Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake III Arena > cpma x1
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
beee
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja: w dupie

cpma x1

Jak zrobic zeby bylo widac promien raila przeciwnika ??????

__________________
Po co grac w siatkówke? Lepiej idź sie powieś !

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-07-2002 01:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil beee Kliknij tutaj by wysłać e-maila do beee Znajdź więcej post'ów przez  beee Dodaj beee do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać beee prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
G.mbit
kawoHolik



Zarejestrowany: Jul 2002
Lokalizacja: Chodzież

Talking Re Re Kum kum

Wpisz w konsoli cg_enemyColor XXXX
Zamiast x to podaj liczbę.
Proste jak obsłóga cepa polowego

__________________
"Nie śpiesz się z ujawnianiem swojego sądu. Skryty osąd czasem bywa potężniejszy. Może wywołać reakcje, których skutki ujawnią się dopiero wtedy, kiedy jest już zbyt późno, by im zapobiec" - Dune
|

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-07-2002 01:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil G.mbit Znajdź więcej post'ów przez  G.mbit Dodaj G.mbit do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać G.mbit prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
PizzaDriver
Już za rok matura!



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja: wawa

Re: cpma x1

quote:
Napisane oryginalnie przez beee
Jak zrobic zeby bylo widac promien raila przeciwnika ??????


seta cg_enemycolors "abcd"
a-rail b-czacha c-cialo d-nogi
rail nie moze byc czarny

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-07-2002 13:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil PizzaDriver Kliknij tutaj by wysłać e-maila do PizzaDriver Znajdź więcej post'ów przez  PizzaDriver Dodaj PizzaDriver do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać PizzaDriver prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 18:03.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions