FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=42)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=10441)
fps-y - jak?
Teraz was pomecze kwestia fps-ow. Mam kopma:
celek 600, rivka tnt2 32mb, 128 ramu nonamy, plyta glowna jakas stara, winde 98se. Na tym sprzecichu niestety mam max 25 fpsow, spadaja do 6. Za diabla nie da sie grac. Config w zalaczniku. Jakby ktos byl tak mily i looknal i napisal co jeszcze moge zmienic, zeby je podniesc, to bylym bardzo wdzieczny i ma u mnie duzego browarka, jak sie kiedys spotkamy.
cg_muzzleflash 0
cg_shadows 0
r_picmip 3
r_detailtextures 0
r_dynamiclight 0
r_dlightBacks 0
r_primitives 999
com_hunkMegs 80 - przy 128 ramu spokojnie mozesz dac tyle
com_maxfps - odpal timedemo i zlookaj sredni fps, a potem ustaw wedlug tabeli -> http://members.lycos.co.uk/luzny/fps.html
r_texturebits 16
r_colorbits 16 - 0 afaik to default, czyli w grze bedziesz mial taki tryb jak na pulpicie (16/32bit)
__________________
I'm with stupid
||
||
\/
s_doppler "0"
s_khz "11 "
Dzwiek nie musi byc najlepszej jakosci
cg_maxPrecip "0"<-- Brak kropli deszczu lub platkow sniegu na planszach takich jak Rommel
cg_sfxParticles "0"
cg_sfxParticleSmoke "0"
cg_sfxShowDamage "0"
cg_sfxSurfaceImpacts "0"
To moje uwagi co do configa.
Franc masz efekt �usek odlatujacych od broni ?
__________________
Jestem coraz lepszy
kup pan gf2mx400 jak masz pan fundusze.. widzialem takie karty za 80zl, a wydajnosc wzrosnie o jakies 20fps.. na takim samym sprzecie mam 55fps.. w miare stale. (wczesnije mialem rive tnt2 32mb i mialem 35fps)
__________________
Sapiente prima stultitia caruisse
kup pan ram! imo to najwiecej daje w urt. qpel ma ath1500 gf4mx400 64ram 128 ramu i na low ok 25 wiciaga :OOO
__________________
called to duty
quote:
Napisane oryginalnie przez cZAx
qpel ma ath1500 gf4mx400 64ram 128 ramu i na low ok 25 wiciaga :OOO
__________________
� r3surrection team - www.r3surrection.net �
ze tak powiem - dupa zbita
Thx za podpowiedzi, ale niestety. Wpisalem do konfiga wszystkie wasze uwagi i co sie okazalo? Ze po uruchomieni gierki i odpaleniu zmodyfikowanego konfiga uzyskalem czarny ekran, a nastepenie za kazdym razem jak probuje na nowo odpalic gierke mam totalny zwis. Nie da sie i juz. Za nic na swiecie nie chce pojsc. Nic nie dziala - nawet miekki reset, musze uzywac palca wskazujacego. Coz, chyba czeka mnie przewalenie gierki od nowa.
quote:
Napisane oryginalnie przez koodazed [...]
__________________
oczywi�cie si� myl� i nie mam racji ani poj�cia o tym co pisz�...
hehehe, jak pierwszy raz zobaczylem ten obrazek to smialem sie z pol godziny
co do cfg.. hmm napisz go od podstaw jeszcze raz, powinien pojsc...
co do tego athlona 1500, nie wierze zeby bylo 25fps.. po prostu niemozliwe, albo koles ma cos zle ze sprzetem albo cos ****** w windzie, co zabiera duzo mocy procesora czego efektem jest malo fps..
__________________
Sapiente prima stultitia caruisse
ta ****, zmyslilem sobie to by byc taki mlodziezowy i wam zaimponowac =p
p.s. naprawde tak ma :o
__________________
called to duty
quote:
Napisane oryginalnie przez koodazed
hehehe, jak pierwszy raz zobaczylem ten obrazek to smialem sie z pol godziny
__________________
bang! bang! ... a kto pozamiata i powynosi �miecie?
quote:
Napisane oryginalnie przez Dr@gon_Master
s_doppler "0"
s_khz "11 "
Dzwiek nie musi byc najlepszej jakosci
DARK_ANGEL jesli nadal bedziesz karmil psy rivami ze smalcem , zglosze znecanie sie nad zwierzetami strazy miejskiej !!!...gdyby twoj pies mogl mowic kupowalby radeona, pokarm championow
__________________
Panie, daj mi sile...
s_doppler to komenda odpowiedzialna za dzwiek... np przelatujacej rakiety - slychac wtedy glosny szum wiec nie wiem jak to sie ma w UrT...
__________________
Sapiente prima stultitia caruisse
quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa
ten obrazek jest troszk� podobny do mojego kolegi z pracy...
te� ma troszki podobn� facjat� i dwa kucyki ....
__________________
oczywi�cie si� myl� i nie mam racji ani poj�cia o tym co pisz�...
L.A.S.K.A. (La� A Sika� - Kt�re Akceptujesz?) :)
Mi po zmienieniu tych komend w cfg'u, gdy wchodze do menu pokazuje sie bialy obraz i nic nie widze, ale moge wszystko robic i dzieki mojemu wyczuciu udaje mi sie wyjsc "na slepo" (eeee jakby mi ktos flasha prosto w oczy rzuci�.
=========EDIT===========
Zmieni�em komende r_primitives (czy jakos tak) spowrotem na 0 i jest wszystko git (od pocz�tku ta komenda mi troche �mierdzia�a )
__________________
If You find a few minutes to pray, i know Jah will show You the way....
W�a�nie s�ucham:
quote:
Napisane oryginalnie przez LuZnY
[...]
r_primitives 999
[...]
__________________
oczywi�cie si� myl� i nie mam racji ani poj�cia o tym co pisz�...
tfu tfu
no ta, maly blad ;q
r_primitives 0
r_lodbias 999
r_subdivisions 999 - chociaz max. to 3 czy 4 (ograniczone przez sid), ale 999 jest takie pro ;q
__________________
I'm with stupid
||
||
\/
quote:
Napisane oryginalnie przez LuZnY
tfu tfu
no ta, maly blad ;q
r_primitives 0
r_lodbias 999
r_subdivisions 999 - chociaz max. to 3 czy 4 (ograniczone przez sid), ale 999 jest takie pro ;q
__________________
oczywi�cie si� myl� i nie mam racji ani poj�cia o tym co pisz�...
r_lodbias 2 - Zmniejsza pewien bli�ej nieokre�lony wsp�czynnik z zyskiem fps
r_subdivisions 25 - Zmniejsza pewien wsp�czynnik zwi�zany z renderowaniem krzywych.
:> nie pytaj co to robi bo nie ja to pisalem
quote:
Napisane oryginalnie przez forever
no
teraz hula.... a co pokolei te linijki robi� ??
edit:
Aha i jeszcze jak� ustawi� warto�� tego com_hunkMegs je�li si� ma 512 mb ramu ??
__________________
I'm with stupid
||
||
\/
z tym lodbias to roznie bywa, bo niektorzy twierdza, ze jest to (skrot od "lod") level of details i teraz kwestia sporna: modeli czy tekstur, ponoc to pierwsze... ale SID i tak wszystko poblokowali wiec wlasciwie nie ma sensu grzebac
jakbym mial 512ram to bym dal hunkmegs 128 lub 256 bo wiecej i tak nie ma sensu.
__________________
Sapiente prima stultitia caruisse
hmm..
r_subdivisions jest ograniczone przez dana mape kazdy maper ustawia max na mape :/
__________________
odr�niam si� od reszty u�ytkownik�w
hmm..
r_subdivisions jest ograniczone przez mapera ktory tworzac mape ustanawia max tej komendy mozliwy do ustawienia, i komenda ta zmienia luki, na powierzchnie kanciaste, wszystkie zaokraglenia zmieniaja sie w krzywe, dzieki temu mozna widziec "przez sciany/podlogi" na niektorych mapach ale to raczej w vq3, i lodbias to na pewno jakosc modeli, pamietam ze gdy wolniej w vq3 wczytywaly sie modele w menu wybierania swojego modelu to trzeba bylo pogorszych ta komenda ich jakosc zeby wczytywaly sie szybciej...
__________________
odr�niam si� od reszty u�ytkownik�w
quote:good to dalem 256 czyli polowke
Napisane oryginalnie przez LuZnY
[...]co do com_hunkMegs - w manualu pisze, ze 128 wystarcza by zaladowac cale ut do pamieci (czy cus ;p ) ale nikt nie zabrania dac wiecej ;q
__________________
oczywi�cie si� myl� i nie mam racji ani poj�cia o tym co pisz�...
??
Ile moge da� "seta com_hunkMegs" przy 256 mb ram ?
anyway... jakbys przeczytal pare postow wyzej, to bys wiedzial, ze z reguly daje sie polowe wartosci tego ile ramu mamy.. masz 256? daj 128..
poza tym: to jest internet i duzo mozna poczytac o tym jak skonfigurowac gre...
http://www.q3arena.gry.wp.pl zajrzyj do dzialu artykuly i czytaj
http://www.urbanterror.pl niektore moje kolumny, pisalem o roznych komendach itd...
http://www.urbanterror.net i poczytaj MANUAL, o ile znasz jezyk angielski....
__________________
Sapiente prima stultitia caruisse
alez kood , po co myslec ?
quote:
Napisane oryginalnie przez DARK_ANGEL
alez kood , po co myslec ?![]()
__________________
oczywi�cie si� myl� i nie mam racji ani poj�cia o tym co pisz�...
THX za helping henda
Dzieki all za rady, porady, wskazowki. Jakos to chodzi, znaczy sie biega - max 35 daje sie wyciagnac. To ze spada do 9 - trudno - kocha sie dalej. :-) Jeszcze raz thx za pomoc - widzimy sie zapewne na serwie - wiec czuj, czuwaj.
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 18:47.