Ja tam gram bez nvg i uwazam ze na zadnej z plansz nie jest potrzebny, tylko wypala luminofor, oczy i ogranicza pole widzenia oczywiscie imho
co do mapy ut_twinlakes - to ona zawsze byla popiepszona ale da sie grac bez nvg, co nadal sporo ludzi robi i nawet niezle im to wychodzi, a co do ut_cresnhaw to nie kojaze mapy wiec sie nie wypowiadam 
btw. zeby bylo wyrownanie i rzeczywiscie, to powinni tez zablokowac zmiane trybu na vertex, powinien byc tylko lightmap, albo tak robic mapy zeby na vertexie bylo tez ciemno w niektorych miejscach. Wiem zaraz sie obuzycie ze co za sprzet by to pociagnol takie czasy, takie wymagania, ale prawde powiedziawszy mogliby popracowac tez nad fpsami.
Jeszcze jedno doczytalem 
Ktos tam wspomnial o tym ze podkladanie bomby poza kolem to kwas i powinno sie podkladac tylko w 1 miejcu.
Nie z gadzam sie, wlasnie w tym polega urok bomb mode ze red moze tak zakrecic blue ze tamci nawet nie zaczaja gdzie jest bomba. Jak sie gra w blue to czasami klnie sie nieziemsko, ale tak powinno byc nie mozna miec za dobrze 
__________________
May the force be with you
GG: 1815798 
lam4.prv.pl
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|