Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Base vs classic
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Base vs classic

No wlasnie, co lepsze? Classic to, zdaniem weteranow T1, szybkosc, juggerzy zasuwajacy niczym shrike'i i mine-discing. Base to zdaniem milosnikow T1 wolna, nudna gra...

To teraz moze wypada toto skomentowac. Nie od dzis zauwazylem, ze czesto... nie chce mi sie grac w T2. Po prostu nie mam na to ochoty, bo gra wymaga ode mnie zbyt duzego zaangazowania, zbyt duzego wysilku, a ja chce sobie po prostu beztrosko popykac. Na dodatek w base wszystko zalezy od druzyny - znowu nie bede mial juggerow w teamie i bede musial robic za HO? Wiec odpalalem niekiedy UT, aby sobie niestresujaco popykac, ot, taka nawalanka, ktora robi sie juz calkowicie odruchowo, wiec zabawa przednia.

Wczoraj wpakowalem sie na dluzej na classica i musze powiedziec, ze mi sie podobalo. Pozno (czy raczej wczesnie) bylo, potrzebowalem czegos, co wymagalo jedynie reagowania a nie myslenia i harowy, UT zdeinstalowany (one way ticket :-P)... z desperacji wlazlem na classica i bylo... pieknie :-) O to chodzi: wejsc, popykac, nie stresowac sie za mocno, obojetnie jaki team i tak zabawa przednia. Po wczorajszych (czy raczej dzisiejszych :-))) ladnych paru godzinach musze powiedziec, ze classic bede odwiedzal czesto, wlasnie jako substytut UT.

Pare uwag: mine discing jest wzruszajacy :-P Musze to pocwiczyc, zaluje jedynie, ze lamy zmienily tor lotu min na "nierealny", tj. z T1. W T2 lataja jakos tak... sensowniej, w classicu sprawiaja wrazenie, jakby byly kartka papieru i napotykaly spory opor powietrza.

Predkosc - no coz... w praktyce zabija to gre w rozumieniu teamplaya i zadna lama z T1 mi nie wmowi, ze to fajne. Oto jak wyglada rozgrywka: w dwoch-trzech skokach czlowiek dostaje sie po flage. Jesli ktos potrafi sie slizgac w base, w T1 mysli glownie o... hamowaniu, bo przelatuje sie wszystko, co tylko mozliwe :-P W kazdym razie wlot na flage z pelna predkoscia, po czym jakies 20 sekund i jestem pod swoja baza. Naturalnie przeciwnicy robia to samo. I caly mecz wyglada tak: oni maja nasza flage, my mamy ich, to teraz trzeba odbic. Ble :-P W base walka jest takby to powiedziec... ciekawsza, z reguly sa to pogonie i walka chaserzy vs capperzy. Classic natomiast to w sumie wiecej walki z turretami niz mi sie wydawalo :-P Jedyne, co ratuje ten classic to wlasnie szybkosc ruchu i slizgi: zginales? e, nie ma problemu, za 10 sekund znowu jestes w srodku akcji.

Zatem: base stawiam o niebo wyzej od classica i T1, na ktorym byl wzorowany. Tym niemniej classic moze oferowac sporo frajdy, gdyz jest gra bardziej indywidualna, prostsza taktycznie, a konsekwencje ewentualnego zgonu znacznie mniejsze. Malo stresu, kupa latania i strzelania, w sam raz na chwile, gdy nie mamy sil by o czymkolwiek myslec :-)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-12-2002 17:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

Question

Nie gralem jeszcze classica, jakos... sie nie zdarzylo

Gdzie mozna znalezc jakies porownanie, opis tych modow?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-12-2002 21:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Szczerze mowiac nie wiem :-)

Generalne roznice (uwagi dotycza classica):

- dochodzac do IS lub DIS-a wymieniasz bron znacznie szybciej (co mnie prywatnie irytuje, ale to moze kwestia przyzwyczajen)

- spinfuzorjump zre mniej zdrowka

- maksymalna szybkosc lotu jest znacznie wieksza we wszystkich zbrojach

- slizgi sa "magicznie" szybkie. Powiem tak: slizganie w classicu to zadna sztuka, wczoraj sie wpakowalem na bodajze zorna i grajac na ktorejs ze starych map T1 (tej pustynnej, nazwy nie pomne) zrobilem rekord przylozenia

- jugger jak sie rozpedzi lata niemal jak scout w base

- miny lataja w powietrzu w nieco inny sposob, no i mozesz robic mine-discing, czyli rzucac mine i detonowac ja w powietrzu spinem.

To w skrocie all.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-12-2002 21:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|Piotrusek
Heavy Lover



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja:

W sumie, mysle ze classic jest calkiem fajny... co prawda lata tam sie jak oszalaly i rzeczywiscie trzeba uwarzac na hamulce Hmm, mortar o wiele szybciej wybucha, dzieki czemu mozna spokojnie scigac capperow mortarem. Heh, ale mysle ze wieksza frajde daje mi tr2, a najwieksza oczywiscie base

howk

__________________
BOOM

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-12-2002 17:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|Piotrusek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sYs|Piotrusek Znajdź więcej post'ów przez  sYs|Piotrusek Dodaj sYs|Piotrusek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|Piotrusek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 20:00.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions