Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake III Arena > Tweak przez duże "T" :)
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
-->JuiCe<--
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Oct 2000
Lokalizacja: 3city

No w końcu ktoś kto mnie rozumie - rok grania na p100@133 32(później 54 ramu) i 4 megowa riva128!!!

Podstawa to 1.17 - wszystkie wyższe pateche zjadały mi klatki - więc je wywalałem! Gdzieś mam jeszcze swojego starego konfiga do cpm 1.0 (cpma wymaga wyższych wersji q3 np 1.27 itd) to podeśle na priva - tylko się nie przestrasz.

BTW to nie jest takie złe - granie na małych FPS! Tak nauczyłem się strzelac z rejla "z szarpnięcia" tzn. widzisz, że przeciwnik gdzieś tam przbiegł - FPS nie pozwala na płynne zobrót i przycelowanie - po przezwyczajeniu się masz w głowie takie "cg_position_of_enemy_prediction 1" w głowie, że na mały dystans i półdystants niek ci nie podskoczy))

Od roku mam nowego kompa i się zepsułem - na starym już nie gram.

BTW. gdzieś widziałem jakiegoś posta (chyba na UKchamps -czy jakoś tak), z którego wynikało, że najdalsze skoki oddaje się przy bardzo wysokich i przy niskich (14-17) wartościach fps!! Wynikało to z tego w jaki sposób gra liczy ruch modelu! Prawda jest niestety taka, że z tymi kilkunastoma fps na q3dm13 po megasa tylko z 2 razy udało mi się jakimś cudem wskoczyć (oczywiście z dołu)!!!)

Zbieraj kase i wierć rodzicom dziure w brzuchu! Może z niej forsa wypadnie))

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-10-2002 22:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil -->JuiCe<-- Kliknij tutaj by wysłać e-maila do -->JuiCe<-- Znajdź więcej post'ów przez  -->JuiCe<-- Dodaj -->JuiCe<-- do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać -->JuiCe<-- prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 04:32.    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions