FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=7932)


Posted by DamnDog on 25-08-2002 23:20:

Talking moja mapka do zobaczenia

zobaczcie moja mapke, ktora wlasnie produkuje. sie zwie...hm jeszcze nie ma nazwy no ale plik damn2 podzielcie sie ze mna swoimi uwagami. aha mapka jest zaprojektowana na cpma tdm, ale na vanili tez sie da pograc, tylko jest troche wolniej nie przestraszcie sie bo mapka jest jeszcze wczesna alpha i duzo sie moze zmienic, chociaz sa pomieszczenia juz dobrze dopracowane. pare trikow juz opracowalem ale moze znajdzie sie ktos kto mi nagra demka z jakimis nowymi piszcie co wam slina na jezyk naniesie . prawie bym zapomniale podac skad sciagac! lol. http://damndog.republika.pl . mapka damn2.

__________________
sad


Posted by SweepeR on 26-08-2002 12:10:

Sciagam. Na skrinach wyglada nawet ladnie

__________________


Posted by DamnDog on 26-08-2002 13:10:

skoro tak mowisz wybralem najlepsze miejsca

__________________
sad


Posted by SweepeR on 26-08-2002 16:32:

Taa, zauwazylem

Hmm... no wiec coz moge powiedziec Mapa jest mala jak na TDM i za duza jak na mape Mala, to znaczy, za malo kompleksowa, za malo jest na niej jakis korytarzy, pomieszczen i tego typu bajerow - wyglada jak kilka szescianow polaczonych korytarzami. A za duza dlatego, ze skalowanie jest nie dobre Pomieszczenia sa straaaaaaaasznie duze. Wezmy np. to pomieszczenie z Quadem. Trzeba chyba 5-6 skokow (jak nie wiecej) zeby sie dostac do jumppada, pozniej kolejnych 5-6, zeby sie dostac do apteczek. That sux . Ale keep working on it. Pocwicz troche odpowiednie skalowanie.

Nota bene, zauwazylem, ze to jest wazny i czesto spotykany problem polskich mapperow - maja problemy z odpowiednim dobraniem rozmiarow (najlepszy przyklad, Gone by 24h Requiem'a ).

Moja mapa tez juz sie szykuje do wyjscia Wlasnie przed chwila skonczylem ostatnia przebudowe i zostalo mi juz tylko jedno pomieszczenie do oteksturowania

__________________


Posted by DamnDog on 26-08-2002 17:08:

i tak byla znacznie wieksza w trakcie teksturowania zmniejszam pomieszczenia i jeszcze sie mapka zdazy skurczyc
kilka szescianow polaczonych korytarzami - wlasnie od tego zaczynalem jeszcze troche po niej pobiegam i zobacze gdzie da sie upchnac jakies przejscie, lub teleport.

__________________
sad


Posted by DamnDog on 27-08-2002 00:23:

mapke nieco odchudzilem i zmienilem krzywy korytarz na schodki z pomieszczeniem ktore prowadzi do polki z quadem, przebilem tez obok ale nizej przejcie. usunalem wyjscie z pomieszczenia z winda i dzieki temu moglem zmniejszyc pomieszczenie z quadem az do okna, a wyjscie zrobilem z drugiej strony okna. teraz potrzeba najwyzej 4 skokow zeby sie dostac do jumppada
mapka jest tam gdzie byla

__________________
sad


Posted by DamnDog on 28-08-2002 13:58:

po chu ja to rbie? i tak macie mnie w dupie...

__________________
sad


Posted by SweepeR on 28-08-2002 19:17:

Hey, stary wyl00zuj. Daj mi chwilke czasu, zeby zobaczyc nowa wersje, bo ostatnio jestem troche zabiegany i malo siedze przy kompie

__________________


Posted by DamnDog on 29-08-2002 15:30:

nie do ciebie mam pretensje. chodzi oto ze wszyscy mnie olewaja na calej linii. jakis kolo kiedys wrzucila jakas mapke "very alpha" i odpowiedzi bylo tyyyyle, a jak widza ze ja dalem to wala to... :/
i jak tu zyc? a lud jest bo juz praktycznie po wakacjach. aha jest juz nastepna wersja.

__________________
sad


Posted by SweepeR on 29-08-2002 15:42:

Bywa.

Aha, pierwsze co powinienes IMO zrobic to porzadek z tymi schodami Bo wygladaja smiesznie. Pod za duzym katem sie podnosza....

__________________


Posted by DamnDog on 29-08-2002 17:03:

schodki poprawione w wersji z 17:25. cos jeszcze

__________________
sad


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 03:21.