FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=113)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=13958)


Posted by majan on 10-03-2005 14:20:

animowany nick

ANIMOWANY NICK!



Wstęp

W tym tutorialu odpowiem na chyba jedno z najczęściej zadawanych pytań na wszystkich forach o tematyce Call of Duty a mianowicie na pytanie "Jak zrobic animowany nick w Call of Duty ?". Otóż animowany nick tak naprawdę... nie jest animowany Cała animacja polega na zmianie pseudonimu gracza na inny w bardzo małych odstępach czasu. Aby tego dokonać będziemy musieli utworzyc specjalny plik, w którym zapiszemy całą serie polecań mających na celu zmianę naszego pseudonimu na inny. Następnie przypiszemy sekwencję komend zawartą w tym pliku do dowolnego klawisza, którego wciśnięcie podczas gry będzie "animowało" nasz pseudonim.



Uwaga ! Pamiętaj aby animować pseudonim tylko i wyłącznie wtedy, gdy wyświetlana jest tablica końcowa z wynikami. W przeciwnym wypadku spowodujesz lag na serwerze i bardzo prawdopodobne, iż możesz zostać za to z danego serwera wyrzucony lub nawet zabanowany.



Plik z sekwencją komend to zwykły plik tekstowy, który tworzymy używając np. notatnika. Struktura takiego pliku jest bardzo prosta. Jedna linijka zmienia nasz pseudonim na nowy a kolejna linijka określa czas pomiędzy zmianą pseudonimu z nowego na stary. Omówmy to na przykładzie: Załóżmy, iz nasz pseudonim w grze to Ala. Po zakończeniu walki na danej mapie, chcemy żeby na tablicy wyników wywietlany był kolorowy napis "Ala ma kota".



Jak łatwo zauważyć nasza animacja składa się z 3 klatek. W klatce 1 nasz psudonim to "Ala", w klatce drugiej "Ala ma" a w klatce trzeciej "Ala ma kota". Zatem w pliku z sekwencja musza znaleźć sie 3 komendy zmiany naszego pseudonimu + 3 komendy wait. Liczba po słowie wait określa ile czasu ma minąć pomiędzy klatkami animacji, 100 = około 1 sekundy.



set name Ala

wait 100
set name Ala ^1ma

wait 100

set name Ala ^1ma ^2kota

wait 100



I to juz cała zawartość pliku z sekwencjami. Teraz tylko klikamy "Plik" -> "Zapisz jako", w pole "Nazwa pliku" wpisujemy np. moja_ksywa.cfg, w polu "Zapisz jak typ" wybieramy "Wszystkie pliki". Plik zapisujemy w katalogu Call of Duty/Main











URUCHAMIAMY ANIMACJĘ

Kolejny krok to przypisanie sekwencji komend zawartej w naszym pliku do dowolnego klawisza ( w naszym przypadku bedzie to klawisz "K"), tak aby po jego wcisnieciu, po skończonej rundzie na tablicy wyników nasz pseudonim będzie się zmieniał. Aby tego dokonać uruchamiamy Call of Duty w trybie Multiplayer. Następnie otwieramy konsolę (wciskamy ~) i w oknie, które nam się ukaże wpisujemy np.



/bind&k&exec&moja_ksywa.cfg



i naciskamy Enter.

& == spacja I to wszystko



Od tej jesli wcisniemy klawisz "K" po zakończonej rundzie, nasz pseudonim będzie zmieniał sie według zasad zapisanych w pliku "moja_ksywa.cfg".



UWAGA: TXT wypozyczony ze strony codcenter

__________________
life is a game


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 14:11.