FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9942)


Posted by sYs|yavor on 19-02-2003 14:45:

Cos dla fascynatow...

...czyli ploteczka. Sierra szuka wykonawcy Tribes 3 i podobno dogaduje sie z firma bedaca czolowym producentem gier 3D, ktorej wybor mialby stanowic spore zaskoczenie dla graczy.

Obstawiamy?

Moze... e... Juz wiem!

Blizzard


Posted by Gorefest on 19-02-2003 21:31:

Talking

Mogliby oddać pomysł Dice - tym którzy zrobili Battlefield'a - skoro jego nie skopali to dlaczego mieli by skopać Tribes 3?
Aha yavor sorry za mały off-topic ale gupio mi było zakładać nowy - wiem że na to forum zaglądasz najczęściej
Słuchaj powiem szczerze - nie kupiłem numeru ŚGK o robieniu filmików z gier , a mam straszny apetyt na małego movie'ka z Battlefielda - pewnie na ten konkurs filmowy się nie załapię ale może ktoś go kiedyś doceni (jak go zrobię)... mam już pomysł , wiem jak go zrealizować , ale chcę się jeszcze dowiedzieć jak to nagrać ... czy TV out jest jedynym rozwiązaniem? Co prawda mam go ale bez kabelka którym bym go połączył z video...znalazłem jakiś program Fraps ale straszny shit - giera przy nim cholernie tnie ale co gorsza nie ma dźwięku - wiem że w T2 to cholernie łatwe - jest opcja nagrywania dema , niestety Bf takiego bajeru nie ma (wiem wiem wyższość T2 )


Posted by remiq on 19-02-2003 22:02:

Dice? Nigdy w życiu. Inaczej nie doczekamy się serwera linuksowego nigdy w życiu, czyli mało serwerów, będzie kiepska odporność na laga.
Twórcy T2 byli by najodpowiedniejsi. Tylko tą Sierre trzeba by było zmienić ;-)


Posted by sYs|yavor on 19-02-2003 22:14:

Bym sie nie pogniewal gdyby T3 robilo id Software :-P O ile naturalnie Carmack zerknalby do T2 zobaczyc, jak nalezy robic kod sieciowy

Co do BF - o ile wiem, jedyna metoda to Fraps...


Posted by JAKuS on 20-02-2003 14:20:

yhhhmm

Ja chce Dynamix.

Ale zanim wyjdzie T3 chyba dopiero w 2004.

A tak to tez chyba jestem za id Software ...ale czy to wazne, byle by byla lepsza od T2 i miala ladna grafe ;pp.

ciekawe jak sie rozwinie t3 w polsce.
pokazali by chociaz nowy wyglad spinfusora

Ja juz mam T3.........w moich snach

__________________
http://www.tribes.fn.pl


Posted by sYs|.daveron. on 20-02-2003 16:06:

yavor juz Ty sie o kod sieciowy nie martw bo technika w miejscu nie stoi . Porownaj sobie kod sieciowy UT a UT2k3. w UT2k3 nawet przy pingu 200 skutecznie mozna grac bronmi punktowymi.


Posted by sYs|yavor on 20-02-2003 23:32:

>w UT2k3 nawet przy pingu 200 skutecznie mozna grac bronmi
>punktowymi.

Wierze, ale daruje sobie sprawdzanie


Posted by savko on 21-02-2003 05:59:

A ja nie wierze. 200 ms to kupa czasu, wystarczy ze przeciwnik sie przesunie metr i nie trafisz. Juz na pingu 50 (lan) mialem problemy - dlatego uzywalem shotgana lub rakiet.

BTW : moze mi ktos dokladnie powiedziec jak dziala snajpa w T2? Czasem mam wrazenie ze ktos wlecial na gasnacy promien lasera i zginal.

errata: poprawilem shodgana na shotgana; sprobujcie sobie przeczytac to pierwsze


Posted by sYs|.daveron. on 21-02-2003 13:42:

savko jak chcesz to zainstaluj sobie UT2k3 i sprawdz pelno servow jest z insta gib. W takim UT masz przesuniecia z pingiem zerowym. W q3 strasznie rwie przy lossach na moim LAN sa straszne lagi choc ping 20 wiec pewnie masz cos ala moj cud.


Posted by savko on 21-02-2003 18:55:

Co to jest przesuniecie z pingiem zerowym?

Mam CDki UT2003 na polce, ale nie chce mi sie instalowac, z 1,5GB tego bylo chyba

Na LANie nie mam lossow, a raczej nie miale dopoki moj kochany provider nie zaczal switchy na huby wymieniac


Posted by Ulraunt. on 21-02-2003 20:35:

quote:
Napisane oryginalnie przez savko
Mam CDki UT2003 na polce, ale nie chce mi sie instalowac, z 1,5GB tego bylo chyba



2,5 GB !

__________________


Posted by sYs|.daveron. on 21-02-2003 21:01:

>> Co to jest przesuniecie z pingiem zerowym?

Przesuniecie z pingiem zerowym mozna zaobserwowac chyba tylko w UT .

Najzwyczajniej zdazaja sie sytuacje jak przy laggu - pozycja postaci jest blednie wyswietlana.


Posted by sYs|yavor on 21-02-2003 21:11:

Tia, i co ciekawe - gra "wie", gdzie jest przeciwnik (bo zalicza trafienie), tylko modul graficzny tego nie wie i uparcie twierdzi co innego... A taki efekt w programie to juz trzeba naprawde umiec osiagnac


Posted by savko on 22-02-2003 09:01:

> 2,5 GB !

Tyle miejsca to juz na pewno nie znajde.

> Najzwyczajniej zdazaja sie sytuacje jak przy laggu - pozycja postaci jest blednie wyswietlana.

No to chyba utrudnia granie niz ulatwia?


Posted by sYs|yavor on 22-02-2003 10:26:

To dostarcza niezapomnianych wrazen oraz tematow do dyskusji na forach... ;-)


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 01:58.