FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=16)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9835)
Program do map
poszukuje program do robienia map w pelnej wersji z gory dziekuje
a istnial kiedys taki edytor jak "dethmatch maker" ktory byl ponoc oficjalnym edytorem. gdzie takim moge znalesc
Wypluj te słowa! DM Maker to SYFFFF. Quark jest od niego 1000 razy lepszy, a przy tym dośc prosty, pewnie o to ci chodzi.
imo quark smierdzi, poszukaj sobie worldcrafta. Najlepiej zagadaj do misia to Ci moze podesle albo gdzies upchnie...
Jestem slawny
Lepiej ściągnij sobie GTK radianta 1.2.11 (+update do 1.2.12), kompilatory i definicjons do Q1.
Ściągnąć wszystko można z
ORG'a .
Jest dużo łatwiejszy w obsłudze od Quark'a, Worldcraft'a itd.
Speak for yourself.
Pracowalem duzo w Radiancie i w Worldcrafcie (wlasciwie: Hammerze).
I nie potrafie uzyskac takiego speeda w QR, jakiego mam w Ham.
Right! Hammer r0X! Hammer 1s D4 beST! Robilem mapke w Radiancie i kapa wychodzila. Jedyna fajna opcja to te curves Z Hammer'em do grobu
__________________
Co będzie jak mnie nie będzie!
A co z Qoole? QuArK'iem? WorldCraft'em z bugami itp. To sa dobe edytory ale i tak Hammer r0X!
__________________
Co będzie jak mnie nie będzie!
Wszystkie edytory maja bugi, a najwiecej Quark.
Hammer zbyt wielu upierdliwych bugow nie ma, poza camerabug, miazdzace jest za to zabugowanie najbardziej z******go kompilatora bsp, czyli, tfu, tfu, dubsp.
Wlasciwie to Worldcraft > Hammer, bo mozna na tym pierwszym uzywac wszystkich kompilatorow, ktore dadza rade kazdej mapie (bsp havoca, bengta jardrupa itd.). Niestety, w WC nie ma texture lock przy obracaniu bryl :E
A w starym WC nie dziala zaznaczanie w 3dview na starych sterownikach do sil G.
Jak kiedys zrobilem mape to jestem fajny?
Aha misiu czemu po skompilowaniu, podczas gry przedmioty znikaja z daleka ??
__________________
jestem vipem pokaz cipe
Bonus item fell?
Za blisko przy scianie, lub w scianie.
A jak wszystkie sa, ale znikaja, jak sie odpowiednio obrocisz- nie masz visa, lub mapa jest zbyt visozerna (vide: Xmastree)
Czasami tez WC przesuwa przedmioty w dol i w lewo o chyba 16, czy 32. Nie wiem czego to jest wina ale chyba .fgd! Aha! MisYu - co to za bledy w dubsp? I wiesh ze czsami onelite robi taki bug ze mapa sie nie uruchamia - pisze ze jest "sm" a mialo byc "}". Dziwne...
__________________
Co będzie jak mnie nie będzie!
To przesuwanie to nie przez programy ani przez q.
Zmieńcie kompiltatory (szkoda że nie ma q3map2 dla innych quakoe'ow). Czasami przez kompilatory znikają ściany, przesuwają się przedmioty, itd. Spróbójcie zrobić na -full vis, czy będzie to samo?
Co do programów i tak gtkR rulez, choć i tak każdy ma inne przyzwyczajenia, mi się z gtk pracuje najlepiej (powinni zrobić w gtk wbudowany edytor do innych quakow, nie tylko do rtcw, sof, jk, itd. razem z kompilatorami, entitiesami). Choć i tak robię mapki do q3.
Szakal, nie znasz sie.
Chocbys nie wiem przez jakiego visa/bsp przepuscil Xmastree, itemy zawsze beda znikac, bo to jest specyfika engine Q1, ktore wymieka na otwartych przestrzeniach.
A przesuwanie itemow (o 32) to wina WC/Hammera, jak mniemam. W sumie niegrozny blad.
Nie wiem o bledach onelite, nie bawilem sie w custom stuff od roku.
Co do bledow dubsp to nie chce mi sie ich wymieniac, prawdopodobnie wkrotce sam sobie zrobie misbsp (flaki treebsp + converge) :E
Mmmm... MisBSP? Ustaw "tjunc" na "1" bo ostra afera byla z MatSP1 czy MatDM4 - nie pamietam MisYu nie przejmuj sie - to tylko mapper q3
__________________
Co będzie jak mnie nie będzie!
Aaaa. ALe mam chamskie bugi na matsp2 :/ Dzisiaj jeszcze beda screeny ze skyboxem i nowe "komnaty"
__________________
Co będzie jak mnie nie będzie!
ano, do q3
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 21:47.