FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4118)


Posted by sYs|yavor on 10-02-2002 13:37:

Ekhm...

Nie, zebym sie chwalil... Ale wczoraj po raz pierwszy po przeszlo pol roku grania poczulem, ze cos w T2 potrafie. Nie, zebym sie czul juz mistrzem, ale gorna strefa stanow srednich to chyba miejsce mojego obecnego pobytu :-) No i... Tego... Mam demko... Happy fragging na Riverdance by sYs|yavor, niestety bez pierwszych 3 minut, kiedy to zrobilem piekne przechwycenie flagi - w zakrecie, na pelnym gazie, bez dotykania podloza bazy przeciwnika i jakiejkolwiek utraty predkosci :-) Szkoda ze nie mam tego nagranego (a moze i nie, bo z kolei dobiegajac do swojej flagi przylamilem w mur i spadlem z 0 energii :-) ), jednak pozniej bylo pare naprawde ladnych akcji, w tym trzy naprawde sliczne i trudne strzaly oraz jedno sadystyczne znecanie sie nad jugiem (bodajze 4 razy ze spina w czasie jednego skoku). Bym to gdzies polozyl, bo to pierwsze demko (procz tych trikowych np. z transportowcem rozwalanym shocklanca czy zabawa ze shrikem wbitym w ziemie) ktore nadaje sie do pokazania. Problem: 4.6 MB i nie ma gdzie klasc :-P

VVH?


Posted by RaT on 10-02-2002 14:56:

Re: Ekhm...

Zrobilem serwer Hotline
gdzie kazdy gracz bedzie mogl skladowac swoje demka (czyli dzielic sie nimi z innymi)

Hotline Client mozna nabyc ze strony www.tucows.pl
(wpisujac w wyszukiwarce owej strony hotline i wybierajac Hotline Client )

Aby podlaczyc sie do serwera msusisz wziasc i odpalic clienta
wpisac tam swoja ksywke i wybrac dogodna ikonke...

po czym rozlaczyc sie z serweram do ktorego jest sie automatycznie podlanczanym naciskajac "discard"

potem trzymajac "lewy alt" naciskasz dwokrotnie na nazwie jakiegosc serwera z zakladki bookmarks, wyskoczy ci nowe okienko, w owym okienku zmieniasz ip na 217.96.84.94 i naciskasz connect i juz jestes

hotline:217.96.84.94
mozliwe ze ten ling zadziala [lecz nie jestem pewien czy zadziala)

__________________
Tribes2...
... for gamers with balls!!!


Posted by savko on 10-02-2002 16:16:

Thumbs up

Pomysl jest jak najbardziej sluszny, fpp sluzy do wymiany mysli, RaT.server bedzie sluzyl do ... eee ... wymiany czynow

yavor: nie ma na co czekac, przestan sie chwalic, i wrzucaj to demko; sami ocenimy czy jest cos warte

Fajne urzadzonko ten hotline


Posted by DarkXenocide on 10-02-2002 17:09:

a moze dajcie na t2.fpp.pl? zrobimy dzial i wiecej ludzi to obejrzy bo hotline malo kto uzywa...

demko z lanca jest k

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by savko on 10-02-2002 17:40:

Question

a ile sie stuffu zmiesci na fpp.pl?


Posted by RaT on 10-02-2002 17:52:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide
a moze dajcie na t2.fpp.pl? zrobimy dzial i wiecej ludzi to obejrzy bo hotline malo kto uzywa...



no takk, lecz np na hotlien mozan jeszcze o tym podyskutowac na live + pisac jak an tym boardzie ... i kazdy kto chce moze wlasnie tam dodawac wlasne demka.

btw. Jak zapytal sie juz Savko ile bedzie np. wolnej powierzchni ...

__________________
Tribes2...
... for gamers with balls!!!


Posted by sYs|yavor on 10-02-2002 18:38:

To niech chlopaki zrobia eftepa przez WWW. Z listy dem bedzie sie wybieralo pozycje, po czym przechodzilo na strone, gdzie beda komentarze i bedzie mozna sciagnac plik.

Jestem sa fpp :-) Jak bedzie gotowe cosik, to dajcie znac, przesle demko.

Na szybko jak ktos chce, to ma je tutaj:

http://213.77.161.35/tribes2/yavor-...py-fragging.rec

Lezy to na moim serwie, ktory bynajmniej nie chodzi 24h/dobe, wiec sie nie zdziwcie, jak nie dziala. No i za gora miesiac skasuje ten pliczek.

A komentarze mozecie na razie wklepac tutaj :-)


Posted by Pysiu on 10-02-2002 19:21:

Jak myslicie, ile czasu powinna zajac nauka dokladnego trafiania spinfuzorem? Zauwazylem ze coraz lepiej mi to wychodzi, ale niktorzy kolesie poprostu sa nieziemscy Druga wazna rzecza jest nauka latania a dokladniej... latania podczas strzelania. Z tym jest juz duuuuuuuuzo trudniej

Ps.
Sorry ze pisze to tutaj ale nie chcialo mi sie nowego topica zakladac


Posted by sYs|yavor on 10-02-2002 19:50:

Pol roku do roku zajmuje wstepne opanowanie strzalow spinem i plazma w powietrzu, gdyz musisz poznac takze metody i dynamike poruszania sie, aby lepiej szacowac potencjalne ruchy przeciwnika, no i wlasne.


Posted by savko on 10-02-2002 21:07:

Red face

Te pol roku to ile godzin dziennie? Nauki wylacznie spinfuzora.
Kazda bron inaczej przejmuje ped strzelajacego, a pociski tez poruszaja sie z roznymi predkosciami. Przeciwnik jest w innej odleglosci przy kazdym strzale, porusza sie pod innym k�tem i z inna pr�dkoscia. Strzelajacy oczywiscie tez. Dodajac do tego paraboliczny lot niektorych broni, ograniczony zasieg innych, otrzymujemy rownanie NIE DO ROZWIAZANIA.
I dlatego nie ma aimbotow w T2 Wspolczesne komputery sa zbyt wolne/


Posted by sYs|yavor on 10-02-2002 22:27:

Bez przesady. Aimboty sa w T2 - kazde dzialko automatyczne ma aimbota.

Piekno T2 polega na tym, ze aby trafic, trzeba umiec przewidywac, a nie tylko liczyc :-)


Posted by RaT on 11-02-2002 13:35:

Thumbs down

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Bez przesady. Aimboty sa w T2 - kazde dzialko automatyczne ma aimbota.



hmmm, wiec istnieje jakies male prawdopodobienstwo ze aimbota mozna zrobic na podstawie dzialania (skryptow czy czegos tam) dzialek ?

__________________
Tribes2...
... for gamers with balls!!!


Posted by sYs|yavor on 11-02-2002 15:50:

zdaje sie jest jakis aimbot do t2, ale, hehehe, steel niech to opisze :-)))

lol


Posted by sYs|StEELhEArT on 12-02-2002 03:01:

taaaaaa jest aimbot do T2....
przyznam ze kawal zaawansowanego kodu )))
jako ze strona skryptowa trybikow jest swietnie zabezpieczona przed cheatami, zrobili.....


zewnetrzny program !!!
sklada sie z dwu wspolpracujacych czesci:
1- analizator obrazu
2- mouse hook


pierwszy bada zawartosc frame buferra w poszukiwaniu czerwonych trojkacikow (LOL) i komunikuje drugiemu jaki ruch myszka zasymulowac aby rzeczony trojkacik znalazl sie na srodku ekranu.

wszystko by bylo cacy (hehehe) gdyby nie kilka powaznych mankamentow:

1- jako taka sqtecznosc ma tylko ze snajpa....
2- wszelkie inne bronie mozna o kant d. otrzasc
3- czasem nie odroznia sniegu od czerwonego trojkata (sic!!)
4- mozna zapomniec o jakim kolwiek pomiaze odleglosci od celu
czy jakims wyprzedzeniu do strzalu...
5- gdy jest wiecej niz 1 trojkacik to biedactwu sie ciezko zdecydowac w kogo celowac... efekt: tanczymy POGO

jako bonus mozna sobie to odpalic pod golym windowsem i patrzec jak kursor dostaje swira chcac celowac w ikonki

ale przyznam ze podziwiam zaciecie autora i jego umiejetnosci...

__________________


Posted by sYs|StEELhEArT on 12-02-2002 03:13:

quote:
Napisane oryginalnie przez savko
Te pol roku to ile godzin dziennie? Nauki wylacznie spinfuzora.
Kazda bron inaczej przejmuje ped strzelajacego, a pociski tez poruszaja sie z roznymi predkosciami. Przeciwnik jest w innej odleglosci przy kazdym strzale, porusza sie pod innym k�tem i z inna pr�dkoscia. Strzelajacy oczywiscie tez. Dodajac do tego paraboliczny lot niektorych broni, ograniczony zasieg innych, otrzymujemy rownanie NIE DO ROZWIAZANIA.
I dlatego nie ma aimbotow w T2 Wspolczesne komputery sa zbyt wolne/



em jesli chodzi o to.... to niebylo by z tym problemu...
niewiem czy zauwazyles ale oryginalne boty tribes maja calkiem niezla skutecznosc ognia

problemem jest to ze Tribes 2 zostalo zbudowane na bazie T1 ktore ile lat juz dziala ? chlopaki z dynamixu odwalili kawal dobrej roboty tworzac jezyk skrotpwy T2 ktory jednoczesnie pozwala na instalownie roznych dodatkow, i modyfikacji od strony klienta (buehehehe patrzcie takie UT czy Q3 ) a z drugiej skutecznie blokujac mozliwosci oszukiwania.....
oczywiscie sa skrypty odpalajace rakiety na lock, flary, repair packa itp... niektorzy (np ja ) uwazaja je za cheaty, sa zabronione w ladderach, ale nie daja one tak duzej przewagi jak cuda ktore powstaly do takiego np. UT czy CS'a ( w q3 tez cos jest ale to nie moja branza)

__________________


Posted by sYs|yavor on 12-02-2002 03:47:

>niewiem czy zauwazyles ale oryginalne boty tribes maja calkiem
>niezla skutecznosc ognia

Tia, z chainguna i snajpy :-P

Z reszta wywodu odnosnie aimbotow w T2 zgadzam sie calkowicie. 8 miesiecy grania chyba mnie do tego upowaznia :-) Aby wygrac pojedynek w T2, trzeba:

- umiejetnie gospodarowac energia jetpacka,
- umiejetnie wykorzystywac uksztaltowanie terenu do oszczedzania energii,
- umiejetnie wykorzystywac uksztaltowanie terenu do zmian tempa przemieszczania tak, aby przewidywania przeciwnika co do naszego ruchu i polozenia okazaly sie bledne,
- umiejetnie szacowac zasoby energetyczne przeciwnika,
- umiejetnie szacowac mozliwosci zmiany jego predkosci i przyspieszenia poprzez wykorzystanie przez niego uksztaltowania terenu,
- umiejetnie dobierac bronie do sytuacji - a sytuacja zmienia sie niekiedy co pol sekundy (w UT z taka czestotliwoscia nigdy broni nie zmienialem)
- umiejetnie oszacowac umiejetnosci poslugiwania sie poszczegolnymi broniami przez przeciwnika,
- umiejetnie oszacowac liczbe jego pociskow,
- doskonale wyczuc dynamike ruchu pociskow wlasnych broni,
- doskonale wyczuc czas repetowania broni,
- umiejetnie oszacowac stan psychiczny przeciwnika w pojedynku,
- umiejetnie prowokowac przeciwnika do zajecia pozycji korzystnych dla strzelajacego, tj. pozwalajacych bezpiecznie zaoszczedzic troche energii lub zwiekszajacych prawdopodobienstwo trafienia.

Cos pominalem? Zapewne, pozno juz... czy raczej wczesnie...

Tia, T2 to nie UT, tu nie chodzi wylacznie o celowanie... W T2 sie poluje... jest sie raz mysliwym, raz zwierzyna... a ja tak lubie polowania, szczegolnie gdy kilku poluje na mnie... :-) I kocham te walke bez walki...

Pamietam, gdy kiedys spotkalem na Reversion juga. Walczylismy chwile krazac wokol siebie, po czym ja zsunalem sie po zboczu, on zostal na szczycie. Stanalem u podnoza czekajac, jaki ruch on wykona. A on... on spokojnie stal na szczycie i czekal na to, jaki ruch wykonam ja. Stalismy i patrzylismy sobie w oczy przez kilka ladnych sekund, zanim na nowo zaczela sie wymiana ognia. Przez ten czas nabralem do tego juga wiele szacunku. Byl prawdziwym przeciwnikiem, byl mysliwym spokojnie polujacym na swoja ofiare. Lubie takich.

Piekno T2 polega na tym, ze niekiedy najciekawsze fragmenty pojedynku rozgrywaja sie bez wymiany jednego strzalu.


Posted by RaT on 12-02-2002 12:45:

nooo... to fajnie co do tego aima ...

hmm ale ciezko chyba jest oszacowac ile mu ammo zostalo ...
(no chyba ze uslyszymy kojacy dla umyslu dzwiek braku dysku w spinfusorku

hmm ja sadze ze lepiej byc ganianym a jezeli ganiajacym ...
(noo ale jeszcze zalezy do od punktu widzenia)
a dlatego ze jesli jest sie ofiara to sie ucieka i mozna usiasc (nie uzywac jetpacka) na moment gdy przeciwnik bedzie tracil cala energi na doscigniecie ofiary wtedy wystarcza tylko rozpoczac walke ... (no on 0 energi a my caly zasob)
lecz znowu ciezko jest uciekac jezeli goniacy jest blisko ... i nie jest jakis leszuch ...

__________________
Tribes2...
... for gamers with balls!!!


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:53.