FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=10)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=1204)
Polish map.
Zaprszam do sciagniecia mapki mojego kumpla z klanu a mianowicie [SPEC]Hyd1.
Mysle, ze mapa jest godna waszej uwagi i warto ja przetestowac.
Jesli mozecie, ocencie ja i zgloszcie tu swoje uwagi
plik --> http://www.spec.intertop.pl/mapy/de_airbase.zip
__________________
specman
Re: Polish map.
quote:
Napisane oryginalnie przez [SPEC]Rolin
Zaprszam do sciagniecia mapki mojego kumpla z klanu a mianowicie [SPEC]Hyd1.
Mysle, ze mapa jest godna waszej uwagi i warto ja przetestowac.
Jesli mozecie, ocencie ja i zgloszcie tu swoje uwagi
plik --> http://www.spec.intertop.pl/mapy/de_airbase.zip
__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________
I co? podoba sie?
__________________
specman
No bobra, przelecia�em si� po mapce na LAN game jako T.
Pierwsza rzacz kt�ra si� rzuca na oczy to to �e bardzo mocno spad�y mi fpsy (i to bez �adnych graczy), nie znam si� na robieniu map ale chyba jest to jaki� b��d systemowy bo zjawisko to dotyczy tak�e zamkni�tych przestzeni (chocia� w mniejszym stopniu).
Co do samej mapy to mapa jest du�a i nie skomplikowana mo�na by z niej spokojnie zrobi� de_airbase_apc/awp . Ma�o tu jakich� fajnych zakamark�w i chyba kolory s� za ��te.
Podsumowuj�c, moim zdaniem mapa powinna by� mniejsza, bardziej skomplikowana no i co� z tymi FPSami trzeba zrobi�.
A tak poza tym, to ja bym tak nie umia� .
tez sobie pobiegalem i w sumie dosyc srednia mapka (ale tez nawet tego nie potrafilbym zrobic) za duzo wolnej przestrzeni! proponowal bym ja troszke dopracowac! no i te FPS!! tragedia skacze jak mexican qpa!!!
__________________
"They will never see what I have seen. They cannot know, who I have been. The things I have done, they torture me. But I need them, for they are me!!!"
Mapa jest za duza i przez wam sie zacina i macie tak malo fps'ow.
Mapy nie da sie zmniejszyc , bo to by zajmowalo wiele czasu, sama mapka byla robiona przez 2 miesiace.
Hydrauleec mowil, ze zrobi nowa i jeszcze "lepsza".
W tej pewnie chcial pokazac na co go stac .
Takiej windy sam bym nie zrobil, narazie udalo mi sie zrobic cos co przypomina winde i ma taka sama funckje .
__________________
specman
Chyba nadszedl czas abym sam wypowiedzial sie na temat mapy:
1. Mapka podobala mi sie w trakcie tworzenia, ale nie za dobrze spisala sie podczas testu na LANie
2. Wprawdzie nie tnie sie na lepszych kompach, ale nie o to tu chodzi
3. Umiescilem ja na SPEC'u aby wiedziec w jakim kierunku kierowac sie tworzac nastepna. BTW Moze macie jakis pomysl na mape? Jesli tak, slijcie pomysly na moja skrzynke lub zamiescie tutaj - z checia rozwaze pomysl jej wykonania
P.s. Niewiem czy jest jakis sens w tym abym ulepszal de_airbase gdyz moim zdaniem nie nadaje sie do gry (jesli sie myle to mnie poprawcie...)
Te� pogra�� troch�, nawet d�u�ej i uwa�am, �e jest taka sobie. Brakuje jej jakby takiego wyra�nego klimatu, uk�ad pomieszczen te� nie jest najlepszy. Chcia� przyznaj�, �e sam bym takiej mapki nie zrobi�....
A z t� animacj� to rzeczywi�cie jest problem. Na moim sprz�cie (a nie jest on taki z�y, wr�cz przciwnie) jako serwer ma zwykle 80 fps (na "fps_max 80"), jednak zda�aj� si� momenty gdzie animacj spada do 45. To oczywi�cie nie jest taka straszna tragedia (da si� gra�), ale wymaga niew�tpliwie dopracowania. A chcia�bym przy tym zaznaczy�, �e prawie nigdy nie widzia�em na moim kompie innego wyniku ni� 79/80 fps.
Nie bede tego komentowal, odpowiedz masz powyzej
Jak ja renderowales to z VIS-em?
Ile czasu sie liczyla?
w worldcrafcie czy quarku?
Tez zrobilem mapke i tez jest za duza- przez to skacze. Nie wiem tylko czy to dlatego ze jest niedopracowana czy dlatego ze nie zapuscilem pelnego renderingu(probowalem raz i po 24 h nie wytrzymalem- nie potrafie zyc bez komputera)
__________________
... w blasku ogni jedynie, j�k i krzyk b�lu rannych s�ycha� by�o, a umarli ju� tylko ze sob� rozmawia� mogli ...
[email protected]
Oczywiscie, ze z powodu jej wielkosci.... chociaz cs_siege ma podobne rozmiary i w ogole sie nie tnie .
__________________
specman
Orginalne mapki robia w 3d studio(pewnie wlasne pluginy) co pozwala na pelna edycje swiata -mozna stawiac pojedyncze scianki a nie jak w Worldcrafcie czy Quarku tylko sze�ciany. Kiedy musisz postawic jedna scianke to musisz tak naprawde postawic szesc- mapa tej samej wielkosci jest 6 razy wieksza(mniej wiecej) stad kiepskie FPS-y jak sadze.
Ale podobno nastepny quark juz nie bedzie tak ograniczony.
__________________
... w blasku ogni jedynie, j�k i krzyk b�lu rannych s�ycha� by�o, a umarli ju� tylko ze sob� rozmawia� mogli ...
[email protected]
quote:
Napisane oryginalnie przez |SPEC|Hyd1
P.s. Niewiem czy jest jakis sens w tym abym ulepszal de_airbase gdyz moim zdaniem nie nadaje sie do gry(jesli sie myle to mnie poprawcie...)
__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________
quote:
Napisane oryginalnie przez ShizO
Orginalne mapki robia w 3d studio(pewnie wlasne pluginy) co pozwala na pelna edycje swiata -mozna stawiac pojedyncze scianki a nie jak w Worldcrafcie czy Quarku tylko sze�ciany. Kiedy musisz postawic jedna scianke to musisz tak naprawde postawic szesc- mapa tej samej wielkosci jest 6 razy wieksza(mniej wiecej) stad kiepskie FPS-y jak sadze.
__________________
Kernel Panic!
Ja bym mapki nie zrobil bo to za duzo roboty i pozniej beda na mnie jeszcze bluzgac
__________________
http://blinqart.w.interia.pl/
quote:
Napisane oryginalnie przez [STER]JACKKILLER
BUAHAHAHAHH!!!
Ale fantazjujesz czlowieku. Jakbys sie troche wiecej tym interesowal to bys wiedzial ze calego HL'a zrobili w Worldcraftcie, a wlasnie VIS obcina niewidoczne plaszczyzny - tylko trzeba go zapuscic z opcja -full. Nikt nie bawi sie w edycje na poziomie pojedynczej plaszczyzny, wszyscy operuja na brylach, a dopiero VIS obcina to czego nie widac.
__________________
... w blasku ogni jedynie, j�k i krzyk b�lu rannych s�ycha� by�o, a umarli ju� tylko ze sob� rozmawia� mogli ...
[email protected]
quote:
Napisane oryginalnie przez ShizO
To w takim razie moze ty mi powiesz czy 24 h obliczania VISA(wlanie -full) to normalne? mapka jest duza ale bez przesady...
__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________
opposing...
Z tego co wiem, to Opposing Force tez byl robiony w WorldCraft (a przynajmniej mapy), bo modele broni to raczej w 3dStudio.
No i taka mala ciekawostka :
Chlopaki z Gearbox nie wykorzystali nawet polowy funckcji jakie posiada WorldCraft.
btw: JACK... rozumiem, ze nie mogles sie powstrzymac ze smiechu ale poco to przelewac na board? .
__________________
specman
tego no zkad wziasc wordcrafta???
bo mam pare pomyslow na mapy a kumpel umie zajebiscie wykonac i zrobic tekstury potrzeba nam tylko programik bo juz od jakiegos czasu malo mnie obchodzi mapmaking i nie wiem co i jak?
__________________
Posted by: individually trained for single target schooting - Sniper
-------------------------------------
Pamietam kiedy wszystko to bedzie znowu.
quote:
Napisane oryginalnie przez [SUN]SnipeR
tego no zkad wziasc wordcrafta???
bo mam pare pomyslow na mapy a kumpel umie zajebiscie wykonac i zrobic tekstury potrzeba nam tylko programik bo juz od jakiegos czasu malo mnie obchodzi mapmaking i nie wiem co i jak?
__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________
Worldcrafta mozesz znalezc na praktycznie kazdej stronie poswieconej CS'owi/HL'owi, a program do robienia tekstur nazywa sie Wally i sam nie pamietam skad go sciagnalem
jego oficjalna strona to: http://www.telefragged.com/wally
quote:
Napisane oryginalnie przez |SPEC|Hyd1
Worldcrafta mozesz znalezc na praktycznie kazdej stronie poswieconej CS'owi/HL'owi, a program do robienia tekstur nazywa sie Wally i sam nie pamietam skad go sciagnalem
jego oficjalna strona to: http://www.telefragged.com/wally
Ja osobiscie preferuje quarka (zdaje sie ze sciagnalem go wprost z counter-strike.pl). Jest bardziej przejrzysty, bardziej user-friendly, posiada drzewkowa rozpiske obiektow, ladniejszy design, bardziej pomocne komendy. Trzeba sie tylko przestawic z jednego na drugi (a jest to bolesne).
A do tekstur to jednak wally - aby tylko zamienic na wad-a a edycja zrodla na tekstury to w dowolnym graficznym.
__________________
... w blasku ogni jedynie, j�k i krzyk b�lu rannych s�ycha� by�o, a umarli ju� tylko ze sob� rozmawia� mogli ...
[email protected]
HEhe... widze, ze po tym temacie ogarnelo was szalenstwo tworzenia map .
Spox ja tez robie mapke de_1strike
Hmmm..... jutro wrzuce tu jej screeny
__________________
specman
moja sie nazywa de_boisko ... nie chodzi o stadion x-lecia tylko raczej o szkole ( zdaje sie,ze wieszkoszc tworcow czerpie mapki z wlasnego otoczenia). Model tej szkoly byl budowany w Polsce w latach osiemdziesiatych na wiekszosci osiedli, wiec jakbym ja rozpowszechnil to moze ktos by w niej zobaczyl swoja podstawowke.Ma niestety ta wade co de_airbase- za duze fps-y.Moze w zimowe wieczory puszcze pelny render i ja tu przedstawie. Aczkolwiek mam extra plan na inna... w gre wchodzi Palac Kultury..)
__________________
... w blasku ogni jedynie, j�k i krzyk b�lu rannych s�ycha� by�o, a umarli ju� tylko ze sob� rozmawia� mogli ...
[email protected]
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 11:46.