FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=32)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=1387)
UT vs reszta świata
Jest to bez wątpienia swego rodzaju prowokacja (odwieczna walka fanów UT i Q3A) ale chciałbym aby ustosunkowaliście się do stwierdzenia, że to właśnie Unreal i Unreal Tournament są najlepszymi FPszuterami świata... Nie chodzi mi o to aby pluć na jedną czy drugą produkcje, ale przedstawienie plusów swego faworyta i minusów innych produktów w stosunku do niego. Dobrze byłoby uzywac oczywistych argumentów a nie stwierdzeń w stylu: "UT to gówno i @#%@%#$^&!!!"
ja mam tlko jeden argument...
- nie slyszalem bowiem zeby np na CPL grano w UT
starczy?
Pewnie dlatego, ze cpl jest obsadzone zagorzalymi maniakami q ))) No ale powaznie My mamy swoje ligi i rozgrywki wy swoje. Wy wyjezdzacie z np. cps a my z liga sgk Fakt, ze cpl to raczej unikalna rzecz ale nikt niebedzie plakal DD
Mimo, ze wole ut i moge dyskutowac o wadach i zaletach to uwazam ten topic za nienamiejscu. Do niczego on niedoprowadzi conajwyzej do oskazen, glupich argumentow, wyzwisk itp. Gracze Q3 niepowinni porownywac q3 z ut bo nierozumieja tej gry (niemam nic zlego namysli). Dlatego zamiast sie sprzeczac imo lepiej by bylo gdyby jakis quejarz zapytal o cos, staral sie porownac jakies aspekty samej rozgrywki, konstrukcji gry, taktyki. Tylko przez zrozumienie obu gier mozna dojsc do wiedzy dzieki ktorej mozna bluzgac na druga gre i stawiac ja na firnamencie DD
btw: jesli ktos nieczai co napisalem to nic, sam dokonca nieczaje
__________________
Oderint, dum metuant.
odpowiedz jest prosta: za CPLem idzie qpa szmalu, a qpa szmalu = sponsorzy (ale komercha, hihi )
z kolei na UT nikt takiej kasy nie wyklada, tutaj wszystko (imprezki) trzeba samemu organizowac... ale przynajmniej wszystko nie kreci sie wokol szmalu
a co do samych gier - o tym najlepiej i najdokladniej, to Baka moglby ssie rozpisac, ale jedno jest pewne: o ile w kwaku liczy sie bardziej celnosc i reflex, o tyle w UT myslenie o gra taktyczna
zas jesli chodzi o porownywanie sceny UT & Q3... to sie chyba mija z celem obie sa do siebie tak antypatycznie nastawione, ze zrec sie beda po wieki wiekow
wiecej chyba nie ma co porownywac, bo i tak nikt UToludka nie przekona do "skaczacych cukierkow" a... "kłejkuff" nikt nie przekona do "powolnej" gry w UT
__________________
ss~¢ang
Zalezy dla kogo powolnej Cang. Zreszta w UT celnosc tez gra duza role bo quakowcy maja raila a my mamy schocka i snajpe.
Ale ja mam co innego powiedziec. Odnosnie "normalnego" porownywania obydwu gier.
Niech ci fani q3 mi powiedza czemu u nich tak malo broni i czemu kazda nie ma alternatywnego trybu strzalu.
Niepotrzebnie pytasz bo dostaniesz odpowiedz: "Bron w ut jest skomplikowana i wiekszosc jest bezuzyteczna" DD
Co do szybkosci to imo akcja jest bardzo szybka ale quejarze niepotrafia sie wczuc w ten klimat i mowia cytuje: "UT to szachy fpp".
Cang: no racja Baka mogl by tu cos napomknac.
btw: ciekawa rzecza sa mapy. My chwalimy roznorodnosci i wysmiewamy jednolite mapy Q3. Oni natomiat uwazaja, ze nasze mapy sa skaplikowane i malo dynamiczne. Coz oni uznaja za wade to co my lubimy najbardziej Szczegolnie rozumie to ktos kto gral sporo w queje i lubil poczatkowo morbiasa (ulubiona mapa quejarzy w UT - dla nas jedna z najslabszych) poczym bezgranicznie wciagnely go bezgranicznie wymiany w 1on1 na phobosie
__________________
Oderint, dum metuant.
quote:
Napisane oryginalnie przez [US]-=MonAmi=-
Zalezy dla kogo powolnej Cang.
__________________
ss~¢ang
Co do tego ze topic jest nienamiejscu
Pajda--> "Mimo, ze wole ut i moge dyskutowac o wadach i zaletach to uwazam ten topic za nienamiejscu. Do niczego on niedoprowadzi conajwyzej do oskazen, glupich argumentow, wyzwisk itp. Gracze Q3 niepowinni porownywac q3 z ut bo nierozumieja tej gry (niemam nic zlego namysli). Dlatego zamiast sie sprzeczac imo lepiej by bylo gdyby jakis quejarz zapytal o cos, staral sie porownac jakies aspekty samej rozgrywki, konstrukcji gry, taktyki. Tylko przez zrozumienie obu gier mozna dojsc do wiedzy dzieki ktorej mozna bluzgac na druga gre i stawiac ja na firnamencie DD"
Nie przyszło ci może na myśl, ze właśnie ten topik ma moze pomoc lepiej poznać obie gry?... Poza tym co rozumiesz przez: "zrozumienie gry"??? W gierki kazdy gra i widzi jakie są, problem w tym , że kazdy lubi co innego ale wielu bezpodstawnie bluzga na jedną czy drugą pozycje nie mając o niej pojęcia... Mówisz równiez: "...wiedzy dzieki ktorej mozna bluzgac na druga gre..." , Dla mnie nie wypada bluzgać na zadną gre, ale mozna spróbowac kulturalnie przedsawić (pdkreślam SWOJE) za lub przeciw... argumętując je tą wiedzą która według ciebie uprawnia do bluzgania...
Co do celności w Q3A i UT w obu grach jest oczywiście ważna, ale jest bez wątpienia lepsza w Q3A. Gram z dosyć duże czułością myszy w Q3A i nie ma problemu przesunąc myszke o jeden pixel, w Unrealu mysz przesówa się skokowo (ma małą rozdzielczość co lezy po stronie enginu, komunikacja gra-sterownik), mimo że mam dobrą mysz optyczną... Gram w obie gry ale Jestem fanem UT i to w nigo gram znacznie częściej ale to denerwuje mnie w nim najbardziej... (mam za to całą reszte innych zeczy które to wynagradzają)
Jezeli chodzi o porównywania stylu obu gier, to mam wrazenie, ze Q3A to bardziej "SPORT", gdzie zeczywiscie liczy sie jedynie celność, szybkość i zręczność. UT zaś, to bardziej "GRA", celność i precyzja równiez się liczą ale największą przyjemność czerpie się z bogactwa leveli, broni i trybów gry co sprawia ze nie gra się go wyłącznie dobrze w deathmacha 1on1 ale równiez w większych grupach...
"Nie przyszło ci może na myśl, ze właśnie ten topik ma moze pomoc lepiej poznać obie gry?... Poza tym co rozumiesz przez: "zrozumienie gry"??? W gierki kazdy gra i widzi jakie są, problem w tym , że kazdy lubi co innego ale wielu bezpodstawnie bluzga na jedną czy drugą pozycje nie mając o niej pojęcia... Mówisz równiez: "...wiedzy dzieki ktorej mozna bluzgac na druga gre..." , Dla mnie nie wypada bluzgać na zadną gre, ale mozna spróbowac kulturalnie przedsawić (pdkreślam SWOJE) za lub przeciw... argumętując je tą wiedzą która według ciebie uprawnia do bluzgania... "
Nieprzyszlo Imo aby poznac gre niewystarczy ja odpalic i pograc pare minut lub nawet przejsc, gram w UT od poczatku istnienia, gralem tez sporo w Q3. Gre trzeba obgrac i przez to zrozumiec, zrozumiec caly jej swiat (ale pieprze glupoty)
Gdy pisalem "bluzgac" chodzilo mi o szerszy, bardziej metaforyczny sens, osobiscie niemam zwyczaju bluzgac.
Z tego postu wynika, ze chcesz o grze rozmawiac i dyskutowac, dobrze mi chodzi dokladnie o to samo, porownywanie i tlumaczenie innym. Ale twoj pierwszy post wskazuje nieco bardziej radykalne podejscie do tematu. Cytuje: "ale chciałbym aby ustosunkowaliście się do stwierdzenia, że to właśnie Unreal i Unreal Tournament są najlepszymi FPszuterami świata". Wprawdzie jest tez pozniej mowa, ze ma to byc spokojna dyskusja jednak sama cytowana wypowiedzia okreslasz charakter calej dyskusji. To wyglada jakbys chcial walczyc dlaczego UT jest lepszy od Q3. Kiedy to nienatym polega bo kazdy kto prowadzil taka mala wojenke wie, ze niema to sensu (atari vs commodore, amiga vs pc, konsola xxx vs yyy, duke vs quej, intel vs amd etc). Tu nietrzeba mowic ktora gra jest lepsza i dlaczego lecz nawiazac dialog celem wytlumaczenia (edukowania) jaki przedstawia dana gra swiat, jak nalezy do niego podchodzic i jak rozumiec. Quejarz nieprzestanie nagle grac w q3, a utkowiec w utka ale jest szansa na przyblizenie jednej spolecznosci drugiej i moze na chociaz cien szans na wzajemne zrozumienie.
Myhyhyhyhy ale glupoty pisze Ide napisze cos z sensem, moze jakis artykul bo mnie gonia od kilku miechow, ze sie lenie
__________________
Oderint, dum metuant.
Oczywiscie jest to racja. Gralem troche w Q3 i z ludzmi którzy kochaja Q3 i dadza z soba rozmawiac po ludzku to mowie ze Q3 jest fajny ale mnie akurat UT odpowiada. I oni to rozumieja i szanuja a ja szanuje to ze oni graja w q3. Ale nie mam zamiaru sie wyklucac z tymi co mowia typu "Q3 rulez, UT sux" bo to rozmowa jak z przedszkolakiem.
Nawiazujac do mojego poprzedniego posta dla kazdego quakowca ilosc broni i sposob dzialania w ut zawsze bedzie skomplikowany. Dlatego nie pytalem w sposob taki aby bluzgac na q3 tylko celem dowiedzenia sie czegos.
Ale aby zakonczyc ta dyskusje czyms porownam Q3 do UT w sposob jaki by to zrobili "neutralni" ludzie. Ofcorz nie znam na amen q3 tak wiec napewno mi to wmowia po porownaniu ze nie znam sie a mowie. Ale sa rzeczy w ktroych bezdyskusyjnie Q3 guruje nad UT. Mam tu na mysli engine, bo grafa w q3 nawet mnie zachwyca i jest ladna. Takze q3 guruje popularnoscia nad UT ale niewiem z czego sie to bierze Jeszcze jedna rzecza w ktora Q3 przewzsza UT jest optymalizacja kodu sieciowego. W q3 sa ciut lepsze pingi. Oczywiscie kod sieciowy to niewszystko niemniej jednak tesh sie liczy. Teraz nadmienie sprawy w ktorych zarowno UT jak i Q3 prezentuja ten sam poziom. To przedewszystkim mapy, dynamika, muzyka. W tych rzeczach sa obydwie gry rowne choc sie roznia ale nie da sie powiedziec ze Q3 czy UT maja lepsze mapy czy cosik takiego. Z kolei teraz sprawy w ktorych UT jest gora nad Q3. To oczywiscie bronie, boty, taktyka. Boty dla niektorych sie nie licza ale licza sie dla tych ktorzy nie maja mozliwosci grac z zywym graczem.
To by bylo tyle jesli chodzi o porownanie obu tych gier. Widac mozna to zrobic bez bluzgania na kogokolwiek. Ale zeby sprawiedliwosci stalo sie zadosc to "neutralne" czasopisma i serwisy internetowe o grach czesciej wyzej oceniaja jednak UT. Z 14 ktore sprawdzilem 11 wyzsza note dalo UT. Ale akurat to nie biore pod duza uwage.
WIec skocze jush moj dlugi lamerski wyklad bo sie jush chyba wypowiedzialem dosc. Jednym slowem wypada powiedziec UT czy Q3 rulez ale <b>FPP rulez</b> bo przeciesh UT jak i Q3 reprezentuja ten gatunek gier. I oto ze FPP jest lepsze od RPG moge sie spierac i klucic zawsze bo FPP rulez.
Propo kodu sieciowego to nasluchalem sie juz kiedys o tym, ale musze powiedziec, ze nigdy nieodczulem tutaj wyzszosci q3 nad ut. Wrecz przeciwnie znacznie mniejsze lagi zawsze mialem na servach ut niz q3. Na sdi ciezko jest o serv bez lagow, ba nawet jak gralem na 1mbit laczu z cirem 16kb to czasami niesamowicie szarpalo. No coz ale wiele zalezy od samych servow, aktualnego ruchu na sieci etc. Imo zeby odczuc roznice w kodzie stan pl sieci powinien byc idealny, a jak wiadomo jest to niemozliwe PP Jeden jedyny przypadek slabosci na tym polu ut z jakim sie spotkalem to servy stojace na win2k, dranstwo strasznie laguje nawet na swietnych laczach z duzym cirem i dobrym routingiem.
__________________
Oderint, dum metuant.
HEHEHEH widze ze lubice pisac po tym ja zobaczyle te KROTKIE POSTY
__________________
To nawyki z porzadnych for dyskusyjnych o ut. Przynajmniej niepiszemy bez sensu i nie nabijamy sobie liczby postow.
__________________
Oderint, dum metuant.
a ja prosto i bez obwijania w nic
Q3 rzadzi ... reszta sux
__________________
saari.deviantart.com
a powiadaja, ze Q3 i Q3PM to dwie rozne gry...
czyli jak reszta sux, to PM tym bardziej
(tak by przynajmniej logika nakazywala)
tak czy siak: Yuppi K.I.A!
q3 rządzi reszta sux??? Q1 sux, q2 sux, q4 sux (będzie), q3ta sux....itd....... w sumie to masz racje ... tylko co do tego pierwszego się nie zgodzę: że q3 rządzi...
ale kazdy ma prawo do własnego zdania... a króla i tak niew da się wyłonić ;-) .....
Ja wole UT-ka od np. Q3 dlatego że w UT są .... bardziej klimatyczne mapy, część na powietrzu i jest mój ukochany Assault (tryb ofcorze) oraz Domination. W kłaka grałem i po 2-3 rundkach mi się znudził - UT to inna historia: klimat, grafa, akcja, symptom berka (na Liandri ), dźwięk i bronie nie wiem czemu ale wyglądają realniej niż "jakiś tam" rail czy cuś. Poprostu nie wiem czemu ale to jest poprostu ta magia. Miód, cud, ultramaryna . Kłakowcy, spróbójcie konkretnie jakiejś dobrej mapy (np. kochany przez większość CTF- Face) na inhumanie i zobaczymy czy tempo jest jak w szachach .
__________________
My heart is like an open highway
hmm
niebede duzo pisal...UNREAL TOURNAMENT RULEZZ!!! a Q3A SUXXX!!!!
__________________
yoyo jak leci ....
Miechu, mówione było na początku że miło by było uzasadnić swoją odpowiedz .
__________________
My heart is like an open highway
hmm..
po prostu q3 jest dla buraków
__________________
yoyo jak leci ....
hmm..
ale z reszta jak kto lubi...
__________________
yoyo jak leci ....
hmm..
jak napisal ktos tam u góry..(nie chce mi sie ruszac reka zeby isc do góry) Q3 i UT reprezentuja ten sam gatunek gier...wiec nie powinni walczyc tylko...(niewiem co) a która gra q3 czy ut jest lepsza to niech karzdy oceni sam i zachowa to dla siebie...(nie jak ja to zrobilem w góry 3 posty wyrzej) ja osobiscie mysle ze ut jest lepsze od q3a ...pewnie dla tego ze niegralem za duzo w q3...(jak dla mnie q3 troszke dla mknie zaszybkie) wiec..nie wiem po kiego (h u j a) ta gadanina...
__________________
yoyo jak leci ....
Re Re Kum Kum :P
quote:
Napisane oryginalnie przez Ut chaos
Ja wole UT-ka od np. Q3 dlatego że w UT są .... bardziej klimatyczne mapy, część na powietrzu i jest mój ukochany Assault (tryb ofcorze) oraz Domination. W kłaka grałem i po 2-3 rundkach mi się znudził - UT to inna historia: klimat, grafa, akcja, symptom berka (na Liandri ), dźwięk i bronie nie wiem czemu ale wyglądają realniej niż "jakiś tam" rail czy cuś. Poprostu nie wiem czemu ale to jest poprostu ta magia. Miód, cud, ultramaryna . Kłakowcy, spróbójcie konkretnie jakiejś dobrej mapy (np. kochany przez większość CTF- Face) na inhumanie i zobaczymy czy tempo jest jak w szachach .
Skoro jeszcze ten temat wisi bo ktos odpowiedzial ;) To tak przy okazji sobie przypomnialem. Argument FPP Majesa:
"- nie slyszalem bowiem zeby np na CPL grano w UT "
No to ja na to "loda" ;))) Byl na poczatku Frag4 czyli wlasnie inicjatywa/wydzial CPLa. Nagrody lacznie chyba byly nawet 100.000-400.000 $ zapowiadane (ale ostatecznie nie pamietam juz ile bylo).
__________________
Oderint, dum metuant.
Wciaz mnie zastanawia, dlaczego dla niektorych "najlepsze" gry to wylacznie UT i Q3A. W sumie tragedia dla esportu jest fakt, ze CS jest postrzegany jako gra "dla dziewczyn" (jak to pewien niedojrzaly milosnik UT powiedzial w pewnym wywiadzie), choc slepy widzi, ze jest taktycznie znacznie bardziej zaawansowany od dueli Q3A i UT. Podobna tragedia jest wywyzszanie pod niebiosa w gruncie rzeczy prymitywnego i infantylnego trybu duelowego. Pojac nie moge i nigdy nie pojme, dlaczego w takim np. UT wieksza renoma ciesza sie rozgrywki duelowe lub TDM-owe niz CTF-owe, choc w tym ostatnim trybie akurat trzeba juz naprawde sporo myslec.
Prywatnie zas ani UT, ani Q3A nie uwazam za gry zaslugujace na miano "the best". W obu przypadkach mamy do czynienia z rozgrywka wywodzaca sie ze starych, prymitywnych gier, z PacManem wlacznie. Uatrakcyjnienia w rodzaju mozliwosci patrzenia z pierwszej osoby oraz rozszerzenia asortymentu broni w zasadzie nie wprowadzily zmian w podstawowej strukturze duela, ktory - gdy i Q3A i UT pozbawimy grafiki 3D - sprowadzi sie wlasnie do regul rodem z PacMana. Zero w tym glebi.
Czy UT jest najlepszym FPS-em? To zalezy, kto co lubi. Moge jednak spokojnie odpowiedziec na pytanie, czy Q3A i UT sa najbardziej wymagajacymi i najbardziej dojrzalymi FPS-ami, bo akurat tak postawione pytanie pozwala opierac sie na dosc obiektywnych przeslankach.
Otoz nie. Nie sa. Obie gry bazuja na pojedynkach, ktore naleza do najprymitywniejszych form rozwiazywania konfliktow (czy to prawdziwych czy wirtualnych - no matter). W obu wystepuje uproszczona fizyka strzalu, czyniaca trafienia czestokroc infantylnie prostymi (co zreszta zgodne jest z zalozeniami producenta - gra ma bawic, musi wiec byc prosta). Dla przykladu, zastanowcie sie przez moment, dlaczego - mimo od dawna istniejacych mozliwosci technicznych - w kolejnych czesciach Q i UT nie wprowadza sie dziedziczenia predkosci gracza przez pocisk (czyli ze pocisk leci zawsze po prostej, choc w przypadku, gdy gracz sie porusza, powinien po paraboli).
Swiat FPS-ow dzieli sie na trzy czesci.
1. czesc bazujaca na taktyce i grze zespolowej, wymagajaca stosunkowo niewielkich umiejetnosci w zakresie refleksu, aimingu, szybkiej orientacji w przestrzeni wokol gracza. Mamy tu CS-a, BF1942, MoH, RtCW.
2. czesc bazujaca na aspekcie zrecznosciowym, gdzie nacisk polozono wlasnie na refleks, orientacje 3D, aiming, prediction. Tu mamy UT i Q3A.
3. czesc zawierajaca FPS-y wymagajace duzego refleksu i zrecznosci, ale takze niezwykle wysoko stawiajace wymagania taktyczne i gry w zespole. Tu mamy w zasadzie tylko dwa tytuly: Tribes 1 oraz Tribes 2. Byc moze Halo zalapie sie do tej grupy, nie wiem, jeszcze nie gralem.
Z powyzszego widac, ze ani CS nie jest najbardziej zlozona gra FPS, ani UT czy Q3A. Z banalnej przyczyny: CS oferuje namiastke tego, co daje Q3A, a Q3A daje namiastke tego, co oferuje CS. Jak do tej pory powstala tylko jedna gra laczaca obie te cechy. Mam nadzieje, ze to szybko sie zmieni, bo meczy mnie juz wynoszenie na piedestal tych wszystkich "pacmanow". Esport na gwalt potrzebuje dobrej, trudnej gry, wymagajacej i zaawansowanej taktyki druzynowej, i sporego skilla. Im szybciej pogrzebiemy gry oferujace jedynie namiastke z calego bogactwa zlozonosci, jaka daja wirtualnej potyczki, tym po prostu lepiej.
Powyzsze uwagi nie zmieniaja faktu, ze w UT gralo mi sie naprawde sympatycznie. Oczywiscie w tych nielicznych chwilach, gdy moglem sobie po prostu grac, a nie narzekac na lagi badz wysluchiwac obelg jakis podrostkow.
quote:
CS jest postrzegany jako gra "dla dziewczyn" (jak to pewien niedojrzaly milosnik UT powiedzial w pewnym wywiadzie),"
quote:
Pojac nie moge i nigdy nie pojme, dlaczego w takim np. UT wieksza renoma ciesza sie rozgrywki duelowe lub TDM-owe niz CTF-owe, choc w tym ostatnim trybie akurat trzeba juz naprawde sporo myslec.
quote:
Otoz nie. Nie sa. Obie gry bazuja na pojedynkach, ktore naleza do najprymitywniejszych form rozwiazywania konfliktow (czy to prawdziwych czy wirtualnych - no matter).
quote:
Byc moze Halo zalapie sie do tej grupy, nie wiem, jeszcze nie gralem.
quote:
Esport na gwalt potrzebuje dobrej, trudnej gry, wymagajacej i zaawansowanej taktyki druzynowej, i sporego skilla. Im szybciej pogrzebiemy gry oferujace jedynie namiastke z calego bogactwa zlozonosci, jaka daja wirtualnej potyczki, tym po prostu lepiej.
__________________
Oderint, dum metuant.
Jeszcze raz odnosnie Halo. Slyszalem sporo o "chubby gameplay" itd. na zagranicznych forach ale kurcze... Grafa slaba (przynajmniej chodzi dobrze na slabszych kompach), postacie poruszaja sie nieeeesamowicie wolno, skok niewazne czy w srodku statku kosmicznego czy na powierzchni planety jest jak... hmm w T2... tylko ze nie ma jetpacka i skiingu (albo inaczej - jak w ut lovgrav ale nizej i z mniejszym aircontrol). Bron... glownie instanthit, ew. energetyczne ktorych pociski leca juz chwile ale i tak dosyc szybkie.
Fajnie rozwiazano sprawe broni - mamy 2 egzemplarze przy sobie max, ktore przelaczamy 1 przyciskiem. Do tego dochodzi przycisk, ktorym jezeli lezy jakas bron pod nami to wyrzucamy te trzymana i jednoczesnie bierzemy w lapki ta z podlogi. Calosc jest ekstremalnie szybka. Zreszta sama zmiana broni tej jest dosyc szybka. Jest jeszcze przycisk odpowiedzialny za uderzenie kolba - w miare szybkie i silne, od tylu zabija odrazu.
Gdy akcja jest duza fajnie sie wszystko laczy - ogien, zmiana, ogien, przeladowanie, zmiana, ogien, przeladowanie, zmiana, ogien, uderzenie, wyrzut/zebranie, ogien, zmiana etc. Wszystko szybko i bez namyslu.
Niestety zdecydowanie za mala ilosc graczy naraz moze uczestniczyc. 16 vs 16 to absolutne minimum dla mnie, a 32 vs 32 bylo by juz na prawde ciekawie... tymczasem gra zezwala na max 8 vs 8... parodia... pojazdy sie marnuja. Poza tym mapy sa takie sobie.
Plusa gra ma za swietna muze. Singiel mimo niepozornosci jest calkiem wciagajacy (ok 19:45 chcialem zerknac jak wyglada... aktualnie 24:00 udalo mi sie oderwac). Ogolnie nic za co warto dac 44$ czy ile to kosztuje. A 75$ wpisowego na CPL Halo to juz przegiecie ;P
edit: aha i granat dobrze rzucony przyczepia sie do ofiary ;))) Run Human! ;P
"Look at the bright side. The last thing they suspect is aerial assault... from underground."
__________________
Oderint, dum metuant.
nowy??
wyszlo ut4000 w ktore wlasnie gram.Powiem tylko ze jest zaje.....
sa samoloty ,samochody itd
Re: nowy??
quote:
Napisane oryginalnie przez radek
wyszlo ut4000 w ktore wlasnie gram.Powiem tylko ze jest zaje.....
sa samoloty ,samochody itd
dajcie se looz kazdy chyba wie ze ut475320 jest najlepszy
mozna grac na fpp, rts, rpg, crpg itp. i wymaga tylko 400gb procka
grajcie w ut475320 a wlos wam z glowy nie spadnie
http://www.unrealtournament475320.com
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 09:19.