FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=6775)


Posted by Xceed on 02-06-2002 04:58:

Thumbs up OSP do RtCW =JUŻ JEST= !!!

...na razie wiem tyle , że właśnie się pojawił ;D

źródło : http://www.planetwolfenstein.com - stamtąd można zassać Orange Smoothie Productions ...

treść niusa :
Rafe and Nookie have been hot on the trail of the much anticipated OSP Wolf release, and alert the troupes that 0.2 Beta is now ready for download on the Orange Smoothie Site! For those of you whom are not familiar with OSP for Quake III Arena and Quake II, here's a bit from the readme:


OSP is a "competion" mod. It changes no core aspects of the game (like weapon characteristics, changes in the class structure, etc.), rather, it enhances what already is there in the basic game. In addition to more controls for organized match play, OSP adds extras for casual play, such as weapon/match stats, enhanced voice-overs, helpful UI controls, more client options, etc.
You can grab the mere 1.2Mb file from the downloads section on the OSP Site. http://www.orangesmoothie.org

a oto sedno OSP :
OSP Tourney for Wolfenstein
There have been MANY features added to the default Return to Castle Wolfenstein multi-player game:
- Enhanced match mode play, utilizing player "ready-up" to force synchronized matches (all modes of play).
- Extensive in-game player and match statistics.
- Advanced and configurable voting system.
- Remote admin ("Referee") capabilities with many commands available to control the match and players.
- Configurable client-side modifications that allow for extra visual settings.
- Ability for teams to "lock out" spectators to prevent giving away strategy and cheating posibilities with Internet voice communication mechanisms.
- Game "timeouts" for match play that allow for a pause in the action (i.e. a lagged/crashed player).
Clan Arena
- Enhanced UI with additional "tooltip" help information on added OSP options.
- Enhanced latency support for laggier network connections.


Co tu dużo gadać ... NARESZCIE ! Przerzucam się na OSP na 100% ...

__________________
always outnumbered
never outgunned


Posted by Slizgacz on 02-06-2002 08:11:

Mam ale nie dam

Juz sciagnalem ale co z tego jak nie ma jeszcze wersji dlaLinuxa i nasze rodzime serwery nie beda jeszcze zupdatowane.


Posted by Allan on 02-06-2002 08:26:

To oficjalny mod/dodatek ??
Jeśli nie, to nawet nie zasysam bo i tak w ligach nie będzie się z niego korzystać.


Posted by Graszew on 02-06-2002 11:49:

Re: Mam ale nie dam

quote:
Napisane oryginalnie przez Slizgacz
Juz sciagnalem ale co z tego jak nie ma jeszcze wersji dlaLinuxa i nasze rodzime serwery nie beda jeszcze zupdatowane.


To jest dopiero OSP 0.2 Beta Version, a z tego co kiedyś czytałem, to wersje pod linuksa będą dostepne dopiero od OSP 1.0. Rhea i inni skupiają sie na razie na samym kodzie moda, a o wersji dla linuksa pomyślą dopiero przed wydaniem wersji finalnej.

Tak więc przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać ...

__________________
[=||=]GrAszew


Posted by MAr-n on 02-06-2002 11:52:

Co nowego wnosi ten mod ?? bo na angliku sie nie znam az tak dobrze

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"


Posted by Sphere on 02-06-2002 12:51:

dobra, teraz Xceed wytłumacz co w tym takiego niesamowitego, że sie tak napaliłes ? :p


Posted by Xceed on 02-06-2002 13:50:

quote:
Napisane oryginalnie przez Sphere
dobra, teraz Xceed wytłumacz co w tym takiego niesamowitego, że sie tak napaliłes ? :p


kurde , myślałem , że to jest najbardziej oczywista rzecz na świecie

do samej gry [ fizyka itp. pierdoły ] OSP nie wnosi *NIC* , kompletne zero w tym temacie ... ale nie o to w tym całym ustrojstwie chodzi ...
dodaje 'bajery' takie jak :
*ulepszony voting - teraz możesz vote'ować dosłownie WSZYSTKO [ callvote r_picmip ? kiddin ] , bardzo się będzie przydawać ten motyw

*chyba najlepsza rzecz OSP - po każdej rundzie dostaniesz swoje bardzo szczegółowe statystyki , które odnoszą się do : twojej skuteczności z każdej broni , kills/deaths i parę innych ciekawych , to jest spoXowe , bo dostajesz to po każdej rundce , zatem możesz na bieżąco sprawdzać swoje staty ... b.dobra rzecz

*można ustalić "sędziego" matchu ... co on może ? może napraaawdę wiele
może zrobić 'freeze' matchu [ zatrzymanie matchu w sobie tylko znanym celu ... a na serio , to do ligi to jest IDEALNE rozwiązanie , vide ligi Q3 ] , może zrobić lock-up jednego z team'ów [ jeśli będzie lock axis tramu - nie możesz się tam dołączyć
... mówiąc oględnie - pełna władza na serwerze i wydarzeniami

*bardziej "konfigurowalny" [ czy jak to sie pisze ] konfig dla clienta [[[ nie sprawdzałem ]]]

*lock-out spectatorów - jakiś nowy system wykopywania spectatorów czy coś w tym stylu , będą mieli ograniczone możliwości ( ograniczone do ZERA ? ) [ ? nie wiem nie widziałem tego ? ]

*można robić fajne timeout'y - zwykła przerwa na peta w matchu gra się zatrzymuje , pomaga to także w walce z pingami podczas ligowego meczu , pomaga w zmianie playerów 'podczas ligowego meczu' itp itd.

*tryb Clan Arena [ WOW ! od początku masz *wszystkie bronie* {{{nie sprawdzałem , opieram się na wiedzy z Q3 }}} , kto zostanie ostatni na placu boju wygrywa [ przynajmniej w Q3 tak było ] ... detmeczyk ...

*parę innych pierdółek

Nie ma żadnej filozofii w przesiadaniu się na OSP ... bo zrobią to wszyscy !
OSP przyjęło się znakomicie w Q3 ... w Queju jeśli ktoś gra na zasadach 'zwykłego Q3' to i tak odpala OSP mod [ tak , jest to mod , ale jak już wyjaśniałem {{{ufff }}} nie zmienia nic w fizyce or smt ]

Zatem , do dzieła ! Ściągajcie i wrzucajcie OSP version bete na serwy !!! [ nie bójcie się słowa beta , w ligach Q3 też grają na becie ]

OSP OSP OSP !!!

__________________
always outnumbered
never outgunned


Posted by Xceed on 02-06-2002 14:17:

Thumbs up OSP w Q3 rulezuje , zatem w Wolfie ... tym bardziej !

quote:
Napisane oryginalnie przez Allan
To oficjalny mod/dodatek ??
Jeśli nie, to nawet nie zasysam bo i tak w ligach nie będzie się z niego korzystać.



Pewnie , że to nic oficjalnego ... Ale mimo wszystko powinieneś zassać
Dlaczego ? DAJĘ GŁOWĘ , że teraz każda szanująca się liga będzie miała załączone OSP ... to pewne ! [ chyba , że ten co wymyśla regulamin itd. jest jakiś opóźniony w rozwoju ]

Understand this : od dzisiaj nie ma zwykłego wolfa ... zwykłym wolfem nazywamy OSP wolf

__________________
always outnumbered
never outgunned


Posted by ZimZum on 02-06-2002 14:58:

oo OSP
moze wroce do grania w RTCW

__________________
DziamDziam a.k.a Irreligious
Dobry chlopak byl i malo pil...
Illusion of sense :: Mata Leao Łódź Team :: Łódzki Ośrodek JuJitsu/JuJutsu


Posted by bel on 02-06-2002 18:46:

z wazniejszych rzeczy osp dodaje reinfosments time na hudzie obok timera - nie trzeba naciskac co chwile taba, i umozliwia wylaczenie zoltych kompilats txt's jesli ktos cie tk'nie. dwie zajebiste sprawy.
pomijam ze dodaje ownerski mikserek w menu :} teraz gra wyglada profi


Posted by Kalaf10r on 02-06-2002 20:00:

zayebista sprawa tak powinien wygladac wolf w podstawowej postaci teraz tylko dopatrzec sie Buguff i kazac im to poprawic i jazda bedzie. moze liga ruszy na osp ??

__________________
Where would we be without our rights??


Posted by Xceed on 02-06-2002 22:28:

quote:
Napisane oryginalnie przez Kalaf10r
zayebista sprawa tak powinien wygladac wolf w podstawowej postaci teraz tylko dopatrzec sie Buguff i kazac im to poprawic i jazda bedzie. moze liga ruszy na osp ??


...Kalaf nie ma "może" ... tylko MUSI

__________________
always outnumbered
never outgunned


Posted by Slizgacz on 03-06-2002 00:17:

ale najważniesze ze jest juz OSP dla serwerów Linuxowych:

http://www.orangesmoothie.org/downl...p-wolf-0.21.zip

który MUSICIE sciagnąć.
Admini robic update serwerów.


Posted by Graszew on 03-06-2002 01:02:

Serwer Iron Cross (195.216.96.9:27960) działa już z tym modem. Zapraszam do gry i do testowania.

__________________
[=||=]GrAszew


Posted by DarkXenocide on 03-06-2002 02:38:

Jak ladnie zrobia to spoxz ze all sie bedzie grac z OSP, ktore nie jest niczym nowym np. dla Kaczek

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by SOLAR on 03-06-2002 10:28:

Smile Support dla OSP

Nie mialem przyjemnosci grac w Q z OSP (zaczynalem od RF i gram jak na razie tylko w WOLFA ). Powiem szczerze, ze jestem troszku zagubiony. Poczatki sa zawsze trudne. Mam prosbe czy ktos z "wyjadaczy" moze po krotce wyjasnic komendy zawarte w OSP ?
Co oznaczaja i za co sa odpowiedzialne. Dziekuje.

__________________
BLUE SOLAR
[UTP]SOLAR PL
http://www.utp.prv.pl


Posted by ProspeR on 03-06-2002 10:32:

Calkiem fajny ten mod. Co prawda kazdy teraz bedzie patrzyl i przezywalswoje staty, ale mozna wiele wnioskow wyciagnac ze swojej gry bo np iles hsow z danej broni ownuje

Dym maly moze byc jak ludzie eda glosowac na sedziego i wybiora jakiegos mlotka :// dlatego ostroznie prosze z tym

__________________


Posted by YourMother on 03-06-2002 10:53:

Smile OSP????

no właśnie dorwie sie taki jeden z drugim młotek albo taboret albo co gorsza kaloryfer i zaczną sie voty ... trzeba pamietac iż mieszkamy u nasz w Polsce więc nie wydaje mi się że dawanie prawa głosu co po niektórym krzykaczom i takim tam ... to nie najlepszy pomysł

__________________
opinions are like assholes everybody has one


Posted by Graszew on 03-06-2002 11:04:

Re: OSP????

Nie macie sie o co martwić. Wystarczy w konfigu serwera ustawic
set vote_allow_referee 0 i jest spokój

__________________
[=||=]GrAszew


Posted by on 03-06-2002 12:02:

Re: Re: OSP????

quote:
Napisane oryginalnie przez Graszew
Nie macie sie o co martwić. Wystarczy w konfigu serwera ustawic
set vote_allow_referee 0 i jest spokój



Nie no ja wam powiem, ze siedziowanie to fajna sprawa tylko rzeczywiscie musi to byc ktos odpowiedzialny bo inaczej to bedzie glupota... Na FFA to niech nie bedzie wlaczony bo sie zacznie saigon Koles zacznie pauzowac mecz, zmieniac tl, przerzucac gosci z team'u do team'u (a tego nie chcemy ) i takie tam...(co gorsze sedziego nie mozna kicknac - chyba...), czyli OSP na servach to swietna sprawa tylko wylaczamy opcje z referee...
Np. dzis sie bawilismy w sedziego na servie IC wlasnie ale towarzystwo bylo spoko wiec nie bylo zadnych problemow.


Posted by Lew7 on 03-06-2002 17:25:

Na serverach POLSKICH chyba OSP sie nie sprawdzi, bo graja takie lamy ktore nie daja /ready dla zabawy zeby sie pozabijac z pf lub jeszcze jakies cuda i nic nie mozna z tym zrobic (chyba )

__________________
WawA RULEZ !!


Posted by Sphere on 03-06-2002 17:40:

wydaje mi sie, ze da sie wylaczyc konieczność potwierdzenia przez przez "ready"


Posted by on 03-06-2002 17:52:

quote:
Napisane oryginalnie przez Sphere
wydaje mi sie, ze da sie wylaczyc konieczność potwierdzenia przez przez "ready"


Heh sedzia moze napewno zareadowac wszystkich (/ref allready) ale na FFA w sumie lepiej zeby nie bylo sedziego... ja juz nie wiem - pewnie da sie wylaczyc...


Posted by ZimZum on 03-06-2002 18:48:

ready to standard :o

__________________
DziamDziam a.k.a Irreligious
Dobry chlopak byl i malo pil...
Illusion of sense :: Mata Leao Łódź Team :: Łódzki Ośrodek JuJitsu/JuJutsu


Posted by D@RK_LORD on 03-06-2002 18:49:

Po co sie bawić w sędziego, wystarczy że jeden mądry z teamu da \readyteam i gotowe .

__________________
[UT]D@RK_LORD

WWW.UNITEDTEAM.PRV.PL


Posted by ZimZum on 03-06-2002 18:51:

no ba

__________________
DziamDziam a.k.a Irreligious
Dobry chlopak byl i malo pil...
Illusion of sense :: Mata Leao Łódź Team :: Łódzki Ośrodek JuJitsu/JuJutsu


Posted by naprany on 03-06-2002 19:32:

sa problemy z tym

__________________


# B i A _Clan
B i A| Server FFA 195.114.173.143: 27961


Posted by on 03-06-2002 21:10:

quote:
Napisane oryginalnie przez D@RK_LORD
Po co sie bawić w sędziego, wystarczy że jeden mądry z teamu da \readyteam i gotowe .

No w Q2 Snoop juz sie ze 4 miechy nie bawil ale co nieco wie
Myslalem ze w rtcw nie beda sie sprawdzaly te same komendy co w kwaq ale to dobrze ze jest mniej wiecej to samo
/team captain snoop
/teamskin female/brianna
/teamname LoL
Timelimit hit.Match ended. LoL wins 100 : 0 (czy jak to tam bylo )
/accuracy
rail 100%
itp


Posted by BadIdea on 03-06-2002 22:17:

Spoko
Bedzie dobrze.
Gralem na kilku servach i chodzi ladnie.
Podobno niektorzy inteligenci rozpakowali osp luzem do wolfa i im sie gra kaszani)
(pozdrawiam panow)

Dziala komenda :pause i to moze byc straszne...
(unpause- antidotum)

Wydaje mi sie, ze wiekszosc "zagrozen" mozna usunac odpowiednio przyzadzajac konfig servera.

Wkurzajcy jest ten FLOOOD... z V_say i innymi bindami

Czasem trzeba 3 strony tego w consoli przewinac, zeby zobaczyc ile HS bylo z PFa

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by D@RK_LORD on 03-06-2002 22:23:

Trzeba jeszcze tego buga z dużym lagiem zaraz po unpause usunac, bo w lidze moze to bardzo przeszkadzac.

__________________
[UT]D@RK_LORD

WWW.UNITEDTEAM.PRV.PL


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:37.