POLAND: TWC taktyki
Jako, że yavor leniu****e ja tym razem zrobię coś dla potomności i wymyślę przykładową i SUBIEKTYWNĄ taktykę. Oczywiście nie będzie ona dopasowana do ludzi jakimi dysponujemy, ewentualną adaptacją zajmnie się yavor . Ewentualnie zrobi swoją.
Mam pewne doświadczenie z TWC (friendlyclan dla EEF, grałem niezliczoną ilość scrimmów ). Moje sugestie:
Oczywiście zakładam grę 12v12, a nie 8 v 12 .
MINOTAUR:
_________
1 HD (base)
2 HD (flag)
1 L/AD wieża na zewnątrz
1 L/AD wieża wewnątrz
2 BlindSpammers na bunkier przeciwnika
2 BT na bunkier przeciwnika
3 HO (cap)
_________
Wiem, że w pierwszej chwili narzuca się Wam "za mało ataku". Jednak wbrew pozorom taki układ ABSOLTNIE wystarcza: przy 2 spamujących nieustannie bazę przeciwnika ludziach (inv postawić przed bunkrem i z ammopackiem nawalac, nudne ale konieczne) on jest praktycznie zaklinowany w bazie. Jeżeli do tego dochodzą skoordynowane ataki BT to ich baza jest wyłączona z obiegu i po pewnym czasie zostaje im tylko gra scoutami. Jeżeli ten cel uda się osiągnąc, wttedy niepotrzebna obrona (1 HD, 1L/AD) przechodzą na HO/CAP. Jeżeli nie, konsekwentnie prowadzimy taktykę. 3 HO w podziemiach powinny wystarczyć do porządnego nacisku (najlepiej jakbyśmy grali stroną gdzie można tym tunelem śmiesnym wejść tuż pod flagę przeciwnika). Co 5 minut jeden (wybrany) HO powinien przejść w LO i spróbować zabrać flagę górą, przeciwnik powinien być zaskoczonyy, gdyż wcześniej nacisk był tylko pod ziemią.
_________
BLUE MOON:
Heh, nie wypowiadam się na temat składów, powiem jedno: konieczna jest koordynacja ataku bombowca z atakiem cappera. Na tej mapie kiedy capper weźmie od tyłu flagę strasznie ciężko go dopaść.
Proponuję przeprowadzać ataki 2x bomber, angażujące jednorazowe 6 osób.
Bomber I:
2 nekkidy
1 HO/shield
Bomber II:
2 A/shield
1 HO/ shield
pierwszy bomber wyrzuca jugga na vpad przeciwnika, natomiast sam koordynując się z capperem pomaga w braniu flagi. drugi natoiast "zawiesza się" nad vpademn i bobarduje ile wlezie. następnie cała trójka wyskakuje i robi ładne bt wraz z juggiem z bombera I. 4 osoy powinny przełamać obronę vpada i zrobić niezy sajgon. Akcja powatarza się cyklicznie.
Pozostała szóstka ludzi wyglada tak:
1 HD (vpad)/Engineer
1 Hof
2 LD/chase
1 SO/SD
1 cap
Oba LD powinni być wyposażeni w snajpe i dobre pingi .
Takie są moje propozycje, co sądzicie?
__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|