FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9560)


Posted by sYs|yavor on 08-01-2003 21:32:

Do czego sluzy CC?

?


Posted by sYs|.daveron. on 08-01-2003 23:06:

Skoro Ty nie wiesz yav to skad my mamy wiedziec?


Posted by sYs|yavor on 08-01-2003 23:11:

Pytanie nie zawsze sklada sie ze slow... :-)


Posted by sYs|Piotrusek on 09-01-2003 06:39:

heh, oczywiscie ze z cc nalezy korzystac, od razu ladnie sie widzi skad nadchodza HO albo capperzy Dlatego wazne jest zniszczenie na poczatku sensora

__________________
BOOM


Posted by GORA on 09-01-2003 10:08:

ta , ja tego uzywam czesto. Do rozstawiania turretow i patrzenia gdzie mi brakuje zasiegu; dodatkowo sluzy mi do nadawania komend (zapsutych urzadzen , informacja skad nadchodza wrogowie) i zmiany nazwy waypointow jesli je stawiam.Czesto nieraz wsiadam za stery wiezyczki bazowej (jesli widze nie strzela do odleglych stojacych obiektow.


Posted by GORA on 09-01-2003 10:09:

ah duzy sensor jest latwo zniszczyc, dlatego wiem ze jesli zostanie zniszczony to i tak go nikt nie naprawi wiec w okolicy duzego stawiam male puls sens..


Posted by Pajda on 09-01-2003 16:49:

Nie wiem jak wyglada to w online ale imo bez tego by sie nie dalo grac ;P A przynajmniej jezeli gra dobry zespol to brak cc bedzie go ograniczac. Przeciez cc jest jedna z ciekawszych rzeczy w T2... (imo)

__________________
Oderint, dum metuant.


Posted by sYs|yavor on 09-01-2003 17:10:

Da sie, da sie. Zreszta sa sytuacje, gdy CC wrecz przeszkadza lub utrudnia reakcje na dzialania przeciwnika (np. na Katabatic gdy wlaczasz go, a capper atakuje ze shrike'a - zanim wylaczysz CC i zorientujesz sie w sytuacji, flagi dawno nie ma...).

A co do ciekawych rzeczy, CC z pewnoscia do nich nie nalezy. Jest jedynie uzyteczny, a i to niekiedy i w pewnych okreslonych warunkach (rozstawione sensory lub dzialajace sensory glowne). Dla mnie ciekawe jest bogactwo taktyk oraz fakt, ze sa takie momenty, w ktorych mam wrazenie, ze panuje jedynie nad 20% tego, co sie dzieje w moim najblizszym otoczeniu. Polecam przezycie na pozycji chasera zsynchronizowanego ataku trzech HO i trzech capperow na flage na Feign, przy jednoczesnej obronie bazy przez kilku wlasnych graczy... Wowczas moj biedny zmanierowany utkiem refleksik i orientacja ledwo na ogarniecie tych 20% wystarczaja...


Posted by Pajda on 09-01-2003 23:27:

wlasnie cc imo po to jest zeby przy porzadnej sieci sensorow moc wszystko dobrze koordynowac i lepiej wspoldzialac... szczegolnie na wiekszych mapach przy wiekszej ilosci osob... np. katabatic przy nierealnej dla nas ilosci 32vs32 chociaz to imo by bylo bardzo potrzebne...
na malych mapach np. riverdance to rzeczywiscie jest z deka malo przydatny

ale ofkorz pisze wszystko teoretycznie

__________________
Oderint, dum metuant.


Posted by sYs|yavor on 09-01-2003 23:40:

32v32 to taka nierealna? Ile ma jeden z popularniejszych serwow z Katabatikiem nonstop, blueyonder? 40? czy ostatnio zwiekszyl do 48? W 76 osob tez mi sie zdarzalo grac... Ech, Barrysek Megagamsik...


Posted by Pajda on 10-01-2003 06:00:

Przepraszam nie jasno sie wyrazilem - chodzi mi oczywiscie o zgrane zespoly czyli klany. Klanowka 32x32 szczegolnie dla pl T2 chyba nie jest codziennoscia.

__________________
Oderint, dum metuant.


Posted by sYs|Piotrusek on 10-01-2003 06:50:

Ech, ale cc przydaje sie bez wzgledu na to ile osob gra. Jak jestes chasserem albo farmerem to naprawde bardzo pomaga.

edit: capperom tez pomaga czasami... widac na jakich pozycjach partnerzy sa.

__________________
BOOM


Posted by sYs|yavor on 10-01-2003 09:23:

Tia, klanowka 32v32 to definitywnie niecodzienna rzecz...


Posted by YZK on 02-02-2003 12:51:

a co to jest CC ?


Posted by GORA on 02-02-2003 13:03:

CC = Command Center wlacza sie klawiszem C (domyslny klawisz)

__________________


Posted by Enigmus on 12-02-2003 21:37:

dla mnie cc jest bardzo przydatne na kazdej mapie.
uzywam go kiedy chce sobie zaznaczyc pojazd po zejsciu z niego. beacony nie wystarczaja. pojazd moze odleciec lub ktos moze go ukrasc.

oprocz tego korzystam z cc kiedy ktos z mojej druzyny nie chce, lub nie ma czasu krzyknac "help", a ja chce go miec caly czas na oku.
(czesto to robie kiedy podejrzewam kogos o TK)

poza tym, dzieki cc mozna sobie latwo planowac trase ataku, bez rozkladania beaconow, ktore wrog moze zniszczyc.

ogolnie, jestem tworcom gry bardzo wdzieczny za cc, lecz nie moge tego tutaj wyrazic, z powodu ograniczonego wyboru w tejze ankiecie...

__________________
As game journalists, we are the keepers of the flame, the true believers, the chosen few brave enough to keep the moron in oxymoron.
-- Robert Coffey, Computer Gaming World


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 06:57.