FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=10051)


Posted by [FPP]grzEs on 11-03-2003 14:07:

Problem z CPMA 1.0

Mam problem z CPMa 1.0. Mam demko (nagrane na cpma 1.0) z ktorego chcialbym zrzucic akcje do filmiku. I tutaj jest problem, poniewaz jak binduje cl_avidemo XX, i podczas odtwarzania wlacam ten bid to nie dziala. Tak jakby bindy w demkach nie dzialaly pod cpma 1.0 (pod osp 1.01 dziala ten bind i zrzuca klatki).

Mozna na to jakos zaradzic, albo w czym moze jeszcze odtwarzac demka nagrane pod cpma 1.0?

__________________
This microphone explodes
Shattering the molds
Ya either drop tha hits like de la o
Or get tha fuck off tha commode


Posted by SweepeR on 11-03-2003 17:37:

Nacisnij jeden raz ESC i bindy ci beda dzialaly. Drugie nacisniecie ESC skonczy odtwarzanie dema. To juz jest od dawna...

__________________


Posted by t0d on 11-03-2003 18:40:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
To juz jest od dawna...


nie dla wszystkich..

========

na bezczelnego zadam podobne pytanie (bo tez mam problem z cpma 1.0 =)

zalaczam mapke, czasami jakiegos bocika dorzuce, czasami sobie w netku pobiegam po mapkach... no dobra nie o tym mialem pisac: jak zrobic by bindy typu:


bind r "say =)"
bind 2 "say =("

i takie tam (oprocz timowych) byly wogule widoczne - a o dzwieku nie wspomne

probowalem cos z mutespectators ale ja przeciez gram

prosilbym o oswiecenie ze strony os�b bardziej wtajemniczonych w niuanse cpma 1.0 ode mnie

pis

__________________

Art.226 �3. KK - Kto publicznie zniewa�a lub poni�a konstytucyjny organ RP,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolno�ci albo pozbawienia wolno�ci do lat 2.


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 09:25.