
FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3030)
Komentarze?
www.gamespy.com/stats/, 25.12.2001, 15:00
Gra Serwery Gracze
Half Life 15246 50846
Unreal Tournament 2872 3103
Return to Castle Wolfenstein 700 2962
Quake III Arena 2230 2614
Tribes 2 615 1227
Quake II 999 573
Mod Serwery Gracze
Half Life: Counter-strike 12509 46210
Return to Castle Wolfenstein: main 695 2926
Half Life: Team Fortress Classic 1326 2137
Half Life: Day of Defeat 445 1117
Tribes 2: Capture the Flag 524 1080
Unreal Tournament: Capture the Flag 875 942
Unreal Tournament: Tactical Ops 311 836
Unreal Tournament: Deathmatch 1008 764
Half Life: Deathmatch 378 505
Quake III Arena: Rocket Arena 3 210 488
Quake III Arena: Deathmatch 357 483
Quake III Arena: Orange Smoothie 605 407
Quake III Arena: Capture The Flag 126 314
Quake III Arena: Urban Terror 193 300
Unreal Tournament: Team Game Plus 244 234
Half Life: Firearms 114 222
Quake II: Action Quake2 140 141
Quake II: Tournament Deathmatch 168 116
Quake III Arena: Excessive 60 98
Unreal Tournament: Strike Force Team DM 76 96
Unreal Tournament: Assault 63 81
Quake III Arena: Team Deathmatch 56 77
Quake III Arena: Tournament Deathmatch 104 75
Half Life: Opposing Force 50 75
Quake II: LithiumII 111 62
Unreal Tournament: LastManStanding 73 57
Half Life: Action Half-Life 57 50
Half Life: Deathmatch Classic 59 48
Quake III Arena: cpma 79 48
Half Life: Vampire Slayer 18 47
Tribes 2: Deathmatch 15 47
Quake II: Battle Ground 47 47
Tribes 2: Siege 15 45
Quake II: Capture The Flag 91 42
Half Life: AG 61 41
Unreal Tournament: Domination 58 40
Quake III Arena: Freeze Tag 36 39
Quake II: Rocket Arena 2 57 37
Tribes 2: Team Hunters 5 29
Unreal Tournament: Infiltration: Team Plus 42 18
Quake II: Weapons of Destruction(WOD) 67 18
Tribes 2: Duel MOD 19 17
Return to Castle Wolfenstein: WolfCP 1 16
Unreal Tournament: Rocket Arena 16 12
Quake II: sconfig30 11 9
Return to Castle Wolfenstein: Excessive 1 8
Quake II: ChaosDM 14 8
Quake II: team 1 8
Tribes 2: Hunters 4 6
Tribes 2: Arena 12 5
Return to Castle Wolfenstein: ctf 1 4
Return to Castle Wolfenstein: arena 1 0
Return to Castle Wolfenstein: osp 1 0
Tribes 2: Team Deathmatch - Team Aerial 1 0
Tribes 2: Aerial Dogfight 1 0
Niestety forum wycina spacje i tabulatory, wiec musicie sie pomeczyc :-P
Yo Yavi.
Gdzies cos pisales o CS ze tam nie jest tak rozowo jak w trybach. Ja gralem w CS przez kolo 9 miechow. W 5 miechow osiagnalem w grze wszystko co mozna bylo i juz mi sie wiecej niechcialo. NIe bede gral o puchar albo w lidze itp itd bo to sa nudne niestety kwestie gry. Takie formalne ze sie o nich pisac niechce.
BYlem w pewnym klanie ale nie bede mowil jakim =]
No wiec sie niezgodze ze w CS:
1 - Niema dlugich wymian. SA DLUGIE wymiany i to tak dlugie ze cale totalnie ammo sie konczy i trzeba wracac na respawn place by sobie ammo kupic. Jak 10 osob z jednej i 10 osob z drugiej strony i tylko jedno przejscie wchodzi w rachube.... to po porstu wojna piekna. Granaty, dym, blyski, pociski, rykoszety, trzeba kombinowac ile sie da. Albo jak sie nie da to sie dawalo mankowy najlepsza givere w skladzie, i wysylalo go sie na pewna smierc, ale przynajmniej w tym chaosie i dymie sprzatnal z 3, lub 4 gosciu z jednego magazynka =]]]]]]]
Nie gram juz w CS ale sentyment do gry.. i do tamtych kamikadze wypadow jakos ..... tak sie utrwalil ze bylbym chory nie piszac o tym 
2 - teamplay - w klanie mielismy opracowane mapki (najlepiej oczywiscie DUST'a), pozycje sie obiera, bo 2, 3 osoby, konkretny ekwipunek i RW obowiazkowo. TERR sie zbliza i tu w jednej chwili krzyk przez RW i kazdy robi piekny taniec majacy na celu zmiane pozycji i wybijanie odpowiednich ruchomych celow.
Oczywiscie to nie istnieje w srod graczy przypadkowych, tylko w zorganizowanym klanie.
A po za tym CS nie ma sie niejak do trybow lol

W trybach boli mnie tylko jedno, TEREN, takie tereny zupelnie nie sa realne, dlaczego np:. akcja nie rozgrywa sie w jakims ogromnym kraterze. W gorach dlaczego nie ma grot, tuneli, sklepien, w ktorych mozna by sie obwarowac/okopac.
Albo np:. mapa jak zwykle duuuuuza a po srodku ogromna gora =]]]] kosmiczny widok w dol, mozliwosci ogromna ilosc to jednak kogos ograniczylo za bardzo =]
dobra juz nie marudze 
__________________
============================
back from hell
============================
>Niema dlugich wymian. SA DLUGIE wymiany i to tak dlugie ze
>cale totalnie ammo sie konczy i trzeba wracac na respawn place
>by sobie ammo kupic.
Chodzilo mi o czas wymian, a nie czas, w ktorym panowie sie ostrzeliwuja. Wyjsc, wystrzelac ammo, schowac sie. I z powrotem. Taka "wymiana" faktycznie jest dluga, bo dlugo trwa chowanie sie i wychodzenie zza ukrycia :-P
BTW z tym Twoim klanem w CS... przynajmniej teraz juz wiem, dlaczego miales przez pewien czas sYs-a w nosie i w ogole sie nie pojawiales w UT... Kochany chlopak z Ciebie :-P
>W trybach boli mnie tylko jedno, TEREN, takie tereny zupelnie
>nie sa realne, dlaczego np:. akcja nie rozgrywa sie w jakims
>ogromnym kraterze. W gorach dlaczego nie ma grot, tuneli, >sklepien, w ktorych mozna by sie obwarowac/okopac.
Calkowicie sie z Toba nie zgodze, uwazam, ze takie podejscie do tematu jest stosunkowo - nie obraz sie - naiwne. Po pierwsze, odpal edytor i zrob taka mapke. Nic nie stoi na przeszkodzie. Po drugie, groty, tunele i jaskinie nie wystepuja "w naturze" w dziesiatkach sztuk. Po trzecie - Recalescence ma klimat typowo "jaskoniowy" :-P Po czwarte wreszcie - i najistotniejsze - brak takich elementow nie wynika z ograniczen T2, jak sugerujesz, tylko z ograniczen wspolczesnej grafiki i wydajnosci procesorow (patrz punkt 1).
>Albo np:. mapa jak zwykle duuuuuza a po srodku ogromna gora
>=]]]] kosmiczny widok w dol, mozliwosci ogromna ilosc to jednak
>kogos ograniczylo za bardzo =]
Zamiast grac w CS :-P bylo ogladac mapki... Nie czekac, az ktos powie, ze taka mapka o jakiej mowisz jest np. Tropical Island :-P
To sa takie maaapy ? WRRRR..... to czemu ja nigdy na takiej nie grales, wlaze na rozne servy maja rozne mody (niektore to tak przesadzone ze sie nie wie co robic), no i ani razu takiej mapy nie widzialem, widzialem natomiast jak jakis psych autor wpakowal mase rzeczy 3d i sie tak super gralo ze sie nic nie widzialo bo sie..... fpsa nie mialo lol

__________________
============================
back from hell
============================
Dlaczemu nie grales? To proste: a dlaczego polski UT to praktycznie Deck w DM i Face w CTF?
Bo ludzie sa z natury leniwi :-P
Sam mam na dysku cos kolo 100 dodatkowych map. Niektore przepiekne. Polecam www.tribes2maps.com, jest tam tego troche :-P
hmmm teraz to sie zastanawiam jak ci przeslac moje super demko [5.5 mb] gdzie w sposob zaje........ fiu fiu zalatwiam goscia fartem........ tego sie nigdy nie spotyka, nigdy sie nie widzi bo tylko slyszy..... a ja to uwiecznilem....... i jestem w fazie, jest 5.50 rano a ja zaraz bede kontynulowal batalie....... jest super...... jest miodzio........ trybes 2 to zajebioza totalna....... i nie ma slow !
__________________
============================
back from hell
============================
yavek masz na maila w sgk przesylke 
milego ogladania tylko zanim zapuscisz demko, zawin sobie bandaz wokol szczeny, bo jak ci szczena opadnie to moga byc spore problemy..... aha i taka mala prosba, jak bedziesz ogladal demcio, bedzie moment jak rozwalam goscia shockiem i potem spinem i wracam na szczyt i snipuje drugiego dalej polozonego goscia, spowolnij maxymalnie demko..... w zwiolnionym tempie wyglada KUR!!!!!!! zajebiscie PIAL!!!!!! =]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
ale mam pamiatke =]]]]]]]]]]]]
__________________
============================
back from hell
============================
Skomentuje wieczorkiem :-)
ja tesh kce to demko !!!
__________________
yavor montuje cos co ma z tego demka...... 45 mb =]]]]]
po prostu wyciaga graficzne sekwencje, wiec bedzie dostepne jako plik avi.... itp, jak dorbze to mu wyjdzie to ja moge z tego zrobic animacje flesh i w zwolnionym tempie bylo by pieknie widac co sie dziwnego stalo =DDDDDDDDDD
__________________
============================
back from hell
============================
Od razu montuje... Testowo wyciagnalem raptem 5 sekund z demka do sekwencji jpegow... Ino nie mam tu czym tego zlozyc w jakis sensowny plik wideo...
Jest programik co sie zwie "VideoDub"
Z tego co czyta�em to nim w�a�nie mo�na montowac aviki z jpg�w.
W opisie jakiegos skrypyu u PJ'a, czyta�em...
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:28.