Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > POLAND, 12.06.2003 czwartek, 20:30 CET, vs HoT
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Tia. Wlasciwie mozna powiedziec, ze Mino przegralismy z powodu paru bardzo drobnych nieporozumien (braku BT od polowy meczu, jednego zagapienia ze zwrotem flagi i 25 minut zamiast 30). Wszystko do naprawienia i wygrana naprawde byla w naszym zasiegu. Zreszta akurat Minotaur jest taka mapa, ktora znacznie niweluje roznice w pingach miedzy graczami. I co sie okazuje? Okazuje sie, ze grajac tam, gdzie niskie pingi nie daja przewagi, nasza druzynka w pierwszym meczu ma szanse wygrac mape z klanem grajacym juz naprawde sporo czasu i majacym calkiem niezle osiagniecia.

Sadze, ze powalczymy sobie niedlugo bardzo przyjemnie, byle tylko frekwencja i wola walki byla.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 13-06-2003 16:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Bardzo prosze nastepujace osoby o przeslanie wlasnych dem:

homic aka bromba - demo z Minotaura.

wayha - demo z DBS (ogladalem demo demonica z DBS i to on, nie Ty, rozmieszczal DIS-y przy fladze)

simon - wszystkie trzy mapki pliz.

Najlepiej skontaktujcie sie z demoniikiem i wpakujcie te dema na fpp.pl.

Przy okazji: demonica, od kiedy to "obrona bazy" to cos, co realizuje sie na DBS przy... wlasnej fladze??? nic dziwnego, ze co wlazlem do bazy na DBS, to wlasnie byla rozwalona mimo, ze atakowal ja glownie... jeden jugger. To wlasnie na tym polega obrona bazy: na angazowaniu juggerow w walke po drodze i konczenie ich ZANIM dojda do bazy, a nie gdy ja juz calkowicie zdemoluja. W sumie nie grales na swojej pozycji, tylko na pozycji wayhy, stad moje zainteresowanie tym, na jakiej pozycji gral wayha...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-06-2003 19:43
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

OK, obejrzalem naprawde sporo dem z meczu z HoT., mniej wiecej sie orientuje, co kto robil i dlaczego, z autorami paru dem rozmawialem na IRC, tu jednak chcialbym omowic jedno demo - Simona, z Feign. Dlaczego jego?

1. Simon jest naprawde dobrym graczem, wiec odrobina rzetelnej i pozbawionej zlosliwosci krytyki mu nie zaszkodzi i na pewno nie zniecheci, co mogloby miec miejsce w przypadku gracza o nizszych umiejetnosciach.

2. Simon jest graczem zbyt wartosciowym, aby popelniac dosc proste i latwe do wyeliminowania bledy, a nie sa to bledy, ktore robi wylacznie on.

3. Demo Simona pokazuje kilka charakterystycznych elementow gry.

Stad, Simonq, nie obraz sie, ze publicznie wytkne pare bledow. Dodam od razu i na pocieszenie, ze ja rowniez bledy robie i robic bede, zreszta na tym urok tej gry (i chyba wszystkich gier) polega. Wiec - bez urazy.

Sugeruje graczom spisac ponizsze uwagi i przegladac je przy odtwarzaniu dema.

1:00
Na CC widac, jak capper przeciwnika zajmuje pozycje z tylu na linii wzgorz. Simon tymczasem angazuje sie w walke z HO, przez co inny capper bez problemow wlazi na flage. Efekt: przez 50 sekund nie ma 3 chaserow tylko 2, gdyz tyle wlasnie czasu Simon wykonuje zadania LD, a nie wykonuje zadan chasera. Na szczescie obylo sie bez przylozenia.

3:30
Widac, jak Simon ponownie zaangazowal sie w walke z juggerem. W efekcie kompletnie nie wie, co sie dzieje z capperami wokol (ja przynajmniej ogladajac jego demo nie bylem w stanie wywnioskowac, czy bedzie zaraz atak na flage czy nie).

5:30
Znowu jugger na celowniku, w tym czasie przeciwnik zgarnia flage. Efektywnie przez 30 sekund nie jestes chaserem.

7:40
Jako nekkid po respawnie w srodkowej bazie powinienes pomoc przy fladze. SJ i bylbys na wzgorzu w centrum akcji. Powedrowales jednak pod glowna baze przezbroic sie, mimo iz byles rzeczywiscie blisko flagi. Przy Twoich umiejetnosciach fragowania, gdybys sie zaangazowal w odzyskanie flagi, prawdopodobnie nie doszloby do przylozenia w 8:06.

11:00
Znowu jugger my love. 30 sekund nie grasz jako chaser.

12:30
Jugger, jugger ueber alles... Ciagnie Cie do tych juggerow jak cme do lampy. Cmy sie przy tym parza... (chodzi o skaleczenie, nie kopulacje ;-) ).

16:30-16:50
Ogladajac ten fragment w ogole nie mialem wyobrazenia o tym, co sie dzieje z capperami przeciwnika przy fladze. Tymczasem to chaser powinien ZAWSZE wiedziec, co knuja przeciwnicy...

18:30-18:45
Strzelasz ze snajpy w cappera. Cool, ale takie dzialanie robi LD, nie chase!!! Trafiles, co z tego? Capper zwiewa dalej, jest przy naszej srodkowej bazie a Ty jedyne, co mozesz zrobic, to pofajtac mu snajpa. Nie wystarczy zabic cappera, trzeba jeszcze odzyskac flage. Gdybys zamiast snajpy zaangazowal sie w bliska walke z chaingunem i spinem, prawdopodobnie nie byloby przylozenia w 19:04, gdyz po odbiciu flagi mialbys przynajmniej szanse na jej zwrocenie. A tak... Kolejny przeciwnik ja doniosl.

20:57
Bardzo ladny przykladzik. Simon angazuje sie w walke z LO przeciwnika przy naszej fladze. Bajer w tym, ze LO ktory zachowuje sie w ten sposob to typowy prowokator. On wrecz krzyczy: "a kuku, tu jestem, zabijcie mnie, a w tym czasie moj capper podpieprzy wam flage!!!". Takich gosci chaser ignoruje, starajac sie trafic z daleka, unikajac przy tym odniesienia obrazen i kontrolujac caly czas sytuacje przy fladze, gdyz w obecnosci prowokatora atak na flage jest wiecej niz prawdopodobny. Ty zas dales sie podejsc jak male dziecko. Nie daj sie prowokowac. Ow LO wygral z Toba wykorzystujac Twoja psychike, w rzeczywistosci zrobiles dokladnie to, co on chcial. Efekt: zgarniaja nam flage.

21:45
Tu akurat blad popelnili wszyscy trzej chaserzy. Japraiser z HoT w mistrzowski sposob wyczul moment wejscia na flage. Wielkie brawa dla cappera przeciwnika, to bylo mistrzowskie wyjecie flagi (nawet jesli fuksiarskie, efekt sie liczy).

22:10
Dolatujesz pod baze przeciwnika. Zamiast natychmiast wracac, angazujesz sie w niepotrzebna wymiane. Gdybys wracal, jako nadwyrezony chaser moglbys sie jeszcze przydac przy odbijaniu flagi. Ty zas slyszysz, ze zgarniaja nam flage, angazujesz sie bezproduktywnie atak jako OS, giniesz. W efekcie Twoja rola jako chasera jest zadna.

24:50
To zadaniem obrony i LD jest naprawianie bazy. Na Feign capperzy zbyt szybko zgarniaja flage, zeby chaser mogl sobie pozwolic na luksus zabawy w inzyniera, tym bardziej, ze EP lezy wokol od groma i nie problem je zdobyc.

26:16
Bledem bylo uzycie snajpy, to wyeliminowalo Cie jako chasera. Gdybys zaangazowal sie w walke z chainem i spinem, prawdopodobnie nie byloby przylozenia w 26:47.

28:10
Tu calkowitym zaskoczeniem dla mnie byla zmiana priorytetow. Nagle zaczales sie zajmowac jednym z eskortujacych cappera, zamiast nim samym. Blad tym wiekszy, ze bylo widac, iz to wlasnie Ty masz najwieksza szanse na wyeliminowanie cappera.

PS. Nie wiem czy zwrociliscie uwage, ale w czasie odpowiadajacym meczom ladderowym na Feign dostalismy ledwie 400:0... To nie bylby zly wynik w ladderze dla klanu majacego swoj debiut...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-06-2003 12:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
$corcerer
Mad WildCat driver



Zarejestrowany: Nov 2002
Lokalizacja: Częstochowa

Mógłbyśwrzucić gdzieśto demko ??
Chętnie bym sie poduczył i przeanalizował

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-06-2003 22:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil $corcerer Znajdź więcej post'ów przez  $corcerer Dodaj $corcerer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać $corcerer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Wdepnij na kanal #sys na Quakenecie, tam dadza Ci linka.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-06-2003 00:11
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 00:43.    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions