FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=16)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9835)


Posted by Thunderbolt on 07-02-2003 17:04:

Program do map

poszukuje program do robienia map w pelnej wersji z gory dziekuje


Posted by Sahasrara on 08-02-2003 10:12:

www.quark.ac.pl


Posted by Thunderbolt on 08-02-2003 14:26:

a istnial kiedys taki edytor jak "dethmatch maker" ktory byl ponoc oficjalnym edytorem. gdzie takim moge znalesc


Posted by Sahasrara on 08-02-2003 15:14:

Wypluj te słowa! DM Maker to SYFFFF. Quark jest od niego 1000 razy lepszy, a przy tym dośc prosty, pewnie o to ci chodzi.


Posted by on 08-02-2003 23:20:

imo quark smierdzi, poszukaj sobie worldcrafta. Najlepiej zagadaj do misia to Ci moze podesle albo gdzies upchnie...


Posted by misyu on 23-02-2003 11:13:

Jestem slawny


Posted by SzakaL on 02-03-2003 20:09:

Lepiej ściągnij sobie GTK radianta 1.2.11 (+update do 1.2.12), kompilatory i definicjons do Q1.
Ściągnąć wszystko można z
ORG'a .
Jest dużo łatwiejszy w obsłudze od Quark'a, Worldcraft'a itd.


Posted by misyu on 20-03-2003 21:34:

Speak for yourself.

Pracowalem duzo w Radiancie i w Worldcrafcie (wlasciwie: Hammerze).

I nie potrafie uzyskac takiego speeda w QR, jakiego mam w Ham.


Posted by [FPP]MaTi on 27-03-2003 11:51:

Talking

Right! Hammer r0X! Hammer 1s D4 beST! Robilem mapke w Radiancie i kapa wychodzila. Jedyna fajna opcja to te curves Z Hammer'em do grobu

__________________
Co będzie jak mnie nie będzie!


Posted by [FPP]MaTi on 27-03-2003 11:52:

A co z Qoole? QuArK'iem? WorldCraft'em z bugami itp. To sa dobe edytory ale i tak Hammer r0X!

__________________
Co będzie jak mnie nie będzie!


Posted by misyu on 27-03-2003 17:50:

Wszystkie edytory maja bugi, a najwiecej Quark.

Hammer zbyt wielu upierdliwych bugow nie ma, poza camerabug, miazdzace jest za to zabugowanie najbardziej z******go kompilatora bsp, czyli, tfu, tfu, dubsp.

Wlasciwie to Worldcraft > Hammer, bo mozna na tym pierwszym uzywac wszystkich kompilatorow, ktore dadza rade kazdej mapie (bsp havoca, bengta jardrupa itd.). Niestety, w WC nie ma texture lock przy obracaniu bryl :E
A w starym WC nie dziala zaznaczanie w 3dview na starych sterownikach do sil G.


Posted by fajnygosc on 27-03-2003 18:40:

Jak kiedys zrobilem mape to jestem fajny?
Aha misiu czemu po skompilowaniu, podczas gry przedmioty znikaja z daleka ??

__________________
jestem vipem pokaz cipe


Posted by misyu on 27-03-2003 22:36:

Bonus item fell?
Za blisko przy scianie, lub w scianie.

A jak wszystkie sa, ale znikaja, jak sie odpowiednio obrocisz- nie masz visa, lub mapa jest zbyt visozerna (vide: Xmastree)


Posted by [FPP]MaTi on 28-03-2003 10:42:

Czasami tez WC przesuwa przedmioty w dol i w lewo o chyba 16, czy 32. Nie wiem czego to jest wina ale chyba .fgd! Aha! MisYu - co to za bledy w dubsp? I wiesh ze czsami onelite robi taki bug ze mapa sie nie uruchamia - pisze ze jest "sm" a mialo byc "}". Dziwne...

__________________
Co będzie jak mnie nie będzie!


Posted by SzakaL on 31-03-2003 09:59:

To przesuwanie to nie przez programy ani przez q.
Zmieńcie kompiltatory (szkoda że nie ma q3map2 dla innych quakoe'ow). Czasami przez kompilatory znikają ściany, przesuwają się przedmioty, itd. Spróbójcie zrobić na -full vis, czy będzie to samo?
Co do programów i tak gtkR rulez, choć i tak każdy ma inne przyzwyczajenia, mi się z gtk pracuje najlepiej (powinni zrobić w gtk wbudowany edytor do innych quakow, nie tylko do rtcw, sof, jk, itd. razem z kompilatorami, entitiesami). Choć i tak robię mapki do q3.


Posted by misyu on 03-04-2003 08:35:

Szakal, nie znasz sie.
Chocbys nie wiem przez jakiego visa/bsp przepuscil Xmastree, itemy zawsze beda znikac, bo to jest specyfika engine Q1, ktore wymieka na otwartych przestrzeniach.

A przesuwanie itemow (o 32) to wina WC/Hammera, jak mniemam. W sumie niegrozny blad.

Nie wiem o bledach onelite, nie bawilem sie w custom stuff od roku.
Co do bledow dubsp to nie chce mi sie ich wymieniac, prawdopodobnie wkrotce sam sobie zrobie misbsp (flaki treebsp + converge) :E


Posted by [FPP]MaTi on 03-04-2003 12:26:

Mmmm... MisBSP? Ustaw "tjunc" na "1" bo ostra afera byla z MatSP1 czy MatDM4 - nie pamietam MisYu nie przejmuj sie - to tylko mapper q3

__________________
Co będzie jak mnie nie będzie!


Posted by [FPP]MaTi on 03-04-2003 12:29:

First Person Perspective

Aaaa. ALe mam chamskie bugi na matsp2 :/ Dzisiaj jeszcze beda screeny ze skyboxem i nowe "komnaty"

__________________
Co będzie jak mnie nie będzie!


Posted by SzakaL on 04-04-2003 17:33:

ano, do q3


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 21:47.