FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=10)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=1204)


Posted by Rolin on 22-09-2001 00:31:

Polish map.

Zaprszam do sciagniecia mapki mojego kumpla z klanu a mianowicie [SPEC]Hyd1.
Mysle, ze mapa jest godna waszej uwagi i warto ja przetestowac.
Jesli mozecie, ocencie ja i zgloszcie tu swoje uwagi

plik --> http://www.spec.intertop.pl/mapy/de_airbase.zip

__________________
specman


Posted by RapTuS on 24-09-2001 19:28:

Re: Polish map.

quote:
Napisane oryginalnie przez [SPEC]Rolin
Zaprszam do sciagniecia mapki mojego kumpla z klanu a mianowicie [SPEC]Hyd1.
Mysle, ze mapa jest godna waszej uwagi i warto ja przetestowac.
Jesli mozecie, ocencie ja i zgloszcie tu swoje uwagi

plik --> http://www.spec.intertop.pl/mapy/de_airbase.zip


no zaraz przetestuje mapke i zobacze co tam hydraulec wyrzezbil hehe

__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________


Posted by Rolin on 26-09-2001 10:08:

I co? podoba sie?

__________________
specman


Posted by =34= on 26-09-2001 13:14:

No bobra, przelecia�em si� po mapce na LAN game jako T.

Pierwsza rzacz kt�ra si� rzuca na oczy to to �e bardzo mocno spad�y mi fpsy (i to bez �adnych graczy), nie znam si� na robieniu map ale chyba jest to jaki� b��d systemowy bo zjawisko to dotyczy tak�e zamkni�tych przestzeni (chocia� w mniejszym stopniu).

Co do samej mapy to mapa jest du�a i nie skomplikowana mo�na by z niej spokojnie zrobi� de_airbase_apc/awp . Ma�o tu jakich� fajnych zakamark�w i chyba kolory s� za ��te.

Podsumowuj�c, moim zdaniem mapa powinna by� mniejsza, bardziej skomplikowana no i co� z tymi FPSami trzeba zrobi�.
A tak poza tym, to ja bym tak nie umia� .


Posted by lOOkAs on 26-09-2001 13:50:

Thumbs down

tez sobie pobiegalem i w sumie dosyc srednia mapka (ale tez nawet tego nie potrafilbym zrobic) za duzo wolnej przestrzeni! proponowal bym ja troszke dopracowac! no i te FPS!! tragedia skacze jak mexican qpa!!!

__________________

"They will never see what I have seen. They cannot know, who I have been. The things I have done, they torture me. But I need them, for they are me!!!"


Posted by Rolin on 27-09-2001 10:37:

Arrow

Mapa jest za duza i przez wam sie zacina i macie tak malo fps'ow.
Mapy nie da sie zmniejszyc , bo to by zajmowalo wiele czasu, sama mapka byla robiona przez 2 miesiace.
Hydrauleec mowil, ze zrobi nowa i jeszcze "lepsza".
W tej pewnie chcial pokazac na co go stac .
Takiej windy sam bym nie zrobil, narazie udalo mi sie zrobic cos co przypomina winde i ma taka sama funckje .

__________________
specman


Posted by Hydrauleec on 28-09-2001 21:28:

Chyba nadszedl czas abym sam wypowiedzial sie na temat mapy:

1. Mapka podobala mi sie w trakcie tworzenia, ale nie za dobrze spisala sie podczas testu na LANie
2. Wprawdzie nie tnie sie na lepszych kompach, ale nie o to tu chodzi
3. Umiescilem ja na SPEC'u aby wiedziec w jakim kierunku kierowac sie tworzac nastepna. BTW Moze macie jakis pomysl na mape? Jesli tak, slijcie pomysly na moja skrzynke lub zamiescie tutaj - z checia rozwaze pomysl jej wykonania

P.s. Niewiem czy jest jakis sens w tym abym ulepszal de_airbase gdyz moim zdaniem nie nadaje sie do gry (jesli sie myle to mnie poprawcie...)


Posted by Rzeznik on 28-09-2001 22:21:

Te� pogra�� troch�, nawet d�u�ej i uwa�am, �e jest taka sobie. Brakuje jej jakby takiego wyra�nego klimatu, uk�ad pomieszczen te� nie jest najlepszy. Chcia� przyznaj�, �e sam bym takiej mapki nie zrobi�....

A z t� animacj� to rzeczywi�cie jest problem. Na moim sprz�cie (a nie jest on taki z�y, wr�cz przciwnie) jako serwer ma zwykle 80 fps (na "fps_max 80"), jednak zda�aj� si� momenty gdzie animacj spada do 45. To oczywi�cie nie jest taka straszna tragedia (da si� gra�), ale wymaga niew�tpliwie dopracowania. A chcia�bym przy tym zaznaczy�, �e prawie nigdy nie widzia�em na moim kompie innego wyniku ni� 79/80 fps.


Posted by Hydrauleec on 29-09-2001 11:40:

Nie bede tego komentowal, odpowiedz masz powyzej


Posted by ShizO on 29-09-2001 14:07:

Jak ja renderowales to z VIS-em?
Ile czasu sie liczyla?
w worldcrafcie czy quarku?
Tez zrobilem mapke i tez jest za duza- przez to skacze. Nie wiem tylko czy to dlatego ze jest niedopracowana czy dlatego ze nie zapuscilem pelnego renderingu(probowalem raz i po 24 h nie wytrzymalem- nie potrafie zyc bez komputera)

__________________
... w blasku ogni jedynie, j�k i krzyk b�lu rannych s�ycha� by�o, a umarli ju� tylko ze sob� rozmawia� mogli ...
[email protected]


Posted by Rolin on 29-09-2001 23:18:

Oczywiscie, ze z powodu jej wielkosci.... chociaz cs_siege ma podobne rozmiary i w ogole sie nie tnie .

__________________
specman


Posted by ShizO on 29-09-2001 23:44:

Orginalne mapki robia w 3d studio(pewnie wlasne pluginy) co pozwala na pelna edycje swiata -mozna stawiac pojedyncze scianki a nie jak w Worldcrafcie czy Quarku tylko sze�ciany. Kiedy musisz postawic jedna scianke to musisz tak naprawde postawic szesc- mapa tej samej wielkosci jest 6 razy wieksza(mniej wiecej) stad kiepskie FPS-y jak sadze.
Ale podobno nastepny quark juz nie bedzie tak ograniczony.

__________________
... w blasku ogni jedynie, j�k i krzyk b�lu rannych s�ycha� by�o, a umarli ju� tylko ze sob� rozmawia� mogli ...
[email protected]


Posted by RapTuS on 30-09-2001 11:27:

quote:
Napisane oryginalnie przez |SPEC|Hyd1
P.s. Niewiem czy jest jakis sens w tym abym ulepszal de_airbase gdyz moim zdaniem nie nadaje sie do gry (jesli sie myle to mnie poprawcie...)


no mapa na maxa ma za duze przestrzenie... jak bedziesz robil nastepna to zrob jakies polacznie vertigo i office takie pietrowe biuro z windami i szybami wentylacyjnymi i koniecznie DE
to by byl po prostu max jak tylko cos juz zrobisz to pisze sie na beta testy hehehe

__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________


Posted by [STER]JACKKILLER on 30-09-2001 11:40:

quote:
Napisane oryginalnie przez ShizO
Orginalne mapki robia w 3d studio(pewnie wlasne pluginy) co pozwala na pelna edycje swiata -mozna stawiac pojedyncze scianki a nie jak w Worldcrafcie czy Quarku tylko sze�ciany. Kiedy musisz postawic jedna scianke to musisz tak naprawde postawic szesc- mapa tej samej wielkosci jest 6 razy wieksza(mniej wiecej) stad kiepskie FPS-y jak sadze.

BUAHAHAHAHH!!!
Ale fantazjujesz czlowieku. Jakbys sie troche wiecej tym interesowal to bys wiedzial ze calego HL'a zrobili w Worldcraftcie, a wlasnie VIS obcina niewidoczne plaszczyzny - tylko trzeba go zapuscic z opcja -full. Nikt nie bawi sie w edycje na poziomie pojedynczej plaszczyzny, wszyscy operuja na brylach, a dopiero VIS obcina to czego nie widac.

__________________
Kernel Panic!


Posted by blinq.kt on 30-09-2001 13:32:

Ja bym mapki nie zrobil bo to za duzo roboty i pozniej beda na mnie jeszcze bluzgac

__________________
http://blinqart.w.interia.pl/




Posted by ShizO on 01-10-2001 08:57:

quote:
Napisane oryginalnie przez [STER]JACKKILLER

BUAHAHAHAHH!!!
Ale fantazjujesz czlowieku. Jakbys sie troche wiecej tym interesowal to bys wiedzial ze calego HL'a zrobili w Worldcraftcie, a wlasnie VIS obcina niewidoczne plaszczyzny - tylko trzeba go zapuscic z opcja -full. Nikt nie bawi sie w edycje na poziomie pojedynczej plaszczyzny, wszyscy operuja na brylach, a dopiero VIS obcina to czego nie widac.



Jasne ze calego zrobili w worldcrafcie, ale zdaje sie ze tylko pierwszego..
co do visa to po prostu nie wiedzialem, masz racje jestem tylek...
przestalem sie tym interesowac kiedy znudzilo mnie przyciaganie do siatki...
To w takim razie moze ty mi powiesz czy 24 h obliczania VISA(wlanie -full) to normalne? mapka jest duza ale bez przesady...

__________________
... w blasku ogni jedynie, j�k i krzyk b�lu rannych s�ycha� by�o, a umarli ju� tylko ze sob� rozmawia� mogli ...
[email protected]


Posted by RapTuS on 02-10-2001 09:22:

quote:
Napisane oryginalnie przez ShizO
To w takim razie moze ty mi powiesz czy 24 h obliczania VISA(wlanie -full) to normalne? mapka jest duza ale bez przesady...


tu juz chyba glownie chodzi o procka i ram... pamietam kiedys ze renderowanie na moim starym 486 prostych bryl zajmowalo duuuzo czasu

__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________


Posted by Rolin on 02-10-2001 18:34:

opposing...

Z tego co wiem, to Opposing Force tez byl robiony w WorldCraft (a przynajmniej mapy), bo modele broni to raczej w 3dStudio.

No i taka mala ciekawostka :
Chlopaki z Gearbox nie wykorzystali nawet polowy funckcji jakie posiada WorldCraft.



btw: JACK... rozumiem, ze nie mogles sie powstrzymac ze smiechu ale poco to przelewac na board? .

__________________
specman


Posted by [SUN]SnipeR on 02-10-2001 20:58:

tego no zkad wziasc wordcrafta???

bo mam pare pomyslow na mapy a kumpel umie zajebiscie wykonac i zrobic tekstury potrzeba nam tylko programik bo juz od jakiegos czasu malo mnie obchodzi mapmaking i nie wiem co i jak?

__________________
Posted by: individually trained for single target schooting - Sniper
-------------------------------------
Pamietam kiedy wszystko to bedzie znowu.


Posted by RapTuS on 02-10-2001 21:27:

quote:
Napisane oryginalnie przez [SUN]SnipeR
tego no zkad wziasc wordcrafta???

bo mam pare pomyslow na mapy a kumpel umie zajebiscie wykonac i zrobic tekstury potrzeba nam tylko programik bo juz od jakiegos czasu malo mnie obchodzi mapmaking i nie wiem co i jak?



no panowie brac sie do roboty... i czekam na efekty
chetnie postestuje jak juz bedzie co testowac

__________________
P:o:z:d:r:a:w:i:a:m:-:R:a:p:T:u:S
.....:::M:e:m:b:e:r::of::SPEC:::.....
.........www.spec.intertop.pl.........
____________________


Posted by Hydrauleec on 03-10-2001 10:25:

Worldcrafta mozesz znalezc na praktycznie kazdej stronie poswieconej CS'owi/HL'owi, a program do robienia tekstur nazywa sie Wally i sam nie pamietam skad go sciagnalem
jego oficjalna strona to: http://www.telefragged.com/wally


Posted by Mantis on 03-10-2001 10:35:

quote:
Napisane oryginalnie przez |SPEC|Hyd1
Worldcrafta mozesz znalezc na praktycznie kazdej stronie poswieconej CS'owi/HL'owi, a program do robienia tekstur nazywa sie Wally i sam nie pamietam skad go sciagnalem
jego oficjalna strona to: http://www.telefragged.com/wally



Tekstury mozna zrobic w wielu programach.Ehh pamieta sie te czasy jak sie edytowalo w worldcrafcie modele do starcrafta (fajnie to brzmi ).


Posted by ShizO on 03-10-2001 14:56:

Ja osobiscie preferuje quarka (zdaje sie ze sciagnalem go wprost z counter-strike.pl). Jest bardziej przejrzysty, bardziej user-friendly, posiada drzewkowa rozpiske obiektow, ladniejszy design, bardziej pomocne komendy. Trzeba sie tylko przestawic z jednego na drugi (a jest to bolesne).
A do tekstur to jednak wally - aby tylko zamienic na wad-a a edycja zrodla na tekstury to w dowolnym graficznym.

__________________
... w blasku ogni jedynie, j�k i krzyk b�lu rannych s�ycha� by�o, a umarli ju� tylko ze sob� rozmawia� mogli ...
[email protected]


Posted by Rolin on 03-10-2001 17:32:

HEhe... widze, ze po tym temacie ogarnelo was szalenstwo tworzenia map .

Spox ja tez robie mapke de_1strike
Hmmm..... jutro wrzuce tu jej screeny

__________________
specman


Posted by ShizO on 03-10-2001 21:26:

moja sie nazywa de_boisko ... nie chodzi o stadion x-lecia tylko raczej o szkole ( zdaje sie,ze wieszkoszc tworcow czerpie mapki z wlasnego otoczenia). Model tej szkoly byl budowany w Polsce w latach osiemdziesiatych na wiekszosci osiedli, wiec jakbym ja rozpowszechnil to moze ktos by w niej zobaczyl swoja podstawowke.Ma niestety ta wade co de_airbase- za duze fps-y.Moze w zimowe wieczory puszcze pelny render i ja tu przedstawie. Aczkolwiek mam extra plan na inna... w gre wchodzi Palac Kultury..)

__________________
... w blasku ogni jedynie, j�k i krzyk b�lu rannych s�ycha� by�o, a umarli ju� tylko ze sob� rozmawia� mogli ...
[email protected]


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 11:46.