FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=1847)
OSP 099w i gubienie dzwiekow
heh problem rozwiazany
jest zaleznosc ktora powoduje gubienie soundow ,
jesli podniesiemy sv_fps - wiadomo po co to musimy tez nadac ta sama wartosc do zmiennej snaps czyli :
sv_fps 60
snaps 60
i po klopocie , choc nie polecam takich wartosci do grania w inecie
__________________
[NNT] vq3 team
[email protected]
Re: OSP 099w i gubienie dzwiekow
quote:
Napisane oryginalnie przez reassor
sv_fps 60
snaps 60
i po klopocie , choc nie polecam takich wartosci do grania w inecie
yee
nie mam sluchawek mo mi sie roslecialy
od wsluchiwania sie w BWgen-a
hehehe
ale jak komu sie gubia to polecam ta metode - u mnie pomoglo!!
__________________
[NNT] vq3 team
[email protected]
no mi tez sie nie gubia...
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]xen0m
no mi tez sie nie gubia...
__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
G�wno chodzi po ludziach
3091589
po 1 sv_fps jest komeda okreslajaca czestotliwosc probkowania pozycji graczy , itemow itd......
po 2 snaps okresla ile ma byc takich pakietow wysylane do clienta
czyli nawet stawiajac serv listen laczymy sie z nim przez clienta
wiec zaleznosc jest oczywista
przyklad
jesli mamy sv_fps 40 to serv robi 40 probek na sec.
przy tym snaps 20 i client dostaje tylko co drugi pakiet (poniewaz serv wysyla ich 20 na sec..)
wiem poplynalem , ale ledwo na oiczy jush patrze i staralem sie jeszcze pomyslec o tym co pisze.....
__________________
[NNT] vq3 team
[email protected]
ales ty madry...
dobrze ze nie musze korzystac z Twoich rad :>
quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen
ales ty madry...
dobrze ze nie musze korzystac z Twoich rad :>
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez reassor
po 1 sv_fps jest komeda okreslajaca czestotliwosc probkowania pozycji graczy , itemow itd......
po 2 snaps okresla ile ma byc takich pakietow wysylane do clienta
czyli nawet stawiajac serv listen laczymy sie z nim przez clienta
wiec zaleznosc jest oczywista
przyklad
jesli mamy sv_fps 40 to serv robi 40 probek na sec.
przy tym snaps 20 i client dostaje tylko co drugi pakiet (poniewaz serv wysyla ich 20 na sec..)
wiem poplynalem , ale ledwo na oiczy jush patrze i staralem sie jeszcze pomyslec o tym co pisze.....
__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
G�wno chodzi po ludziach
3091589
zalezy czy grasz w necie czy na listen
thx oxy nawzajem!!
no jesli to bedzie serv dedykowany to na sv_fps nie pograsz za fajnie
ustaw tak na listen i tez za milo ktos nie bedzie mial
mozesz zobaczyc o co mi chodzi nagrywajac demko przy takim ustawieniu
snaps informyje ile pakietow ma wyslac serv do clienta , wiec chyba nie musze tlumaczyc co to powoduje.......
artykul? - ja i arykul? eee to chyba nie dla mnie......
chociaz nigdy nie wiadomo co mi moze odfakac
__________________
[NNT] vq3 team
[email protected]
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 16:18.