Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Myyyyslec...
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Myyyyslec...

Wczoraj znowu nieopatrznie "chwile" pogralem z redakcji (jeeeeezu, jak ja mam przerabane z tekstami teraz...). W tym zaliczylem 6 katabatikow na jakims pubsie 40-osobowym. Z tego moja druzyna wygrala calych... 1. Stad maly apel.

Panie (bo juz sa :-) ), Panowie!

Grajac w T2 nawet w przypadkowym teamie, starajcie sie w miare myslec zespolowo. Katabatiki sa idealnymi serwerami do nauki roznorodnych funkcji, jakie gracz moze pelnic w T2, wykorzystajcie to jakos z sensem. Ale niech to bedzie sens dajacy wklad do dzialan calej druzyny! Starajcie sie ocenic sytuacje w grze i wybierajcie sobie taka fuche, ktora w jakims tam stopniu zwieksza prawdopodobienstwo zwyciestwa. Tymczasem - zwlaszcza na katabatikach - widac, ze gracze maja kompletnie w nosie pozostalych graczy w druzynie. Wlazi toto i jak sie uprze, zeby na przyklad lazic HO do blizszej bazy i robic rape, to za diabla toto tego zadania w czasie meczu nie zmieni. Nieistotne, ze wylazac z bazy widzi toto, ze na obronie jest tylko jeden zawodnik. Nieistotne, ze capperzy przeciwnika zgarniaja ze shrike'ow flagi jak chca. Az prosi sie o HoF-a, w koncu to tez jugger. Nie. Telepie sie toto na wzgorza, potem slizg i dalej robic durny rape.

Niczego sie w ten sposob nie nauczycie. To jedynie zwykle statsiarstwo. Malo tego, kilkunastu takich olewuso/lamo/egoistow (niewlasciwe skreslic) powoduje, ze w krotkim czasie przeciwny team zaczyna nie tyle wygrywac, co wrecz DOMINOWAC na mapie. Lata toto potem po calej bazie zdziwione, ze generatory sa rozwalone, i wscieka, ze od razu nie moze w HO sie wdziac...

Pragne przypomniec rowniez o paru innych, byc moze malo znanych faktach:

- wbrew powszechnej opinii, rozstawianie DIS-ow nie boli. Jesli w poblizu punktow respawnu nie ma DIS-ow, fatygujemy dupsko i stawiamy. Chocby po to, zeby w sytuacji, gdy rozwala nam geny, moc przynajmniej efektywnie grac jako chaser.

- okreslona funkcja w gre nie jest scisle zwiazana z konkretnym obszarem mapy o rozmiarach metra kwadratowego. Chcesz grac jako HO, nie ma sprawy, ale pofatyguj sie sprawdzic, czy druzyna nie potrzebuje bardziej HO przy fladze przeciwnika. Jesli jest multum dzialek, glowne turrety sprawne, do tego stado wron (od wczoraj tak nazywam d-snajperow :-P ), naprawde mozna NIE WLECIEC do wnetrza bazy, tylko poskakac wokol niej, oczyszczajac teren.

- byc moze ktos ma z tym zwiazane jakies ciezkie psychiczne przezycia, ale doprawdy: zatrzymanie sie na chwile i oddanie 5-6 strzalow z 300-400 metrow w dzialka wokol flagi przeciwnika NIE ZAGRAZA ZDROWIU PSYCHICZNEMU. Dwa trafienia ze spina wylaczaja dzialko z gry. Stajemy daleko, namierzamy, dwa strzaly, kolejne dzialko, dwa strzaly, przesuwamy sie o pare metrow, znowu dwa strzaly, 3 dzialka out, atak. Jesli nam sie nie uda, uda sie innym - dzieki nam.

- HoF to tez zawod dla juggera, malo wdzieczny, ale bardzo odpowiedzialny. Nie mowiac juz o fakcie, ze na takim Katabatiku HoF moze swietnie pocwiczyc chaina. W kazdej fusze w T2 mozna znalezc elementy, ktore pozwola na podniesienie wlasnych umiejetnosci, trzeba jednak miec odrobine wyobrazni i elastycznosci.

- moze zabrzmi szokujaco, ale najmniej istotne w grze sa punkty indywidualne zawodnika. Mozna odegrac kluczowa role w meczu nie przykladajac flag ani nie zdobywajac wiecej niz kilka fragow. Istnieje cos takiego, jak satysfakcja. Jesli do tego, aby miec satysfakcje, nie wystarcza ci wlasna ocena gry, a punkciki - oznacza to, ze twoje umiejetnosci wymagaja jeszcze sporo, sporo pracy, zanim dojda do sensownego poziomu.

- niekiedy slyszy sie, ze wlasne slabosci techniczne zawodnicy moga nadrobic dobra gra druzynowa. Dziwne, to twierdzenie w przypadku T2 jest calkowicie prawdziwe...

Powyzszy tekst nie jest adresowany do nikogo personalnie. Po prostu po 6 godzinach (6 godzinnych map), w tym 5 obserwacji krotkowzrocznosci, nieudolnosci, braku umiejetnosci oceny sytuacji oraz ogolnego partactwa pokusilem sie o pare rad dla tych, ktorzy chca w tej grze podniesc swoje umiejetnosci. Wiem, ze pare takich osob wsrod Polakow jest. I wiem, ze jest tez pare osob, ktore graja calkowicie niezgodnie z powyzszymi uwagami...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-02-2003 11:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|Piotrusek
Heavy Lover



Zarejestrowany: Sep 2002
Lokalizacja:

co najgorsze takie zupelnie lamesrkie granie tylko i wylacznie dla punkcikow dominuje na skene, ech... i tam juz nie mozna pograc chociaz w polowie normalnego meczu

__________________
BOOM

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2003 06:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|Piotrusek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sYs|Piotrusek Znajdź więcej post'ów przez  sYs|Piotrusek Dodaj sYs|Piotrusek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|Piotrusek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Nic mi nie mow. Gdy gralem ostatnio, poznawa noca zostalo nas 4v4, w tym 6 graczy klanu WRM. Mapa Boss. Wiesz, jak te zakute paly - inaczej tego nie mozna nazwac - graly? 4 graczy WRM bylo w jednej druzynie, z tego TRZECH stalo nad flaga. Gdy na nia wlatywales, obrywales 2-3 spinami. Jesli przypadkiem przezyles, barany odpalaly chainy. 3 chainy vs 1 capper.

Troche pozno wpadlem na pomysl, zeby olac probe gre z tymi baranami i tez sie ustawic w roli wrony: spin w lape, nad flage, chain gdy tylko ja wezma.

Zamiast skorzystac z okazji, pobawic sie, pocwiczyc, baranie lby urzadzily sobie trening lamerskiej gry. Nastepnym razem gdy bede z nimi gral, usiade na flage. Najwyzej w meczu 4v4 bedzie 4 obroncow na druzyne. Przynajmniej nikt nie zginie...

Myyyyyyslec...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2003 11:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 09:52.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions