FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2700)
Custom map by me !
No dobra , pora obwiescic publicznie ze mapka jest prawie gotowa . Wlasciwie to jush testuje ja na lanie tyle ze sa to testy 2-3 osobowe wiec nie spodziewajcie sie ze bedzie to odrazu wersja finalna . Ponizej screeny :
www.republika.pl/bombki_rpg/screen1.jpg
www.republika.pl/bombki_rpg/screen2.jpg
www.republika.pl/bombki_rpg/screen3.jpg
Screen1 i 2 zrobione dawno temu , screen 3 -> calkiem niedawno.
Mapke wrzuce jak tylko uznam ze wszystko co sie tyczy podstawowych zasad i skryptow zostalo w pelni zaaplikowane .
Mape robilem Qradiantem , posluzylem sie takze modelami drzew i texturami FrietzKrieg'a ( THX ! ) . Mam nadzieje ze ktos postawi server na czas testow i otrzymam jakas konstruktywna krytyke a nie shit bo jak wiadomo generator to to nie bedzie .
Dobra moze na koniec cos o samej mapie : Jest sobie budynek ktory sklada sie z roznych operacyjno/mieszkalno/wieziennych pomieszczen a celem jest opanowanie go poprzez zdobycie trzech flag . Mapka nie jest zbyt duza mysle ze na ok.10 graczy .
Przecin Out
MODYFIKACJA : URL poprawiony , powinno dzialac !
Przykro nam,
strona o podanym adresie nie istnieje
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
No no Przecinek - bedziesz chyba pierwszym maperem RTCW w Polsce . Popracuj nad szczegolami i szczegolikami. Good Job
__________________
www.bkrieg.prv.pl
[BK] BlitzKrieg, IRCnet #wolfpl
quote:
Napisane oryginalnie przez Zoltan
No no Przecinek - bedziesz chyba pierwszym maperem RTCW w Polsce. Popracuj nad szczegolami i szczegolikami. Good Job
![]()
__________________
No wreszcie chodza mi skriny
I widze na ostatnim zielony pokoik POISON brawo!!!
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
mi tez juz chodza , ale chodzi o to ze ze screenow narazie nie wiele da sie wywnioskowac, ale mam nadzieje ze bedzie bardzo dobra ta mapka, tylko szkoda ze nie dales jakiegos linku do naprzyklad obszerniejszego opisu lub do jakiegos obrazka zrobionego nawet w paincie, zeby miec obszerniejsze pojecie jak ta mapa wyglada, chodzi mi o jakis rzut czy cos w tym stylu, wiedziec jaki ma ksztalt lub cos, a co z tego ze bedzie mala, ja tylko gratuluje pomyslu i checi, i nawet jakby ta mapa miala jeden pokoj bez dzwi i tak bym ja przetestowal , bo wkacu co polskie to najlepsze
, i dopracuj ja, bo wiadomo ze lepiej spedzic nad mapa wiecej czasu i wypuscic naprawde dobra mape, gdzie beda ludzie chcieli grac, licze na ciebie, ze bedzie bardzo dobra i z checia sie bedzie na niej gralo.
NOOOOO cos sie zaczyna dziac w koncu!!!
__________________
Good |dea
No stary masz zapal do roboty...no a pozatym jabys dal jakies tam zadania na mapie(no ale jak jest sredniej wielkosci moze i to dobrze ze sa flagi)...czekam na finalna wersje mapy zeby przetestowac
__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***
Jak narazie wszystko wyglada niezle Postaraj sie o duzo szczegulow na mapie bo to niby malo potrzebne ale za to uatrakcyjnia mapke no i jej uzywalnosc wzrosnie bo ludzia sie spodoba
__________________
Roger That!
Przecinek jak narazie chyle czola .
Screen'y wygladaja ciekawie, wiec mam nadzieje ze niedlugo mapa zagosci na ktoryms z serwerkow.
__________________
KIeliH
________
gg #78870
irc #wolfpl
Dzieki za Feedback - prace trawaja jush raczej w sferze skryptow niz w programie mapperskim ale co tam . Wiadomo ze mam troche zwiazane rece chociazby dlatego ze poza typowymy funkcjami objectiv ( doniesc , zdobyc flage lub rozwalic cos ) to do dyspozycji mam jeden operator Abort_if_else
Jakby to powiedziec probowalem wcisnac dobrego "if'a" na rozne sposoby i zawsze mnie wywalalo a chialem zrobic np. zeby flagi byly mozliwe do zdobycia tylko w odpowiedniej kolejnosci ale whatever .
2.Uhhh ten cholerny Vertex -> mapka bedzie mala wiec nie tylko full-detal ale wylaczcie Vertexa ! Nie poto sie mecze z roznymi Lightsourcami i ich kolorami aby wszystko to poszlo do piachu ( nie mowiac o zatopionych w polmroku podziemiach -> jak to badziewie wyglada na vertexie to wole nawet nie mowic ) . Ta opcja to wogole jakies nieporozumienie
3. A oto rozne pomysly na next mapki ( moze tez jakies macie ? ) :
1) Wlasnie apropos vertexa -> jest jakas elektrownia w ktorej trzeba wysadzic pare elementow -> o co chodzi ? Po kazdym wybuchu calkowicie zmienia sie oswietlenie . Wyobrazmy sobie jak z kazdym respawnem widac ze swiatla sa coraz slabsze w koncu czerwone zasilanie awaryjne az w koncu. .... Tylko ze co po takiej mapce gosciowi ktory zadowolony gra na wiadomo czym
2) Walki na dwoch lodziach podwodnych . 2 sposoby zwyciestwa albo przejac kontrole nad subem albo zejsc do maszynowni i podlozyc dynamit . Wtedy podobny klimat u danej druzyny z kazdym respawnem widac coraz wiecej wody ( to jest proste do zrobienia ) w koncu respawnuja sie cali w wodzie i plyna coraz wyzej i wyzej az... . Bylby to tez wstep na map-cycyle czyli wygrana np.Aliantow przenosi nas na dalsza czesc kampani czyli na plaze i.t.d zwyciestwo to mapa do przodu a porazka to wstecz.Mapki by byly wystarczajaca trudne aby byl czesto remis.
3) Westerplatte ? Polacy bronia sie bite 7 dni ( minut ) Przed zmasowanym atakiem Axis
4) Cliffhanger -ufff nie chce mi sie pisac moze kiedy indziej
No pomysly to masz chlopie
Mi jako Polakowi szczeg by pasilo takie Westerplatte MEGA COOL IDEA!!!!!!! ala bitch invasion YEAH. Kampiania tez cool ale to pare mapek
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
Fajne fajne powodzenia w dalszej pracy
a nie planujesz robic zadnych mapek na singielka ?
wiem, ze takie mapy sa szybko zapominane ( w porownaniu z mapami mp) ale zawsze cosik ciekawego bedzie
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez Przecinek
Dzieki za Feedback - prace trawaja jush raczej w sferze skryptow niz w programie mapperskim ale co tam . Wiadomo ze mam troche zwiazane rece chociazby dlatego ze poza typowymy funkcjami objectiv ( doniesc , zdobyc flage lub rozwalic cos ) to do dyspozycji mam jeden operator Abort_if_else
Jakby to powiedziec probowalem wcisnac dobrego "if'a" na rozne sposoby i zawsze mnie wywalalo a chialem zrobic np. zeby flagi byly mozliwe do zdobycia tylko w odpowiedniej kolejnosci ale whatever .
2.Uhhh ten cholerny Vertex -> mapka bedzie mala wiec nie tylko full-detal ale wylaczcie Vertexa ! Nie poto sie mecze z roznymi Lightsourcami i ich kolorami aby wszystko to poszlo do piachu ( nie mowiac o zatopionych w polmroku podziemiach -> jak to badziewie wyglada na vertexie to wole nawet nie mowic ) . Ta opcja to wogole jakies nieporozumienie
3. A oto rozne pomysly na next mapki ( moze tez jakies macie ? ) :
1) Wlasnie apropos vertexa -> jest jakas elektrownia w ktorej trzeba wysadzic pare elementow -> o co chodzi ? Po kazdym wybuchu calkowicie zmienia sie oswietlenie . Wyobrazmy sobie jak z kazdym respawnem widac ze swiatla sa coraz slabsze w koncu czerwone zasilanie awaryjne az w koncu. ....Tylko ze co po takiej mapce gosciowi ktory zadowolony gra na wiadomo czym
2) Walki na dwoch lodziach podwodnych . 2 sposoby zwyciestwa albo przejac kontrole nad subem albo zejsc do maszynowni i podlozyc dynamit . Wtedy podobny klimat u danej druzyny z kazdym respawnem widac coraz wiecej wody ( to jest proste do zrobienia ) w koncu respawnuja sie cali w wodzie i plyna coraz wyzej i wyzej az... . Bylby to tez wstep na map-cycyle czyli wygrana np.Aliantow przenosi nas na dalsza czesc kampani czyli na plaze i.t.d zwyciestwo to mapa do przodu a porazka to wstecz.Mapki by byly wystarczajaca trudne aby byl czesto remis.
3) Westerplatte ? Polacy bronia sie bite 7 dni ( minut) Przed zmasowanym atakiem Axis
4) Cliffhanger -ufff nie chce mi sie pisac moze kiedy indziej![]()
.......
No tak panowie zapowiada sie wysmienicie co do map jakie maja powstac i jakie sa w planach co niektorych umusloff.
Ale to tylko sa slowa jak narazie...latwo mowic trudniej zrobic...ale wierze w was(w tych co zabrali sie za robienie map do Mp Wolfa).
Dobrym pomyslem jest to zeby sie pytac nas graczy o rozne rzeczy zwiazane z np:jak bedzie lepiej wygladac to czy jak zrobie to tak?Bo dzieki temu mozna bedzie zrobic mape dobrze odstawiona i bardzo grywalna a przeciez w zalozenia chodzi nam o to....
Trzym sie all.
__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***
quote:
Napisane oryginalnie przez Przecinek
[..]Uhhh ten cholerny Vertex -> mapka bedzie mala wiec nie tylko full-detal ale wylaczcie Vertexa ! Nie poto sie mecze z roznymi Lightsourcami i ich kolorami aby wszystko to poszlo do piachu ( nie mowiac o zatopionych w polmroku podziemiach -> jak to badziewie wyglada na vertexie to wole nawet nie mowic ) . Ta opcja to wogole jakies nieporozumienie[...]
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez [WC]belhifet
Od siebie chcialbym zaproponowac konwesje mapki z modu do q3 Urban Terror - dm_ROMMEL. Sa chyba juz dostepne konwertery map q3-rtcw. Jesli ktos nie widzial mapy lub nie gral w urban terror to jest tam otoczenie jak w koncowej bitwie z "Saving Private Ryan" - zrujnowane miasteczko, obrona przyczu�ku, mostu przed kontratakiem Niemc�w. Skoro w rtcw jest mapa (dm_baech) ktora wszystkim kojarzy sie z poczatkowa scena z Ryana to pomyslalem ze swietna by byla i ta mapa. Oczywiscie gdyby tylko kierowac sie samymi zalozeniami tamtej mapy (cholera tak mnie tam ujelo jak w zrujnowanej francuskiej cafe gral jeszcze gramofon z Edit Piaf), bo byla w sumie mala. Misja byla by oczywiscie ofensywna dla Axis a ich cele to coz, trzeba wiele rzeczy rozpatrzyc np zapewnic obu stronom drogi tak zaplanowane zeby nie bylo mozliwosci zbyt wczesnego znalezienia sie ktorejs ze stron przy punktach respawnu wroga, celami misji etc.
quote:
Napisane oryginalnie przez Przecinek
Z Q3 mam niewiele wspolnego ale wlasnie lookam i widze ze to jest Total Konwersja . Nie ma jeszcze oficjalnych edytorow wiec i konwertorow nie ma - Problem moze byc jedynie z teksturami . Jezeli mapa korzysta tylko lub w wiekszosci ze swoich wlasnych - to NP , jezeli z Defaultowych Z Urbana to troche gorzej .
Ufff kilka minut przed pierwsza wrzucam ze smakiem mapke
Jezeli nie bedzie jeszcz na stronie klanowej
klan.xx.prv.pl
to mirror jest tu
http://www.bombki.prv.pl/mp_newpak.pk3 <- mirror
Moze zajme sie teraz powazniejszym projektem ( Westerplatte jak slysze ) ale na wyniki napewno przed feriami nie ma co liczyc.
Dlatego tez badzcie poblazliwy dla tej mapki . Nie jestem wielkim Mastachem mapperowym ale ile ja ta mapke robilem ? Tydzien .
Czasami grajac na toadie 2-4 osob zastanawialem sie nad zrobieniem w kilka godzin mapki w ktorej na srodku stoi bunkier ktory trzeba wysadzic engn. Mapka dla 2-6 osob hiehie
AHA : Mapka jest mala wiec odrazu polecam lightmap + full general texture detail .Inaczej to moze to wszystko naprawde badziewnie wygladac .
oki nie wiem co robie zle...wrzucam do main tego paka...i gowno nie moge zalorzyc gry na tej mapie...
__________________
Przy westerplatte chetnie sam pomoge w miare czasu jaki bede mial free bo bardzo mi sie podoba temat skoro sam wymyslilem moge robic hehehe.
Co do tej nowej mapki to tez mi nie widzi jej w grze.
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
Faktycznie gdzies mi sie spodzial plik .arena , chcialem uploadowac ale cos server odmawia posluszenstwa . Wiec wiadomosc zmodyfikuje jak tylko bedzie dostepna poprawiona wersja paka a poki co prosty sposob na wlaczenie mapki :
Wybierasz multiplayer , create server i przy wyborze mapki klepiesz z konsoli : /map newep I powinno wejsc !
"Prace z kontami www zostan� zako�czone najwcze�niej w sobot� wieczorem. Za utrudnienia przepraszamy." -> czekajcie i cierpliwosci
quote:
Napisane oryginalnie przez Przecinek
Faktycznie gdzies mi sie spodzial plik .arena , chcialem uploadowac ale cos server odmawia posluszenstwa . Wiec wiadomosc zmodyfikuje jak tylko bedzie dostepna poprawiona wersja paka a poki co prosty sposob na wlaczenie mapki :
Wybierasz multiplayer , create server i przy wyborze mapki klepiesz z konsoli : /map newep I powinno wejsc !
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez Przecinek
Faktycznie gdzies mi sie spodzial plik .arena , chcialem uploadowac ale cos server odmawia posluszenstwa . Wiec wiadomosc zmodyfikuje jak tylko bedzie dostepna poprawiona wersja paka a poki co prosty sposob na wlaczenie mapki :
Wybierasz multiplayer , create server i przy wyborze mapki klepiesz z konsoli : /map newep I powinno wejsc !
"Prace z kontami www zostan� zako�czone najwcze�niej w sobot� wieczorem. Za utrudnienia przepraszamy." -> czekajcie i cierpliwosci
Dobra to shit -> Mape mozna sciagac ze strony
http://klan.xx.prv.pl
Mam male ale co do twojej mapy....sa tam male niedopracowania:
jak sie respawnujesz Aliantami dochodzisz do dzwi tam troszeczke dalej jest wierza z CKM'em no ale nie ma drabinki zeby sie tam wczlapac....niektore textury sa zrypane migocza na chodza na siebie, dzwi- czemu sie przesuwaja w bok a nie otwieraja sie normalnie? Za duzo tych dzwi, duzo pokoijuf malej przestrzeni.......sa jeszce inne bugi ale jak narazie nie ogladalem w calosci twojej mapy...
__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***
Zgadzam sie w 100%
1) Laddera nie ma ale rozumiem ze sie dostales ? Po prostu mozna od tylu sobie normalnie wejsc . Mozna bedzie dodac drabinke to fakt
2)Nie zauwazylem zachodzacych tekstur -> widocznie moje samouwielbienie nie pozwolilo mi Ale na serio to faktycznie jedne karty graficzne bardziej to pokazuje inne mnie -> zalezy tez w jakiej odleglosci sie jest od obiektu . Popatrze sie wnikliwiej
3)Meczylem sie z drzwiami 2 godziny ( zawiasy i inne *******y ) i kiedy uzmyslowilem sobie ze przez ten czas moglbym poprawic 20 bugow dalem sobie spokoj ( generator tez nie ma takich drzwi aczkolwiek wiem ze to dla niektorych kiepskie porownanie )
4) Mapka jest na max 10 playerow . Wolne przestrzenie sa wlasciwie tylko na zewnatrz . To akurat juz kwestia samej budowy i tutaj niewiele zmienie ( moglbym co najwyzej powywalac kilka drzwi ) . Mnie akurat to nieprzeszkadza bo mam duzy FPS dzieki temu .
Przecinq mam takie zapytanie ... znasz jakas strone z ktorej mozna sie tego radianta nauczyc w jakis konstruktywny sposob ? zeby bylo kompleksowo napisane co i jak od poczatku .. bo tak patrze na te strony i w zasadzie to same tutoriale odnosnie jakis tam sztuczek w grze ... ewentualnie z kad zachaczyles niektore umiejetnosci do robienia map ... ja juz mapami sie bawilem ale w radiancie to poraz pierwszy siedze
no a drugie zapytanie to z kad sciagnac ta twoja mape bo wczesniej byl adres ale on aktualnie nie dziala jak sprawdzalem
Pozdrawiam
__________________
Roger That!
Pliczki mozna sciagnac to tu to tam ale podam kilka przyladow :
http://www.bombki.prv.pl/mp_newpak.pk3 - Wbrew pozorom dziala tyle ze jest niestabilny , radze klikac kilka razy ale po co skoro jest :
Bardzo dobry klan Poison = www.poison.shinden.pl
Stronka klanu XX http://klan.xx.prv.pl
Dzisiaj tez przypomnialem a raczej uzmyslowilem sobie ze mozna przeciez wyslac mapke w swiat wiec wyslalem ja do www.wolfensteinfiles.com i powiedzieli ze najpierw zrecenzuja
Natomiast przy okazji natknalem sie na kolejna mapke ( a raczej 2 in 1 ) . To mamy jush na tym swiecie 3
Reality : http://www.qeradiant.com/tutorials.shtml powinien odpowiedziec na wiele nurtujacych cie pytan Sam uwazalem ze do Worldcrafta sie nie umywa szybko sie przyzwyczailem .
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide
Przykro nam,
strona o podanym adresie nie istnieje
__________________
...... A jak bedzi� trzeba wszyscy p�jdziemy po kolei na �mier�......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....
mi takze ... to pewnie jakis syndrom spoleczny... zbiorowa halucynacja
__________________
Roger That!
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 23:57.