FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=42)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=10561)


Posted by Makrel on 27-05-2003 19:30:

Exclamation Błąd ...

Eh zalorzylem nowy temat bo oczekuje szybkiej odpowiedzi ...
To tak jestem w sieci LAN i chciałem posatwic server urban terror na swoim domowym komputerze przeczytałem ze jest to możliwe wiec zgadałem sie z adminem i zrobił mi przekierowanie na port , ja stawiam na mojej maszynce i w sieci moga sie laczyc ze mna na adres 192.168.x.xxx:30000 po za siecia z publicznym IP xxx.xxx.xxx.xxx:27960. Postawilem server zwykłego q3 i wszystko śmiga wchodzi z 7 osob z poza mojej sieci ikazdy bawi sie dobrze ale jak postawilem server Urban Terror to zaczeły się schody :/ robie config startuje server no i lipa , wjedzie na server wiecej niz 3-4 osoby i server booom pada i wyskakuje error

********************
ERROR: SV_SvEntityForGentity: bad gEnt
********************

dodam ze stawialem go na różnych configach i z PB i bez niego wiec kompletnei nie wiem co robic przeinstalowywałem Quake 3 nawet stawialem na Linuxie server i dalej to samo , dalej ten sam błąd, jeśli ktoś miał lub ma ten sam problem i wie jak go rozwiązać lub ma jakieś spostrzezenia to prosiłbym o pomoc. Z góry dzieki.

__________________
Ogólnie ryby i dzieci głosu nie mają


Posted by DARK_ANGEL on 27-05-2003 19:44:

Bug bety , nic nie poradzisz :>


Posted by Makrel on 27-05-2003 21:23:

quote:
Napisane oryginalnie przez DARK_ANGEL
Bug bety , nic nie poradzisz :>


Grrrrrrrrr .... grrrr ....

__________________
Ogólnie ryby i dzieci głosu nie mają


Posted by PAPUGa on 28-05-2003 07:58:

Talking ja wiem :)

pisz i postuluj na forum na ut.net - może szybciej coś wymyślą ....

__________________
bang! bang! ... a kto pozamiata i powynosi śmiecie?


Posted by Makrel on 28-05-2003 10:38:

Talking

Grrrr mam tam topic zalorzyc na ut.net Oki tylko nie smiejcie sie z mojego angielskiego albo niech ktos mi pomorze ... ; P

My server crash ... i see this error:
********************
ERROR: SV_SvEntityForGentity: bad gEnt
********************
wtf ?!

i jak tak mam napisać ?? : DD

__________________
Ogólnie ryby i dzieci głosu nie mają


Posted by DARK_ANGEL on 28-05-2003 11:02:

Przejrzyj tam na forum starsze posty napewno o tym crashu bylo juz pisane milion razy ...

MOwie ci nic nie poradzisz , albo bedzie serwer chodzil 3 dni z max obciazeniem i nic sie nie stanie, albo wejdzie 2 graczy i sie zawiesi ....


Posted by Makrel on 28-05-2003 11:13:

[url=http://forums.urbanterror.net/default.asp?action=getTopic&discussionID=18&topicID=12829] w ***** **** by to strzelił :/ ale moim zdaniem to zalerzy od maszynki na której stoi server albo tez od maszynki i usłóg jakie są odpalone na serverze udostepniajacym sieci inetrnet :/ ale podobno wystraczy pobawic sie "hunkmegs" i moz enie bedize crashował , ide potestowac ...

__________________
Ogólnie ryby i dzieci głosu nie mają


Posted by on 28-05-2003 22:32:

Re: ja wiem :)

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa
pisz i postuluj na forum na ut.net - może szybciej coś wymyślą ....


a nie myslales nad skryptem ktory sprawdza czy serwer stoi i jak nie to go odpala ?


Posted by forever on 29-05-2003 08:04:

Re: Re: ja wiem :)

quote:
Napisane oryginalnie przez scalator
a nie myslales nad skryptem ktory sprawdza czy serwer stoi i jak nie to go odpala ?

a nawet pamietam ze mowiac o Qstat'cie obiecywał jakis taki skrypt co bedzie na roznych serwerach quake sprawdzal i odpalal jesli padnie... Ale moze czasu braklo

__________________
oczywiście się mylę i nie mam racji ani pojęcia o tym co piszę...


Posted by PAPUGa on 29-05-2003 20:18:

Re: Re: ja wiem :)

quote:
Napisane oryginalnie przez scalator
a nie myslales nad skryptem ktory sprawdza czy serwer stoi i jak nie to go odpala ?


jaaa??? :O
nieee, ja się na tym nie znam
a tak na poważnie - na forumie ut.net jest taki skrypcior.
jeden koleś go napisał, ponoć ktoś go wdrożył...
ja nie - mi się szalenie nie podobał.
wolę zaczekać na 2.7 -- ponoć 'entity for gentity' bug jest wyeliminowany.
a najśmieszniejsze jest to - że gdy tylko się ten babol pojawił (zdaje się w 2.5?) SID zarzekał się, że to nie ich wina, że to babol zaszyty w q3ded i od IDSoft i w ogóle.
no i prosze - jednak umieli poprawić nie swój błąd?

__________________
bang! bang! ... a kto pozamiata i powynosi śmiecie?


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 00:11.