajplamka powinienem go zredukowac ze 120 do 90, gdyz FOV w UT mial wyrazny wplyw na aiming. W T2 takiego wplywu nie ma z uwagi na natychmiastowa dostepnosc kilku powiekszen.
Berserker, ja traktuje swiat gry jako swiat, nie jako gre... Moze stad jestem nieco "inny" :-P W RPG prawdopodobnie gralbym na tych serwerach, na ktorych gracza witajacego sie "hi" a nie "witaj" wywala sie z serwera za psucie atmosfery rozgrywki
Indywidualna - nawet bardzo. Sam gram na 110, jednak i fov 90 ma swoje duze plusy - szczegolnie przy czejnowaniu (bo rzadko sie czejnuje z zoomem, przynajmniej ja tak nie moge ).
Kat widzenia jest szczegolnie wazny dla juggow - czy jakas mala gnida z schoklanca sie gdzies nie czai przypadkiem? :p
__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 06:37.