FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3088)
Skrypty a kultura w wolfie
Na początku postanowilem się nie mieszać w sprawy tego forum.No i cóż źle zrobilem Jak widać jest to jedyne miejsce gdzie spotyka sie E L I T A rtcw in poland
.
Tak więc pierwsza sprawa wymagająca zastanowienia to martwiace mnie skrypty, chodzi dokładniej o skrypt animowanej ksywy. Jest to o tyle chamskie ze skutecznie zpycha ekran wiad. typu XXX renamed XXX itp. Poza tym cholernie skutecznie obciąza i tak fatalne polskie lacza. Kiedy taki lamer wlazl na serwer to KAPUTT panowie. Grac sie nie da. Co gorsza polskie klany zaczely chyba jako obowiazek dawac ten lamerski skrypt (vide Hunterzy , ktorzy wielu ostatnio podpadaja).
Po drugie reklama klanu. LUDZIE to nie jest jakas gospodarka , biznes, czy ekonomia, zeby bic sie na serwie reklamami. Wchodze raz na serwer a tu 2 lamki wala reklamami i gowno widac na ekranie. Poza tym ping z 400 skoczyl mi do ok 800
Kolejna rzecz to polskie serwery i ich ilosc. Ludzie to co mamy trzeba cenic i szanowac. Jak ktos chce se pogadac to ma czata (oczywiscie nie mowie o krotkich rozmowkach Poza tym niech sie ciesza ze kltos postawil serwa a nie bluzgaja na niego.
Mam nadzieje ze sprawy ktore poruszylem rowniez wydadza sie wam wazne.
P.S. Pozrówka dla wszystkich forumowiczow , powitajcie nowego czlonka - mnie :-)
Prawdopodobnie mowiac dwie lamki miales na mysli dwoch moich kolegow z klanu, ktorzy bawili sie tym skryptem. I tu moja riposta.
Po pierwsze ten kto ma ogolne pojecie o tym skrypcie wie ze nalezy go uaktywniac na koncu rozgrywki kiedy jest wyswietlana plansza "scores". A pod koniec rozgrywki wala kazdego komunikaty innych kolesi bo kazdy i tak flooduje tekstami typu "JAWOHL!" albo "EEE-HAW!!!". O lagowaniu lacza tez nie moze byc mowy bo taki flood jezeli cokolwiek spowalnia to niewiele a i tak malo co kogo obchodzi lag kiedy wyswietlany jest koncowy wynik rozgrywki.
Chyba ze mowisz o kolesiach ktorzy sobie wrzucaja animacje podczas gry - wtedy zgoda - jest to lameriada.
Btw. witam na forum.
Pozdry
__________________
One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
Aha : tylko ze czasami ktos sie zapomni nacisnie zapozno , alb widzialem kilka razy wlaczenie skryptu prawdopodobnie przypadkiem . Nie ma co robic takich dlugasnych animacji .Ogolnie sadze ze animacja to nie najlepszy pomysl . Rozumiem ze kazdy klan chce sie odrozniac na 1000 mozliwych sposobow jakie mozna wymyslec w woflie ale tutaj akurat mam nadzieje ze nie stanie sie to regula .
dokladnie. animacie przez rename moze sa szpanerskie ale na pewno sa wqurw... wiec olalem je od kiedy zobaczylem je pierwszy raz u Cowboya (tak naprawde to nie chcialo mi sie ich robic bo znajac swoje ambicje pewnie bym pol dnia je dopicowywal ). a z tym lagiem to moze byc cos, powaga. Cowboy pisal nie pamietam dokladnie ze moga niezle mieszac kiedy nacisnie sie kilka razy binda wiec sam mial unbind wstawiony.
Powiem co wiem (a malo wiem)
To nie konkurs pieknosci "nicka" wiec wychu|ac to fpessdo....zgadzam sie co do rozmowcy powyzej...
__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***
Nie wiem my tego nie stosujemy.
Nie kazdy flooduje txtami ye-haw i jawohl czasem sie potwierdza poprostu 4-1 ze cos dotarlo albo cos sie wykonuje. Ye-ha itp, sa bardzo wazne buduja morale zolnierzy, rosnie ich skutecznosc, nastepuje furia ataku Arnich S. Testowalem to w moim obozie chomikow pod tapczanem
Przy okazji tego topicu zapytam, co sadzicie o przydatnosci nowych soundow do bindow uzupelniajacych obecne typu: jak art dajemy na cel (wiadomo ze objectif), albo np take this point itp. znane z innych gier+ custom.
Co do floodu jeszcze to ja wciskam poison victa zazwyczaj jak mi C4 przypomni ze mam binda takiego (C4 Rulez) riposta zaraz hehe Nie sugeruje wcale ze oni floduja tym, zeby nie bylo nieporozumien; a tak to juz nie pamietam prawie ze mam jakis WWW url pod klaw itp.
PS: uwazam ze ktos musi zrobic moda z animowanymi gifami przy nickach w grze!
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
Re: Skrypty a kultura w wolfie
quote:
Napisane oryginalnie przez =PEF=Dr_Obot
Na początku postanowilem się nie mieszać w sprawy tego forum.No i cóż źle zrobilemJak widać jest to jedyne miejsce gdzie spotyka sie E L I T A rtcw in poland
.
__________________
animowane nicki - nie przepadam, nie stosuje ... zreszta dalem w newsie info ze wala komunikatami o zmianie nicku - ale co kto lubi ...
co do floodow - to chyba po prostu czesc osob juz tak ma, i to nie tylko pod koniec, czasem jakis ustrezlony zawdonik potrafi przez kilkanascie sekund rabac Medic! .. tylko ze to nic nie da, da cMedic dwa razy w jakims odstepie czasu i miec nadizeje ze ktod przyjdzie, flood zawsze przeszkadza jaki by nie byl, po prostu zaglusza komunikacje ...
witaj =PEF=Dr_Obot
__________________
...inside/outside seeking the presence of the God...
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide
Przy okazji tego topicu zapytam, co sadzicie o przydatnosci nowych soundow do bindow uzupelniajacych obecne typu: jak art dajemy na cel (wiadomo ze objectif), albo np take this point itp. znane z innych gier+ custom.
__________________
I'm cool
Dobra przyznaje siem bez bicia mam animwoanego nicka,gros tez i neidlugo pewnie reszta BK na ten sam wzor Ale uzywamy tylko jak pokaza sie score'sy.Nie uaktywniamy w czasie gry ani specjalnei ani przypadkiem,wiec proszem nas nie zjezdzac...nie mamy tez zadnej chamskiej animacji z adresami stron i napisami RULEZ jak niektorzy maja,i nie mamy tez binda BK RULEZ
w koncu kazdy wie o tym
Hmm, wlasnie, ciekawe zagadnienie.
Pomyslcie tylko nad tego typu bindem: wciskamy np. "G" i w tym samym momencie wyrzucamy granat/airstrike krzyczac "fire in the hole!" bez zadnego uprzedniego zmieniania broni czy wciskania komunikatu.
Schemat na to widzialbym tak: wcisniecie zbindowanego klawisza - zmiana broni+"strzal"+komunikat (+ oznacza ze dane dzialania sa wykonywane jednoczesnie).
Takie bindowanie ma wiele zastosowan i nie jest marzeniem tylko czyms rzeczywistym i do wykonania. Kod silnika ID pozwala na takie 'akrobacje'. Sam nie znam kombinacji komend potrzebnych do takiego binda\aliasa ale widzialem w quejkach podobne (np. zmiana na railgun+strzal z niego+natychmiastowa zmiana na karabinek w celu dokonczenia wroga )
Problemy sie moga pojawic po drodze. Na przyklad - nie wyrzucamy przecie od razu granatu tylko zazwyczaj odczekujemy 3-4 sek. Drugi problem - wiem ze sa mozliwe komendy w bindzie na tzw. pauzy miedzy kolejnymi zadaniami - to by ulatwilo jednoczesnie komplikujac niektore akcje.
Mam nadzieje ze jest tutaj wsrod nas jakis stary quejowiec-bindowiec i wyciagnie pomocna dlon.
Pozdry
__________________
One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
hehe, sprawy ktore poruszyl Dr_Obot nie są moze az tak wazne, ale co jak co, warto sie nad nimi zastanowic i wyciagnac odpowiednie wnioski
pozdrawiam!
__________________
"I'm Medic"
quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]FritzKrieg
Mam nadzieje ze jest tutaj wsrod nas jakis stary quejowiec-bindowieci wyciagnie pomocna dlon.
a ja wylamujac sie z towarzystwa chcialem spytac jak wrzucic tego animowanego skrypta i inne do giery...i jak podbindowac...jakby ktos mogl na prostym przykladzie zademonstrowac?
__________________
jako ze jestem przeciwnikiem syfienia po ekranie rename animation to dam tylko link na strone cowboya tam sa instrukcje:
http://cowboyscripts.org/?page=namechanger
quote:
Napisane oryginalnie przez [WC]belhifet
jako ze jestem przeciwnikiem syfienia po ekranie rename animation to dam tylko link na strone cowboya tam sa instrukcje:
http://cowboyscripts.org/?page=namechanger
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez C4|Shiro
dzieki za pomoc....ale ja juz na tej stronie bylem...nie za bardzo mi to pomoglo...poprostu robie cos zle![]()
quote:
Napisane oryginalnie przez [WC]belhifet
hymmm... wiem ze sa jeszcze programy do tego ale jak mowilem sam sie w to nie bawie wiec nie wiem co, gdzie, z kim i jaktzn tak naprawde to musialbym na to poswiecic czas i tyle, popros kogos kto to sobie zrobil nich ci wysle cfg na mail to sobie poprzestawisz nick itp
pzdr.
__________________
Krotkowzrocznosc, a moze slepota?
Przyznaje sie bez bicia uzywam czasami skryptu cowboya, ale wylacznie po zakonczeniu rozgrywki.
Czepianie sie tak niewinnych skryptow jak animowany nick jest smieszne , moda na nie szybko przeminie i sa raczej uzywane jako ciekawostka. Pozatym wiekszasc graczy z klanow pytala mnie jak sie robi takiego nicka jak tylko pojawilem sie na serwerze, teraz ganiac wynalazek cowboya.
Nalezy sie raczej zastanowic co zrobic ze skryptami o nazwach:
teamsniper - usprawnia kampowanie ze snajperki
trackstart - ciagly sprint bez straty wytrzymalosci
Trzeba sie zastanowic czy uzywanie takich skryptow nie jest przypadkiem cziterstwem?, a nie sie rozpisywac na temat tego czy ktos ma animowany nick.
Rozplenienie sie skryptow typu teamsniper, trackstart lub innych temu podobnych (strzelanie seriami granatow z lornetki - widzialem to na ByRy u goscia o ksywie Yoel) skutecznie utrudni gre, uczciwym graczom.
Pozdr
__________________
T 3. GrOs
IRCnet #wolfpl
rename animation- bla bla bla
team sniper- hehe z tego co wiem to zmiana z 4 stopniowego zooma na 3 stopniowy jest po prostu wygodna tak jak bind do vsay lub ikonka na pulpicie -lol
trakster czy jak tam- to samo co wyzej. bind X "+forward; +sprint"
hehe po co trzymac klawisze skoro mozna je tylko raz nacisnac? - lolejny lol. gdzie tu widzisz sprint bez utraty wytrzymalosci?
to samo jak sobie ustawisz vstr do +movedown czyli schylania- na jedno przycisniecie on na drugie off -bez ciaglego trzymania.
strzelania seriami granatow z lornetki jeszcze nie mialem przyjemnosci doswiadczyc. to dla mnie prawie jak legenda hehe. tak jak pewnie dla niektorych moze byc zepsuta brama na assault.
pzdr
quote:
Napisane oryginalnie przez [WC]belhifet
- lolejny lol. gdzie tu widzisz sprint bez utraty wytrzymalosci?
__________________
T 3. GrOs
IRCnet #wolfpl
jasne niektore tak. wlasnie pracuje nad super skryptem do stena ktory bedzie aimowal automatycznie na glowe najbizszego wroga pociski bez celowania heheh zart ofkoz naturlich hehe. ale bylo cos takiego do raila w q2 -autoaim bot.
grrr loodzie to za wszelka cene wola sie jakos wybic niz grac dla wspolnej przyjemnosci. zawsze bedzie jakis kolo z przerostem ambicji lecz z niedostatkiem skilla - taki ktos wykozysta wszelkie sposoby aby zapewnic sobie wymazona przewage -tepic takich nalezy niczym ss-manow (oczywiscie historycznych hehe nie kojazyc z takim innym
).
Re: Skrypty a kultura w wolfie
Moim zdaniem te skrypty to czysta głupota. Tylko spowolaniają łącza a i tak nikt tych animowanych xywek nie podziwia.
__________________
Virtual military complex, czyli klan !vMc!.http://vmcklan.w.interia.pl/
Re: Skrypty a kultura w wolfie
Mnie to ogolenie rybka. Jak ktos chce uzywac nie sobie uzywa, ale sporo osob wrzuca te neoniki za pozno i na poczatku nastepnej rozgrywki nie widac komunikatow... a na poczatku wazne rzeczy sa zwykle. Takze wyluzujcie sie troche.
__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 04:13.