Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake II > lamerskie pytania do wyjadaczy
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
hanan
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Bl@ck
... ja tam wyciagnalem w 640x480 patrzac na podloge (przy najgorszej jakosci textur ) chyba cos kolo 1100 .



Dzięki BL@ck ! Zadziałało ! Ja wyciągam tam gdzie ty 1100 - tylko 800 ale jest OK. Ale nasuwa mi pytanko czy zmiana tego parametru synchronizacji nie będzie mi czegoś krzaczyć gdzie indziej, poza qwakiem?
Jeśli chodzi o antyaliasing to mam wyłączony i teraz nie wiem czy włączać - do czego ta funkcja?

quote:
Napisane oryginalnie przez Bl@ck
spodziewaj sie nieustannej wtyki i pingu 500-900 przy takiej ilosci fps. Najlepiej ogranicz fpsy w configu wpisujac :
set cl_maxfps 100 (na przyklad)



jeśli chodzi o cl_maxfps to ja nie moge grać gdy mam powyżej 30, ale może inni mają wydajniejsze modemy . Ale czy ograniczanie w ten sposób fps przez serwer oznacza, że podnoszenie ilości fps nie ma sensu skoro i tak podczas gry na sieci jest wyświetlane maksymalnie tyle klatek ile mam wpisane w cl_maxfps lub ile ogranicza z góry serwer (np 80)

quote:
Napisane oryginalnie przez Bl@ck
zreszta lepiej ci sie bedzie gralo jesli zmienisz sobie troche inne parametry takze (chyba ze masz tak jush )
set gl_polyblend 0 ( podstawa!)
set gl_modulate 44 ( przydatne choc niektorych denerwuje)



Jeśli chodzi o polyblend to mam 0, a modulate to u mnie powyżej 20 już nie zmienia nic, jaśniej już się nie robi nawet w piwnicy (ja nie wiem jak kogoś może denerwować wysokie modulate przecież w takich ciemnościach to się nie da grać) [/B][/QUOTE]

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-07-2001 13:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil hanan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do hanan Znajdź więcej post'ów przez  hanan Dodaj hanan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać hanan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Bl@ck
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja:

1. wylaczenie synchronizacji nie bedzie ci raczej przeszkadzac nigdzie
2. Antyaliasing to z grubsza rzecz biorac wygladzanie krawedzi - w q2 wlaczone czy wylaczone nie sprawia roznicy jesli chodzi o fps - natomiast poprawia troche wyglad - w najnowszych gierach moze powodowac lekki spadek fps - to jush sam muisz wtedy decydowac co i jak
3. wiesz nie wszystkie serwy maja bw admina i nie wszystkie z bw adminem maja ustawione ograniczenia fps - przez modem powinienes moc spokojnie pograc przy 60-80 fps raczej, jeli nie to rzec zywsicie masz pecha- mi na sdi zaczyna sie krzaczyc powyzej 150 fps - standartowo gram na 110 - zreszta nawet jesli ktos ma wypasione 2 mbity i moze sobie grac na 200 - to dla niego nie ma jush specjalnie roznicy w jakosci - natomiast laguje mniej czy bardziej serw czy reszte graczy - bo zwiekeszanie fps zwieksza komunikacje miedzy serwem i graczem i nawet jesli jego lacze to wytrzymuje - to informacje o nim ida tesh do innych graczy przeciesh - a ci moga wymiekac przy zbyt duzej komunikacji (w skrajnym przypadku dla kogos o super laczu jest to myk na lagowanie innych )

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-07-2001 16:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Bl@ck Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Bl@ck Znajdź więcej post'ów przez  Bl@ck Dodaj Bl@ck do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Bl@ck prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Bl@ck
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja:

Talking

LOL jak zbierasz baty mozesz symulowac laga - odpalasz binda z maxfps 300 masz 900 pinga - tesh lame
pewnie dlatego bw oferuje opcje ograniczania - zeby powstrzymac lamki przed wykorzystywaniem tego na te dwa sposoby i ogolnie zmniejszyc obciazenie serwa, a pozatym jesli wszyscy maja to samo fps to jest troche sprawiedliwsze ...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-07-2001 16:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Bl@ck Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Bl@ck Znajdź więcej post'ów przez  Bl@ck Dodaj Bl@ck do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Bl@ck prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
hanan
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja:

thx bl@ck, od razu się chce grać w q2

no, ale żeby podtrzymać najaktywniejszy temat to mam jeszcze takie pyt: gdy mam odpalonego q2 i w tym czasie odpali sie jakieś okienko w windzie np. połaczenie z tpsa albo nacisnę klawisz windows to q2 sie wywala z takim errorem "GLimp_EndFrame()-SwapBuffers()failed". W wyszukiwarce nic na ten temat nie znalazłem, tylko, że jest to jakiś błąd układu NVidii, nie mogę zainstalować nowszego sterownika do mojego geforce 2mx, więc nie wiem czy to wina drivera czy coś innego, może ktoś wie coś na ten temat.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-07-2001 16:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil hanan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do hanan Znajdź więcej post'ów przez  hanan Dodaj hanan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać hanan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Bl@ck
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja:

ajaj mialem to kiedys- tylko teraz nie pamietam jak sobie z tym poradzilem ... a mialem to w win2k ..jesli sobie przypomne to dam znac
btw. jaka masz wingroze ?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-07-2001 16:59
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Bl@ck Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Bl@ck Znajdź więcej post'ów przez  Bl@ck Dodaj Bl@ck do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Bl@ck prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
hanan
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja:

windows98

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 05-07-2001 17:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil hanan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do hanan Znajdź więcej post'ów przez  hanan Dodaj hanan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać hanan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
FiDO
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2000
Lokalizacja: Polska

quote:
Napisane oryginalnie przez Bl@ck
AAAaaaa wlasciwie z tym antyaliasem to przesada - bez synchronizacji w dobrym miejscu (rail na dm1 ? ) powinienes w timerefreshu wyciagnac z 300- 500 fps nawet (zalezy jak mocny twoj komp) ja tam wyciagnalem w 640x480 patrzac na podloge (przy najgorszej jakosci textur ) chyba cos kolo 1100 .


A sprobuj wlaczyc noclip, wyjsc za mape az bedzie 0 renderowanych poligonow i wtedy zapodac timerefresha. U znajomego na d900+v3 bylo... trzymac sie krzesel... 23333 i ani jednego fps'a wiecej

__________________
We have to belive in free will, we have no choice...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-07-2001 00:48
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil FiDO Znajdź więcej post'ów przez  FiDO Dodaj FiDO do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać FiDO prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Bl@ck
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jul 2001
Lokalizacja:

hehe fido tylko pytanie czy to jeszcze q2 ? :-D
zreszta takie testy to tylko zabawa

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-07-2001 02:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Bl@ck Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Bl@ck Znajdź więcej post'ów przez  Bl@ck Dodaj Bl@ck do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Bl@ck prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
FiDO
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2000
Lokalizacja: Polska

quote:
Napisane oryginalnie przez Bl@ck
hehe fido tylko pytanie czy to jeszcze q2 ? :-D
zreszta takie testy to tylko zabawa


Oczywiscie, ze to tylko zabawa, ale jednak milo zobaczyc te 23333 fpsow

__________________
We have to belive in free will, we have no choice...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-07-2001 18:34
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil FiDO Znajdź więcej post'ów przez  FiDO Dodaj FiDO do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać FiDO prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 19:20.    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions