FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2225)
Dwa pytanka
Witam!
Ostatnio postanowilem wziasc sie do roboty i zorbic sobie prawdziwy profesjonalny config
Na pierwszy ogien poszla zmienna r_picmip. Jak sie dowiedzialem najlepsi uzywaja wartosci 5 wiec ja postanowilem byc jeszcze lepszy i ustawilem na 6 (hehe podoba mi sie ale jazda! czuje sie jak slepy ktory odzyskal wzrok
)
Nastepnie ustawilem sobie cg_nomip 127 (dla cpma v6)
Niby wszystko pieknie jednak cos mnie denerwuje - kijowe kwadraciki na koncu spawa (screen: http://kakofonia.idn.org.pl/archiwum/shaft.jpg ) Kiedys chyba gdzies slyszalem ze mozna je wylaczyc - czy ktos sie orientuje jak?
Druga sprawa - czy jest cos w rodzaju odpowiednika cg_nomip dla modeli? Czyli chodzi mi to aby model przeciwnika wygladal wyraznie jakbym gral powiedzmy na r_picmip 1
Ok to na razie wszystko dzieki z gory za odpowiedzi
GL
tzn jesli chodzi o pierwsza sprawe to sprobuj
cg_lighteningimpact 0,moze pomoze choc u mnie spawarka z cg_nomip wyglada poprawnie, jedynie rakiety nie wygladaja jak trzeba,tzn wybuchy sa w porzadku ale sam wyglad rakiety(pocisku) wyglada jak na r_picmip 5
a tak przy okazji jak gram bez nomipa na r_picmip 5 to promien spawarki jest strasznie szeroki
mozna go jakos zmniejszyc?
promien mozna zmniejszyc ale trzeba miec skrypt to thin shafta... nie pamietam dokladnie... trzeba zbindowac pod lg cg_fov 300, cg_drawgun 1, +zoom, cg_zoomfov twojfov... cos takiego...
co do kwadracika to "cg_lightningimpact 0"
Re: Dwa pytanka
quote:
Napisane oryginalnie przez Grzesioo
Witam!
Druga sprawa - czy jest cos w rodzaju odpowiednika cg_nomip dla modeli? Czyli chodzi mi to aby model przeciwnika wygladal wyraznie jakbym gral powiedzmy na r_picmip 1
GL
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:09.