FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=1847)


Posted by reassor on 28-10-2001 10:03:

Talking OSP 099w i gubienie dzwiekow

heh problem rozwiazany

jest zaleznosc ktora powoduje gubienie soundow ,
jesli podniesiemy sv_fps - wiadomo po co to musimy tez nadac ta sama wartosc do zmiennej snaps czyli :

sv_fps 60
snaps 60

i po klopocie , choc nie polecam takich wartosci do grania w inecie

__________________
[NNT] vq3 team
[email protected]


Posted by oxygen on 28-10-2001 10:06:

Re: OSP 099w i gubienie dzwiekow

quote:
Napisane oryginalnie przez reassor

sv_fps 60
snaps 60

i po klopocie , choc nie polecam takich wartosci do grania w inecie


ja raczej tez nie....
mi dzwieki nie gina...masz cos ze sluchawkami....:>

__________________


Posted by reassor on 28-10-2001 10:08:

Thumbs up yee

nie mam sluchawek mo mi sie roslecialy
od wsluchiwania sie w BWgen-a
hehehe

ale jak komu sie gubia to polecam ta metode - u mnie pomoglo!!

__________________
[NNT] vq3 team
[email protected]


Posted by [FPP]xen0m on 28-10-2001 10:16:

no mi tez sie nie gubia...


Posted by Q on 28-10-2001 21:03:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]xen0m
no mi tez sie nie gubia...

lol co to s� te snapsy bo do�� cz�sto je spotykam co to za kom�da ??

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
G�wno chodzi po ludziach
3091589


Posted by reassor on 29-10-2001 02:02:

po 1 sv_fps jest komeda okreslajaca czestotliwosc probkowania pozycji graczy , itemow itd......
po 2 snaps okresla ile ma byc takich pakietow wysylane do clienta

czyli nawet stawiajac serv listen laczymy sie z nim przez clienta
wiec zaleznosc jest oczywista

przyklad
jesli mamy sv_fps 40 to serv robi 40 probek na sec.
przy tym snaps 20 i client dostaje tylko co drugi pakiet (poniewaz serv wysyla ich 20 na sec..)

wiem poplynalem , ale ledwo na oiczy jush patrze i staralem sie jeszcze pomyslec o tym co pisze.....

__________________
[NNT] vq3 team
[email protected]


Posted by oxygen on 29-10-2001 05:20:

ales ty madry...
dobrze ze nie musze korzystac z Twoich rad :>

__________________


Posted by Lucas on 29-10-2001 08:38:

quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen
ales ty madry...
dobrze ze nie musze korzystac z Twoich rad :>


A ja zapraszam do napisania artykulu na q3.fpp...

__________________


Posted by Q on 29-10-2001 20:37:

quote:
Napisane oryginalnie przez reassor
po 1 sv_fps jest komeda okreslajaca czestotliwosc probkowania pozycji graczy , itemow itd......
po 2 snaps okresla ile ma byc takich pakietow wysylane do clienta

czyli nawet stawiajac serv listen laczymy sie z nim przez clienta
wiec zaleznosc jest oczywista

przyklad
jesli mamy sv_fps 40 to serv robi 40 probek na sec.
przy tym snaps 20 i client dostaje tylko co drugi pakiet (poniewaz serv wysyla ich 20 na sec..)

wiem poplynalem , ale ledwo na oiczy jush patrze i staralem sie jeszcze pomyslec o tym co pisze.....


Eeee no to Ci nie doceni�em... a co te ustawienia w grze zmieniaj� jak sv_fps 10 i snapsy 2 to co sie stanie hmmm
powaga

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
G�wno chodzi po ludziach
3091589


Posted by [FPP]xen0m on 29-10-2001 21:24:

zalezy czy grasz w necie czy na listen


Posted by reassor on 29-10-2001 23:16:

Thumbs up thx oxy nawzajem!!

no jesli to bedzie serv dedykowany to na sv_fps nie pograsz za fajnie
ustaw tak na listen i tez za milo ktos nie bedzie mial
mozesz zobaczyc o co mi chodzi nagrywajac demko przy takim ustawieniu
snaps informyje ile pakietow ma wyslac serv do clienta , wiec chyba nie musze tlumaczyc co to powoduje.......

artykul? - ja i arykul? eee to chyba nie dla mnie......
chociaz nigdy nie wiadomo co mi moze odfakac

__________________
[NNT] vq3 team
[email protected]


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 16:18.