FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=11306)


Posted by sYs|yavor on 21-09-2003 17:01:

TL_SoupLadle

Nic nie powiem z wyjatkiem tego, ze wyglada na to, iz Polacy przestana wygrywac wylacznie na Mino


Posted by Enigmus on 21-09-2003 17:33:

ah, jak bardzo bym chcial, zrozumiec cokolwiek...

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World


Posted by sYs|StEELhEArT on 22-09-2003 00:05:

weeeeeeeeeeeee

wypas

ale trudniejsza od mino bo wieksze podziemia ( jest gdzie disy ukrywac )

__________________


Posted by Enigmus on 22-09-2003 03:12:

czyli rozumiem nazwa mapy?

teraz tylko rozszyfrowac jaki to tryb gry, ten caly TL...

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World


Posted by sYs|yavor on 22-09-2003 08:34:

Enigmus... Kotq nasz zlocisty... Od pewnego czasu mamy nowy mappack w europejskim ladderze. Poniewaz europejski ladder nosi oryginalna nazwe The Ladder, wiec nazwy map w tym mappacku sa poprzedzone slicznym przedrostkiem TL. A poniewaz ladder jest glownie CTF-owy, wiec... ;-)

Sugeruje zerknac do tematu First Aid na tym forum w celu namierzenia namiarow na mappacka ;-)


Posted by Enigmus on 22-09-2003 22:19:

oops, dzieki.
jak by co, to nie bylo tej rozmowy

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World


Posted by D3mo on 22-09-2003 22:55:

a wracajac do tematu rozmowy nt. mapy

owszem, pomysla fajny, podobna do mino (bunkry troche daleko od zejscia do podziemi ), podziemia mi sie podobaja, choc moglyby byc bardziej rozbudowe
nie podoba mi sie natomiast rozmieszczenie flag - jedna strona ma tak obstawiona baze, ze wystarczy postawic dwoch spamerow i koniec, nikt flagi nie wyniesie, zas drugiej druzynie mozna wynosic bez przeszkod

fakt, gralismy tam chyba w zaledwie 8 osob wiec moze przy wiekszej liczbie graczy byloby inaczej (zwlaszcza, jesli nasle sie 5 HO na bunkier przeciwnika), ale i tak rozmieszczenie flag powinno byc inne, a podziemia ciupke bardziej rozbudowane


Posted by sYs|yavor on 23-09-2003 01:11:

Niestety, czesc map nowego mappacka wymaga przerobek. Bylyby znacznie lepsze po paru kosmetycznych zmianach.

Jest ktos chetny do zabawy z mapami? Puk pukkkkk?


Posted by Builder on 23-09-2003 10:44:

quote:
Napisane oryginalnie przez D3mo
a wracajac do tematu rozmowy nt. mapy

owszem, pomysla fajny, podobna do mino (bunkry troche daleko od zejscia do podziemi ), podziemia mi sie podobaja, choc moglyby byc bardziej rozbudowe
nie podoba mi sie natomiast rozmieszczenie flag - jedna strona ma tak obstawiona baze, ze wystarczy postawic dwoch spamerow i koniec, nikt flagi nie wyniesie, zas drugiej druzynie mozna wynosic bez przeszkod

fakt, gralismy tam chyba w zaledwie 8 osob wiec moze przy wiekszej liczbie graczy byloby inaczej (zwlaszcza, jesli nasle sie 5 HO na bunkier przeciwnika), ale i tak rozmieszczenie flag powinno byc inne, a podziemia ciupke bardziej rozbudowane



Podziemia s� ciupke bardziej rozbudowane, nie jako� strasznie bardziej ale by�y miejsca gdzie tylko ja sie zapuszcza�em. Grali�my 3v3 wi�c ci�ko na tej podstawie powiedzie� cokolwiek na temat gry 10v10. Mapa jest niesymetryczna ale to jeszcze nie znaczy �e niezbalansowana - mo�e co najwy�ej wymaga� r�nych taktyk dla poszczeg�lnych stron.

Co do naszego wygrywania na tej mapie - nie b�dzie tak �atwo jak na mino. Od bunkra do podziemi jest dalej i z dobrym przeciwnikiem nic nie da styl pospolitego ruszenia jugg�w.


Posted by sYs|yavor on 23-09-2003 11:05:

Faktycznie role BT mozna calkowicie pominac, to nie ma wiekszego sensu.

Natomiast co do zabaw w podziemiach... Przede wszystkim osmiele sie zauwazyc, ze choc od flagi do flagi mozna przejsc praktycznie po prostej, to te podziemia male nie sa i raczej kojarza mi sie ze swinskim ogonkiem niekiedy

Wyobrazcie sobie za to meczyk 10v10, gdzie jeden gracz broni bazy, a pozostalych 9 operuje glownie na tym prostym odcinku miedzy flagami Czyz nie rozkoszne? Poza tym tr�ci nieco klimatami z UT, a te nie zawsze kojarza mi sie wylacznie z przygodami z kieleckimi graczami


Posted by Builder on 23-09-2003 16:14:

Mia�em akurat na my�li wi�ksz� ni� na mino rol� MF, poluj�cych na juggi zasuwaj�ce z bunkra.

Ale z BT te� racja - kluczowe b�dzie chyba utrzymanie w�asnego wej�cia do podziemi i jak najwi�kszej ich cz�ci, z dzia�aj�cymi RISami. Zabawa w rozwalanie bunkra, przy takiej odleg�o�ci mi�dzy flagami mo�e kosztowa� nawet kilka przy�o�e� (wczoraj rekordowe by�o chyba poni�ej 10s).


Posted by on 23-09-2003 17:49:

Gdzie znajde te mape? (jakas stronka?)


Posted by sYs|yavor on 23-09-2003 19:14:

Mappack TL, kochany (jesli nie wiesz, skad sciagnac tego mappacka, zerkni do First Aid ).


Posted by sYs|StEELhEArT on 23-09-2003 19:16:

quote:
Napisane oryginalnie przez Ulraunt
Gdzie znajde te mape? (jakas stronka?)


heh...
jest w nowym mappacku z TheLadder ?

__________________


Posted by on 23-09-2003 20:16:

Yavor kotq nie mam stalki wiec chce osobno mape sciaganac


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 10:56.