FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=16)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9241)


Posted by d4 on 12-12-2002 13:00:

Transparent water

Do quake1 mam ale chciałbym dorwać patcha aby tam mapki przebobić aby miały ładną przezroczystą wodę. Nie chodzi mi o ustawianie w konsoli, bo wiem, że też tak można, ale wolno łazi mi wtedy. Ale mi chodzi o zpatchowanie mapek.

Patch dla:
QUAKE MISSION PACK #1 SCOURGE OF ARMAGON
QUAKE MISSION PACK No. 2 DISSOLUTION OF ETERNITY


Ma ktoś?

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by misyu on 12-12-2002 15:45:

Chodzi Ci wolno, bo trzeba jeszcze raz przevisowac mapki kompilatorem obslugujacym transparent water. I w ogole trzeba wiele innych rzeczy zrobic, ale jako ze niespecjalnie interesowal mnie temat visowania map, ktore widze tylko okazyjnie raz do roku, przeto nie wiem.

Potrzebne Ci jest, na ten przyklad, wqbsp256 wraz z zrodlami mapy. Tak, to jest kompilator BSP, a nie VISa. Byc moze potrzebny Ci bedzie rowniez i plik prt, ktorego nie posiadam zem. Byc moze nie bedzie Ci ten plik potrzebny, jesli wykona sie jakies zmyslne tricki, na ktorych ma wiedza sie konczy, wiec byc moze raczej nie bede mogl pomoc.

Owoz, jesli jest tak, jak mowie, mozesz rowniez uzyc wielu innych kompilatorow. Na ten przyklad mozesz skorzystac z roznej masci treeBSP, havocBSP, txBSP, jak rowniez wszelkiej masci najprzerozniejszych visow.

A jesli wszystko rozwiazesz pomyslnie (i dasz gotowe rozwiazanie gawiedzi zadnej ciekawej wiedzy) to bedziesz mial przezroczysta wode.

Owoz, jesli jednak nie rozwiazesz niczego pomyslnie, nie pozostanie Ci nic innego, jak albo nacieszyc sie nieprzezroczysta woda, albo przezroczysta, acz wolna dzialajaca, albo grac w roznej masci wszelakie inne kolorowe gry, ze wymienie AvP, Quake, Unreal i wiele innych, ktorych nazw nie posiadlem zem.

Pozdrawiam serdecznie.


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 16:29.