FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=1948)


Posted by pObiTy on 03-11-2001 12:34:

Talking pikna rakieta

Tak w ogóle to czeeeee - bo to moj pierwszy post. Zatem czas na błazenade <u-klaun> . MOje pytanko brzmi : czy przy r_picmip 10 można miec rakiety jak w topic tj. takie kociaż jak na r_picmic 1.

ps. a poznajcie też mojego kolege Shaggiego z fhn, miła gębka ale niezły gracz;>

http://www.fraghunters.hg.pl/shaggy.htm - bnuahaha


to wszytko pp


Posted by SweepeR on 03-11-2001 14:29:

Heh, pobaw sie komenda /cg_nomip (CPMA i OSP only).

To jest Shaggy??? Ten url na dole zdjecia co tam robi?

__________________


Posted by Mil0sh on 03-11-2001 17:27:

wlasnie w cpma mozna dawac nomipy na poszczegolne bronie, poczytac w dokumentacji. Poza tym nie grac na picmip 10, bo na turniejach ci nie pozwola 5 w zupelnosaci wystarczy

__________________
"to co nas nie zabija, wzmacnia nas"


Posted by Lucas on 03-11-2001 18:16:

quote:
Napisane oryginalnie przez Mil0sh
Poza tym nie grac na picmip 10, bo na turniejach ci nie pozwola 5 w zupelnosaci wystarczy

Dokladnie.... jak mozna grac w 10???

__________________


Posted by pObiTy on 03-11-2001 18:48:

Thumbs up

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]LucaS

Dokladnie.... jak mozna grac w 10???



ano można - przy głębokim kolorze to nawet efektowne ;> spróbuj a spodoba ci się !


Posted by pObiTy on 03-11-2001 18:49:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
Heh, pobaw sie komenda /cg_nomip (CPMA i OSP only).

To jest Shaggy??? Ten url na dole zdjecia co tam robi?



Sweeper shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa
thx 4 helphand; bye


Posted by Lucas on 03-11-2001 20:25:

quote:
Napisane oryginalnie przez pObiTy


ano można - przy głębokim kolorze to nawet efektowne ;> spróbuj a spodoba ci się !


Gadasz z czlowiekiem ktory gra na r_picmip 0

__________________


Posted by Q on 03-11-2001 20:29:

quote:
Napisane oryginalnie przez Mil0sh
wlasnie w cpma mozna dawac nomipy na poszczegolne bronie, poczytac w dokumentacji. Poza tym nie grac na picmip 10, bo na turniejach ci nie pozwola 5 w zupelnosaci wystarczy

Taaa ale właściwie to dlaczego zabraniają tego używać... co to zmienia w grze przecie czasem nawet gorzej jest imp ??

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
Gówno chodzi po ludziach
3091589


Posted by [FPP]xen0m on 03-11-2001 22:06:

nie da sie grac na 10 bo najwiekszy picmip to 8. powyzej tego sie nie da. wiec jak wpiszecie picmip 23404958 to bedzie 8 i tak. a pozatym szkoda znowu dyskusje rozpoczynac na temat: jaka masz wartosc komendy xxx. pozatym 90% osob gra na mip 5.


Posted by fryx on 04-11-2001 09:25:

najwieksza wartoscia jest 16 afaik
chciaz kto wie moze sie myle


Posted by [FPP]xen0m on 04-11-2001 12:18:

sam juz nie wiem... moze masz racje... w kazdym razie roznica juz jest niewielka :>


Posted by Q on 04-11-2001 20:27:

Oki jest takie cos jak cg_nomip ale jak dam 64 to nie picmipuje spawary ale ja chce zeby nie picmipowal ani psawary ani rakiety ani granatow itd da sie tak bo przecie tej komedzie do sie tylko jedna wartosc przypisac??? Chce odp
A to w koncu dlaczego nie mozna na turniejkach uzywac wqiecej picmipa niz 4???

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
Gówno chodzi po ludziach
3091589


Posted by Kielbas on 04-11-2001 21:55:

quote:
Napisane oryginalnie przez Q
Oki jest takie cos jak cg_nomip ale jak dam 64 to nie picmipuje spawary ale ja chce zeby nie picmipowal ani psawary ani rakiety ani granatow itd da sie tak bo przecie tej komedzie do sie tylko jedna wartosc przypisac??? Chce odp
A to w koncu dlaczego nie mozna na turniejkach uzywac wqiecej picmipa niz 4???




bronie maja przypisane pewne wartosci i jesli chcesz nomipa dla kilku z nich to po prostu te wartosci sumujesz
z tego co jest napisane w changelogu wartosci dla niektorych to
GL 16, LG 64, PG 256
a z tego co sie zorientowalem to rl ma chyba 32
czyli jak chcesz miec nomipa dla spawa rl i gl to
cg_nomip 16+32+64
czyli cg_nomip 112

btw sa jakies wartosci dla raila?
jak wpisalem cg_nomip 130
to rail zostawial jakies dziwne kolka w miejscu strzalu


Posted by [FPP]xen0m on 04-11-2001 23:23:

przeciez to wsztstko jest napisane...

cg_nomip <bitmask> (default = 0 - all gfx follow r_picmip)
Allows changing graphics to picmip 0 setting, regardless of
current r_picmip setting. The parameter for this setting
is a bitmask:
4 - Bullets
8 - Shot
16 - Grenades (and their explosions)
32 - Rockets (and their explosions)
64 - LightningGun shaft
128 - Rail trail and impact
256 - PlasmaGun bolt and impact
512 - BFG bolt and impact

po prostu trzeba dodac ale i tak cg_nomip 0 rul :>


Posted by ya. on 05-11-2001 05:47:

nomipa mam 111 i "wynormalnia" wszytko z wyjatkiem mg i sg

-czy osp lub cpma wykryje ze podmienilem teksturke od PG???


Posted by [FPP]xen0m on 05-11-2001 09:35:

tak...

a co do nomipa to zupelnie tego nie rozumiem... albo ktos gra na picmip 1 i jest spox albo na picmip 5 i tez jest spox... qrde jakies nomipy mi tu wprowadzaja


Posted by fryx on 05-11-2001 19:39:

jest duzo gorszych rzeczy w cpma niz nomip


Posted by Q on 05-11-2001 21:08:

hehe thx za odp nie spodziewalem sie

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
Gówno chodzi po ludziach
3091589


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 20:43.