FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3210)


Posted by Swiety on 02-01-2002 16:13:

Szybsze chodzenie w Wolfie po zużyciu energii

Wydaje mi się że trochę działa w Wolfie stary patent jeszcze z czasów Quakeworlda a mianowicie chodzenie do przodu z jednoczesnym strafowaniem i skokiem do przodu .
Suma składowych sił ze stafowania i chodzenia do przodu obrócona o 90 stopni daje w sumie większą prędkośc do przodu ( pod warunkiem wykonywania w tym momencie skoku (kąt 45 stopni ) . Jeśli jest inaczej niech mnie ktoś oświeci.

__________________
Swięty


Posted by Chrumkules on 02-01-2002 16:26:

o co tu qurfa chodzi??? czyz chlopie nie mozesz po prostu biec do przodu??? robisz jakies problemy wyowody..... ech

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434


Posted by [BK]Pioter on 02-01-2002 18:37:

Talking

ej no zcemu na neigo anskakujesz?
szybkie chdozenie eb sprinta ejst bardzo wane,popatrz an ludzi co skacza zeby szybciej gdzies dobiec szcegolnie wyscig inzynierow axis do wlazu na assault


Posted by Chrumkules on 02-01-2002 19:27:

no to wiec ja mam takie pytanie - wlasnie sie bawilem z cg_fov czy jakos tak - i czy nie sadzicie ze im wyzszy numer tym dluzej sie gdzies biegnie.... ja dalem 180 i odnioslem wlasnie takiwe wrazenie

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434


Posted by sud on 02-01-2002 19:46:

Arrow Re: Szybsze chodzenie w Wolfie po zużyciu energii

quote:
Napisane oryginalnie przez Swiety
Wydaje mi się że trochę działa w Wolfie stary patent jeszcze z czasów Quakeworlda a mianowicie chodzenie do przodu z jednoczesnym stafowaniem i skokiem do przodu .

Taaa biegniecie i skakanie jednoczesnie to napewno przyspiesza, ale strejfowania nie sprawdzalem. Trzeba zobaczyc.

Co do tego fova to sie nie biegnie dluzej ... w ogole biega sie inaczej i wszystko sie szybciej dzieje, ale to wlasnie jest najlepsze. Bez fova to faktycznie slow motion sie robi .

__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"


Posted by CiaPeQ on 02-01-2002 19:49:

mysilalem ze streify zostaly obciente w silniku gry ??
a po grze mam to wlasinie odczucie

__________________
awatar dla wtaiwniczonych


Posted by bel on 02-01-2002 21:42:

quote:
Napisane oryginalnie przez [BSM]Chrumkules
o co tu qurfa chodzi??? czyz chlopie nie mozesz po prostu biec do przodu??? robisz jakies problemy wyowody..... ech



widac ze nie jarzysz o co chodzi, twoj brak zrozumienia nie obliguje cie do negacji autora topicu. hehe
to chyba nie dziala bo skakanie po prostu sie nie oplaca- zabiera wiecej z powerbara niz sam sprint do przodu. strafy w tym przypadku przypominaly by bieganie z Dooma.


Posted by Chrumkules on 02-01-2002 21:51:

no wlasnie nie qmam - z fizyki jestem cienki ale za to rachunkowosc albo statystyka

Ale wcale nie negowalem tego - chodzi mi tylko o to ze to raczej moim zdaniem ma znikome znaczenie w grze - w ferworze walki nikt nie bedzie liczyl jakis sil skaldowych i klepal po strafe i skok i cos tam....

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434


Posted by bel on 02-01-2002 21:58:

quote:
Napisane oryginalnie przez [BSM]Chrumkules
no wlasnie nie qmam - z fizyki jestem cienki ale za to rachunkowosc albo statystyka

Ale wcale nie negowalem tego - chodzi mi tylko o to ze to raczej moim zdaniem ma znikome znaczenie w grze - w ferworze walki nikt nie bedzie liczyl jakis sil skaldowych i klepal po strafe i skok i cos tam....


nadal nie kumasz... widac (tak jak chyba nawet pisales) ze nie grales w quaki. kto na q2dm1 umial srafejumpami skakac z miejsca gdzie jest drugi RL do miejsca gdzie leza 2paczki RLammo, apteczka i armorchards? no kto? ja hehe tak samo z pokoiku z MH tam skakalem heh ach te czasy...


Posted by FF_ZOh1w2 on 02-01-2002 22:40:

Sorry ale ja jakoś nie widze aby strafe jumpy działały z RTCW, tzn można odnieść czaasem wrażenie że niby są ale jest ono mylne bo niby przy pierwszym skoku coś wychodzi ale już przy drugim postac jest zwalniana przez program ( cholera zagmatwany mi wyszedł ten teskst ale jak ktos czai to fajnie ) zresztą skakanie, jak juz napisał [WC]belhifet, nie jest zbyt opłacalne bo zabiera sporo z powerbara a lepiej to co zabierze skok przeznaczyc na sprint.

__________________
Jam ran Waszych nie godzien całować - powiedział medyk i nikogo nie wyleczył
GG: 1394962
Co do ocen na boardzie ... jedynki mile widziane


Posted by DarkXenocide on 02-01-2002 23:10:

Bunnies sux! sa dobre w Q nie przecze i tam ich miejsce z calym szacunkiem dla tej techniki. W rtcw mam nadzieje ze nie bede ich ogladal, a jesli zaczna sie plenic to jak w CSie inteligentni admini poprostu ich zakarza a ID zrobi patcha zeby nie wychodzily Tak bylo w CSie +/-. Zachowajmy troche realizmu

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by bel on 02-01-2002 23:32:

kiedys loobilem Urban Terror, to bylo przed RTCW, niby bylo tam zmeczenie, sapanie po sprincie i w ogole realictic to i tak jak widzialem team sakczacy jak zajczki hehe to mialem uczucie ze ktos tu czegos nie dopracowal, strafe jumpy ok! ale nie w rtcw!


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:30.