quote: Napisane oryginalnie przez Saari
Sweep jest problem
Swiatla mam juz ponizej 300 wszystkie...
Blokow jest 6 razy mniej ... a mapa dalej zzera fpsy ...
Niestety nie jestem w stanie wielu scian pogrubic do 120 kratek 
Hmm... Przede wszystkim skompiluj ja w FullVis a nie FastVis. Wtedy bedzie dzialala o wiele lepiej.
quote: Jescio cus - kiedy sie ten caulk przydaje?? Bo ja nie widze zastosowania dla tekstury ktorej gra nie rysuje - jak czegos nie rysuje to to kasuje ... no ale ja sie nie znam jeszcze wiec mi wytlumacz plz
Przede wszystkim przydaje sie przy robieniu krzywych. Robisz np. luk w drzwiach. Musisz przy nim zrobic sciany, ktore jedna ze scian beda sie stykaly z jedna ze scian (bocznych) luku i mialy taka sama wielkosc. I ta strona brusha, ktora dotyka luku powinna wlasnie miec teksture common/caulk.
Drugim zastosowaniem jest wlasnie to, ze tej tekstury Q3 nie rysuje. Wszystko bowiem dziala w ten sposob, ze engine Q3 rysuje nawet te sciany, ktorych nie widac. Czyli jezeli danego brusha widac tylko od jednej sciany to mimo wszystko reszte scian bedzie rysowal, co bedzie pozeralo fpsy. Dlatego tez, w miejscach, gdzie tych fpsow jest malo, tekstury "zwykle" zostawia sie tylko na widocznych czesciach brushow. Na reszte przypisuje sie common/caulk, przez co procesor/karta nie traca czasu i "energi" na to, zeby ta sciane wyliczyc i namalowac. I dzieki temu masz wiecej fps.
quote: [h4n3k]:
Hmm... swoja droga to i tak prawie wszyscy polscy quakowcy graja na cpma i to pewnie tylko cpm1a (ja juz gram prawie tylko na tej mapce...) I nie ma raczej szans na
rozslawienie zadnej nowej mapki (chyba, ze tylko w malym kregu kumpli...), ani nowego modu - CPMA RZADZI!
Tu nie o to chodzi. Ja tam robie mapki dlatego, ze to lubie, nie po to, zeby od razu grali na niej na turniejach, serwerach, lanach, gdzie tylko sie da. Oczywiscie nie obrazilbym sie gdyby tak sie stalo 
Po prostu podoba mi sie to co robie, wiem ze kilku osobom takze, wiec nie widze powodow, dla ktorych mialbym to przerywac.
__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|