Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > zulg o T2
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Pajda
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: Sandomierz

zulg o T2

Ale spamuje ;P

Dla przypomnienia i niekumatych zulg jest chyba najbardziej znanym graczem UT CTF (aczkolwiek swietnie gra we wszystkich trybach tej gry). Wczesniej gral we wszystkie czesci Q. Na swoim koncie ma tez T2, ut2k3 i cs.


"About Tribes 2, it’s probably the only game around where very advanced tactics and coordinated teamplay really really really make a difference and I’m not talking about the kind of "you go this way we go that way and enter that room from there in exactly 12 seconds" team play you see in other FPS’es. At the same time, I think this stuff also was the game’s downfall. People had a lot to learn before they could appreciate it, and it was usually very boring on a pub server.

Playing matches in T2 was quite fun though, when your team worked as it should it could be a blast, when you were overrun by some really good clan it was incredibly frustrating, probably since you were so dependant on others. The bad thing about T2 is that the fights are all about prediction and not anything about reflexes.


_Does it mean that it could have more of a skill curve to the fighting?_ (tu widac yav, ze inspirujesz karego - paj)


Anyone who plays long enough will learn how to compensate for your own flying movement and predict the other guy’s movement since you usually have lots of momentum it is basically a question of patience and/or experience. Perhaps it takes longer to master skiing effectively and fighting at the same time but the lack of any kind of reflex shots drags that down.

Or um I don’t know really where I’m going with this, but sure if you wanted to be really good with light/medium/heavy with and without energy packs with all weaps and grens it would probably take lots of playing."

Caly interview tutaj dla zainteresowanych - http://esreality.com/?a=longpost&am...1&id=281888

__________________
Oderint, dum metuant.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-12-2002 12:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pajda Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pajda Znajdź więcej post'ów przez  Pajda Dodaj Pajda do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pajda prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

No, jestem pod wrazeniem pana zulga, zreszta zawsze go cenilem za wywazone opinie, ale rzadko zdarza sie, aby gracz jednego FPS-a byl w stanie w miare obiektywnie mowic o innym.

>I think this stuff also was the game’s downfall.

Dokladnie. sYs ma 13 czlonkow w T2, co z trudem pozwala wystawic druzyne do laddera 10v10, jednego z mniejszych, jakie sa. 10-osobowe druzyny powaznie ograniczaja taktyke i zalozenia strategiczne odnosnie calego meczu. Po roku budowania klanu wciaz w T2 jestesmy klanem slabym - zreszta co sie dziwic, skoro jako klan zagralismy do tej pory bodajze trzy (TRZY) mecze ladderowe 10v10, z tego jedyny wygrany nie zostal zaliczony, bo przeciwnicy... wycofali sie z laddera :-P Reszta meczy to 8v10, bo nawet tak zdyscyplinowani i oddani grze ludzie jak syscy nie wygraja z polaczeniami ani codziennymi obowiazkami. Trzeba naprawde na wiele sie upokorzen godzic, zanim zbuduje sie sensowny klan... ale zawsze twierdzilem, ze jedyna nauka, z ktorej cos zostaje, to ta, w czasie ktorej dostaje sie ostro w dupe...

>The bad thing about T2 is that the fights are all about prediction
>and not anything about reflexes.

Pierwsza czesc jest poprawna, druga bledna. Zulg wyraznie nie gral jako chaser :-P Po ktoryms kolejnym meczu na Feignie jako chaser puszcze demko i tam bedzie WYRAZNIE widac, jak kolosalny refleks trzeba miec poruszajac sie przy wlasnej fladze wsrod wybuchajacych mortarow, atakujacych HO i obrzucajacych ich granatami i innymi spinami obroncow, nie tracac z oczu capperow przygotowujacych sie do ataku. Smiem twierdzic, ze refleks i orientacja w przestrzeni gry sa w T2 najbardziej wymagajace. To zadna sztuka wykazac sie refleksem gdy zza rogu wypada facet z bazuka, sprobujcie jednak utrzymac tak samo wysoki poziom koncentracji przez kilkanascie minut, a zobaczymy, jak Wam pojdzie :-P Wiem cos o tym, po T2 kazdy mecz w UT byl dla mnie odprezajaca rozrywka i nie mowie tego, aby sie dowartosciowac...

>tu widac yav, ze inspirujesz karego

On mnie tez, to zadna nowosc. Kary nie jest glupi, tylko ma pare innych problemow :-P

>erhaps it takes longer to master skiing effectively and fighting
>at the same time

Tia, to pewna sztuka gonic jako chaser cappera i np. strzelic ze snajpy trafiajac ani tez nie tracac nic z predkosci... Albo zwiewac jako capper, wchodzac tylem w kolyske z jednoczesnym zdejmowaniem spinem chaserow w nia wchodzacych...

>the lack of any kind of reflex shots drags that down.

Na zewnatrz owszem, rzadko zdarzaja sie strzaly instynktowne. choc, przeciez sa (np. ty wylatujesz zza wzgorza i przeciwnik, ktorego wczesniej nie widziala siec sensorow). Spory refleks trzeba miec walczac we wnetrzach, gdzie dzialka moga byc ukryte w wielu roznych miejscach i trzeba je blyskawicznie zdjac precyzyjnymi strzalami z plazmy. Walka w pomieszczeniach obcej bazy to w T2 mieszanka tego, co ma sie w UT i TO: ostroznosci i blyskawicznego refleksu, tu wiec zulg sie nieco myli rozciagajac uwagi dotyczace walki na zewnatrz na cale T2.

BTW - dzieki za interesujacy link.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-12-2002 13:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:48.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions