FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=73)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=5845)


Posted by DarkXenocide on 24-04-2002 03:29:

Ankiet mapy PPR ( PRL Zwei )

Jakie mapy chcecie widziec w nowej edycji?

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by [=||=]FarSight on 24-04-2002 07:07:

Smile nowe mapki

Hmmm... zaglosowalem na standard (bez depota i suba) + ice + jakis custom... ale z tymi custom to trzeba bedzie uwazac bo choc niektore sa cool (Marget-Garden) to po 8 gra na nich nie ma sensu...... ale ogolnie pare customow moze byc


Posted by Allan on 24-04-2002 08:33:

no ja glosuje tak jak FarSight. Na market garden chetnie bym zagral jakis mecz. A przez to ze mapa jest wielka to chyba nie do PRL ale 4 fun. A na Depot i Sub nie ma co gra�.....Mapa ICE wedlug mnie nie nadaje sie by rozgrywac na niej mecze ligi.


Posted by GrOs on 24-04-2002 11:29:

Post Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom

Zaglosowalem na "Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom", ale uwazam ze jedynie mapa depot nie nadaje sie do ligi. Mapa sub jest super, co prawda jest trudna do obrony ale dobra taktyka pozwala na osiagniecie sukcesu w defensywie. Wiekszosc klanow uwaza ja za mape na remis, ale wlasnie w tym jest sztuka zeby ja obronic.

Pozdr

__________________
T 3. GrOs

IRCnet #wolfpl


Posted by DarkXenocide on 24-04-2002 12:16:

Re: Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom

quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]GrOs
Zaglosowalem na "Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom", ale uwazam ze jedynie mapa depot nie nadaje sie do ligi. Mapa sub jest super, co prawda jest trudna do obrony ale dobra taktyka pozwala na osiagniecie sukcesu w defensywie. Wiekszosc klanow uwaza ja za mape na remis, ale wlasnie w tym jest sztuka zeby ja obronic.

Pozdr



6-8 osob, jest nie do obrony, przy podobnym skillu.
Znam teorie BK na temat sub ale czy kiedykolwiek obroniliscie ta mape przeciw dobremu klanowi ? Z tego co wiem to nie

Mapa nie oddaje skilla, chyba ze super klan by bronil przeciw lamom.... za to daje mozliwosc w miare slabemu klanowi, lyknac 2 rundy w ataku. W praktyce tak to wyglada, nie tylko moim zdaniem. W sumie czym lepszy klan tym bardziej nie lubi suba, tak mi sie zdaje.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by Allan on 24-04-2002 12:43:

nie inaczej jest z base. Trzeba super skilla i gry taktycznej by sie wybronic!


Posted by Graszew on 24-04-2002 15:59:

Re: Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom

No w�a�nie, i tutaj przydaje si� tryb Stop Watch. Dzieki niemu mo�na gra� na ka�dej mapie ze standardowych (tylko depot odpada) i ma to nadal sens. Tak wi�c, gdyby�my wybrali tryb Stop Watch, mp_sub mog�aby zosta�. To samo odnosi si� do base.

__________________
[=||=]GrAszew


Posted by DarkXenocide on 25-04-2002 00:35:

Jak juz pisalem, proponuje zagrac pare sobie sparow czy o hm wlasnie wpadlem na to wlaczyc SW na paru serwach moze wiecej ludzi sie przokona jak pogra w tym trybie. i wtedy sobie tryb wybierzemy.

Proste.

Co do map to jest sporo custom i czesc jest napewno dobra. Ja osobiscie bardzo lubie Wizerness super mapka, naprawde pieknie pokazuje wszelkie aspekty walczacych teamow i szanse sa rowni00tkie

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by Starsky on 25-04-2002 12:08:

wizerness? 2 regulaminowe pf i nie wyjdziesz przeciez ze swojej polowy, podobnie jak coal yard depot

nie wiem czemu nie chcecie sub. czym trudniejsza mapa tym lepiej jej nie grac? dla mnie sub + sw i jest ok

base? nie jest jakims super duzym problemem obronic mape

thus, dodac kilka bezblednych customow i sw.

__________________
..:: i need ammo!


Posted by DarkXenocide on 25-04-2002 12:42:

Mowisz o sub w swietle SW, a jak widzisz nie jest oczywiste ze SW bedzie, w zwiazku z tym jak ludzie glosuja i co mysla.
SW to tez generalnie 1 mape sie gra. System trzeba by przyjac kolejek 1 mapa z gory na kazda np jak to sie robi w innych pucharach, przy czym generalnie jest KICK OUT, wiec wiekszosc klanow by dlugo nie pograla.

Drugi system to rodzaj grup miedzy ktorymi klany sie przesuwaja w zal od tego jak im idzie, gra sie dluzej etc ale to ma sens przy duzej ilosci klanow.

W obu wypadkach org ustalaja/losuja kto z kim gra w kazdej kolejce i znajac mentalnosc nasza byl by straszny jek kto to co ustala i ze napewno sa walki....

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by [FPP]PaRoWa^^ on 25-04-2002 16:18:

a ja bym glosowal na podtsawowe + mp_ice +jakis custum bo das bot i depot bardzzo lubie ale nie ma takiej mozliwosci (

__________________


Posted by spanzik on 26-04-2002 00:26:

ja bym optowal za czyms co wyda sie innym dziwne ale charge PF'a na 99999 g_soldierchargetime 99999 wiem wiem tylko sugestia a apropos map jest tyle fajowych map ciagle na standardzie? jak najwiecej nowosci! a w patchu 1.32 powinni wyciac beach

__________________
Newbie


Posted by sp4 on 26-04-2002 14:38:

Jestem za oryginalami - depot + ice + SW, custom maps suck jak na razie.

Depot odpada, Ice jak najbardziej w porzadku. Sub jest zajebista, ale MP psuje tam zabawe calkowicie, podobnie jak na castle i... pozostalych mapach :/

Co do narzuconej mapy w danej kolejce to luzik, dobry pomysl.


Posted by Sphere on 27-04-2002 15:27:

ja tam proponuje naj�wie�sze mapki, tak, �eby klany mia�y max tydzien na opracowanie... wtedy trzebaby solidnie trenowa� i sie przylozy� ... i jedna mapa na kolejk� = genialny pomys�. jestem jak najbardziej za !


Posted by Xaoo on 27-04-2002 18:35:

narzucanie mam to faktycznie fajny pomysl na jedna kolejke moze byc narzucona jedna lub 2 mapy, zobaczymy co z tego wyjdzie

__________________

Prepare to be [POISONED]
[POISON]VICTA!


Posted by BadIdea on 29-04-2002 12:47:

Post

"Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom"

Chyba pamietacie, jak sie gralo na biczu w tescie 1..2.. i jak sie gra teraz...
Mapa jest ta sama.. ale ludzie ciagle kombinuja.. taktyki i skill sie zmieniaja.
Ile lat ludzie grali w q2 na q2dm1... i graja nadal.
Mapa jak i caly engine ID to materia plastyczna i kryjaca w sobie wiele niespodzianek.

Recepta na Sub hehe to przy grze 6 na 6 : 3 eng 2 x med 1 Lt.
Nie da SIE NIE PODLOZYC. Chyba, ze jak DX mowil jest to walka high clan vs lame clan i axis upieka allies w respie...

Co do custom maps... wiele z nich ma bledy... podobnie jak Wiziners... bledy w skryptach... lub inne dziury w mapie. Itp.

Tryb stopwatch... mocna rzecz. Niewiele osob wie dokladnie o co chodzi.

Chodzi o to, zeby pobic czas przeciwnika...
Przyklad nasz mecz ze SNAPS:
Wedlog normalnego liczenia punktow: 6:2 dla nich.
SW = 7:1
Podlozylismy im na base w kilka minut... 1:0 nie?
Runda druga: udalo im sie pobic nasz czas. 1: 1?
Nie.
Oni wygrywaja runde.
Itp.
SW jest trudny... o wiele trudniejszy, bardziej stresujacy itp
Dales dupy... to teraz masz: 2 minuty na zdobycie dokow na biczu
Jesli fuxem koles przeskoczyl przez wallbeach i doniosl doki w nieprzyzwoicie krotkim czasie...(moze ty rzuciles nalot.. a medyk allies wlasnie postawil kolesia.. i koles przelecial przez mur prosto na upper base?)
To po zmianie stron Axis musi bronic papierow tylko 2 minuty...
I cala taktyka obrony sie zmienia...
Wystarczy pilnowac muru...zeby nikt nie przeskoczyl...i wygrana.
Itp itd. W SW teamplay i szczescie to podstawa... Bo czas jest nieublagany.

Na radarach zrobilismy na SW klan SNAPS ponizej 3 minut
SW takze dodaje skrzydel

Btw.. Zglaszam wniosek o wycofanie limitu zyc z II edycji PRL.
Wtedy PF nie beda juz takie straszne. A na jakosc gry jakos brak limitu nie wplywa.

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by Graszew on 29-04-2002 17:31:

Ok. Podsumujmy wi�c ...
Druga edycja ligi to: tryb Stop Watch, maxlives=0, mapy przede wszystkim standardowe i narzucane ( w ka�dym tygodniu inna ).

To mi si� podoba

Ale faktycznie, bardzo wielu wolfiarzy nie rozumie na czym polega tryb sw - mo�e teraz, po przeczytaniu posta by BadIdea, zakumaj�.

__________________
[=||=]GrAszew


Posted by junioor on 29-04-2002 21:19:

Normalnie w nowej edycji bede gral z nowym klanem i sa nowe mozliwosci, ale nadal mysle ze powinnismy zostac przy starych mapkach...
jak to bylo? "Te same (bez depot i das bot) + MP_ICE i jakis custom" to mi sie podoba i tak powinno byc w nowej edycji wolfa..
Pozatym nie wiem jak chcecie zorganizowac "PRL zwei" ale chyba trzeba pomyslec nad klanami ktore w przeciagu 30 min maja 15 zawodnikow, ktorych nigdy wczesniej nikt nie widzial i dostaja sie do ligi... to paranoja
Najgorsze jest to ze moze graja jakos znosnie (jak na klan poczatkujacy) ale tak poprostu se odchodza z ligi...zastanowcie sie czy jest sens przyjmowac ich tylko po to zeby bylo wiecej meczy nierozegranych

__________________

[email protected]


Posted by DarkXenocide on 29-04-2002 22:00:

Tzn ogolnie jesli chodzi o next tajm to sadze ze wrzesien jest correct bo w wakacje sie ludzie rozjada...

Mamy mase doswiadczen z "prania" i ostra szkole za soba.

Dla mnie SW jest ok jak mowilem, czesc go nie zna poprostu, przekonaja sie. Wlaczmy na paru serwach SW simply.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by sp4 on 30-04-2002 14:35:

Post Stop Watch

Tu macie link do dyskusji na temat SW vs MP, padaja w niej naprawde zajebiste argumenty, chyba wszystkie mozliwe. Mam nadzieje, ze jak sie z tym zapoznacie to wiecej juz nie bedziecie chciali grac MP :}

http://www.cached.net/?go=RtCW/newsarticle/single/4113


Posted by DarkXenocide on 01-05-2002 12:44:

Ciekawe, wspominaja o CS i Q, moim zdaniem tez to na nas ciazy jesli chodzi o gre 6vs6 etc.

Dziwne ze nic nie pisza o Depot na MP

Przypomne ze w next lidze mamy grac w zakresie 6-8 ludzi00f. Gdzie 7 jest bazowa. Czytajac to sadze ze dobrze wybralem. No i ten SW tez mi sie podoba jak juz wczesniej pisalem i wcale moim zdaniem jakos to nie zmienia super taktyk ataku czy obrony, pozycje i teamplay pozostaja. Dochodzi tylko boost czasowy

No i doskonale pokrywa sie to z graniem na ustalonej mapie dla all w danej kolejce przez organizatora, o czym tez juz pisalem.

SW napewno nadaje sensu MP_Sub ktore jest w tym wypadku swietna mapka a nie horrorem

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by Allan on 01-05-2002 16:50:

No, SW to �wietny tryb, du�o ciekawszy ni� MP. Cz�sto wymaga wymy�lania taktyk na bierz�co w trakcie rozgrywki. Pozatym dzi�ki SW b�dziemy mogli pogra� na Sub, Base a mo�e nawet Depot.

Tylko nie wiem czy granie wszyscy jedn� mape w jedn� kolejke to dobry pomys�. W sumie w czasie fazy grupowej zagra si� max 5 mapek. Czy b�d� one losowane czy wybierane na dan� kolejke ? Je�li wybierane to proponuje na fina� Beach


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:33.