quote: Napisane oryginalnie przez Q
no nie wiem, z pokorą przyjmujemy wszystkie experymenty ze strony arqona ... co do fastrail, według mnie wszystko co spowalnia cpma, i zbliza ja do vq3 jest zle
A widzisz, ja mam po części podobne zdanie, ale jednak drastycznie inne: uważam, że fastrail zbliża pm do vq3. Dlaczego? Otóż vq3 to przede wszystkim rail. Kto twierdzi inaczej - /dev/drzewo albo przyjrzeć się demkom. Rail czyni grę bardzo defensywną (w vq3), gdyż gracze boją się atakować. W pm z fastrailem gra wydaje się szybsza (bo pada więcej fragów.) Ale czy naprawdę jest szybsza? Jeśli zdefiniujemy szybkość jako częstość zmian kontroli mapy w czasie, to raczej nie jest. Mecze stają się nudnie jednostronne, jeśli tylko któryś z graczy ma przewagę aima. Itd., etc.
Nie chce mi się pisać dalej, ale mam nadzieję, że kumacie, o co mi chodzi 
quote: [i]Lipas /i]
ale nie sa tak ograne i popularne, jak te wyzej
Ale to tylko i wyłącznie wina graczy, którym nie chce się uczyć map. A potem mówią, że q3 ich nudzi - a przecież każda nowa mapa to jak nowa gra.
__________________
and the times when we were young
when life seems so long...
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|