FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=81)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=7248)
Jedi Outcast FAŁSZUJE wyniki końcowe !!!!
Właśnie zrobiłem nowy programik dla JO - JOLOG v1.0.
Służy on do analizy pliku GAMES.LOG.
Poddałem mój plik GAMES.LOG analizie i wszło coś strasznego :
JO FAŁSZUJE WYNIKI - może nie tyle co fałszuje tylko (aż) miejsca końcowe przydziela niesprawiedliwie !
Wyniki końcowe wg JO:
15:33 score: 20 ping: 0 client: 9 KnightLore''FC
15:33 score: 14 ping: 0 client: 8 IW-323
15:33 score: 14 ping: 0 client: 3 Reborn
15:33 score: 12 ping: 0 client: 2 Shadowtrooper
15:33 score: 11 ping: 0 client: 0 Desann
15:33 score: 10 ping: 0 client: 5 Reelo
15:33 score: 10 ping: 0 client: 7 TK-421
15:33 score: 9 ping: 0 client: 1 Tavion
15:33 score: 7 ping: 0 client: 4 Galak
15:33 score: 4 ping: 0 client: 6 Chiss
Ciekawe dla czego IW-323 był przed Reborn'em - mają tyle samo punków - coś na to musiało wpłynąć , więc przeanalizujmy plik GAMES.LOG :
1. Faktycznie zdobyli tyle samo punków :
2. Ale różnią się ilością zebranych Entities :
Jaki wniosek:
a) IW-323 był bardziej aktywny niż Reborn - to jedna strona medalu
b) Rebon potrzebował mniej Entities, aby uzyskać ten sam wynik co IW-323, czyli był efektywniejszy
Spójrzmy jednak na tą tabele :
IW-323 zginął WIĘCEJ razy niż Reborn - czyli grał gorzej !!!!
Czy to nie jest oszustwo ? !!!
Jeśli JO robi tak dla botów, to całkiem możliwe jest, że tak samo zrobi dla graczy!
Program: http://www.quake3.fpp.pl/wislaraf
Gratulacje wykrycia tego błędu oraz napisania programiku.
__________________
I am of the Everlasting,
I am the Darkness,
The Eternal Night that spans the distance between the stars.
I cannot be overcome for there is none greater than I .
The Light of the Stars may push back the Night,
But in the end all things are returned to me,
I of the Darkness,
I am the Lord of the Night.
Rzecz jest bardzo prosta do wyjaśnienia . JO nie fałszuje wyników, ale przydziela inaczej miejsca. System, w którym na to, jakie się ma miejsce, wpływa ilość śmierci (w razie remisu z innym graczem) jest stosowany np. w H-L. Jeśli dobrze kojaże (choć mogę się mylić) w JO, tak jak w Q3, nie liczy się ilość śmierci gracza, ale czas, jaki gra na serverze. Jeśli dwóch graczy osiągnie taką samą ilość fragów, wówczas server sprawdza, który gra krócej, i temu daje miejsce wyższe.
W swoim skrypciorku do przeglądania serverów do JO (który niedługo pewnie będzie na stronie zakonu FC ), zrobiłem to jeszcze inaczej. Gracze którzy mają tyle samo fragów, po prostu mają takie samo miejsce, kosztem miejsca które normalnie by zajeli. Czyli np. mogą być 2 miejsca pierwsze, ale wówczas nie ma miejsca drugiego. Jeśli ktoś nie rozumie, to wygląda to na liście tak:
1. Gracz1 - 20 fragów
1. Gracz2 - 20 fragów
3. Gracz3 - 10 fragów
taki przykład .Tak samo robi się (jak wynika z moich observacji
) na zawodach sportowych, i wg. mnie tak jest najlepiej
.
__________________
http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.
Nadal jednak twierdze, ze to oszustwo... roznica czasowa miedzy startem tych BOTOw wynosila milisekundy, wiec to zadna roznica.
milisekundy czy nie, ale na raz napewno nie wszedły , a lista graczy którą odbiera z servera w formie pierwotnej mój skrypcik, jest posortowana, wg tego kto kiedy się podłączył
.
__________________
http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.
Czyli chcesz powiedzieć, że milisekundowa różnica, która przesądza o wyniku turnieju jest sprawiedliwa ?
Z tego co mi wiadomo to boty nie grają na turniejach . A na każdym turnieju remisy się jakoś inaczej rozlicza
, pod wg. ilości fragów to gra nie oszukuje
.
__________________
http://wow.allakhazam.com/profile.html?310690
Po ilu critach ty się uśmiechniesz?
Frozen do expansion packa.
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 18:45.