FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=9)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12029)


Posted by d4 on 27-12-2003 15:36:

[szczena_w_dół] OpenGL Duke3d Port

Czytajcie to :

JonoF's Duke Nukem 3D port
23 December 2003 - This is a special one this time...

Source and binary release with a twist. Ken's new "Polymost" full 3D renderer is included in the engine snapshot which matches this release, so the binaries below now include OpenGL 3D rendering support. I've also added a few things like in-game key and mouse configuration, and video mode selection too. Ken and I hope you enjoy this release, as it's only going to get better.

- Jonathon

This is the home of my port of 3D Realms Entertainment's Duke Nukem 3D to Windows using my port of Ken Silverman's Build game engine. It is work in progress so that means it might crash and burn and be unstable.

Features of this port:

Native Windows port using my Build engine port.
OpenGL rendering support.
MIDI playback and authentic sound mixing using ported Apogee Sound System code.
Experimental UDP-based multiplayer.

Działa ... i to jak działa :)

http://jonof.edgenetwork.org/buildport/duke3d/

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by [FPP]sarmac on 28-12-2003 17:29:

Przeczytalismy, zainstalowalismy i.. jest problem.
Po wlaczeniu OpenGL obraz troche sie krzaczy.
Tzn. na gorze i na dole ekranu pojawiaja sie dziwne pasy, tekstury w tych miejscach sie nakladaja.

Czy u Ciebie wszystko dziala normalnie?

__________________
Always bet on Duke !
http://duke.fpp.pl


Posted by d4 on 28-12-2003 18:52:

Spróbuj dać rozmiar ekranu na maxymalny (standartowo +) aby był bez "belki" na dole. To w tym pomaga.

Mi czasem jakaś bzdurka przez ekran przeleci i ekra
ny między levelami się chrzanią, ale pozatym jest wszystko ok.

No i nareszcie jest normalne patrzenie góra dół a nie takie jak jest standartowo :P

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by Stigi on 29-12-2003 11:03:

A ogladaliscie jakiekolwiek lustra? U mnie grafa sie wtedy troche kaszani...

__________________
duke.fpp.pl => The best source of Duke Nukem


Posted by d4 on 29-12-2003 11:31:

lustra nie są zrobione :///

Ale nareszcie coś się rusza.

Kurde, jak se pograłem to aby tak totalnie wszystkie secrety "pozaliczać" to na jednej planszy trzeba dość długo siedzieć, i co najciekawsze, to się nie nudzi! Nawet po tylu latach

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by [FPP]sarmac on 29-12-2003 20:09:

Co racja do racja

Zrobilem tak jak mowiles. Rzeczywiscie odrobinke pomoglo, ale niewiele. Nadal w wielu miejscach grafika sie wali, ale tak jak mowiles, to juz spory krok naprzod. Jesli autorzy poprawia te "usterki" to z pewnoscia port bedzie godny uwagi.

__________________
Always bet on Duke !
http://duke.fpp.pl


Posted by d4 on 02-01-2004 17:19:

Nowa wersja wyszla.

Sa lustra dzialajace, normalnie juz mozna belke na dole wlaczyc i mniej sie grafika chrzani, ale nadal.


Kurde, super sie w dn3d gra teraz. Jedna plansze mozna przechodzic w 20 min odkrywajac wszystkie mozliwe secrety i o to chodzi, kupa zabawy.

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by [FPP]sarmac on 02-01-2004 20:27:

Masz racje. Pogralem w najnowsza wersje dobre 1,5 godziny dzisiaj
ZERO pixeli i praktycznie ZERO zalaman grafiki. Na prawde fajnie to wyglada.

Zreszta news jest juz na stronie

Jesli chcesz to mozesz przyslac troche screenow. Chris zaraz takze ma porobic troche zrzutow i wstawimy to na stronke.

__________________
Always bet on Duke !
http://duke.fpp.pl


Posted by d4 on 02-01-2004 22:48:

Sie robi ...


zrobione. jaki format preferujesz, i jak Ci je dostarczyć?

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by [FPP]sarmac on 03-01-2004 12:16:

quote:
Napisane oryginalnie przez d34d
Sie robi ...


zrobione. jaki format preferujesz, i jak Ci je dostarczyć?



Najlepiej JPG z 80-85% kompresja, rozdzielczosc ok. 800x600.
Najszybciej bedzie na maila: [email protected]

__________________
Always bet on Duke !
http://duke.fpp.pl


Posted by Stigi on 04-01-2004 09:28:

Nom, lustra juz sa OK. Teraz jeszcze mnie ciekawi skad sie wzielo to nakladanie na siebie textur dla wiekszych wysokosci - zakres patrzenia gora-dol zostal znacznie zwiekszony, ale zaladujcie HH, zeskoczcie na ulice, nastepnie patrzcie w gore i pochodzcie troche

__________________
duke.fpp.pl => The best source of Duke Nukem


Posted by [FPP]sarmac on 17-01-2004 15:20:

Rzeczywiscie- nie najlepiej to wyglada
Znalazlem jeszcze kilka innych usterek, ktore zglosilem autorowi.

quote:
Napisane oryginalnie przez Stigi
Nom, lustra juz sa OK. Teraz jeszcze mnie ciekawi skad sie wzielo to nakladanie na siebie textur dla wiekszych wysokosci - zakres patrzenia gora-dol zostal znacznie zwiekszony, ale zaladujcie HH, zeskoczcie na ulice, nastepnie patrzcie w gore i pochodzcie troche

__________________
Always bet on Duke !
http://duke.fpp.pl


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 02:47.