FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9932)


Posted by sYs|yavor on 18-02-2003 00:27:

Ile czasu powinna trwac mapa na klanowce

Pytanie jak w tytule. Na ile - znajac Tribes 2 - szacujecie optymalny czas grania jednej mapy w czasie KLANOWKI?


Posted by sYs|yavor on 18-02-2003 11:46:

A moge poprosic o jakies uzasadnienie?


Posted by JAKuS on 18-02-2003 12:22:

iha ;]

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
A moge poprosic o jakies uzasadnienie?


Daje glos na 15 min.
Ciekawie by mecz wygladal ... krotkie dema by byly ;p.

__________________
http://www.tribes.fn.pl


Posted by sYs|yavor on 18-02-2003 12:56:

To ja sobie z glosowaniem i komentarzem poczekam, az pare osob sie wypowie... Mam bowiem ochote przeforsowac w ladderze mecze o nieco innej dlugosci niz obecna i jestem w stanie dosc konkretnie to uzasadnic.


Posted by $corcerer on 18-02-2003 14:44:

30 min- mo�na wtedy jako� rozwin�� skrzyd�a, chocia� czasami prowadzi to do hekatomby klanu s�abszego .....

__________________


Posted by remiq on 18-02-2003 16:18:

30 min. Jako� inne opcje to dla mnie zbyt kr�tko. Chocia� musz� przyzna�, �e w �adn� klan�wk� w T2 nie gra�em.


Posted by savko on 18-02-2003 17:20:

15 minut

Te� w �adna nie gra�em, ale zak�adaj�c, �e klan�wka stresuje dwa razy bardziej ni� zwyk�e granie na publiku, d�u�ej ni� kwadrans mo�e by� szkodliwe dla zdrowia.


Posted by sYs|Piotrusek on 18-02-2003 17:59:

mi sie wydaje ze gramy po 20min mapka Ale nie jestem pewien, bo moze 25. W kazdym razie wolalbym grac 30min bo mozna nie dosc ze wiecej pograc to i czas na wprowadzenie zmian taktycznyych jest

__________________
BOOM


Posted by YZK on 18-02-2003 18:12:

30 min
mapki sa pewnie duze, graczy w jednej druzynie tez pewnie duzo, zeby wypracowac dobra akcje potrzeba czasu
krocej to tak jakby grac w UT klanowke tdm 2 min, wygrywa ta druzyna, ktora miala lepszy respawn


Posted by Pajda on 18-02-2003 22:21:

A ile jest teraz ?
Nie wiem imo 30min bylo by ok. W koncu to calkiem spora gra. Imo nawet mozna by 45min dac na mape to by sie gracze sie bardziej meczyli ;) Bardziej by normalny mecz sportowy przypominalo i podczas kilku mapowych rozgrywek wymagalo zmian + wytrzymalosci.

W kazdym razie ponizej 20 to imo raczej smiech ;P Co jak co ale zeby klanowka T2 trwala krocej niz UT to jakos sie nie je.

__________________
Oderint, dum metuant.


Posted by sYs|yavor on 19-02-2003 00:13:

Teraz jest 20 minut. I wlasnie chce zrobic mala rewolucje. Przyczyna jest nastepujaca:

W T2 mozna przyjac bardzo rozmaite taktyki walki. Kazda z druzyn ma swoja. Prawodpodobienstwo, ze moja druzyna ma taktyke optymalna wobec taktyki przeciwnika jest wlasciwie zerowe. Liczba taktyk jest tak duza, a dzialania przeciwnika w skali mapy tak trudne do uchwycenia, ze ok. 5 minut meczu mija, zanim czlowiek wypracuje sobie poglad na sytuacje. Teraz mozliwe sa dwa warianty:

a) moja taktyka jest ok, to oni sie pomylili. QL

b) moja taktyka nie jest ok.

Przypadek drugi boli, bo team jako team moze byc lepszy, a przegrywa gdyz przypadkiem przeciwnik wybral z wielu taktyka akurat te, przy ktorej nasza sie nie sprawdza. Jak wspominalem, w 5 minucie wiadomo, co i jak. Tyle, ze przeciwnik majac dobrana taktyke jest w ofensywie. Zanim sie go odepchnie, mija kolejnych 5 minut. Kolejne 5 minut moja druzyna realizuje nowa taktyke-antidotum. Czesto efekt jest opozniony o kilka minut. Gdy to podsumuje wychodzi, ze przy 20 minutach bardzo trudno o globalna zmiane taktyki w odpowiedzi na akcje przeciwnika. Chodzi mi tu szczegolnie o taktyki z przesunietym w czasie efektem oddzialywania. Po prostu nawet zdajac sobie sprawe z bledu juz w 5 minucie odparcie przeciwnika, przygotowanie i realizacja taktyki oraz jej efekt tak sie przeciagaja, ze... mecz sie konczy. Dlatego jestem za 30 minutami, gdyz wowczas bedzie wieksze pole do popisu jesli chodzi o strone taktyczna meczy.


Posted by Qter Horda on 22-02-2003 15:05:

NIc dodac nic ujac glosowalem na 30 minutek. Jeszcze jest jedna rzecz dosyc wazna. Wchodzi sie w klimat bitwy czasami czlowiek wpada na klanowke z miasta z wywalonym ozorem. w czasie pierwszych 5 minut gra sie calkiem calkiem ale wiadomo daleko od idea�u bez rozgrzewki a 5 minut przy 20 meczu to tak jakby kosztkasz zchrzanil jedna kwarte ups. 30 jest dobrym pomyslem.
daje rozwinac skrzyd�a.


Posted by sYs|yavor on 22-02-2003 16:39:

Akurat brak czasu na rozgrzewke to chyba nie najlepszy argument


Posted by Qter Horda on 22-02-2003 19:07:

Yavor bez jaj co nie wszyscy moga pograc przed meczem takie �ycie


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 14:03.