FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3210)
Szybsze chodzenie w Wolfie po zużyciu energii
Wydaje mi się że trochę działa w Wolfie stary patent jeszcze z czasów Quakeworlda a mianowicie chodzenie do przodu z jednoczesnym strafowaniem i skokiem do przodu .
Suma składowych sił ze stafowania i chodzenia do przodu obrócona o 90 stopni daje w sumie większą prędkośc do przodu ( pod warunkiem wykonywania w tym momencie skoku (kąt 45 stopni ) . Jeśli jest inaczej niech mnie ktoś oświeci.
__________________
Swięty
o co tu qurfa chodzi??? czyz chlopie nie mozesz po prostu biec do przodu??? robisz jakies problemy wyowody..... ech
__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434
ej no zcemu na neigo anskakujesz?
szybkie chdozenie eb sprinta ejst bardzo wane,popatrz an ludzi co skacza zeby szybciej gdzies dobiec szcegolnie wyscig inzynierow axis do wlazu na assault
no to wiec ja mam takie pytanie - wlasnie sie bawilem z cg_fov czy jakos tak - i czy nie sadzicie ze im wyzszy numer tym dluzej sie gdzies biegnie.... ja dalem 180 i odnioslem wlasnie takiwe wrazenie
__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434
Re: Szybsze chodzenie w Wolfie po zużyciu energii
quote:
Napisane oryginalnie przez Swiety
Wydaje mi się że trochę działa w Wolfie stary patent jeszcze z czasów Quakeworlda a mianowicie chodzenie do przodu z jednoczesnym stafowaniem i skokiem do przodu .
__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"
mysilalem ze streify zostaly obciente w silniku gry ??
a po grze mam to wlasinie odczucie
__________________
awatar dla wtaiwniczonych
quote:
Napisane oryginalnie przez [BSM]Chrumkules
o co tu qurfa chodzi??? czyz chlopie nie mozesz po prostu biec do przodu??? robisz jakies problemy wyowody..... ech
![]()
no wlasnie nie qmam - z fizyki jestem cienki ale za to rachunkowosc albo statystyka
Ale wcale nie negowalem tego - chodzi mi tylko o to ze to raczej moim zdaniem ma znikome znaczenie w grze - w ferworze walki nikt nie bedzie liczyl jakis sil skaldowych i klepal po strafe i skok i cos tam....
__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434
quote:
Napisane oryginalnie przez [BSM]Chrumkules
no wlasnie nie qmam - z fizyki jestem cienki ale za to rachunkowosc albo statystyka![]()
![]()
Ale wcale nie negowalem tego - chodzi mi tylko o to ze to raczej moim zdaniem ma znikome znaczenie w grze - w ferworze walki nikt nie bedzie liczyl jakis sil skaldowych i klepal po strafe i skok i cos tam....
Sorry ale ja jakoś nie widze aby strafe jumpy działały z RTCW, tzn można odnieść czaasem wrażenie że niby są ale jest ono mylne bo niby przy pierwszym skoku coś wychodzi ale już przy drugim postac jest zwalniana przez program ( cholera zagmatwany mi wyszedł ten teskst ale jak ktos czai to fajnie ) zresztą skakanie, jak juz napisał [WC]belhifet, nie jest zbyt opłacalne bo zabiera sporo z powerbara a lepiej to co zabierze skok przeznaczyc na sprint.
__________________
Jam ran Waszych nie godzien całować - powiedział medyk i nikogo nie wyleczył
GG: 1394962
Co do ocen na boardzie ... jedynki mile widziane
Bunnies sux! sa dobre w Q nie przecze i tam ich miejsce z calym szacunkiem dla tej techniki. W rtcw mam nadzieje ze nie bede ich ogladal, a jesli zaczna sie plenic to jak w CSie inteligentni admini poprostu ich zakarza a ID zrobi patcha zeby nie wychodzily
Tak bylo w CSie +/-. Zachowajmy troche realizmu
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
kiedys loobilem Urban Terror, to bylo przed RTCW, niby bylo tam zmeczenie, sapanie po sprincie i w ogole realictic to i tak jak widzialem team sakczacy jak zajczki hehe to mialem uczucie ze ktos tu czegos nie dopracowal, strafe jumpy ok! ale nie w rtcw!
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:30.