FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=10)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=8755)


Posted by Sniezek on 24-10-2002 20:11:

pytania od newbie..

z gory przepraszam za zasmiecanie ale mam kilka pytan zwiazanych z CSem jako ze dopiero dzis zakupilem HL :/
1. Czy mozna wylaczyc bron, zmniejszyc, albo chociaz ustawic zeby sie nie kolysala podczas chodzenia (i jakie komendy)?
2. Czy mozna wylaczyc "chwilowe przechylanie sie w bok" postaci po wykonaniu skoku (i jakie komendy)?
3. Jak zmniejszyc detale ? to podstawowe pytanie, ale chodzi mi o to zeby miec jak najwiecej rzeczy powylaczanych, aby zaoszczedzic pare fps, i jak wlaczyc wogole zeby pokazywal fpsy
4. Czy potrzebuje czegos oprocz najnowszej wersji CSa i patcha ? trzeba sciagnac jakies specjalne oprogramowanie antycheaterskie?
5. Jaki tryb jest najczesciej grywalny i na jakich mapach ?

to na razie tyle, bardzo prosze o konkretne odpowiedzi

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by AlieneK on 24-10-2002 21:36:

Re: pytania od newbie..

Napisane oryginalnie przez Sniezek
z gory przepraszam za zasmiecanie ale mam kilka pytan zwiazanych z CSem jako ze dopiero dzis zakupilem HL :/
1. Czy mozna wylaczyc bron, zmniejszyc, albo chociaz ustawic zeby sie nie kolysala podczas chodzenia (i jakie komendy)?
r_drawviewmodel "0" - wy��czony widok broni
r_drawviewmodel "1" - w��czony widok broni

co do ko�ysania to chyba (ale chyba )
cl_bobcycle "0"

2. Czy mozna wylaczyc "chwilowe przechylanie sie w bok" postaci po wykonaniu skoku (i jakie komendy)?
eee nie wiem osohosi :/

3. Jak zmniejszyc detale ? to podstawowe pytanie, ale chodzi mi o to zeby miec jak najwiecej rzeczy powylaczanych, aby zaoszczedzic pare fps, i jak wlaczyc wogole zeby pokazywal fpsy

gl_max_size "128" nizej nie dawaj bo czasem moze ci wykryc jako czit (co to tych 128 to raczej mozna - standardowo jest 256)

gl_picmip "2" - 2 to chyba maxymalna wartosc, ale tez chyba....nie polecam bo wszystko jest straszniee rozmyte ...najlepiej 0 lub 1

gl_playermip "2" - podobnie co wyzej. tylko, ze dotyczy modelow graczy...roznica dla oka jest widoczna z bliska a i tak niewielka, wiec polecam (a FPSy chyba dodaje )..."0" standarsowo

mp_decals "0" - to chyba dotyczy diur po kulach ale nie wiem...

jeszce chyba
mp_maxshels "0" to do �usek ...nie jestem pewien co do tego mo_ moze byc cl_ nie pamietam

ustaw se
fps_max "100"

zeby bylo widac ilosc FPSow wpisz
cl_showfps "1"

mozesz tez
net_graph "3" (jest jeszce 1 i 2, ale 3 najlepsze)
do pozycji jest
net_graphpos "2" - na srodku


jeszce jest jedna rzecz dla FPSow...wej� do opcji karty graficznej i poszukaj opcji synchronizacji poziomej (a moze pionowej ??) i j� wy��cz ...jest na ten temat topik nizej - poszukaj) - to daje sporo FPS



4. Czy potrzebuje czegos oprocz najnowszej wersji CSa i patcha ? trzeba sciagnac jakies specjalne oprogramowanie antycheaterskie?

najnowszy patch to CS 1.5 i HL1.1 (jakos tak)
nic antycziterskiego nie potrzebujesz (wszystko jest po stronie serwera)

5. Jaki tryb jest najczesciej grywalny i na jakich mapach ?

najcz�ciej do de_ na aztecu, dust2. dust, prodigy, cbble (mapy ligowe)

to na razie tyle, bardzo prosze o konkretne odpowiedzi
alez prosze bardzo

tylko pamietaj ze:
nie kampic
nie czitowac
grac teamowo
nie TKowac
nie strzelac po swoich
nie przeklinac
itp, itd, etc blablabla



btw: w miare czesto aktualizowana wersje mojego cfg'a masz -tu-

__________________
gg: 1854672 | blog | http://kosz.fpp.pl | Kawa


Posted by mAJKiEL on 24-10-2002 23:59:

Nie sciagaj jego cfg bo jest po maxie lamerski
btw oplacalne bronie:
AWP
m4a1
Ak47
mp5
dezert eagle
USP
Stayer AUG
Commando
knife

reszte broni mozesz raczej niebrac pod uwage chyba ze chesz sie pobawic...

i prosze pocwicz njapoerw z botami zanim wjedziesz na server (albo z kumplami na lanie) bo ja od poczatkujacych sorry ale dostaje nerwicy


Posted by [SPECNAZ]Smirnoff on 25-10-2002 10:16:

tryb w CS jast tylko jeden.......CT kontra T.....team play, kt�rego i tak nie mozna znale�� ostatnio.


mapy to denny aztec, nudny jak flaki z olejem dust, w miare przyzwoity dust2, fajne inferno, nuke, train, italy, cbble, prodigy > to jest standard na wiekszosci polskich serwer�w.

__________________
Po co ?


Posted by Sniezek on 25-10-2002 14:27:

hmm...no dzieki za porady ale wyskakuje jakis error i nie moge sie polaczyc na server ..jakis net_socket..czy send czy cos takiego :///

hmmm wlasciwie to ten blad juz nawet nie wyskakuje, natomiast nie moge sie polaczyc z zadnym serverem :/ dosc czesto wystepuje komunikat Lan servers are for local... connection class (C) czy cos takiego, tez nie wiem co to oznacza :/
czy ktos moglby mi pomoc ? bardzo bym chcial w koncu zagrac w CSa

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by mAJKiEL on 26-10-2002 04:56:

hmm bo musisz wlezsc na online a nie lan (internet games) i musisz miec orginalny cd key zeby sie gdzie kolwiek podlaczyc...


Posted by Sniezek on 26-10-2002 07:18:

tak tez robie, taki tez mam :>

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by MaxiM on 02-11-2002 02:17:

Talking WAZAAAA!!!

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
tak tez robie, taki tez mam :>


Sniezek przyjacielu z UrT Milo widziec kolejnego nawroconego Czyzby za moim przykladem? No nie wazne, w kazdym razie fajnie cie widziec na scenie CS

__________________
� r3surrection team - www.r3surrection.net �


Posted by szinbeth on 03-11-2002 14:27:

zmniejszenie ilosci detali lepsz szybsza animacja itakie tam:

gl_playermip 2 0 Zmienia jako�� modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie dzia�ania CS.

max_smokepuffs 0 30 Ustala maksymaln� ilo�� "dymk�w" pojawiaj�cych si� po uderzeniach kul.

max_shells 0 30 Ustala maksymaln� ilo�� widocznych �usek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.

fastsprites 1 0 Zmienia jako�� dymu z granat�w. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy p�przezroczystym(!) dymie.

fps_max 50 72 Maksymalna liczba klatek na sekund�. Ni�sze ustawienie zmniejsza obci��enie procesora.

mp_decals 20 300 Maksymalna ilo�� wy�wietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie dzia�ania gry.
hisound 0 1 Zmniejsza jako d�wi�ku, jednocze�nie przyspieszaj�c dzia�anie gry.

loadas8bit 1 0 Podobnie jak "hisound" zmniejsza jako�� d�wi�ku (do 8bit).

bgmvolume 0 1 Wy��cza CD Audio.

gl_smoothmodels 0 1 Wy��cza wyg�adzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).

gl_round_down 1 3 Zmienia wyg�adzanie tekstur (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).

gl_picmip 2 0 Zmienia jako�� tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza dzia�anie gry, ale drastycznie pogarsza grafik�.

zalecane wartosci to te pierwsze cyferki a te drugi to default
dane zaczerpniete z www.counter-strike.pl


Posted by c35 on 05-11-2002 09:31:

First Person Perspective

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
hmmm wlasciwie to ten blad juz nawet nie wyskakuje, natomiast nie moge sie polaczyc z zadnym serverem :/ dosc czesto wystepuje komunikat Lan servers are for local... connection class (C) czy cos takiego, tez nie wiem co to oznacza :/
czy ktos moglby mi pomoc ? bardzo bym chcial w koncu zagrac w CSa



chodzi tu o to, ze w tym momencie, akurat jest wlaczony sv_lan.. przez ta komende na serwa moga wejsc tylko ludzie, ktorzy sa w lanie z serwerem.. (tj. np w kafejkach)

nie ktorzy maja slabe lacza w cafe dlatego stawiaja serwa i zostawiaja na stale sv_lan 1 zeby nikt nie mogl z zewnatrz wejsc, bo bedzie mial ping "albo i jeszcze wiekszy"

a czasem poprostu wlaczaja sv_lan po to, zeby moglo w tym samym czasie grac kilku kolesi z 1 cafe (w ktorej stoi serwer) na jednym cd-keyu..


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 07:54.