FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=1419)


Posted by reassor on 05-10-2001 05:45:

Post 1.30 sux?

taki kleszczon :

po odpaleniu mapy na 1.30 i uplynieciu warm up , wywala do menu , nie jest to wina cfg , bo probowalem na roznych maszynach , po przeniesieniu sie z powrotem na 1.27g problem zniknal.........

a i jeszcze jedno .....

niech ktos wreszcie mi powie co zrobic zeby mi sie osp po warmupie nie wieszalo na niededykowanym........plissssss

A i od jakich komend zalezy spadek wydajnosci przy nagrywaniu dema?

znam te podsatwowa g_syncronousclient - i wiem po kiego ona jest , ale jakies inne np.
sv_fps - po kiego wala taka komenda?

plisss odpowiedzcie - oxy plissss (guru powinno znac odpowiedzi )

__________________
[NNT] vq3 team
[email protected]


Posted by oxygen on 05-10-2001 09:56:

sv_fps jest to komenda ktora ustawiona na odpowiednia wartosc nie bedzie powodowala ze demka nagrywane przy g_synchronousclients 0 beda skakac...niestety demka wtedy zajmuja tez troszke wiecej...im wiekszy sv_fps tym lepsza jakosc demka

__________________


Posted by [FPP]xen0m on 05-10-2001 10:15:

sv_fps zazwyczaj trzeba ustawic na tyle ile masz com_maxfps. ale to tylko jezeli grasz na nie dedykowanym servie. jak jest inaczej to tylko autorecord.


Posted by oxygen on 05-10-2001 11:27:

ano racja...i najlepiej od razu sv_fps zmienic bo standordowo jest ustawione na 40 bodajze

__________________


Posted by kino on 05-10-2001 12:36:

ale chyba jest tak ze jak sie zacznie nagrywac demko to mozna wylaczyc suncronus czy costam
demko sie nagrywa i gra sie normalnie

__________________
HWDP


Posted by oxygen on 05-10-2001 12:41:

tak wlasnie kino o tym mowimy...

i czy ci sie wtedy nagra skaczaco czy nie (po wylaczeniu synchronousclients) zalezy wlasnie od wartosci sv_fps

__________________


Posted by ADM on 05-10-2001 13:16:

Question Re: 1.30 sux?

quote:
Napisane oryginalnie przez reassor
taki kleszczon :

po odpaleniu mapy na 1.30 i uplynieciu warm up , wywala do menu , nie jest to wina cfg , bo probowalem na roznych maszynach , po przeniesieniu sie z powrotem na 1.27g problem zniknal.........

a i jeszcze jedno .....(...)

plisss odpowiedzcie - oxy plissss (guru powinno znac odpowiedzi )



A czemu sadzisz ze guru powinien znac odpowiedzi?

__________________
frag them all
Something Dark is Inside Me. I Can Feel It!!
ADM


Posted by kino on 05-10-2001 15:10:

hmm nie wiem nie znam sie ale mi demka dzialaja plynnie zawsze tylko przy nagrywaniu jest lipa pozatym jak zrobic sv_fps jak sie gra na necie na serwie jakims
to chyba admin musi a raczej tak nie jest na serwach bo jak wlacze nagrywanie i syncronous to sie nie da grac

__________________
HWDP


Posted by oxygen on 05-10-2001 15:24:

wlasnie poto zostala wymyslona komenda autorecord...

__________________


Posted by reassor on 05-10-2001 16:28:

Thumbs up THx wielkie ..............:P

ale jeszcze bym prosil o porade co do tego OSP

dlaczego wisi po odliczaniu rozgrzewki?????

plisss help - osp ql , ale tylko na dedykowanym
na client-servie wisi HELPPPPPPP

a i jeszcze jedno

czy komenda r_displayrefresh wplywa na zmiane optymalnych wartosci com_maxfps ???????

z mojego doswiadczenia wynika ze jak gralem na r_disp 100
to fpsy ustawialem na 80 jak bylem servem i 110 jak clientem

zmienilem r_disp 125 , to nie zauwarzylem zeby mi sie gdzies gorzej skakalo po mega na dm13 wskakuje .......

ale teoretycznie to powinno sie zmienic - wiec jak jest????

EOF

__________________
[NNT] vq3 team
[email protected]


Posted by [h4n3k] on 05-10-2001 19:04:

eee tam... ja poczekam na wersje PR bez bledow )

__________________
------------------------ [h4n3k] -------------------
www --> http://dragonball.muflon.org
www --> http://rtb.mynet.pl
e-mail --> [email protected]
--------------- gadu-gadu: 1230396 -----------


Posted by ADM on 05-10-2001 19:09:

Post

quote:
Napisane oryginalnie przez [h4n3k]
eee tam... ja poczekam na wersje PR bez bledow )


hehhe dobry zart

__________________
frag them all
Something Dark is Inside Me. I Can Feel It!!
ADM


Posted by Q on 05-10-2001 21:07:

quote:
Napisane oryginalnie przez ADM


hehhe dobry zart


Nie czyta�em dok�adnie wcze�niejszych post�w bo spiesze si� na slizga a demka najlepiej nagrywa si� na 3 kompch w tym jeden spec. i tylko u niego musi by� sync.....

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
G�wno chodzi po ludziach
3091589


Posted by Lo_fatt on 06-10-2001 19:05:

mam ten sam problem co razor pozatym dzwiek sie rwie i w menu zwalnia jak bym mial p 200


Posted by Lo_fatt on 06-10-2001 19:06:

reassor sory


Posted by oxygen on 06-10-2001 20:01:

quote:
Napisane oryginalnie przez [h4n3k]
eee tam... ja poczekam na wersje PR bez bledow )

nie wiem czy wiesz ale juz nowych pr. nie bedzie

1.30 to final pr

__________________


Posted by ADM on 06-10-2001 20:06:

Post

quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen

nie wiem czy wiesz ale juz nowych pr. nie bedzie

1.30 to final pr



No nareszcie, bo mnie to juz powoli wkur*****.

__________________
frag them all
Something Dark is Inside Me. I Can Feel It!!
ADM


Posted by r1q on 06-10-2001 20:15:

ta 1.30 sux


Posted by [h4n3k] on 06-10-2001 22:07:

quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen

nie wiem czy wiesz ale juz nowych pr. nie bedzie

1.30 to final pr



Z tego co wiem, to nie jest on raczej idealny...

__________________
------------------------ [h4n3k] -------------------
www --> http://dragonball.muflon.org
www --> http://rtb.mynet.pl
e-mail --> [email protected]
--------------- gadu-gadu: 1230396 -----------


Posted by r1q on 06-10-2001 22:16:

ja slyszalem ze to bedzie sYf ;[


Posted by oxygen on 06-10-2001 23:24:

bedzie? przeciez juz jest...

__________________


Posted by r1q on 06-10-2001 23:51:

ja nie w centrum


Posted by oxygen on 07-10-2001 00:55:

tak to jest jak sie w q2 ciupie

__________________


Posted by ya. on 07-10-2001 08:04:

wie ktos moze czy to gdzie znajduje sie gosc na mapie ma jakis wplyw na miejsce respawnu przeciwnika???


Posted by [FPP]xen0m on 07-10-2001 09:36:

raczej nie


Posted by r1q on 07-10-2001 15:26:

ciupie nie ciupie ale sie gra


Posted by ADM on 07-10-2001 17:20:

Post

Zeby teraz wyszlo osp i cpma final version to by bylo git

__________________
frag them all
Something Dark is Inside Me. I Can Feel It!!
ADM


Posted by oxygen on 07-10-2001 18:04:

dostalem cynk....

final version osp w ciagu najblizszego miecha ma sie pojawic

__________________


Posted by [FPP]xen0m on 07-10-2001 18:19:

moze i tak... osp ma naprawde malo bugow


Posted by demarcos on 07-10-2001 18:23:

a masz moze jakas cyne co do cpma kiedy final version?


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 22:17.