FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=36)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12026)


Posted by [FPP]Liv3sMack on 26-12-2003 20:22:

Counter Strike i HL2

HL2 na PC ukaze sie w 2004 roku... oczywiscie nikt nie wie w ktorym miesiacu ale to nic Sa oznaki pozytywnego myslenia na temat tworzenia modow. NP. na stronie : http://www.bg40k.com napisane jest: "Page being revised for the move to Half-Life 2." co moze oznaczac ze autorzy moda (traktujacego temat o Warhamerze 40.000) postanowili go zrobic na silniczku HL2! Oczywiscie moge sie pomylic... napewno nie przeszkodzi to w pomarzeniu o CS`ie na silniczku Half Life 2. Niestety nie mozna tak dokladnie powiedziec czy to "marzenie", poniewaz nikt nie wie jak sprawdzi sie taki CS na takiej podstawce ale... kod ktory poszedl do sieci osobiscie wraz z moim kolegom znalezlismy i pomimo tego ze puscilismy to na g-force 2 i nie bylo tekstur wody i paru jeszcze innych rzeczy przyznajemy ze wyglada to poprostu nadzwyczaj zajebiscie!

Ponadto zrobienie takiego moda mialo by sie ku temu aby stworzyc nowa gre. Lepsza niz R6, UrT czy CS:CO, RTCW, itd. Na glowe taki mod/gra mogla by pobic Q3, UT, HALO... co do Doom`a III to nie wypowiadam sie. Napewno DIII pozre wasze kompy. A HL2 pujdzie ze wszystkimi teksturkami na G-force 3 za nie duza kwote okolo 150 zeta.

W tym demku HL2 ktory znalezlismy mozna jezdzic pojazdem a wiec bez problemu mozna zrobic najrozniejsze pojazdy: czolgi, jakies APC i **** wie co jeszcze... co do broni dostajemy naprawde duze pole do popisu dla moderow. No lom mozna zawsze zamienic na noz itd, shotgun jest, dwa rodzaje karabinow i pare innych zabawek. Nic tylko przerabiac na SPAS`a i MP5sD5. W CS`ie jest bardzo duzo broni i z koro dalo sie to zrobic z HL napewno i z HL2 sie to da zrobic.

Nikt jeszcze nie wspomnial o MP w HL2 :/ osobiscie mnie odrzuca wprowadzenie peer to peer w DIII i mam nadzieje ze czegos takiego nie wprowadza do HL2. Mysle ze juz ktos pracuje nad CS`em na HL2 i niedlugo uslyszymy o tym cos wiecej! Pozdrawiam!

Ps. nic w tym tekscie szczegolnego nie ma i temat nie jest najlepszy ale moze ktos cos napisze i rozpocznie ciekawa dyskusje.


Posted by Pent1um on 21-01-2004 13:00:

Smile

W sumie masz racja, ale jest pytanie: Czy przy engine HL2 bedzie potrzebny taki mod jak CS? W sumie ludzie z Valve moga zrobic tradycyjny tyb TDM i troszke go "rozwin��" o takie rzeczy jak bomba czy tez zakladnicy. Nowe bronie nie beda koniecznie potrzebne gdyz te ktore widzialem na filmikach sa calkiem dobre, fizyka gry jest tez bardzo dobra, bardziej realistyczna, wiec robienie modu ktory ma byc realistyczny do juz realistycznej gry wydaje mi sie glupie.

Z drugiej strony tak jak pisales duzo modow do HL2 moze okazac sie hitami i oby tak bylo, np. The Specialists lub Natural Selection przeniesc na HL2...


Posted by MaslaV on 21-01-2004 16:37:

Moim zdaniem szkoda pi�knego enginu Hl2 na tak prymitywny mod pokroju Cs'a. Zobaczycie pokomplikuj� go troch� a nikt w to potem nie b�dzie gra�. Cs jest popularny ze wzgl�du na prostot�. Dlatego tyle ludzi w to gra (a co za tym idzie cho�oty, wystarczy spojze� na jakiekolwiek forum Cs'owe).

__________________
Ka�dy �adnie cztery elementy jednych tchem wymienia i ja te� je wymieni�, co tak b�d� g�upio sta� to: pieni�dze, forsa i oczywi�cie szmal.


Posted by Pent1um on 26-01-2004 12:25:

Tak, to prawda. Mysle ze przy engine HL2, multiplayer bedzie wygladal duzo lepiej niz ten w hl1 ktory tez jest fajny. Zamiast robic CS pod HL2, duzo lepiej by bylo gdyby zrobili DoD pod ten engine, gra wygladalaby duzo duzo lepiej i grywalnosc bylaby tez duzo wieksza, mod sam w sobie jest super a jezeli dodac do niego engine HL2 to juz wogole bomba.


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 00:05.