FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4222)


Posted by BadIdea on 14-02-2002 19:18:

Question Dokumenty na Mp_tank

Przypomne, ze Aliesi wysadzaja czolg...
Axis maja podprowadzic aliesom Dokumenty z planami atakow.
Kto pierwszy ten lepszy... POdobnie do Depot.

Moze wystarczy obrona czolgu?

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by oferma on 14-02-2002 20:10:

Re: Dokumenty na Mp_tank

quote:
Napisane oryginalnie przez BadIdea
Przypomne, ze Aliesi wysadzaja czolg...
Axis maja podprowadzic aliesom Dokumenty z planami atakow.
Kto pierwszy ten lepszy... POdobnie do Depot.

Moze wystarczy obrona czolgu?



a moze by tak ..
zostawic te dokumenty
nie jestem pewien (w kazdym razie nie zauwazylem) jak ejst z nimi
czy axis przegrywaja jak ich nie zdobeda, a allies nie rozwala czolgu?
zrobilbym z tego alternative objective
ogolnie niemcy maja sie obronic, allies maja wysadzic
wynik wiadomy (jak na mp_beach)
ALE jesli niemcy beda chcieli poszalec i skrocic czas meki (ciaglych RUSHy allies moga doc'i zdobyc

w tym momencie nie bedzie tez podzialu, ze ci chca doci a ci nie

pozdrawiam

__________________
"Niech CO Krwawy Hegemon?!"
Paulinus/AEonFlux aka zboojcesh Oferma =]
C4 clan n00b member :/


Posted by [=SW=]Pain on 14-02-2002 20:11:

Moim zdaniem dokumenty na tej planszy to dobry pomys� bo alianci troszk� poatakuja i skupi� si� tesh na obronie a Axis b�d� musieli obwarowa� czo�g i dyma� po dokumenty czyli 50 na 50 % Kto pierwszy wykona zadanie(a) ten wygra a Axisy b�d� nawalac ze swoich super umieszczonych w dodatku jeszcze paru niemc�w z i Alianci bed� a ci przy czolgu hehe (Po co ja to pisze dalej ???) Fantazja Jestem za Dokumentami


Posted by CrasH on 14-02-2002 22:11:

Ej nie wiem mysle ze macie racje zostawic dokumety i bronic czolgu!



Zapraszam na
www.wolfenstein.tvknet.pl


Posted by bel on 14-02-2002 22:40:

mam nadzieje ze doki zostana. mapka jest za duza na 1 obj. trzebaby zapewnic ze 3 lub 4 drogi do nich, wybrac odpowiedni procent zakampowania przejscia (ach wiecie: jedne mozna lepiej bronic inne mniej jeszcze inne to takie niespodzianki np. ducts) dobrac odpowiednia lokalizacje i odleglosc respawnu allies i git


Posted by BadIdea on 15-02-2002 01:09:

quote:
Napisane oryginalnie przez belhifet
mam nadzieje ze doki zostana. mapka jest za duza na 1 obj. trzebaby zapewnic ze 3 lub 4 drogi do nich, wybrac odpowiedni procent zakampowania przejscia (ach wiecie: jedne mozna lepiej bronic inne mniej jeszcze inne to takie niespodzianki np. ducts) dobrac odpowiednia lokalizacje i odleglosc respawnu allies i git


Respawn allies... Jest tak pomyslany, ze gdy aliesi przejma flage ... to nagle maja do papierow kawalek drogi...

Zawsze moga odciac droge uciekajacemu z papierami w starej przepompowni ... Hehe... ostatnio uciekalem z dokami...i zginalem juz w bazie axis... - spotkalem atakujacych alies
Ogolnie Axis z dokami ma przerabane... i o to chodzi... droga daleka i niebezpieczna. W pierwszej (nie publicznej wersji mapy) bylo latwiej- okazalo sie, ze zbyt latwo.

Na kampujacych przy dokach aliesow wystarczy jeden PF/ Granat. Jest tylko jedno wejscie

Info: z lewej strony jest drabinka na dach bunkra Allies...
Axis moga wysadzic most w celu odciecia glownej drogi allies. - Ale... jeden dynamit nie starczy - potrzeba trzech na calkowite (hihi a moze nie) zablokowanie przejscia.

Wlasnie liczy sie kolejna wersja mapy - jutro tzn dzis juz... zostanie wrzucona na net.

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by OLD_SOLAR on 15-02-2002 11:10:

Dokumenty moim zdaniem musz� zosta�. Wi�cej emochy i ludzie jako� szybciej chodz�. Nie ma przestoj�w.
Tak w og�le to gratulacje. Mapka jest duuuuza i naprawd� fajna. Wiele mozliwo�ci, ale jak zwykle jest problem !!!!
Ma�o kto chce w to gra� !!!!!!!!!!!!!!!!! Ju� mnie szlag trafia.
Mo�e wymusza� co godzin� lub p�ltorej zmian� mapy na serwie ?

Kawa�ek dobrej roboty. Czekam na poprawione o�wietlenie. Pozdrowienia.


Posted by Chrumkules on 15-02-2002 12:02:

a ja proponuje dwie wersje wypuscic i zobaczyc jak to bedzie w praktyce - dla dwoch obj potrzeba wiecej ludzi ale zas jak bedzie ino jeden to mozna by respawn przysunac troche pod most!

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434


Posted by Sphere on 16-02-2002 09:35:

Dokumenty s� IMHO potrzepne - dodaj� troch� rozrywki aixs
ale to powinien by� secondary objective - normalnie jak
aliesi nie wysadz� czo�gu to axis wygrywa... doki mog� tylko przyspieszy� zwyciestwo .


Posted by [=SW=]Pain on 16-02-2002 17:57:

Ale takto ma�o jakiemu Axisowi bedzie sie chcia�o dupe ruszy� a takto jak to trza zrobi� by wygra� to oni tesh bed� chcieli zdoby� doki i nie wszyscy Axis zostan� na obronie


Posted by Sphere on 16-02-2002 18:22:

w�a�nie �le myslisz ... ja zamiast si� broni� na pewno bym atakowa� i chcia� wygra� z chwa��
doki powinny by� dodane dla smaczku - taki bajerek
inna sprawa, �e zdoby� doki jest do�� trudno ... mo�e by dodac jakie� ductsy wychodz�ce przy dokach ?


Posted by BadIdea on 16-02-2002 19:24:

Angry

jasne jasneeee zrobieee ... *****aa mac albo skasuje :((

http://www.platige.com/pub/bug/

To jest moj problem... absurd popieprzona BZDURAAA...
Nikt nie wie dlaczego tak sie dzieje... wypieprzylem wszystkie textury, ktore nie pochodzily z oryginalnego wolfa... wszystkie shadery... kompiluje... odpalam na 2 kompach testuje... 4 razy jest ok za 5 znowu to samoooo i od nowaaa kasuje.. podmieniam....kompiluje nastepne godzine leca i dupa... nie wiem co sie dzieje.
Gdyby pojawil sie chocby 1 blad przy kompilacji... ale nie, wszystko kompiluje sie super... a pozniej... pojawia sie pieprzony BUG, ktory praktycznie uniemozliwia gre na mapie... to mnie rozwala. Szczerze mowiac jestem zalamany. Tyle roboty na nic.
Siedze nad tym gownem juz 2 tygodnie. na angielskich listach dysk radza mi przeinstalowac drivery do kary graficznej debile... zalam zalam:(

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by [=SW=]Pain on 16-02-2002 20:20:

Powiem tak TRZYMAJ SIE I SIE NIE ZA�AMUJ UDA CI SIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja sie na tym nie znam wiec ci nie pomoge Napewno cos musi by� skopane ALE TY DASZ RADE Co do tych kolesi co m�wi� zainstaluj sterowniki jeszcze raz To niech oni sobie kupi� instrukcje obs�ugi KOMPUTERA Debile hieh


Posted by Sphere on 16-02-2002 21:06:

A ja powiem co� ciekawego ...
mia�em te bugi z wystrza�ami, potem co� mi sie zj****o
i nie mog�em wej�� na �aden serwer z oryginalnymi mapkami wolfa :S pomy�la�m WTF, ale nic ... kopiuj� mapki, reinstall wolfa, be� �adnych pak�w, wszystko dzia��.
W�aczam mp_tank i o dziwo bugi znikne�y (!!!)


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:30.