FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=16)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2265)
Boty
Juz kiedys sie pytalem ale nikt mi nie odpowiedzial, moze teraz ktos sie znajdzie, mainowicie, jak zwiekszyc ping botom? Chodzi mi glownie o frogbota na quakeworldzie.
Wiem, ze nie mozna, ale moze sa jakies sztuczki aby uruchomic jakiegos bota na kombat teams?
Ktos wogole jesZcze gra z botami?
Re: Boty
quote:
Napisane oryginalnie przez Klarkash-ton
Juz kiedys sie pytalem ale nikt mi nie odpowiedzial, moze teraz ktos sie znajdzie, mainowicie, jak zwiekszyc ping botom? Chodzi mi glownie o frogbota na quakeworldzie.
Wiem, ze nie mozna, ale moze sa jakies sztuczki aby uruchomic jakiegos bota na kombat teams?
Ktos wogole jesZcze gra z botami?
Kurde no, dlaczego program priority nie dzial z win2000? teraz grajac nawet z boatmi mam pong rzedu nawet 150
Klarkash-ton-->
Bota nie da sie odpalic na KTeam/KTPro/Ocranie/Ringu czy innym qwowskim modzie, albowiem to dwa rozne qwprogs.daty. Owszem, jesliby jakis chytry programista (hi RxR!) zaimplementowal bota do kodu swego moda, byloby to mozliwe, ale na razie musisz grac na qc bota.
Lagowanie frogbota mozliwe bylo tylko w jego qwowskiej wersji za pomoca tzw. "lagbota", ktory z pingu 0 robil mu bodajze taki, jaki i Ty masz. Dosc drastycznie obnizalo to skill bocika, wiec robilo sie dzieki temu istne masakry.
I era na priority (ping 50 na windozie, ping 13 na linuxu @ local) minela od kiedy wyszlo QuakeForge, czyli serwer oferujacy ping 13 clientowi grajacemu z maszyny serwerowej. W takim przypadku i Ty i bot bedziecie miec ping 13 bez zadnych wszeteczenstw pokroju lagbota (a fe).
Wielkie dzieki MisYu. Przy okazji gratuluje plpak - swietna robota.
Cos mi sie quake pieprzy, przeinstalowalem niedawno sytem na win2000 i teraz quake chodzi 5 do 10 klatek na sekunde z pingiem nawet na quakeforge okolo 150, czesto tez calkiem grafa nawala, nie mam pojecia o co chodzi. Moze ktos wie?
Wysoki ping wynika z niskich FPSow, wiec tu w FPSach tkwi problem.
Pewnie nie zanistalowales Glide'a dla Klejka albo nie masz pliku opengl32.dll w katalogu gry
??
Mam plik opengl32.dll i tak dalej, ale w sumie i tak mi to chyba niepotrzebne jak gram na softowym quakeu, a moze sie myle? Mam rive tnt, wiec opengl na tym nie uruchomie, jestem wiec zmuszony grac na sofcie, ale co jest najgorsze ja mam teraz problemy z gra nawet na sofcie! Nie wiem o co wogole chodzi .
Re: ??
quote:
Napisane oryginalnie przez Klarkash-ton
Mam rive tnt, wiec opengl na tym nie uruchomie
Re: Re: ??
Niby jak? Nie da sie i juz.
ja mam rive tnt2 glquake (jezeli o to ci chodzi) dziala mi wysmienicie...
.
Jak wrzucic dla botow fullbrighty?
Pod NQ nie da sie bez grzebania w pakach/modelach, pod QW wystarczy uzywac jakiegokolwiek proxy (cheapo, mqwcl, qizmo) i ustawic sobie enemy skin na bright.pcx czy co tam masz.
W�a�nie !
quote:
Napisane oryginalnie przez misyu
Pod NQ nie da sie bez grzebania w pakach/modelach, pod QW wystarczy uzywac jakiegokolwiek proxy (cheapo, mqwcl, qizmo) i ustawic sobie enemy skin na bright.pcx czy co tam masz.
Czy to tak ciezko odwiedzic dwa najwieksze serwisy klejkowe w Polsce (qw.gracz.net i qw.fpp.pl) i sprawdzic dzialy z plikami/quakeworld ?
Interesuje Cie qizmo291.zip, a mqwcl mozesz znalezc u RxRa na jego stronie http://www.wsb.poznan.pl/~pawel/q/q/ gdzie zerkasz do katalogu mqwcl or smtng.
Dla chcacego nic trudnego.
Dla chc�cego nic trudnego...
quote:
Napisane oryginalnie przez misyu
Czy to tak ciezko odwiedzic dwa najwieksze serwisy klejkowe w Polsce (qw.gracz.net i qw.fpp.pl) i sprawdzic dzialy z plikami/quakeworld ?
Interesuje Cie qizmo291.zip, a mqwcl mozesz znalezc u RxRa na jego stronie http://www.wsb.poznan.pl/~pawel/q/q/ gdzie zerkasz do katalogu mqwcl or smtng.
Dla chcacego nic trudnego.
OOO...
Ta strona "http://www.wsb.poznan.pl/~pawel/q/q/" jest OKI...
Re: Re: Re: ??
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Klarkash-ton
Niby jak? Nie da sie i juz.
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:38.