FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=10)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3915)
mp_roundtime 3
mam takiego pomysła, że gdyby ograniczyć mp_roundtime do np. 3 minut to to by ograniczylo kampienie i zmuslo strone atakujaca do zwiekszonego wysilku i wiekszego zgrania aby odniesz sukces i wygrac. Tak sie zastanawiam, dlaczego admini jeszce nie przetestowali tego pomyslu np. na probe z 2 tygodnie na mp_roundtime 3 minuty poleciec i wszystko bedzie jasne
co wy na to ??
__________________
"ostatni za mną pójdzie cień, niepotrzebny żaden cel,
żaden marny cel ....."
LOL
ahahahahahaahahahahahahahaha.... dobra koniec nabijania się.
mp_freezetime to czas na początku rundy kiedy nikt nie może się ruszać, wykorzystywany na kupowanie. Wcale mi się nie uśmiecha czekanie 3 min. zanim zacznie się gra .
Podejrzewam że chodzi raczej o mp_roundtime (czy jakoś tak). Z doświadczenia wiem że 5 min. to trochę długo na freestyle a 3 min. to trochę krótko. Proponuję 4 min. jako złoty środek.
__________________
The bomb has been planted!
sory pomylilo mi sie
mp_roundtime 3
wlasnie to chcialem napisac )
__________________
"ostatni za mną pójdzie cień, niepotrzebny żaden cel,
żaden marny cel ....."
mp_freezemite zdecydowanie na 2 lub 1, a mp_roundtime może być i na 3, ale to zależy od mapki.
na wiekszosci serverow jest chyba 4 minuty, a wydaje mi sie ze czasem trafilem na serverek z runda 3 minutowa Takze nie ejst tak zle
Re: LOL
quote:
Napisane oryginalnie przez =34=
ahahahahahaahahahahahahahaha.... dobra koniec nabijania się.
mp_freezetime to czas na początku rundy kiedy nikt nie może się ruszać, wykorzystywany na kupowanie. Wcale mi się nie uśmiecha czekanie 3 min. zanim zacznie się gra.
Podejrzewam że chodzi raczej o mp_roundtime (czy jakoś tak). Z doświadczenia wiem że 5 min. to trochę długo na freestyle a 3 min. to trochę krótko. Proponuję 4 min. jako złoty środek.![]()
najlepiej 3....bo qrde denerwują mnie kampy i tacy co nie mogą sie znaleźć...
__________________
gg: 1854672 | blog | http://kosz.fpp.pl | Kawa
A moim zdaniem 3 min to zdecydowanie za malo grałem kiedys na takim serveze z mp_roundtime 3 i jak trzeba bylo wyprowadzic zakładnikow na italy to zawsze brakowało czasu mimo i został 1 terro to i tak zadko kiedy udawało sie odprowadzic zakladnikow tosamo tyczy sie bomby jak zostawalem sam to staralem sie zeby terro jak najpuzniej zakladalo c4 i jak tylko zobaczyłem ze bomb niema szans wybuchnąc chowałęm sie i czekałem na koniec czasu
__________________
Victims ... aren't we all ?
Even Heroes have the right to bleed
eee ja mi tam wszytko jedno liczy sie "kara" !
powinno bys tak aj w quake ze jaks ie nie ruszasz z meijsca np. 30 s to dostajesz slapa albo cvos w tym rodzaju , a 3 min w zupelnosci wystarcza...
__________________
[C4]MaStHa-=-GaNgStA
GG : 447687
quote:
Napisane oryginalnie przez Beaker
powinno bys tak aj w quake ze jaks ie nie ruszasz z meijsca np. 30 s to dostajesz slapa albo cvos w tym rodzaju, a 3 min w zupelnosci wystarcza...
__________________
The bomb has been planted!
quote:
Napisane oryginalnie przez =34=
to nie jest rozwiązanie![]()
A jeśli chcesz coś wykombinować zamiast wyskakiwać na kamikaze to 4 lepsze zwłaszcza na większych mapach. Na dust może być 3 min. Ale ja tam wole 4![]()
.
Poza tym jeżeli runda ma być 3 min. to buytime musi być 30 sec. a często jest 90. Pozdrawiam CT na asfalcie z czasem rundy 3 min. i buytime 90 sec.![]()
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:32.