
FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4118)
Ekhm...
Nie, zebym sie chwalil... Ale wczoraj po raz pierwszy po przeszlo pol roku grania poczulem, ze cos w T2 potrafie. Nie, zebym sie czul juz mistrzem, ale gorna strefa stanow srednich to chyba miejsce mojego obecnego pobytu :-) No i... Tego... Mam demko... Happy fragging na Riverdance by sYs|yavor, niestety bez pierwszych 3 minut, kiedy to zrobilem piekne przechwycenie flagi - w zakrecie, na pelnym gazie, bez dotykania podloza bazy przeciwnika i jakiejkolwiek utraty predkosci :-) Szkoda ze nie mam tego nagranego (a moze i nie, bo z kolei dobiegajac do swojej flagi przylamilem w mur i spadlem z 0 energii :-) ), jednak pozniej bylo pare naprawde ladnych akcji, w tym trzy naprawde sliczne i trudne strzaly oraz jedno sadystyczne znecanie sie nad jugiem (bodajze 4 razy ze spina w czasie jednego skoku). Bym to gdzies polozyl, bo to pierwsze demko (procz tych trikowych np. z transportowcem rozwalanym shocklanca czy zabawa ze shrikem wbitym w ziemie) ktore nadaje sie do pokazania. Problem: 4.6 MB i nie ma gdzie klasc :-P
VVH?
Re: Ekhm...
Zrobilem serwer Hotline
gdzie kazdy gracz bedzie mogl skladowac swoje demka (czyli dzielic sie nimi z innymi)
Hotline Client mozna nabyc ze strony www.tucows.pl
(wpisujac w wyszukiwarce owej strony hotline i wybierajac Hotline Client
)
Aby podlaczyc sie do serwera msusisz wziasc i odpalic clienta 
wpisac tam swoja ksywke i wybrac dogodna ikonke...
po czym rozlaczyc sie z serweram do ktorego jest sie automatycznie podlanczanym naciskajac "discard"
potem trzymajac "lewy alt" naciskasz dwokrotnie na nazwie jakiegosc serwera z zakladki bookmarks, wyskoczy ci nowe okienko, w owym okienku zmieniasz ip na 217.96.84.94 i naciskasz connect i juz jestes
hotline:217.96.84.94
mozliwe ze ten ling zadziala
[lecz nie jestem pewien czy zadziala)
__________________
Tribes2...
... for gamers with balls!!!
Pomysl jest jak najbardziej sluszny, fpp sluzy do wymiany mysli, RaT.server bedzie sluzyl do ... eee ... wymiany czynow 
yavor: nie ma na co czekac, przestan sie chwalic, i wrzucaj to demko; sami ocenimy czy jest cos warte 
Fajne urzadzonko ten hotline 
a moze dajcie na t2.fpp.pl? zrobimy dzial i wiecej ludzi to obejrzy bo hotline malo kto uzywa...
demko z lanca jest k 
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
a ile sie stuffu zmiesci na fpp.pl?
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide
a moze dajcie na t2.fpp.pl? zrobimy dzial i wiecej ludzi to obejrzy bo hotline malo kto uzywa...

__________________
Tribes2...
... for gamers with balls!!!
To niech chlopaki zrobia eftepa przez WWW. Z listy dem bedzie sie wybieralo pozycje, po czym przechodzilo na strone, gdzie beda komentarze i bedzie mozna sciagnac plik.
Jestem sa fpp :-) Jak bedzie gotowe cosik, to dajcie znac, przesle demko.
Na szybko jak ktos chce, to ma je tutaj:
http://213.77.161.35/tribes2/yavor-...py-fragging.rec
Lezy to na moim serwie, ktory bynajmniej nie chodzi 24h/dobe, wiec sie nie zdziwcie, jak nie dziala. No i za gora miesiac skasuje ten pliczek.
A komentarze mozecie na razie wklepac tutaj :-)
Jak myslicie, ile czasu powinna zajac nauka dokladnego trafiania spinfuzorem? Zauwazylem ze coraz lepiej mi to wychodzi, ale niktorzy kolesie poprostu sa nieziemscy
Druga wazna rzecza jest nauka latania
a dokladniej... latania podczas strzelania. Z tym jest juz duuuuuuuuzo trudniej 
Ps.
Sorry ze pisze to tutaj ale nie chcialo mi sie nowego topica zakladac 
Pol roku do roku zajmuje wstepne opanowanie strzalow spinem i plazma w powietrzu, gdyz musisz poznac takze metody i dynamike poruszania sie, aby lepiej szacowac potencjalne ruchy przeciwnika, no i wlasne.
Te pol roku to ile godzin dziennie? Nauki wylacznie spinfuzora.
Kazda bron inaczej przejmuje ped strzelajacego, a pociski tez poruszaja sie z roznymi predkosciami. Przeciwnik jest w innej odleglosci przy kazdym strzale, porusza sie pod innym k�tem i z inna pr�dkoscia. Strzelajacy oczywiscie tez. Dodajac do tego paraboliczny lot niektorych broni, ograniczony zasieg innych, otrzymujemy rownanie NIE DO ROZWIAZANIA.
I dlatego nie ma aimbotow w T2
Wspolczesne komputery sa zbyt wolne/
Bez przesady. Aimboty sa w T2 - kazde dzialko automatyczne ma aimbota.
Piekno T2 polega na tym, ze aby trafic, trzeba umiec przewidywac, a nie tylko liczyc :-)
quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Bez przesady. Aimboty sa w T2 - kazde dzialko automatyczne ma aimbota.
__________________
Tribes2...
... for gamers with balls!!!
zdaje sie jest jakis aimbot do t2, ale, hehehe, steel niech to opisze :-)))
lol
taaaaaa jest aimbot do T2....
przyznam ze kawal zaawansowanego kodu
)))
jako ze strona skryptowa trybikow jest swietnie zabezpieczona przed cheatami, zrobili..... 

zewnetrzny program !!!
sklada sie z dwu wspolpracujacych czesci:
1- analizator obrazu
2- mouse hook
pierwszy bada zawartosc frame buferra w poszukiwaniu
czerwonych trojkacikow (LOL) i komunikuje drugiemu jaki ruch myszka zasymulowac
aby rzeczony trojkacik znalazl sie na srodku ekranu.
wszystko by bylo cacy (hehehe) gdyby nie kilka powaznych mankamentow:
1- jako taka sqtecznosc ma tylko ze snajpa....
2- wszelkie inne bronie mozna o kant d. otrzasc 
3- czasem nie odroznia sniegu od czerwonego trojkata (sic!!)
4- mozna zapomniec o jakim kolwiek pomiaze odleglosci od celu
czy jakims wyprzedzeniu do strzalu...
5- gdy jest wiecej niz 1 trojkacik to biedactwu sie ciezko zdecydowac w kogo celowac... efekt: tanczymy POGO

jako bonus mozna sobie to odpalic pod golym windowsem i patrzec jak kursor dostaje swira chcac celowac w ikonki 
ale przyznam ze podziwiam zaciecie autora i jego umiejetnosci...
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez savko
Te pol roku to ile godzin dziennie? Nauki wylacznie spinfuzora.
Kazda bron inaczej przejmuje ped strzelajacego, a pociski tez poruszaja sie z roznymi predkosciami. Przeciwnik jest w innej odleglosci przy kazdym strzale, porusza sie pod innym k�tem i z inna pr�dkoscia. Strzelajacy oczywiscie tez. Dodajac do tego paraboliczny lot niektorych broni, ograniczony zasieg innych, otrzymujemy rownanie NIE DO ROZWIAZANIA.
I dlatego nie ma aimbotow w T2Wspolczesne komputery sa zbyt wolne/

) a z drugiej skutecznie blokujac mozliwosci oszukiwania.....
) uwazaja je za cheaty, sa zabronione w ladderach, ale nie daja one tak duzej przewagi jak cuda ktore powstaly do takiego np. UT czy CS'a ( w q3 tez cos jest ale to nie moja branza)__________________
>niewiem czy zauwazyles ale oryginalne boty tribes maja calkiem
>niezla skutecznosc ognia
Tia, z chainguna i snajpy :-P
Z reszta wywodu odnosnie aimbotow w T2 zgadzam sie calkowicie. 8 miesiecy grania chyba mnie do tego upowaznia :-) Aby wygrac pojedynek w T2, trzeba:
- umiejetnie gospodarowac energia jetpacka,
- umiejetnie wykorzystywac uksztaltowanie terenu do oszczedzania energii,
- umiejetnie wykorzystywac uksztaltowanie terenu do zmian tempa przemieszczania tak, aby przewidywania przeciwnika co do naszego ruchu i polozenia okazaly sie bledne,
- umiejetnie szacowac zasoby energetyczne przeciwnika,
- umiejetnie szacowac mozliwosci zmiany jego predkosci i przyspieszenia poprzez wykorzystanie przez niego uksztaltowania terenu,
- umiejetnie dobierac bronie do sytuacji - a sytuacja zmienia sie niekiedy co pol sekundy (w UT z taka czestotliwoscia nigdy broni nie zmienialem)
- umiejetnie oszacowac umiejetnosci poslugiwania sie poszczegolnymi broniami przez przeciwnika,
- umiejetnie oszacowac liczbe jego pociskow,
- doskonale wyczuc dynamike ruchu pociskow wlasnych broni,
- doskonale wyczuc czas repetowania broni,
- umiejetnie oszacowac stan psychiczny przeciwnika w pojedynku,
- umiejetnie prowokowac przeciwnika do zajecia pozycji korzystnych dla strzelajacego, tj. pozwalajacych bezpiecznie zaoszczedzic troche energii lub zwiekszajacych prawdopodobienstwo trafienia.
Cos pominalem? Zapewne, pozno juz... czy raczej wczesnie...
Tia, T2 to nie UT, tu nie chodzi wylacznie o celowanie... W T2 sie poluje... jest sie raz mysliwym, raz zwierzyna... a ja tak lubie polowania, szczegolnie gdy kilku poluje na mnie... :-) I kocham te walke bez walki...
Pamietam, gdy kiedys spotkalem na Reversion juga. Walczylismy chwile krazac wokol siebie, po czym ja zsunalem sie po zboczu, on zostal na szczycie. Stanalem u podnoza czekajac, jaki ruch on wykona. A on... on spokojnie stal na szczycie i czekal na to, jaki ruch wykonam ja. Stalismy i patrzylismy sobie w oczy przez kilka ladnych sekund, zanim na nowo zaczela sie wymiana ognia. Przez ten czas nabralem do tego juga wiele szacunku. Byl prawdziwym przeciwnikiem, byl mysliwym spokojnie polujacym na swoja ofiare. Lubie takich.
Piekno T2 polega na tym, ze niekiedy najciekawsze fragmenty pojedynku rozgrywaja sie bez wymiany jednego strzalu.
nooo... to fajnie co do tego aima ...
hmm ale ciezko chyba jest oszacowac ile mu ammo zostalo ...
(no chyba ze uslyszymy kojacy dla umyslu dzwiek braku dysku w spinfusorku 
hmm ja sadze ze lepiej byc ganianym a jezeli ganiajacym ...
(noo ale jeszcze zalezy do od punktu widzenia)
a dlatego ze jesli jest sie ofiara to sie ucieka i mozna usiasc (nie uzywac jetpacka) na moment gdy przeciwnik bedzie tracil cala energi na doscigniecie ofiary wtedy wystarcza tylko rozpoczac walke ... (no on 0 energi a my caly zasob)
lecz znowu ciezko jest uciekac jezeli goniacy jest blisko ... i nie jest jakis leszuch ...
__________________
Tribes2...
... for gamers with balls!!!
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:53.