FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=10472)
Dokad zmierzamy?
Czy zastanawialiscie sie kiedys jakie skutki w przyszlosci odniosa podjete przez was decyzje? Czy widzicie jakie sa obecne skutki podjetych wczesniej decyzji? Mowiac dokladniej czy zastanawialiscie sie jakie beda skutki trwania przy polskich ustawieniach i stwarzania tzw. polishPM nazywanego przez niektorych realPM? Czy widac obecnie jakies skutki dotychczasowej gry polakow na tych ustawieniach? Czy podobnie jak ograniczalismy sie do tej pory do dwoch map mamy zamiar nadal ograniczac sie do imho przesadzonego rg z fastrail1... moze trzebaby sie zastanowic i wyciagnac jakies wnioski?
Prosze moderatorow o usuwanie z tego topicu wszystkich wypowiedzi w stylu: polskie/defaultowe ustawienia smierdza itp. Chcialbym aby kazdy uzasadnil swoje zdanie, tak aby powstala z tego dyskusja a nie poprostu rozmowa przecietnych polakow o znaczaco roznych pogladach (patrz podpis)...
__________________
Je�li prawych i umiej�tnych nie b�dzie si� wyr�nia�, Ludzie zaprzestan� rywalizacji; Je�li trudne do osi�gni�cia dobra nie b�d� celem d��e�, Ludzie przestan� by� rabusiami i bandytami; Je�li rzeczy budz�ce pragnienia pozostan� w ukryciu, Znikn� r�wnie� zaciemnienia ludzkich umys��w.
Istota Drogi nie jest okre�lona: Chocia� istniej� nazwy, g��boka tre�� s��w Pozostaje nieuchwytna.
Jak mam grac w q3 to tylko cpma 1on1 z fastrailem 1 i weaponrespawn 5.
Po prostu gra jest wtedy bardziej dynamiczna.
Gram tak jak lubie - nie patrze na 'MISZCZOW'.
__________________
araneus
spider
Jak juz zwyklem powtarzac, wiekszosc burakow w tym kraju, jak juz si enauczy grac na jakis ustwaieniach i mapch to boi sie jakich kolwiek eksperymentow...
__________________
A dlaczego mamy patrzec na innych? Polacy nie gesi
Ja tam powiem tak. Sytuacja polskiego netu jest chyba wszystkim dobrze znana. Pingi w innych krajach rzadko kto ma sensowne. Gramy wiec na wlasnym podworku ktory lubimy. Wiec po co go zmieniac? Zeby po prostu grac tak jak inni? Ja tam wole fastrail 1 bo robi gre ciekawsza ... jak sobie koledzy z zachodu nie radza to krzyz im na droge
Fakt - ci najlepsi od nas jesli wyjezdzaja za granice pograc to sie ucza grac na innych ustawieniach ale czy to powod dla reszty by grala na slimaczym fastrail 0? Unia europejska tego nie wymaga wiec jest ok
Co zas do mapek to jest to w polsce norma i czego ty oczekujesz? W gry ktore gram/ gralam tez zazwyczaj popularne sa gora dwie / trzy mapy a reszta nie.. itego raczej nie zmienisz.
__________________
saari.deviantart.com
no gra sie na takich od pocz�tku czyli chyba juz w lansanity rail byl 1000 i weapon 5; i ja tak gram od lansanita czyli z 1,5 roku... i co ? teraz mam nagle przekoczyc na 1500 nie umiem i tyle. W moim mozgu zakodowalo sie juz 1000 i dodatkowe 500 ***** wszystko. Wczoraj na dialogu na ktorym jakis kretyn (*****) zablokowala voty skakalem sobie sam na weponie 15 i nagle sie dziwie gdzie kuwa wszystki itemy ? ja juz nie dam rady przestwic sie na 1500 15 i tyle. A druga kwestia to taka ze duzo fajniej sie gra na 1000 5 ja wtedy czuje blusa ; a pozatym 1500 15 zbliza ,bardzo, pm do vq3 niedlugo jeszcze moze cooldown po lg ewprowadza
__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
G�wno chodzi po ludziach
3091589
fr 0 i wr 15 poprostu smierdzi (usuncie mnie hehehehe)
nad niczym sie nie zastanawiajmy tylko grajmy swoj promode! ja za fr 0 nie przepadam ale jest znosne. gorzej jesli chodzi o wr 15
to sie poprostu nie sprawdzi w polsce. czemu? a temu ze mamy tu zbyt mocnych graczy. niejednokrotnie grywalem z potegami polskiego pm i wiem ze gdyby wr bylo ustawione na 15 to odbijalbym mapy przy pomocy mg, ewentualnie sg. wr 15 sie poprostu nie sprawdzi bo ten kto ma mape ma tez bron a drugi bedzie biegal na golasa! nie dosc ze bez zbroi to jeszcze bez broni!
__________________
�wiec p�omienie pr�no si� z�oc�... nie skrzypn� drzwi...
co za roznica? q3 i tak zmierza do piachu, tak samo jak i ten post i my wszyscy of korz
****, board sie sypie i edytowac nie mozna....
quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen
co za roznica? q3 i tak zmierza do piachu, tak samo jak i ten post i my wszyscy of korz![]()
__________________
killer towa
"Niech przeciwnik mu�nie tw� sk�r� gauntletem, ty przywal mu shotgunem. Niech przeciwnik przywali ci shotgunem, ty przywal mu RL. Niech przeciwnik przywali tobie RL, a ty zabij go z RG. Nie koncentruj si� na bezpiecznym unikni�ciu - po�� swe �ycie przed nim"
Ech... Polskie ustawienia nie wymagaja od gracza nic poza aimem i szybkoscia. Taka jest prawda - przez fastrail 1 gra jest caly czas zdominowana tylko i wylacznie przez Railgun'a, a weaponrespawn 5 pozwala zapomniec o kontrolowaniu mapy (poza liczeniem armorow) - nie trzeba sie martwic o bron, ktora po prostu caly czas jest tam gdzie powinna.
W dodatku lata gry tylko na CPM1a i bieganie YA <-> YA zabilo jakiekolwiek glebsze myslenie podczas meczu...
Nie wiem jak wy, ale ja zdecydowanie wole ogladac sobie demko, na ktorym jeden z graczy caly czas moze mnie zaskoczyc jakims fajnym zagraniem, ciekawa taktyka, niespodziewanym ruchem. Demko gdzie widac, ze gracz mysli. Owszem, mecze w wykonaniu matr0x'ow czy innych zoomer'ow sa imponujace - 8 fragow na minute, 20 impressive'ow, celnosc 60%... Tylko, ze takie cos robi wrazenie jak sie obejrzy taki mecz dwa razy, trzy razy. Ale 50 mecz z kolei, ktory tak wyglada robi sie po prostu nudny. I rzygac sie chce takim czyms.
Ostatnio do kanonu granych map weszlo kilka nowych - glownie cpm15. Super zajebiscie, tylko, ze granie na cpm15 na polskich ustawieniach po prostu zabija potencjal lezacy w tej mapie. Mnostwo taktyk do rozegrania, ogromna ilosc sposobow na kontrole mapy - to wszystko sie nie liczy przy wr5... Znowu jest tylko bieganie po armory.
Nie nie, ja polskich demek juz od dawna nie ogladam. Ostatnie polskie demo jakie widzialem to byl chyba final Mephisto... Dema z Challenges przebijaja Polakow o 100%.
Zacytuje wam cos, co przetlumaczylem juz na potrzeby podobnej dyskusji na innym forum (wyszukal addict3d) :
quote:
apheleon
cpma zostalo zaprojektowane aby zwiekszyc doswiadczenie graczy poprzez pozwolenie na rozne rodzaje strategii i aby zwiekszyc skill zwiekszajac 'maksymalny' mozliwy poziom umiejetnosci. Powodem, dla ktorego cpm ma taka fizyke jaka ma, jest to, ze pozwala ona graczowy na dynamiczniejsze poruszanie sie i daje nowe wyzwanie - nauczenie sie tej fizyki i wykorzystania jej jako przewagi nad przeciwnikiem. Teraz ludzie to zrozumieli, ale za bardzo to upraszczaja. Mysla "poruszam sie szybko, wiec to przyspiesza gre, zwiekszajac wymagany skill, itd. tylko to powoduje ze gra jest duzo lepsza".
Zle.
Wg mnie te dwie rzeczy maja maly zwiazek. Dla mnie predkosc jest tylko jednym z elementow, ktory wykorzystuje przy bieganiu pomiedzy przedmiotami wykradajac je przeciwnikowi. To nie za bardzo sie przydaje w "polskim cpm", bo bronie zawsze sa dostepne, a byloby jeszcze bardziej bez sensowne, gdyby tak samo zachowywaly sie zbroje - spawnowaly by sie pewnie co 10 sekund.
Dema, na ktorych moge myslec razem z graczem sa dla mnie najprzyjemniejsze do ogladania. Natychmiast widac jak osoba MYSLI inaczej od ciebie, a tym TAK NAPRAWDE ludzie sie roznia. Fajnie oglada sie cpm3, bo gra na niej skupia sie przede wszystkim na celnosci, jak zreszta w przypadku wiekszosci map cpm. Przyjemnie oglada sie ludzi zdobywajacych imponujace fragi za pomoca rejla i shaftuja bez skonczonosci, ale bez przesady. TAK NAPRAWDE to nie sa imponujace umiejetnosci, czyniace gracza bardzo dobrym. Aby sie tego nauczyc wystarczy tylko cwiczyc i powtarzac. To, co czyni jednych graczy lepszymi od innych jest w tym wypadku tylko to, ze potrzeba im mniej czasu, aby dobrze nauczyc sie celowac z rejla. Popatrzcie np. na zero4 czy matroxa. Oni moga to robic praktycznie w kazdej grze, ale cpm nie jest zaprojetkowane aby pokazywac rzeczy w ten sposob, tak jak to robia "pelne efektow' gry, gdzie ludzie podniecaja sie takim czyms.
Z weaponrespawn 5 nie jest problemem dorwac bron, kazdy moze to zrobic i nie ma sie o co bac. Wszyscy sa tak samo uzbrojeni po 10sekundach i gra sprowadza sie tylko do tego kto ma lepszego cela. Kiedy jednak gramy z weaponrespawn 15 mozesz przez minute sie ukrywac szukajac broni albo zbroi. Dla mnie to tutaj PRAWDZIWI gracze moga sie wykazac. Aby przezyc i pozostac ukrytym przez 30 sekund nie majac zadnej broni, wymaga o wiele wiekszego skilla niz w przypadku weaponrespawn 5, gdzie po spawnie po prostu biegniesz do najblizszej broni. Gdzie tu jest myslenie?
Ta sytuacja przedstawia to, na czym polega promode. Tu nie chodzi o WALKE. Ona jest tylko testem na to, kogo aim jest lepszy, co znamy od czasow q1 i rozni sie tylko tym, ze sytuacje troche sie od siebie roznia. Tutaj chodzi o to, aby zobaczyc kto zdecyduje, w ktorych starciach brac udzial, a w ktorych nie, i co bedzie robil pomiedzy tymi waznymi decyzjami.
Ale prosto myslacy gracz, ktory chce tylko ogladac imponujace rejle i rakiety nigdy nie dostrzeze tych rzeczy. Dla niego bedzie to po prostu nudne i nie wymagajace skilla, podczas gdy w rzeczywistosci jest calkiem inaczej.
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen
****, board sie sypie i edytowac nie mozna....
__________________
1361524
quote:
Napisane oryginalnie przez Blue
Sora ze odbiegam od tematu ale wy tez nie widzicie zmian na glownej stronie boarda??? Bo np ja widze dalej tam ze tu jest 0 odpowiedzi...skasowalem coockiesy i offline i dalej to samo ;/
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez Blue
Sora ze odbiegam od tematu ale wy tez nie widzicie zmian na glownej stronie boarda??? Bo np ja widze dalej tam ze tu jest 0 odpowiedzi...skasowalem coockiesy i offline i dalej to samo ;/
__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
G�wno chodzi po ludziach
3091589
Teraz ja sie wypowiem
Osobiscie wole grac wr 5, fr 1 (nie wiem moze to dlugotrwale przyzwyczajenie ale po rozegraniu kilkunastu meczy, w ciagu jednego dnia, na wr 15, fr 0 nadal lapalem sie na podstawowych bledach wyniklych z przyzwyczajenia do polskich ustawien). Nie uwazam ani jednych ani drugich ustawien za lepsze. Przytocze tu jednak przyklad QW Obecnie najbardziej popularne ustawienia w QW to dmm3, co powoduje pozostawanie broni oraz koniecznosc zbierania amunicji (nie da rady powtornie zebrac giwery). Wydaje mi sie ze wszyscy wiedza ze Q1 jest demonem szybkosci w porownaniu nawet z PM. Co powoduje dmm3? Latwo dostepne bronie, brak konicznosci ich poszukiwania, w zasadzie natychmistowe jej zdobycie. Co temu przeciwdziala? Piekielnie szybka rakieta, szybkosc samego poruszania sie w QW, oraz duzo latwiejsza niz w Q3/PM mozliwosc spawnfragowania. Zgadza sie, takie ustawienia niejednokrotnie powoduja gigantyczne roznice w ilosci fragow (sam widzialem demo na DM4 gdzie wynik oscyowal w granicach 100:0 ). Kiedy jednak tak sie dzieje? Dzieje sie tak gdy pojwia sie chocby niewielka roznica umiejetnosci miedzy graczami (znow przytocze przykad dema gdzie b. dobry gracz rozwala drugiego do "-" oraz dema gdzie ten sam gracz jest zmuszony do zachowania maxymalnego skupienia, kontorli mapy etc. a wynik oscyluje przy baardzo niskich liczbach - cos jak vq3
).
Powroce teraz do CPMA. Mamy wr 5, fr 1 - odpowiednik superszybkiej rakiety QW i weapon stay. Mamy przykad matr0xa na Slizgu, gdzie nikt nie potrafil go zatrzymac. Ale oprocz matr0xa na Slizgu nie bylo nikogo innego? Byli! Czy wyniki ich meczow byly tak duze jak tych z matr0xem (chodzi mi o calkowita liczbe zdobytych fragow)? Mamy jeszcze ostatni turniej w Gliwicach (mam nadzieje ze nie z ostatni udzialem matr0xa w cpma) mecz finalowy pomiedzy zoomerem i matem (ktory jak by nie patrzec nie prezentowal dawnej formy). Czy te mecze tez byly niemilosierna rzezia? Chyba nie. Dlaczego? Skill mat0xa byl w przyblizeniu rowny umiejetnoscia zoomera, wynik zatrzymal sie w okolicach 20 punktow (juz nie pamietam) a wiec podobnie jak i innch meczy (meczow?).
Jesli ktos to przczytal i nie wie jeszcze do konca o co mi chodzi to dodaje jeszcze konkluzje. Wg mnie polskie ustawienia zblizaja jeszcze bardziej CPMA do QW wymagaja one naprawde bardzo rownego skila (dla graczy na najwyzszym poziomie), ustawiena domyslne narzucaja obowiazek gry strategicznej, bardziej zachowawczej.
Jest jednak osoba ktora obwinie za ten caly burdel z wr i fs. Osoba ta jest arQon, ktory nie wahal sie wprowadzac wielkich zmian w modzie nie konsultujac ich z szersza publika (jak chodzby do dzis wrzacy problem pmove). ArQon przy calym swym wielkim wkladzie w wyglad obecnego cpma nie zrobil jednego. Nie usunal mozliwosci votowania fastraila! Zabierajac nam fastraila, zabierajac "im" "slowraila" wprowadzajac raila 1250ms, zmusilby wszystkich do jednakowej gry, tak nie zrobil. I za to bedzie sie smazyl w piekle
PS. Mi na prawde jest wszystko jedno w co grac, ale dopoki bedzie fr1 wole grac w niego, bo tak lubie. Nie bedzie fr 1- bez zalu zaczne grac fr 0.
__________________
Niewa�ne, kim jeste� I co z tob� zrobiono. Pr�dzej czy p�niej zyskasz
prawo wyboru. Jeste� czym� wi�cej ni� tylko sum� swoich cz�ci...
Niewa�ne jak dosz�o do twoich urodzin, jak do tej chwili toczy�o si� twoje �ycie!
Masz oczy, masz m�zg i skal� warto�ci. Nie pozw�l, by ktokolwiek ci� oszuka�,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, je�li nadejdzie, upewnij si�, �e wybierasz
samodzielnie. Nic co dzia�o si� wcze�niej,nie b�dzie wtedy mia�o znaczenia.
Roger Zelazny �Ksi��e chaosu�
quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen
co za roznica? q3 i tak zmierza do piachu
__________________
Je�li prawych i umiej�tnych nie b�dzie si� wyr�nia�, Ludzie zaprzestan� rywalizacji; Je�li trudne do osi�gni�cia dobra nie b�d� celem d��e�, Ludzie przestan� by� rabusiami i bandytami; Je�li rzeczy budz�ce pragnienia pozostan� w ukryciu, Znikn� r�wnie� zaciemnienia ludzkich umys��w.
Istota Drogi nie jest okre�lona: Chocia� istniej� nazwy, g��boka tre�� s��w Pozostaje nieuchwytna.
cos nie tak z tym boardem...
There seems to have been a slight problem with the FPP BOARD database.
Please try again by pressing the refresh button in your browser.
An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, who you can also contact if the problem persists.
We apologise for any inconvenience
za trzecim razem dopiero jest dobrze....
__________________
Je�li prawych i umiej�tnych nie b�dzie si� wyr�nia�, Ludzie zaprzestan� rywalizacji; Je�li trudne do osi�gni�cia dobra nie b�d� celem d��e�, Ludzie przestan� by� rabusiami i bandytami; Je�li rzeczy budz�ce pragnienia pozostan� w ukryciu, Znikn� r�wnie� zaciemnienia ludzkich umys��w.
Istota Drogi nie jest okre�lona: Chocia� istniej� nazwy, g��boka tre�� s��w Pozostaje nieuchwytna.
Stereotyp (z greckiego stere�s � stanowi�cy bry��, st�a�y + typos � odbicie, obraz), funkcjonuj�cy w �wiadomo�ci spo�ecze�stwa uproszczony, skr�towy i zabarwiony warto�ciuj�co obraz rzeczywisto�ci, odnosz�cy si� do grup spo�ecznych, os�b, sytuacji, instytucji, utrwalony wielokrotnym powtarzaniem. Poj�cie to wprowadzi� do socjologii W. Lippmann. Wg niego stereotyp to cz�stkowy, jednostkowy i przede wszystkim schematyczny obraz, kt�ry powstaje w umy�le cz�owieka, odnosz�cy si� do jakiego� faktu lub zjawiska spo�ecznego. Stereotypy jako wytwory kulturowe zostaj� jednostce narzucone i z g�ry podsuwaj� mu spos�b widzenia okre�lonych fakt�w i zjawisk spo�. Stereotyp powstaje w rezultacie bezrefleksyjnego przyjmowania opinii rozpowszechnionych w danym �rodowisku; poniewa� przekazywane tre�ci s� zawsze zabarwione ocenami i emocjami, powoduje to, �e stereotyp jest przeka�nikiem zar�wno spo�. sympatii i aprobaty, jak i uprzedze�, dezaprobaty lub antypatii. Stereotyp najcz�ciej przyswajany jest w dzieci�stwie, z tego wzgl�du jest bardzo trwa�y i odporny na zmian� nawet rzeczowej argumentacji oraz sprzecznych z nim do�wiadcze�.
Stereotyp pe�ni wa�n� funkcj� w praktyce politycznej, pozwala bowiem na dokonanie podzia�u: �my� � �oni�, kt�ry kszta�tuje poczucie identyfikacji polit. powsta�ej w wyniku funkcjonowania opozycji grupy w�asnej (�my�) i grupy obcej (�oni�).
*zmiencie troche ta definicje zakladajac ze "my" to polska, "oni" to swiat.
Uplynelo juz wystarczajaco duzo czasu aby wytworzyl sie nam stereotyp polskiego promodeowca, grajacego na wysokim picmipe, faworyzujacego polskie ustawienia i mapy, wystepujacego przeciw lamerskim ustawieniom z zachodu, ktore przeciez zblizaja pm do tak znienawidzonego u nas (szczegolnie przez graczy pm) vq3... Trudno bedzie obalic ten stereotyp, sytuacje mogliby zmienic nowi gracze (ale tych raczej nie widac, moze zniecheca ich jezeli zostana wyzwani za vote no na fr1, albo nazwanie lolem za gre na picmipie 0 w koncu przeciez sie dostosuja i zaczna grac jak prawdziwi polacy) lub czolowka polskiego pm, bo co by nie powiedziec to wlasnie oni maja na to wplyw. Jezeli ktos sie uparl przy polskich ustawieniach to po "dyskusji" na http://quake.xgamer.pl/grzes/ nie widze szans na to ze jakakolwiek "rzeczowa argumentacja" jest go wstanie przekonac, nie jest go nawet wstanie zmusic do przemyslenia sprawy, po przeciez trzeba wtedy sie zastanowic (czym wogole jest pm i po co zostal stworzony), rozwazyc za i przeciw, mozna tez czasami dojsc do wniosku ze defaultowe ustawienia wcale nie zblizaja pm do vq3 i co wtedy? przyznac sie do tego, mimo iz wczesniej reprezentowalo sie odmienne stanowisko? No jak to przeciez tak nie mozna, co by sobie gracze pomysleli.
Zreszta to tez zignorujcie przeciez pisze to osoba grajaca na picmipie 0 co czyni jej zdanie zupenie niewaznym...
__________________
Je�li prawych i umiej�tnych nie b�dzie si� wyr�nia�, Ludzie zaprzestan� rywalizacji; Je�li trudne do osi�gni�cia dobra nie b�d� celem d��e�, Ludzie przestan� by� rabusiami i bandytami; Je�li rzeczy budz�ce pragnienia pozostan� w ukryciu, Znikn� r�wnie� zaciemnienia ludzkich umys��w.
Istota Drogi nie jest okre�lona: Chocia� istniej� nazwy, g��boka tre�� s��w Pozostaje nieuchwytna.
a mnie tam w sumie rybka moge grac z fr 1 i wr5 i bez tego :>
__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow
(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
M�j avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce b�dzie jeszcze ta�sza w�dka"
Wydaje mi si�, �e Hakan ma najwi�cej racji w tym wszystkim.
Cz�sto zapomina si� o r�nicach w poziomie graczy, a ma to kolosalny wp�yw na rozgrywk�.
Ostatnio pr�bowa�em szcz�cia na paru serwerkach pm. Trzykrotnie spotka�em si� z opini�, �e w ko�cu mog� pogra� z kim� o nienajlepszym skillu Ja ich rozumiem. Bardzo cz�sto staj�c do walki trafiam na takiego wymiatacza (przynajmniej w por�wnaniu do mnie), �e nie mam czasu na nic. Nie mog� uciec, nie mog� si� schowa�, nie mog� nic. Nie zniech�ca mnie to jednak. Je�li przez chwil� mam spok�j to w ko�cu zaczynam kombinowa�. Mo�e kiedy� to przyniesie rezultaty, mo�e nie.
Przedwczoraj zagra�em z go�ciem na cpm3. Kolo porusza� si� tak szybko, �e nawet przy fastrail 1 i wr 0 (sic!) nic by mi nie pomog�o. Ukrywanie si� przez 30 sek te� nie wchodzi�o w gr�, je�eli jemu zajmowa�o ok. 10 by oblecie� wszystkie miejsca. W rezultacie umoczy�em 34 do 2.
Je�li jednak gram z kim�, kto r�wnie� nie jest sta�ym bywalcem na serwerkach to niezale�nie od ustawie� gra staje si� wyr�wnana.
Poniewa� nie gram zbyt cz�sto, to nie szukam tylko i wy��cznie serwer�w pm. Je�li s� puste/zbyt oblegane - szukam osp (nawet tych z wy��czonym pm). Tam obserwuj� to samo. Tzn. je�li przewaga mi�dzy moim przeciwnikiem a mn� jest du�a, to ci�ko nawi�za� sensown� walk�. W zasadzie gdyby nie to, �e najcz�ciej osp jest na pro-q3dm6 to frag�w by�oby r�wnie du�o co na cpm3 - mapie du�o mniejszej.
Musz� jednak przyzna�, �e graj�c na osp/vq3 doskwiera mi brak ustawie� z pm. Tu was jednak zaskocz�, nie chodzi mi o fastrail czy wr. Chodzi mi o respawn go�cia ze zdr�wkiem na 125. Cz�sto o tym zapominam i po walni�ciu z raila "lekko sobie odpuszczam" � przecie� "MA ZGIN��". Tu jednak pojawia si� ma�y zonk. Go�� biegnie dalej, ja czekam na prze�adowanie raila lub zmian� broni i kolo mi ucieka. Ta chwila mojego zawahania, a raczej b��dnego przyzwyczajenia (w przypadku osp/vq3) daje szans� mojemu przeciwnikowi na ucieczk�. W respawnie oraz w fizyce wp�ywaj�cej na poruszanie si� widz� najwi�ksz� r�nic� pomi�dzy cpm a vq3.
Podsumowuj�c.
Wg mnie je�li poziom skillu jest wyr�wnany, wtedy przy fastrail 1 i wr 5 o przewadze zaczyna stanowi� nie aim i szybko�� poruszania, lecz strategia przyj�ta przez gracza. Je�li jednak jeden z graczy ma du�� przewag� skilla nad drugim to mamy wtedy frag za fragiem. Dotyczy to zar�wno vq3 jak i pm. Odszukajcie sobie stare demka fatala. W�r�d nich jest wiele takich, gdzie fatal mia� du�� przewag� nad przeciwnikiem i nie musia� si� wtedy przejmowa� zbytnio poziomem swojej strategii.
Po prostu. Je�li gramy przeciwko s�abemu przeciwnikowi to chc�c nie chc�c jest on dla nas tylko kolejnym botem
__________________
killer towa
"Niech przeciwnik mu�nie tw� sk�r� gauntletem, ty przywal mu shotgunem. Niech przeciwnik przywali ci shotgunem, ty przywal mu RL. Niech przeciwnik przywali tobie RL, a ty zabij go z RG. Nie koncentruj si� na bezpiecznym unikni�ciu - po�� swe �ycie przed nim"
IMO - dobrze jest podpatrywac tych najlepszych :>
Ale czlowiek najlepiej uczy sie na swoich bledach ...
__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'
'U�miechnij si�, w�a�nie jeste� w ukrytym KillFile...'
[L]ipas | GG:
917123
kilertowa, sure, tylko, ze z moich obserwacji to jesli roznica w skillu graczy nie jest az tak duza, ale jeden z graczy troszke wiecej grywa przez co ma lepszy aim, to wtedy szybko moze gra przerodzic sie w rzeznie. To jest jak tak jakbys szedl po chylni - idziesz idziesz, nagle powoli zaczyna druga strona opadac (jak przejdziesz polowe) i nagle sru! jest na dole.
A defaultowe ustawienia sa takie a nie inne wlasnie po to, zeby takiemu czemus zapobiec. I zeby slabszy gracz mogl brak aim'a nadrobic mozgiem.
Jakis czas temu doszedlem do wniosku, ze VQ3 jednak nie jest takie zle i ma wiele pozytywnych aspektow, dobrego gameplay'u. Taki fajny artykulik by Hoony (moj mistrz) - "If ProMode was vanilla, VQ3 would make a good mod".
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
kilertowa, sure, tylko, ze z moich obserwacji to jesli roznica w skillu graczy nie jest az tak duza, ale jeden z graczy troszke wiecej grywa przez co ma lepszy aim, to wtedy szybko moze gra przerodzic sie w rzeznie. To jest jak tak jakbys szedl po chylni - idziesz idziesz, nagle powoli zaczyna druga strona opadac (jak przejdziesz polowe) i nagle sru! jest na dole.
__________________
Niewa�ne, kim jeste� I co z tob� zrobiono. Pr�dzej czy p�niej zyskasz
prawo wyboru. Jeste� czym� wi�cej ni� tylko sum� swoich cz�ci...
Niewa�ne jak dosz�o do twoich urodzin, jak do tej chwili toczy�o si� twoje �ycie!
Masz oczy, masz m�zg i skal� warto�ci. Nie pozw�l, by ktokolwiek ci� oszuka�,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, je�li nadejdzie, upewnij si�, �e wybierasz
samodzielnie. Nic co dzia�o si� wcze�niej,nie b�dzie wtedy mia�o znaczenia.
Roger Zelazny �Ksi��e chaosu�
Po co dawac rejla 1250ms, skoro 1500ms jest dobry? Najlepszym rozwiazaniem byloby usuniecie rejla...
__________________
1250 zeby pogodzic obie strony
usunac rail? OK ale zwiekszyc splashdemage, moc i szybkosc rakiety albo gram juz tylko w QW
PS. Widze Sweep ze piszesz rownolegle na dwoch forach
__________________
Niewa�ne, kim jeste� I co z tob� zrobiono. Pr�dzej czy p�niej zyskasz
prawo wyboru. Jeste� czym� wi�cej ni� tylko sum� swoich cz�ci...
Niewa�ne jak dosz�o do twoich urodzin, jak do tej chwili toczy�o si� twoje �ycie!
Masz oczy, masz m�zg i skal� warto�ci. Nie pozw�l, by ktokolwiek ci� oszuka�,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, je�li nadejdzie, upewnij si�, �e wybierasz
samodzielnie. Nic co dzia�o si� wcze�niej,nie b�dzie wtedy mia�o znaczenia.
Roger Zelazny �Ksi��e chaosu�
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
[...]
Najlepszym rozwiazaniem byloby usuniecie rejla...![]()
__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'
'U�miechnij si�, w�a�nie jeste� w ukrytym KillFile...'
[L]ipas | GG:
917123
hmm... macie stoper? jezeli tak to zmierzcie przeladowanie raila (cpma1.0) wyjdzie wam oczywiscie cos w okolicach 1500ms, nastepnie wlaczcie fastraila i zrobcie to samo, ponownie otrzymacie cos kolo 1500ms... z tego co zdarzylem sie zorientowac wiekszosc uwaza jednak ze jest to reload time mimo iz jest wyraznie zaznaczone ze jest to SWITCH time. Sam zaczalem nawet w to wierzyc, ale cos mnie tknelo i sprawdzilem.
Ma to dac mozliwosc szybszej zmiany broni po niecelnym strzale z rg w bliskim starciu kiedy to te 500ms jest naprawde wazne. Jezeli sprawa przedstawia sie w ten sposob to jestem za fr1. Co do weaponrespawn to IHMO na cpm3 powinno zostac 5, polacy jednak potrafia grac na tej mapie naprawde dobrze, w cheu nie przegrali do tej pory na niej zadnej gry mimo wr15 (nawet matr0x )natomiast wieksze mapy/bardziej skomplikowane czyli np cpm15 powinny miec wr15.
btw: sprawdzcie u siebie ten reload time moze cos jest nie tak z moim zegarkiem.
__________________
Je�li prawych i umiej�tnych nie b�dzie si� wyr�nia�, Ludzie zaprzestan� rywalizacji; Je�li trudne do osi�gni�cia dobra nie b�d� celem d��e�, Ludzie przestan� by� rabusiami i bandytami; Je�li rzeczy budz�ce pragnienia pozostan� w ukryciu, Znikn� r�wnie� zaciemnienia ludzkich umys��w.
Istota Drogi nie jest okre�lona: Chocia� istniej� nazwy, g��boka tre�� s��w Pozostaje nieuchwytna.
LOL, przeciez od zawsze wiadomo ze fastrail to skrocona nazwa fast rail switch - szybkie przelaczenie railguna na inna bron, czas przeladowania zawsze jest ten sam 1500ms
__________________
Niewa�ne, kim jeste� I co z tob� zrobiono. Pr�dzej czy p�niej zyskasz
prawo wyboru. Jeste� czym� wi�cej ni� tylko sum� swoich cz�ci...
Niewa�ne jak dosz�o do twoich urodzin, jak do tej chwili toczy�o si� twoje �ycie!
Masz oczy, masz m�zg i skal� warto�ci. Nie pozw�l, by ktokolwiek ci� oszuka�,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, je�li nadejdzie, upewnij si�, �e wybierasz
samodzielnie. Nic co dzia�o si� wcze�niej,nie b�dzie wtedy mia�o znaczenia.
Roger Zelazny �Ksi��e chaosu�
sweep a sproboj ty sie ukrywac przesz minute na mapie dobremu graczowi
hahahahaha
__________________
�wiec p�omienie pr�no si� z�oc�... nie skrzypn� drzwi...
zobacz "cpma vs osp" na pytanie "Fastrail 1 - zmienia szybkosc przelaczenia raila z 1.5sek do 1sek i te 0.5sek jest doliczane przy ponownej zmianie czy zmniejsza czas przeladowania do 1sek i niema za to zadnych kar? (jak ustawiam fastraila na 1 to jest napisane ze railgun switch a nie reload...)" nie bylem pewny po tym jak slyszalem kilka razy ze jest to reload pada odpowiedz
"ale to jest reload time" szkoda tylko ze nikt jej nie zaprzeczyl... wydawalo mi sie ze jakis twoj post na ten temat tez tam byl ale teraz go niema, moze mi sie wydawalo.
__________________
Je�li prawych i umiej�tnych nie b�dzie si� wyr�nia�, Ludzie zaprzestan� rywalizacji; Je�li trudne do osi�gni�cia dobra nie b�d� celem d��e�, Ludzie przestan� by� rabusiami i bandytami; Je�li rzeczy budz�ce pragnienia pozostan� w ukryciu, Znikn� r�wnie� zaciemnienia ludzkich umys��w.
Istota Drogi nie jest okre�lona: Chocia� istniej� nazwy, g��boka tre�� s��w Pozostaje nieuchwytna.
quote:
Napisane oryginalnie przez Infinite
sweep a sproboj ty sie ukrywac przesz minute na mapie dobremu graczowi
hahahahaha
__________________
Je�li prawych i umiej�tnych nie b�dzie si� wyr�nia�, Ludzie zaprzestan� rywalizacji; Je�li trudne do osi�gni�cia dobra nie b�d� celem d��e�, Ludzie przestan� by� rabusiami i bandytami; Je�li rzeczy budz�ce pragnienia pozostan� w ukryciu, Znikn� r�wnie� zaciemnienia ludzkich umys��w.
Istota Drogi nie jest okre�lona: Chocia� istniej� nazwy, g��boka tre�� s��w Pozostaje nieuchwytna.
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:31.