U mnie zrobiłem tak...
Mam celerona 400Mhz i 256 RAM, karta graficzna zintegrowana, na początku miałem 10FPS, a jak coś się działo to praktycznie spadało to do zera...
Rozwiązałem problem w następujący sposób modyfikując swój config:
max_smokepuffs "0" - ilość dymków po kulach
max_shells "0" - liczba widocznych łusek
fastsprites "1" - jakość dymu ze smoke'a
fps_max "35" - im mniejsza, tym mniejsze obciążenie procka
mp_decals "10" - max ilość detali, dziur po kulach itp.
hisound "0" - zmienia jakość dzwięku
loadas8bit "1" - dzwięk 8 bitowy, równie dobrze można posłuchać radia
bgmvolume "0" - wyłącza CD audio
gl_smoothmodels "0" - wyłącza wygładzanie modeli (tylko w lepszych kartach graf.)
gl_round_down "1" - wygładzanie tekstur - jak wyżej
gl_picmip "2" - poteżnie przyśpiesza działanie gry, ale UWAGA!!!! Drastycznie pogarsza grafikę (praktycznie wyłącza tekstury)
Bez tej ostatniej opcji wyciągam 30 fps, niestety "rzuca" w czasie gwałtownych akcji...
Jak ktoś ma jeszcze jakieś praktyczne uwagi, mile wskazane...
Dziękuję za uwagę!
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|