FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9828)
SDI a trybsony
Wczoraj ze Scorem wykonaliśmy mały eksperyment: Sprawdziliśmy czy da się grać we dwóch na jednym łączu SDI w naszą ulubioną gre. Wybiki były zaskakująco fenomenalnie zaje*****biste - ping na blueyonder: 180 na każdym kompie. I niech nikt nie mówi, że SDI jest cienkie i nie nadaje sie do gry!
__________________
SDI jest bardzo dobrym i stabilnym rozwiazaniem, o ile jest podpiete do sensownego sprzetu w TPSA. Steel moze cos na ten temat powiedziec... Chlopak mial nieszczescie trafic ze swoim SDI do routera, o ktorym powiedzieli mu, ze ma zbyt malo pamieci. Efekt koszmarny: pingi horrendalne, packet loss.
Tymczasem u siebie w chatce mam SDI i mam mozliwosc porownania go z efektami uzyskiwanymi na polpakowym laczu 2 mbity w redakcji. I co? I nico. Gora 20 ms roznicy, przy czym przecietnie kolo 10 ms, a na serwerach zagranicznych nie jestem w stanie zauwazyc zysku z gry na laczu 2 mbity.
NO, masz racje- to nie szybkość łącza decyduje o pingu, jednakśe ma na niego wpływ (te 5Kb musi być przesłane, bo jak nie to można sobie pomażyć o dobrym graniu) jednakże zwykłe statsy (kiedy gram sam) są identyczne- taki sam ping (dzisiaj był nawet większy, i jak zwykle packet loss= 0%
A na servku do którego podpięte jest SDI mam linucha z zainstalowanym Shaperdem do dzielenia łącza po równo. KaZaA i inne badziewie tego typu było wyłączone podczas gry.
Najgorsze, ze Ci ktorzy maja koszmarne warunki na SDI raczej duzych nadzieji na poprawe nie moga miec :P Ja np. zawsze mialem na SDI sliczne pingi tymczasem od ponad pol roku sa 200-300 skaczace... Gdzie lezy wina ? Lokalne staaare routery ericssona pod ktore sa hisy podpiete nawalaja przy wiekszym obciazeniu i zeby bylo smieszniej... tpsa nie ma zadnego innego sprzetu, ktorym by mogla je zastapic. Szczegolnie, ze ma spory zapas tych jeszcze.
__________________
Oderint, dum metuant.
ja tez mam sdi i gra sie mi dobrze !!! na poczatku mialem problemy pod winem 98 se bo co pewien czas mialem zwisy lacza ale po postawieniu serva na fresco wszystko minelo pozatym pingi spoko byly i wczesniej lecz te zwisy byly wq.......e ! teraz gadam na TeamSpeaku z 3 osobami czy 4 i gram w tryby i zero lagow
__________________
Śmierć to tylko początek .........
Ja chcialbym miec chodzby najbardziej schrzanione SDI - byle SDI. A mam modem
-------------------------
oftopic
wicie ze moja mapa chodzi na 3 serwerach - nawet sam nie wiedzialem
http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=3069
To trzeba było łącze sobie kupić, a nie na motorek ciężko uzbieraną kase wydawać!
PS mapk już się ściąga
>wicie ze moja mapa chodzi na 3 serwerach - nawet sam nie
>wiedzialem
Ql :-) Kiedy nastepna?
ma jedna wade. Pulap jest 900 metrow. jesli jakis dobry pilot bombowca razem z bomardierem walna marker na vehicle station i wzniosa sie na 900 metrow i beda pusczzac bomby pojedynczo co 2 sekudny i zaden shrike sie nie zorientuje to mozna tak bombardowac do konca mapy, i co potem ????. Zadne missile launcher nie pomoze. Vehicle disabled do konca gry
.
__________________
. Ta mapa jest tak ogromna ze mi na athlonie 1.4 skacze
. Co bedzie jesli bedzie 30 chlopa. ?
__________________
To masz farta że ci działa- u mnie wiesza się w połowie "Lighting mission"
mapa ma cholerne wymogi... ale cos za cos
>Ql :-) Kiedy nastepna?
Jak powstanie to nie prędko
>To trzeba było łącze sobie kupić, a nie na motorek ciężko uzbieraną kase wydawać!
CO!!! Uwielbiam trybsy ale od mojej Hondy nawet 2MB/s mnie nie odciagna
Swietna mapa jakos mi sie czasy Duka przypominaja ja na niej gram.Szkoda ze z botami nie mozna...;(
botgraph zajmuje ok. 8-30mb
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:45.